Krijg de tering, SMSmongool!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef Magics het volgende:
Opzouten uit dit topic met jullie gezeik! Nitespeed en Veldmuis.
Marescha fans, wees welkom en verenigt u !!
dat zou wel anderhalf uur van je tijd schelen als alle kandidaten niks hoeven te zingen voor smsjesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:06 schreef Magics het volgende:
Ik stel voor dat we volgende week massaal aan de stem gaan voor Marescha met al haar FOK-fans, no matter of ze goed zingt of niet.
Tut tutquote:
Sorry, meneerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut. Daarvoor zijn andere topics.
.
Dat gelame over oplichterij kennen we nu onderhand wel. Ik zou het erg vinden dat Marescha er straks uitgaat, omdat wij niet zouden stemmen omdat we zouden denken dat het nep zou gaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Sorry, meneer.
Ik probeer alleen alle infantiele Fokkers te waarschuwen voor zulke acties!
Neuh, ik vind het een domme doos, eigelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:12 schreef Magics het volgende:
[..]
Dat gelame over oplichterij kennen we nu onderhand wel. Ik zou het erg vinden dat Marescha er straks uitgaat, omdat wij niet zouden stemmen omdat we zouden denken dat het nep zou gaan.
Is toch lullig voor die schat?
Leuk zo`n belediging voor Kelly Clarkson.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef Marble het volgende:
Marescha is de Nederlandse Kelly Clarkson.
En heerlijk die uithalen ook al heeft niemand er om gevraagd, zo moet het.
Zitten jullie allemaal elk weekend op een hardcorefeest, of werken jullie in de bouwvak met luidruchtige apparatuur?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef Marble het volgende:
Marescha is de Nederlandse Kelly Clarkson.
En heerlijk die uithalen ook al heeft niemand er om gevraagd, zo moet het.
Als ze zingt als een vergiet dan moet ze gewoon wegwezen. Kan mij het schelen dat ze er uit ziet als een modepopje, als je niet kan zingen dan moet je wegwezen. En dan gaan we niet smssen ( doe ik uberhaubt al niet)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:12 schreef Magics het volgende:
[..]
Dat gelame over oplichterij kennen we nu onderhand wel. Ik zou het erg vinden dat Marescha er straks uitgaat, omdat wij niet zouden stemmen omdat we zouden denken dat het nep zou gaan.
Is toch lullig voor die schat?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef Insomaniac het volgende:
Nou nou, de fans stemmen toch wel, oproepen voor een SMS-offensief vind ik een beetje zielig.
Ja maar dat is het nou juist, ze zingt niet als een vergiet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:15 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Als ze zingt als een vergiet dan moet ze gewoon wegwezen. Kan mij het schelen dat ze er uit ziet als een modepopje, als je niet kan zingen dan moet je wegwezen. En dan gaan we niet smssen ( doe ik uberhaubt al niet)
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:18 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Ja dat je dat nodig hebt zegt al genoeg.
HEt gaat er bij Idols om dat je elke keer goed kan presteren. Je kan het je niet veroorloven om een slechte dag te hebben bij een liveshow, dan lig je eraf. Want stel dat je een live concert straks ook maar verkloot omdat je een slechte dag had. Snappie. Vandaar dat ze op de kruk komt, ook als waarschuwing dat ze het de volgende keer toch echt wel even beter moet laten zien wat ze kan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:17 schreef Magics het volgende:
[..]
Ja maar dat is het nou juist, ze zingt niet als een vergiet.
Een I-Jay, een Serge verdienen veel minder stemmen. Die hebben me nog nooit geraakt.
Anders moet je MArescha's optreden van Lost nog eens kijken/luisteren..... Dan weet je wat ze kan en dat ze dus moet blijven!
Daar zit ook wel wat in, maar ik vind gewoon dat ze ook een oppeppertje van haar fans verdient. Als ze het daarna nog een (paar) keer verkloot, zou ik het pas terecht vinden. Maar nu absoluut niet, dus vandaar het sms-offensief.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
HEt gaat er bij Idols om dat je elke keer goed kan presteren. Je kan het je niet veroorloven om een slechte dag te hebben bij een liveshow, dan lig je eraf. Want stel dat je een live concert straks ook maar verkloot omdat je een slechte dag had. Snappie. Vandaar dat ze op de kruk komt, ook als waarschuwing dat ze het de volgende keer toch echt wel even beter moet laten zien wat ze kan.
Wacht maar, straks komt Marescha jou wel even verpulveren met een uithaal à la Banshee uit X-men.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
Zitten jullie allemaal elk weekend op een hardcorefeest, of werken jullie in de bouwvak met luidruchtige apparatuur?
Voor degenen die nog wel hun volledige gehoorbereik hebben zijn die uithalen echt pijnlijk voor de oren (en niet eens zuiver)
Wat zijn we het weer eensquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Iedereen die twijfelt over Marescha moet gewoon weer eens naar haar workshop luisteren. Lost.. Dan krijgt iedereen weer kippenvel van haar mooie stem en uithalen en is iedereen vanavond weer vergeten.
.
Ik vind het zelfs het beste optreden van alle workshops. Wel op de hielen gevolgd door Disco Inferno van Raffi hoor, maar toch, is Marescha de verrassing van deze idols vind ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
Lost is echt haar beste optreden ever
Raffa zong Disco Inferna.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:30 schreef Magics het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs het beste optreden van alle workshops. Wel op de hielen gevolgd door Disco Inferno van Raffi hoor, maar toch, is Marescha de verrassing van deze idols vind ik.
Zou mijn reaktie ook zijn, ik ben helemaal niet blij met dat Idols concept.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:24 schreef famex het volgende:
alsof er ooit een live concert gaat komen van een Idols artiest![]()
Zal best leuk zijn voor een bepaalde doelgroep en onze topicstarter, die haar vriend, neef, broer, dorpsgek van haar is maar veel verder dan haar eigen dorp zal ze niet bekend zijn over een half jaar.
Zij is juist geen publieksfavoriet, maar iemand in opkomst met veel potentieel, maar die serieus de steun vd fans nodig heeft nu.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:29 schreef DeWaasheid het volgende:
Snap je dan niet dat t precies is wat ze willen?
Ze plaatsen n favoriet standaard altijd als laagste, zodat mensen extra gaan SMS'en om ervoor te zorgen dat die persoon alsnog wint, wat uiteraard ook wel gebeurt.
en kanslozen zoals de TS trappen er nog es dubbeldwars in ook, uberhaupt SMS'en is al te dom voor woorden maar dit al helemaal...![]()
Zal best ik volg Idols niet maar ik weet wel hoe dat SMS gebeuren werkt, hoe dan ook, je hebt geen invloed en je word alleen maar genaait. Waarom heb je trouwens steun van je fans nodig? tgaat er toch om met dit spelletje dat je goed zingt ? hoeveel steun je van je fans krijgt draagt daar totaal niet aan bij (of af)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:31 schreef Magics het volgende:
[..]
Zij is juist geen publieksfavoriet, maar iemand in opkomst met veel potentieel, maar die serieus de steun vd fans nodig heeft nu.
Als haar fans haar niet steunen, ligt ze eruit en stopt het zingen dusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:33 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Zal best ik volg Idols niet maar ik weet wel hoe dat SMS gebeuren werkt, hoe dan ook, je hebt geen invloed en je word alleen maar genaait. Waarom heb je trouwens steun van je fans nodig? tgaat er toch om met dit spelletje dat je goed zingt ? hoeveel steun je van je fans krijgt draagt daar totaal niet aan bij (of af)
maw het boeit niet of ze kan zingen, als ze maar genoeg smsjes krijgt en populair is?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:35 schreef Magics het volgende:
[..]
Als haar fans haar niet steunen, ligt ze eruit en stopt het zingen dus![]()
I know, maar dat is niet hoe Raffaëla het zongquote:
Dat was ook geweldig Tommie, maar alleen op basis van dat optreden kan ze niet winnen, daarvoor moet ze minimaal nog twee van die optredens doen en dan komen de stemmen ook wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Iedereen die twijfelt over Marescha moet gewoon weer eens naar haar workshop luisteren. Lost.. Dan krijgt iedereen weer kippenvel van haar mooie stem en uithalen en is iedereen vanavond weer vergeten.
.
Juistquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat was ook geweldig Tommie, maar alleen op basis van dat optreden kan ze niet winnen, daarvoor moet ze minimaal nog twee van die optredens doen en dan komen de stemmen ook wel.
Uhmmm de meeste hier zijn dus fan van haar omdát ze goed kan zingen. Dus je theorie gaat niet op.....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:36 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
maw het boeit niet of ze kan zingen, als ze maar genoeg smsjes krijgt en populair is?
iedereen tuimt er ook zo in...![]()
Die heeft ze al gedaan. Marescha is de enige die tot nog toe consequent uitstekend is geweest.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat was ook geweldig Tommie, maar alleen op basis van dat optreden kan ze niet winnen, daarvoor moet ze minimaal nog twee van die optredens doen en dan komen de stemmen ook wel.
Vandaag was ze anders niet zo goed hoor, maar dat was de rest ook niet. Vandaar dat het zo vreemd was dat ze op de kruk terecht kwam...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:44 schreef Marble het volgende:
[..]
Die heeft ze al gedaan. Marescha is de enige die tot nog toe consequent uitstekend is geweest.
Het was inderdaad vreemd dat vooral de goeien zo'n slechte dag hadden, alleen Aaron vond ik het goed doen....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vandaag was ze anders niet zo goed hoor, maar dat was de rest ook niet. Vandaar dat het zo vreemd was dat ze op de kruk terecht kwam...
en als ze nou lelijk was ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:42 schreef Magics het volgende:
[..]
Uhmmm de meeste hier zijn dus fan van haar omdát ze goed kan zingen. Dus je theorie gaat niet op.....
Irma was wel knap.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:56 schreef Svensational het volgende:
Dudes, Irma (IDOII) was niet knap, maar was wel mijn favoriet.
Jij bent echt SmashBroquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:58 schreef Marble het volgende:
En bij Idols 1 stemde ik ook helemáál niet op Jim omdat ie zo geil was..
Dat verklaart haar bankplaats vanavond prima ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:54 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
en als ze nou lelijk was ?(weet niet hoe ze eruit ziet hoor)
jaja, oppervlakkigheid heerst, vooral tegenwoordig ey
I'm not.quote:
Dat is toch een momentopname, misschien was Jim die ene keer ook wel supergoed, maar over het algemeen blijft hij een niet zo'n goede zanger...quote:Op zondag 8 januari 2006 00:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb je haar fantastische workshopoptreden ook gezien, Lamon?
Ik kan me van Jim 2 goede optredens herinneren: Jessie in de workshop en Proud Mary.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:05 schreef Molluck het volgende:
Dat is toch een momentopname, misschien was Jim die ene keer ook wel supergoed, maar over het algemeen blijft hij een niet zo'n goede zanger...
Wat jij wilt, maar dan nog, ik vond het voor vanavond niet meer dan verdiend dat Marescha op de kruk zat. En als ze volgende week niet beter wordt dan zit ze er waarschijnlijk weer, naar mijn mening is zij de eerste die er nu uit hoort te gaan, ik vond eigenlijk die Charissa nog beter dan zij.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik kan me van Jim 2 goede optredens herinneren: Jessie in de workshop en Proud Mary.
Nu wel.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb je haar fantastische workshopoptreden ook gezien, Lamon?
Kijk, en dat is mijn punt dus.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:12 schreef Funkytrip het volgende:
Marescha mag van mij de top 6 halen, daarom hoop ik dat ze voorlopig even niet op de bank zit. Ik wil namelijk mooie uithalen horen en geen geneuzel van I Jay of Serge.
JaMaAr JiM Is VeT LekKaH!!!!!!11111111!!!!!!!!!1quote:Op zondag 8 januari 2006 00:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik kan me van Jim 2 goede optredens herinneren: Jessie in de workshop en Proud Mary.
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
JaMaAr JiM Is VeT LekKaH!!!!!!11111111!!!!!!!!!1
Jaa die is echt SUPER mooiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
Lost is echt haar beste optreden ever
Marescha moet pleite volgenbde weekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:06 schreef Magics het volgende:
Mensen, wat vanavond gebeurde KAN niet
Marescha lag er bijna uit![]()
Ik stel voor dat we volgende week massaal aan de stem gaan voor Marescha met al haar FOK-fans, no matter of ze goed zingt of niet.
ZIJ, is de enige met die oprechte eerlijke blik.
ZIJ, is de enige die ons kan trakteren op geweldige uithalen.
ZIJ, is de enige die straks als onverwachte Idols winnaar uit de bus kan komen.
ZIJ, is.......... Marescha
STEM !!!
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Marescha moet pleite volgenbde week![]()
Ik kan het niet meer doen, Sven heeft een slotje op mijn reactie gezetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:40 schreef WithMe het volgende:
Zou deze er ook bij kunnen?
Idols Fansite Marescha
Die is eraf nuquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:43 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer doen, Sven heeft een slotje op mijn reactie gezet![]()
Er zijn zoveel mensen christelijk. Dat hoeft nog niet te zeggen dat ze naar de kerk gaan ofzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:48 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Viel me net nog op, is ze christelijk?
Ze heeft veel gospel gezongen en is zelfs gastsoliste op deze dvd van de Country Trail Band (Nederlandse gospel-band).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:48 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Viel me net nog op, is ze christelijk?
zo komt ze wel over jah!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:08 schreef BVO het volgende:
Volgens mij is ze juist behóórlijk gelovig.
Niet dat het uitmaakt, maar dat idee heb ik.
toepasselijk!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:14 schreef WithMe het volgende:
Op deze video (rond 00:42) kun je haar een stukje zien zingen van het nummer "Als een hert dat verlangt naar water".![]()
Ik vind haar ineens veel minder leuk na dit foute filmpjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:14 schreef WithMe het volgende:
Op deze video (rond 00:42) kun je haar een stukje zien zingen van het nummer "Als een hert dat verlangt naar water".![]()
dat is toch alleen maar beter... hoe minder marescha fans hoe beterquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind haar ineens veel minder leuk na dit foute filmpje
Ze blijft goed zingen hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is toch alleen maar beter... hoe minder marescha fans hoe beter![]()
De rest van het filmpje is enigszins lachwekkend ja. Maar het stukje van Marescha is loepzuiver.quote:
Uhuhquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:04 schreef WithMe het volgende:
[..]
De rest van het filmpje is enigszins lachwekkend ja. Maar het stukje van Marescha is loepzuiver.![]()
Kijk, zó edit je een berichtquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:27 schreef sbientje het volgende:
ik zeg dit niet graag, maar mooi gezongen
Stoer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:14 schreef WithMe het volgende:
zeg, zullen we elkaar morgen pluspunten geven?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk, zó edit je een bericht.
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:32 schreef superhero87 het volgende:
Go Marescha, hopelijk zingt ze zaterdag weer een beetje beter
quote:*ze heeft eigenlijk een kutstem
Had ik maar wat met haar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef mark_03 het volgende:
Heb niks met d'r ...
Wat hij zegtquote:
Ze lijkt helemaal niet op Mariah Carey qua geluid. Ik krijg spontaan uitslag als ik Carey hoor zingen, dan had ik dat ook wel bij Marescha gehadquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:46 schreef eaucourante het volgende:
Ondanks haar Mariah Carey achtige geluid (eeeek!), moet ik eerlijk toegeven dat Marescha wel een van de beteren (niet de beste want dat is Floortje, en daarna komt voor mij Harm) is van de Idols finalisten dit jaar. Van mij mag ze nog wel effe blijven.
Marescha vergelijken met Mariah Carey is net zoiets als Royena vergelijken met Floortjequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze lijkt helemaal niet op Mariah Carey qua geluid. Ik krijg spontaan uitslag als ik Carey hoor zingen, dan had ik dat ook wel bij Marescha gehad.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:39 schreef superhero87 het volgende:
Royena vergelijken met Floortje
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:39 schreef Magics het volgende:
Mensen niet vergeten vanavond: Op Marescha stemmen !
Ik doe het ook !
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:32 schreef superhero87 het volgende:
Go Marescha, hopelijk zingt ze zaterdag weer een beetje beter
*ze heeft eigenlijk een kutstem
I-Jay en daarna Serge of Ellen...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
. Van mij mag ze wel weer op die kruk, alleen mag I-Jay er eerder uit, en volgende week Marescha.
Tja, ik heb wel gemerkt dat de opinie hier op Fok! vaak wat anders is dan de algemene opinie.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:58 schreef superhero87 het volgende:
[..]
I-Jay en daarna Serge of Ellen...
Ik begrijp eigenlijk niet waarom zoveel mensen hier voor Ellen zijn...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tja, ik heb wel gemerkt dat de opinie hier op Fok! vaak wat anders is dan de algemene opinie.
Nee joh, Mariah Carey is relaxquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze lijkt helemaal niet op Mariah Carey qua geluid. Ik krijg spontaan uitslag als ik Carey hoor zingen, dan had ik dat ook wel bij Marescha gehad.
met je tv op mute zeker?quote:
Wás relax ja, voordat ze zich Mimi ging noemen.quote:
een kip is niet krolsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Een krolse kip is nog prettiger om naar te luisteren![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:46 schreef Svensational het volgende:
Hopen dat het vanavond iets beter gaat dan vorige week..
Hopen dat ze er eindelijk uitvliegt vanavondquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:46 schreef Svensational het volgende:
Hopen dat het vanavond iets beter gaat dan vorige week..
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hopen dat ze er eindelijk uitvliegt vanavond![]()
En dan Serge, en dan Christon, en dan Ellen....quote:
Met van die haperingen erdoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:34 schreef BVO het volgende:
en alleen maar lange uithalen willen maken.
Hopelijk zingt Marescha vanavond iets waarbij ze haar strot wat minder opentrekt en ik eens kan genieten van haar stemgeluid i.p.v. daar hoofdpijn van te krijgen... want zingen kan het meisje zeker...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:34 schreef BVO het volgende:
Gewoon een keer lekker zingen, in plaats van schreeuwen en alleen maar lange uithalen willen maken.
... en Harm daar nog ergens tussen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan Serge, en dan Christon, en dan Ellen....
Ja HArm moet er uit, maar dat zal deze ronde niet gebeurenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:48 schreef WithMe het volgende:
[..]
... en Harm daar nog ergens tussen.
En het was ook de eerste keer dat ze zeiden van: "Nou, het komt vast omdat je als eerste moest, dat is toch extra spannend."quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:18 schreef Magics het volgende:
Dat stemmen is hard nodig straks, de jury wil haar er duidelijk uit hebben met hun beinvloedende onterechte negatieve commentaar.
Waarom?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:27 schreef WithMe het volgende:
De lijnen zijn open! Kom op mensen, sms: marescha naar 5656!
Welles.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:12 schreef Charmian het volgende:
Zo geweldig is ze niet.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:45 schreef Svensational het volgende:
Ziet er slecht uit voor Marescha..
quote:
In your face, ladyquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef Marble het volgende:
Het heeft gewerkt. Wat was ik blij voor d'r.
helemaal meee eens..... maar niet te lang mag ze erin blijven.... vind haar een beetje saaiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben iets minder enthousiast.. maar ze was niet slecht. Ze moet gewoon het niveau van Lost weer halen, die was echt goed.
Normaal stem ik niet, nu 1 stem nar Marescha en 1 naar Floortjequote:Op zondag 15 januari 2006 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie hebben toch niet echt zo mega veel gestemd?
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:33 schreef Magics het volgende:
[..]
Normaal stem ik niet, nu 1 stem nar Marescha en 1 naar Floortje
Niemand is objectief.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:11 schreef sbientje het volgende:
En dat is serieus objectief... nou ja, bijna objectief dan
Ik heb me geen seconde verveeld, maar misschien komt dat omdat ik het zowiezo prettig vind om naar Marescha te kijken. De zang was juist hartstikke goed!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:11 schreef sbientje het volgende:
wat een stelletje blinde kippen zitten hierjullie vonden dit serieus een entertaining optreden? ze zat er steeds naast, echt een beetje jammer vond ik het hoor... I-jay was wel erger 9die heb ik nie eens afgeluisterd, de gruwel!) maar ik vond marescha toch wel daarna de slechtste eerlijk gezegd. En dat is serieus objectief... nou ja, bijna objectief dan
ze was wel yummie inderdaad!quote:Op zondag 15 januari 2006 10:57 schreef mark_03 het volgende:
Ze zag er wel enorm lekker uit gisteravond... maar daar bleef het bij.
echt wel, jammer genoeg was haar optreden niet echt goed, en haar overacting bij de uitslag was voor mij al een plek op de kruk waard..quote:
twee zielen, een gedachtequote:Op zondag 15 januari 2006 11:18 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
echt wel, jammer genoeg was haar optreden niet echt goed, en haar overacting bij de uitslag was voor mij al een plek op de kruk waard..
idd, tenen zijn er nog niet van bekomenquote:Op zondag 15 januari 2006 11:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
twee zielen, een gedachte
Dat bedoelde ik met dramaqueen... verschrikkelijk tenenkrommend om naar te kijken
Nu wel?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Whatever... ik ben om
Wat een schatje is t
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:34 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nu wel?
Eerst vond je d'r heel arrogant toch?
Is toch logisch dat ze enorm opgelucht was. Hoe had ze anders moeten reageren?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:55 schreef TheVulture het volgende:
waar ik me na het zien van de beelden helemaal aan irriteerde is dat dramaqueen-achtige gedrag van haar, bijvoorbeeld bij de uitslag
Jezus, mag ze niet eens meer blij zijn of zo? Ze zag zichzelf al zitten op die kruk, dan is haar reactie toch logisch? Ik vond het juist leuk.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:31 schreef sbientje het volgende:
en dat gedrag bij de uitslag, bleh... ook toen ze al lang met die drie op de krukken bezig waren hoorde je haar nog een keer zo: hooohhhhh!
Ook dat ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb de reactie niet gezien, want ik was zelf te druk bezig metsmileys te posten.
daaruit blijkt maar weer dat die coaches ook niet altijd even goed zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 16:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het jammere aan haar optreden gister was dat ze zich teveel had aangetrokken v/d danscoach
Die vertelde haar vrijdag ook al van"Ja en dan kijk je naar deze camera..en dan draai je zo en dan die camera"..
Want ze stond vrijdag wel iets losser en relaxter op t podium..nu werd het zo houterig omdat ze zich zo focusde om goed in die camera's te kijken
Oeh, wat kijkt ze verleidelijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
En de foto van vrijdag heb k maandag als t goed is
Ze had een hele warme jas jaquote:Op zondag 15 januari 2006 16:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oeh, wat kijkt ze verleidelijk.. En die hand van haar op je buik.
.
Kreeg je het er niet een klein beetje warm van?.
Leuke foto!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Me=Jealousquote:Op zondag 15 januari 2006 16:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Geilquote:Op zondag 15 januari 2006 16:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Toen ik dr tassen naar dr auto wou dragen:
"Oh nee lieverd..dat kan ik zelf toch wel"
Inderdaad, was gewoon een normale natuurlijke reactie hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:41 schreef Marble het volgende:
[..]
Jezus, mag ze niet eens meer blij zijn of zo? Ze zag zichzelf al zitten op die kruk, dan is haar reactie toch logisch? Ik vond het juist leuk.
Haha, tof manquote:Op zondag 15 januari 2006 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.mediaupload.com/showfile.php?fid=394
Het filmpje voor Tom en Sven..
Kwaliteit is minder maar t is wel leuk
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik mag d'r niet meer zien, want elke keer wordt ze net een stukje leukerquote:Op zondag 15 januari 2006 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
er is een verschil tussen opluchting en dramatisch overactenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:39 schreef WithMe het volgende:
[..]
Is toch logisch dat ze enorm opgelucht was. Hoe had ze anders moeten reageren?
CDPquote:Op zondag 15 januari 2006 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Graag gedaanquote:
En bij Marescha gisteren was het duidelijk een geval van het eerste en niet van het laatste.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
er is een verschil tussen opluchting en dramatisch overacten
Ja, pure opluchting. En dat was terecht.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:26 schreef Marble het volgende:
[..]
En bij Marescha gisteren was het duidelijk een geval van het eerste en niet van het laatste.
Ze is echtquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:57 schreef Svensational het volgende:
Wat heeft ze haar handen toch altijd op vreemde posities zitten.
Ze beschermt hem sweet he'quote:Op zondag 15 januari 2006 23:57 schreef Svensational het volgende:
Wat heeft ze haar handen toch altijd op vreemde posities zitten.
Op de Idols-site op de foto van Marescha klikken, dan naar gallery en dan bij "Marescha en het thema Jukebox".quote:Op maandag 16 januari 2006 00:02 schreef Svensational het volgende:
Waar haal je die foto's vandaan, ik zie ze nergens!
Cool!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:36 schreef Kirstenn het volgende:
GJ tegen jou was ze echt lief zaterdagik ga ook ff mn foto posten;
[afbeelding]
[afbeelding]
voor alle duidelijkheid, ik ben geen fan van dr als idol, maar ik denk dat ze wel te pruimen is buiten het zingen om...quote:
Dat komt nog welquote:Op maandag 16 januari 2006 11:53 schreef sbientje het volgende:
[..]
voor alle duidelijkheid, ik ben geen fan van dr als idol,
Klopt, 1 vd mooiste optredens deze Idols vind ik. Samen met Floortje met Why tell me why.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:34 schreef Kirstenn het volgende:
Jaa ze zeiken dr steeds afik vond Marescha echt ZOOOOO goed bij de workshop.. echt prachtig
![]()
Mooie foto's, ze staat er mooi op daarquote:Op maandag 16 januari 2006 00:36 schreef Kirstenn het volgende:
GJ tegen jou was ze echt lief zaterdagik ga ook ff mn foto posten;
[afbeelding]
[afbeelding]
ze is gewoon mooiquote:Op maandag 16 januari 2006 15:47 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mooie foto's, ze staat er mooi op daar
Van mij mag ze nog wel wat meer met d'r kont zwaaien jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is misschien bot hoe de jury overkomt, maar ze wordt wel de goede kant opgeduwd. Zingen kan ze goed, maar het moet gewoon beter. We mogen meer van haar eisen.
Ik vind deze foto eigenlijk mooier als de gemiddelde foto die voor Idols is gemaakt. Daar is d'r lach zo nep enz, dit is echt mooi!quote:
Maar dat heeft eigenlijk iedereen..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:32 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik vind deze foto eigenlijk mooier als de gemiddelde foto die voor Idols is gemaakt. Daar is d'r lach zo nep enz, dit is echt mooi!
Met Ellen is dat idd ook zo, die wordt zo 'nep gemaakt', echt jammer!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar dat heeft eigenlijk iedereen..
Dat is me erg opgevallen!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Met Ellen is dat idd ook zo, die wordt zo 'nep gemaakt', echt jammer!
Van nature is het dan vaak veel mooier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |