ze was wel yummie inderdaad!quote:Op zondag 15 januari 2006 10:57 schreef mark_03 het volgende:
Ze zag er wel enorm lekker uit gisteravond... maar daar bleef het bij.

echt wel, jammer genoeg was haar optreden niet echt goed, en haar overacting bij de uitslag was voor mij al een plek op de kruk waard..quote:

twee zielen, een gedachtequote:Op zondag 15 januari 2006 11:18 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
echt wel, jammer genoeg was haar optreden niet echt goed, en haar overacting bij de uitslag was voor mij al een plek op de kruk waard..

idd, tenen zijn er nog niet van bekomenquote:Op zondag 15 januari 2006 11:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
twee zielen, een gedachte
Dat bedoelde ik met dramaqueen... verschrikkelijk tenenkrommend om naar te kijken

Nu wel?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Whatever... ik ben om
Wat een schatje is t

quote:Op zondag 15 januari 2006 14:34 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nu wel?
Eerst vond je d'r heel arrogant toch?

Is toch logisch dat ze enorm opgelucht was. Hoe had ze anders moeten reageren?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:55 schreef TheVulture het volgende:
waar ik me na het zien van de beelden helemaal aan irriteerde is dat dramaqueen-achtige gedrag van haar, bijvoorbeeld bij de uitslag

Jezus, mag ze niet eens meer blij zijn of zo? Ze zag zichzelf al zitten op die kruk, dan is haar reactie toch logisch? Ik vond het juist leuk.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:31 schreef sbientje het volgende:
en dat gedrag bij de uitslag, bleh... ook toen ze al lang met die drie op de krukken bezig waren hoorde je haar nog een keer zo: hooohhhhh!

Ook dat ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb de reactie niet gezien, want ik was zelf te druk bezig metsmileys te posten.

daaruit blijkt maar weer dat die coaches ook niet altijd even goed zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 16:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het jammere aan haar optreden gister was dat ze zich teveel had aangetrokken v/d danscoach
Die vertelde haar vrijdag ook al van"Ja en dan kijk je naar deze camera..en dan draai je zo en dan die camera"..
Want ze stond vrijdag wel iets losser en relaxter op t podium..nu werd het zo houterig omdat ze zich zo focusde om goed in die camera's te kijken

Oeh, wat kijkt ze verleidelijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
En de foto van vrijdag heb k maandag als t goed is

Ze had een hele warme jas jaquote:Op zondag 15 januari 2006 16:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oeh, wat kijkt ze verleidelijk.. En die hand van haar op je buik.
.
Kreeg je het er niet een klein beetje warm van?.

Leuke foto!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]

Me=Jealousquote:Op zondag 15 januari 2006 16:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]

Geilquote:Op zondag 15 januari 2006 16:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]

quote:Op zondag 15 januari 2006 18:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Toen ik dr tassen naar dr auto wou dragen:
"Oh nee lieverd..dat kan ik zelf toch wel"

Inderdaad, was gewoon een normale natuurlijke reactie hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:41 schreef Marble het volgende:
[..]
Jezus, mag ze niet eens meer blij zijn of zo? Ze zag zichzelf al zitten op die kruk, dan is haar reactie toch logisch? Ik vond het juist leuk.

Haha, tof manquote:Op zondag 15 januari 2006 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.mediaupload.com/showfile.php?fid=394
Het filmpje voor Tom en Sven..
Kwaliteit is minder maar t is wel leuk

quote:Op zondag 15 januari 2006 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

quote:Op zondag 15 januari 2006 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

Ik mag d'r niet meer zien, want elke keer wordt ze net een stukje leukerquote:Op zondag 15 januari 2006 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

er is een verschil tussen opluchting en dramatisch overactenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:39 schreef WithMe het volgende:
[..]
Is toch logisch dat ze enorm opgelucht was. Hoe had ze anders moeten reageren?

CDPquote:Op zondag 15 januari 2006 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

Graag gedaanquote:

En bij Marescha gisteren was het duidelijk een geval van het eerste en niet van het laatste.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
er is een verschil tussen opluchting en dramatisch overacten

Ja, pure opluchting. En dat was terecht.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:26 schreef Marble het volgende:
[..]
En bij Marescha gisteren was het duidelijk een geval van het eerste en niet van het laatste.

Ze is echtquote:

quote:Op zondag 15 januari 2006 23:57 schreef Svensational het volgende:
Wat heeft ze haar handen toch altijd op vreemde posities zitten.

Ze beschermt hem sweet he'quote:Op zondag 15 januari 2006 23:57 schreef Svensational het volgende:
Wat heeft ze haar handen toch altijd op vreemde posities zitten.

Op de Idols-site op de foto van Marescha klikken, dan naar gallery en dan bij "Marescha en het thema Jukebox".quote:Op maandag 16 januari 2006 00:02 schreef Svensational het volgende:
Waar haal je die foto's vandaan, ik zie ze nergens!

Cool!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:36 schreef Kirstenn het volgende:
GJ tegen jou was ze echt lief zaterdagik ga ook ff mn foto posten;
[afbeelding]
[afbeelding]

voor alle duidelijkheid, ik ben geen fan van dr als idol, maar ik denk dat ze wel te pruimen is buiten het zingen om...quote:

Dat komt nog welquote:Op maandag 16 januari 2006 11:53 schreef sbientje het volgende:
[..]
voor alle duidelijkheid, ik ben geen fan van dr als idol,

Klopt, 1 vd mooiste optredens deze Idols vind ik. Samen met Floortje met Why tell me why.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:34 schreef Kirstenn het volgende:
Jaa ze zeiken dr steeds afik vond Marescha echt ZOOOOO goed bij de workshop.. echt prachtig
![]()

Mooie foto's, ze staat er mooi op daarquote:Op maandag 16 januari 2006 00:36 schreef Kirstenn het volgende:
GJ tegen jou was ze echt lief zaterdagik ga ook ff mn foto posten;
[afbeelding]
[afbeelding]

ze is gewoon mooiquote:Op maandag 16 januari 2006 15:47 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mooie foto's, ze staat er mooi op daar

Van mij mag ze nog wel wat meer met d'r kont zwaaien jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is misschien bot hoe de jury overkomt, maar ze wordt wel de goede kant opgeduwd. Zingen kan ze goed, maar het moet gewoon beter. We mogen meer van haar eisen.

Ik vind deze foto eigenlijk mooier als de gemiddelde foto die voor Idols is gemaakt. Daar is d'r lach zo nep enz, dit is echt mooi!quote:

Maar dat heeft eigenlijk iedereen..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:32 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik vind deze foto eigenlijk mooier als de gemiddelde foto die voor Idols is gemaakt. Daar is d'r lach zo nep enz, dit is echt mooi!

Met Ellen is dat idd ook zo, die wordt zo 'nep gemaakt', echt jammer!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar dat heeft eigenlijk iedereen..
Dat is me erg opgevallen!

quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Met Ellen is dat idd ook zo, die wordt zo 'nep gemaakt', echt jammer!
Van nature is het dan vaak veel mooier

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |