Ze is echtquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:57 schreef Svensational het volgende:
Wat heeft ze haar handen toch altijd op vreemde posities zitten.
Ze beschermt hem sweet he'quote:Op zondag 15 januari 2006 23:57 schreef Svensational het volgende:
Wat heeft ze haar handen toch altijd op vreemde posities zitten.
Op de Idols-site op de foto van Marescha klikken, dan naar gallery en dan bij "Marescha en het thema Jukebox".quote:Op maandag 16 januari 2006 00:02 schreef Svensational het volgende:
Waar haal je die foto's vandaan, ik zie ze nergens!
Cool!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:36 schreef Kirstenn het volgende:
GJ tegen jou was ze echt lief zaterdagik ga ook ff mn foto posten;
[afbeelding]
[afbeelding]
voor alle duidelijkheid, ik ben geen fan van dr als idol, maar ik denk dat ze wel te pruimen is buiten het zingen om...quote:
Dat komt nog welquote:Op maandag 16 januari 2006 11:53 schreef sbientje het volgende:
[..]
voor alle duidelijkheid, ik ben geen fan van dr als idol,
Klopt, 1 vd mooiste optredens deze Idols vind ik. Samen met Floortje met Why tell me why.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:34 schreef Kirstenn het volgende:
Jaa ze zeiken dr steeds afik vond Marescha echt ZOOOOO goed bij de workshop.. echt prachtig
![]()
Mooie foto's, ze staat er mooi op daarquote:Op maandag 16 januari 2006 00:36 schreef Kirstenn het volgende:
GJ tegen jou was ze echt lief zaterdagik ga ook ff mn foto posten;
[afbeelding]
[afbeelding]
ze is gewoon mooiquote:Op maandag 16 januari 2006 15:47 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mooie foto's, ze staat er mooi op daar
Van mij mag ze nog wel wat meer met d'r kont zwaaien jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is misschien bot hoe de jury overkomt, maar ze wordt wel de goede kant opgeduwd. Zingen kan ze goed, maar het moet gewoon beter. We mogen meer van haar eisen.
Ik vind deze foto eigenlijk mooier als de gemiddelde foto die voor Idols is gemaakt. Daar is d'r lach zo nep enz, dit is echt mooi!quote:
Maar dat heeft eigenlijk iedereen..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:32 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik vind deze foto eigenlijk mooier als de gemiddelde foto die voor Idols is gemaakt. Daar is d'r lach zo nep enz, dit is echt mooi!
Met Ellen is dat idd ook zo, die wordt zo 'nep gemaakt', echt jammer!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar dat heeft eigenlijk iedereen..
Dat is me erg opgevallen!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Met Ellen is dat idd ook zo, die wordt zo 'nep gemaakt', echt jammer!
Van nature is het dan vaak veel mooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |