Krijg de tering, SMSmongool!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef Magics het volgende:
Opzouten uit dit topic met jullie gezeik! Nitespeed en Veldmuis.
Marescha fans, wees welkom en verenigt u !!
dat zou wel anderhalf uur van je tijd schelen als alle kandidaten niks hoeven te zingen voor smsjesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:06 schreef Magics het volgende:
Ik stel voor dat we volgende week massaal aan de stem gaan voor Marescha met al haar FOK-fans, no matter of ze goed zingt of niet.
Tut tutquote:
Sorry, meneerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut. Daarvoor zijn andere topics.
.
Dat gelame over oplichterij kennen we nu onderhand wel. Ik zou het erg vinden dat Marescha er straks uitgaat, omdat wij niet zouden stemmen omdat we zouden denken dat het nep zou gaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Sorry, meneer.
Ik probeer alleen alle infantiele Fokkers te waarschuwen voor zulke acties!
Neuh, ik vind het een domme doos, eigelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:12 schreef Magics het volgende:
[..]
Dat gelame over oplichterij kennen we nu onderhand wel. Ik zou het erg vinden dat Marescha er straks uitgaat, omdat wij niet zouden stemmen omdat we zouden denken dat het nep zou gaan.
Is toch lullig voor die schat?
Leuk zo`n belediging voor Kelly Clarkson.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef Marble het volgende:
Marescha is de Nederlandse Kelly Clarkson.
En heerlijk die uithalen ook al heeft niemand er om gevraagd, zo moet het.
Zitten jullie allemaal elk weekend op een hardcorefeest, of werken jullie in de bouwvak met luidruchtige apparatuur?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef Marble het volgende:
Marescha is de Nederlandse Kelly Clarkson.
En heerlijk die uithalen ook al heeft niemand er om gevraagd, zo moet het.
Als ze zingt als een vergiet dan moet ze gewoon wegwezen. Kan mij het schelen dat ze er uit ziet als een modepopje, als je niet kan zingen dan moet je wegwezen. En dan gaan we niet smssen ( doe ik uberhaubt al niet)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:12 schreef Magics het volgende:
[..]
Dat gelame over oplichterij kennen we nu onderhand wel. Ik zou het erg vinden dat Marescha er straks uitgaat, omdat wij niet zouden stemmen omdat we zouden denken dat het nep zou gaan.
Is toch lullig voor die schat?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef Insomaniac het volgende:
Nou nou, de fans stemmen toch wel, oproepen voor een SMS-offensief vind ik een beetje zielig.
Ja maar dat is het nou juist, ze zingt niet als een vergiet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:15 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Als ze zingt als een vergiet dan moet ze gewoon wegwezen. Kan mij het schelen dat ze er uit ziet als een modepopje, als je niet kan zingen dan moet je wegwezen. En dan gaan we niet smssen ( doe ik uberhaubt al niet)
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:18 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Ja dat je dat nodig hebt zegt al genoeg.
HEt gaat er bij Idols om dat je elke keer goed kan presteren. Je kan het je niet veroorloven om een slechte dag te hebben bij een liveshow, dan lig je eraf. Want stel dat je een live concert straks ook maar verkloot omdat je een slechte dag had. Snappie. Vandaar dat ze op de kruk komt, ook als waarschuwing dat ze het de volgende keer toch echt wel even beter moet laten zien wat ze kan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:17 schreef Magics het volgende:
[..]
Ja maar dat is het nou juist, ze zingt niet als een vergiet.
Een I-Jay, een Serge verdienen veel minder stemmen. Die hebben me nog nooit geraakt.
Anders moet je MArescha's optreden van Lost nog eens kijken/luisteren..... Dan weet je wat ze kan en dat ze dus moet blijven!
Daar zit ook wel wat in, maar ik vind gewoon dat ze ook een oppeppertje van haar fans verdient. Als ze het daarna nog een (paar) keer verkloot, zou ik het pas terecht vinden. Maar nu absoluut niet, dus vandaar het sms-offensief.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
HEt gaat er bij Idols om dat je elke keer goed kan presteren. Je kan het je niet veroorloven om een slechte dag te hebben bij een liveshow, dan lig je eraf. Want stel dat je een live concert straks ook maar verkloot omdat je een slechte dag had. Snappie. Vandaar dat ze op de kruk komt, ook als waarschuwing dat ze het de volgende keer toch echt wel even beter moet laten zien wat ze kan.
Wacht maar, straks komt Marescha jou wel even verpulveren met een uithaal à la Banshee uit X-men.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
Zitten jullie allemaal elk weekend op een hardcorefeest, of werken jullie in de bouwvak met luidruchtige apparatuur?
Voor degenen die nog wel hun volledige gehoorbereik hebben zijn die uithalen echt pijnlijk voor de oren (en niet eens zuiver)
Wat zijn we het weer eensquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Iedereen die twijfelt over Marescha moet gewoon weer eens naar haar workshop luisteren. Lost.. Dan krijgt iedereen weer kippenvel van haar mooie stem en uithalen en is iedereen vanavond weer vergeten.
.
Ik vind het zelfs het beste optreden van alle workshops. Wel op de hielen gevolgd door Disco Inferno van Raffi hoor, maar toch, is Marescha de verrassing van deze idols vind ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
Lost is echt haar beste optreden ever
Raffa zong Disco Inferna.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:30 schreef Magics het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs het beste optreden van alle workshops. Wel op de hielen gevolgd door Disco Inferno van Raffi hoor, maar toch, is Marescha de verrassing van deze idols vind ik.
Zou mijn reaktie ook zijn, ik ben helemaal niet blij met dat Idols concept.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:24 schreef famex het volgende:
alsof er ooit een live concert gaat komen van een Idols artiest![]()
Zal best leuk zijn voor een bepaalde doelgroep en onze topicstarter, die haar vriend, neef, broer, dorpsgek van haar is maar veel verder dan haar eigen dorp zal ze niet bekend zijn over een half jaar.
Zij is juist geen publieksfavoriet, maar iemand in opkomst met veel potentieel, maar die serieus de steun vd fans nodig heeft nu.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:29 schreef DeWaasheid het volgende:
Snap je dan niet dat t precies is wat ze willen?
Ze plaatsen n favoriet standaard altijd als laagste, zodat mensen extra gaan SMS'en om ervoor te zorgen dat die persoon alsnog wint, wat uiteraard ook wel gebeurt.
en kanslozen zoals de TS trappen er nog es dubbeldwars in ook, uberhaupt SMS'en is al te dom voor woorden maar dit al helemaal...![]()
Zal best ik volg Idols niet maar ik weet wel hoe dat SMS gebeuren werkt, hoe dan ook, je hebt geen invloed en je word alleen maar genaait. Waarom heb je trouwens steun van je fans nodig? tgaat er toch om met dit spelletje dat je goed zingt ? hoeveel steun je van je fans krijgt draagt daar totaal niet aan bij (of af)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:31 schreef Magics het volgende:
[..]
Zij is juist geen publieksfavoriet, maar iemand in opkomst met veel potentieel, maar die serieus de steun vd fans nodig heeft nu.
Als haar fans haar niet steunen, ligt ze eruit en stopt het zingen dusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:33 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Zal best ik volg Idols niet maar ik weet wel hoe dat SMS gebeuren werkt, hoe dan ook, je hebt geen invloed en je word alleen maar genaait. Waarom heb je trouwens steun van je fans nodig? tgaat er toch om met dit spelletje dat je goed zingt ? hoeveel steun je van je fans krijgt draagt daar totaal niet aan bij (of af)
maw het boeit niet of ze kan zingen, als ze maar genoeg smsjes krijgt en populair is?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:35 schreef Magics het volgende:
[..]
Als haar fans haar niet steunen, ligt ze eruit en stopt het zingen dus![]()
I know, maar dat is niet hoe Raffaëla het zongquote:
Dat was ook geweldig Tommie, maar alleen op basis van dat optreden kan ze niet winnen, daarvoor moet ze minimaal nog twee van die optredens doen en dan komen de stemmen ook wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Iedereen die twijfelt over Marescha moet gewoon weer eens naar haar workshop luisteren. Lost.. Dan krijgt iedereen weer kippenvel van haar mooie stem en uithalen en is iedereen vanavond weer vergeten.
.
Juistquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat was ook geweldig Tommie, maar alleen op basis van dat optreden kan ze niet winnen, daarvoor moet ze minimaal nog twee van die optredens doen en dan komen de stemmen ook wel.
Uhmmm de meeste hier zijn dus fan van haar omdát ze goed kan zingen. Dus je theorie gaat niet op.....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:36 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
maw het boeit niet of ze kan zingen, als ze maar genoeg smsjes krijgt en populair is?
iedereen tuimt er ook zo in...![]()
Die heeft ze al gedaan. Marescha is de enige die tot nog toe consequent uitstekend is geweest.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat was ook geweldig Tommie, maar alleen op basis van dat optreden kan ze niet winnen, daarvoor moet ze minimaal nog twee van die optredens doen en dan komen de stemmen ook wel.
Vandaag was ze anders niet zo goed hoor, maar dat was de rest ook niet. Vandaar dat het zo vreemd was dat ze op de kruk terecht kwam...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:44 schreef Marble het volgende:
[..]
Die heeft ze al gedaan. Marescha is de enige die tot nog toe consequent uitstekend is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |