Bij 300 post is een topic vol, als je bij My Active Topics kijkt kun je zien hoeveel posts al in het topic staanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:15 schreef MaJo het volgende:
Deel 10 alweer! Mooie OP
Misschien een domme vraag hoor, maar hoe kunnen jullie altijd precies zien waneer een topic vol is? Heb dat nooit gesnapt en dacht ik vraag het eens
thnxquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:16 schreef Thelonious het volgende:
Hier Paul McCartney met Please Please me:
http://www.amazon.com/gp/(...)470-0715860?n=283155
Jep. Nigel heeft inderdaad een zeer positieve invloed op 't album gehad.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:31 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Mja, komt door Jeff Lyne zeg ik altijd maar
Tja de twee platen zijn me nog steeds erg dierbaar en Flaming Pie stel ik persoonlijk ongeveer op dezelfde lijn als Chaos. Ik blijf er echter bij dat het vooral te maken heeft met de producers. Onderschat de invloed van Nigel niet! Als het aan Paul had gelegen waren nummers als Vanity Fair rockers geworden.
leuk!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:16 schreef Thelonious het volgende:
Hier Paul McCartney met Please Please me:
http://www.amazon.com/gp/(...)470-0715860?n=283155
Goede wijn behoeft geen krans, en die Grammys zijn toch een grote fopvertoning. Grote kans dat een TMF-award er dit jaar ook weer niet inzit voor Paul..quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:34 schreef webfreak het volgende:
Als 'ie echt niets wint vind ik 't belachelijk. Ik bedoel: hoe goed wil je 't hebben. Chaos is verdomme het beste dat hij in lange tijd heeft gemaakt.
Dat je er met een vriend/vriendin heen kan die niet speciaal fan is van de Beatles is voor mij een enorme pré.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:04 schreef Jane het volgende:
Ik vind het zeker een aanrader hoor.
En weet je wat zo leuk is? Je kunt er ook makkelijk naar toe met iemand die niet zo'n grote Beatlesfan is. Oké, voor een Beatleshater is het misschien ook wel weer een beetje veel van het goede (), maar een vriendin van mij die niet speciaal 'fan' is, is 2x meegeweest en die vindt het fantastisch.
Lekker een beetje rondlopen langs Mathew Street, The Docks enzovoort... het ligt allemaal dicht bij elkaar, dus makkelijk te belopen. In Mathew Street heb je natuurlijk allerlei pubs waar je lekker kunt zitten en mensen kijken, waaronder The Grapes, waar ze zelf vroeger geregeld kwamen. Overal in het centrum kom je The Beatles wel tegen, maar het is vooral gewoon erg gezellig en wat er is, is allemaal redelijk smaakvol gedaan.
Er staat "Beatles" op het hoesje.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:50 schreef Olmo het volgende:
Iemand een superargument of tóch nog deze twee cd's te kopen?
Die reportage in Yorin Travel, toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:53 schreef Olmo het volgende:
Ik zag een tijdje terug op tv een reisprogramma waarin ze aandacht besteedden aan Liverpool. Het schijnt dat je er ook (en waarom ook niet) een hele Beatlestour kan maken en dat je dan eindigt in een Pub waar allerleii Coverbandjes optreden. Lijkt mij persoonlijk superleuk!
Het is gewoon best een leuke stad voor een stedentripje. Vanaf de jaren 80 heeft men er heel veel aan gedaan om de stad op te knappen. Dat merk je ook wel. Het centrum is in feite maar klein, maar dat heeft als voordeel dat je bijna alles makkelijk lopend af kunt. Er zijn overal eettentjes en natuurlijk ook meer dan genoeg pubs. En ook clubs, maar daar ga ik zelf eigenlijk nooit naar toe.quote:En wat is er, naast de Beatles, nog meer zo leuk aan Liverpool? Je kunt er ook heel goed uitgaan heb ik gehoord?
Und "Sie liebt dich" auch!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:17 schreef knars het volgende:
En "Komm gib' mir deine Hand" staat erop
vind de versie op Anthology grappiger, die is geloof ik ook een stuk langerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:43 schreef Jane het volgende:
En "You know my name (look up the number).![]()
Argument 1: I Call Your Namequote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:50 schreef Olmo het volgende:
Zat vanmiddag eens te kijken of ik mijn Beatlescollectie nog completer kan maken met de Past Masters cd's, maar die kunnen me nog steeds niet bekoren. Iemand een superargument om tóch nog deze twee cd's te kopen?
Die vind ik ook leuker. Daar zit dat ska-stukje in..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:29 schreef knars het volgende:
[..]
vind de versie op Anthology grappiger, die is geloof ik ook een stuk langer
Jullie hebben me echt al lang overtuigd. Maandag zal ik ze gaan kopenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:16 schreef Zanderrr het volgende:
Nou ja, geen enkel nummer op Past Masters staat in dezelfde versie op een van de studio-cds, dus tenzij je ook in het bezit bent van de rode en blauwe dubbelalbums of "Beatles 1" zijn het in zekere zin dus wel degelijk 'nieuwe' nummers.
Ik moet zeggen dat vooral Past Masters II toch wel een ijzersterke cd is, een van de Beatles-albums die ik het vaakste beluister.
Tsja, niet alles helaas. Ik had al wel een andere Concert van Wings in Australië, maar Rockshow was ik nog niet tegen gekomen. Bovendien ben ik ietwat ongeduldig van aard, dus ach.. Bootlegs zijn trouwens niet altijd gebrande schijfjes. Ik heb heel veel bootlegs met hele mooie hoesjes etc. gezien. Alleen niet in Alkmaarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:53 schreef webfreak het volgende:
Ik zou sowieso geen bootlegs kopen, omdat het gebrande schijfjes zijn.
En je kunt ze eenvoudig downloaden
Wat heb je aan een bootleg met een hoesje?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:00 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Tsja, niet alles helaas. Ik had al wel een andere Concert van Wings in Australië, maar Rockshow was ik nog niet tegen gekomen. Bovendien ben ik ietwat ongeduldig van aard, dus ach.. Bootlegs zijn trouwens niet altijd gebrande schijfjes. Ik heb heel veel bootlegs met hele mooie hoesjes etc. gezien. Alleen niet in Alkmaar.
In feite niks natuurlijk, maar dan maakt dus niet zoveel uit of het een kopietje is of niet; het gaat gewoon om het materiaal wat er op staat. Ik ben er ook absoluut niet voor dat mensen dit soort dingen voor geld verkopen (minus de materiaalkosten), maar in dit geval was ik al een tijdje op zoek naar deze dvd's en kon ze op Dime niet vinden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:13 schreef webfreak het volgende:
[..]
Wat heb je aan een bootleg met een hoesje?
Dat zijn gewoon hoesjes, gemaakt door een bootlegger.. Hebben verder niets met de originele artiest te maken, dus ik zou niet weten wat ik eraan heb.
Wel leuk hè? Ben er afgelopen zomer geweest, beetje hetzelfde verhaal. Enige bezoekers op moment.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:02 schreef webfreak het volgende:
Ik ben Zaterdag naar het Beatlesmuseum in Alkmaar geweest. Ik had echt een museum in gedachten, maar het bleek dus gewoon een winkelpand waarin Azing Moltmaker z'n collectie etaleert.
Wel leuk hoor! We waren de enige klanten die dag, dus we kregen alle aandacht
Uiteraard werden we zeker 20 keer geattendeerd op z'n boeken, want (logisch) hij staat er ook niet voor niks.
Ik vrees niet al te veel... ziet er uit als een van die vele Polydor Tony Sheridan herpersingen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:25 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
toen ik m'n pa's platen bak aan het opruimen was vond ik deze LP:
[afbeelding]
en hij vroeg zich af,wat kan dit opbrengen?{lp is nog in zeer goede staat}
De opnames zijn uit 1962, maar de Lp niet. Deze is ergens uit de jaren '70.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:24 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik weet niet uit welk jaar hij is,ik zal eens achter op de lp kijken
en die foto heb ik van ebay geplukt,
Edit: Hij is ui 1962,uitgegeven & geproduceerd door Pickwick International Inc(GB) Ltd.
5 euro waarschijnlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:47 schreef webfreak het volgende:
De meeste LP's die op je zolder liggen zijn niet meer dan een paar euri waard. Ze zijn tenslotte 40 jaar geleden nog flink in omloop geweest, en die exemplaren moeten toch ook érgens zijn gebleven
Toch; ik ben benieuwd wat de LP's die ik nu voor 5 euro koop, over pakweg 40 jaar waard zijn.
Muziekbladen uit die periode, zullen wat dat betreft meer waard zijn (mijn tante kreeg van haar oom een keer een flexisingle met wat Beatlenummers die aan een engels popblaadje vastzat..)quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
5 euro waarschijnlijk
Ik zou ze begraven in de achtertuin en de schatkaart overbrengen van generatie op generatie.
Zonder gekheid, het schijnt iig dat LP's om te bewaren zeer geschikt zijn. Bij CD's heb je nog de zgn 'CD-rot' met afbladering, maar de verse groeven in een LP zijn ook over 100 jaar nog dezelfde verse groeven. In dat opzicht heerst oude technologie over de nieuwe
Goed bewaren dus!
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:41 schreef ruud_fr het volgende:
koopje als je 't mij vraagt
Ja en nee, natuurlijk. Als jij originele Britse persingen van Beatles-albums in goede staat in je bezit hebt, dan zijn die wel meer dan een paar euro waard. Maar goed, meestal hebben wij die natuurlijk niet. Ik niet iig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:47 schreef webfreak het volgende:
De meeste LP's die op je zolder liggen zijn niet meer dan een paar euri waard. Ze zijn tenslotte 40 jaar geleden nog flink in omloop geweest, en die exemplaren moeten toch ook érgens zijn gebleven
Ja, natuurlijk zijn er uitzonderingen! Maar die liggen altijd op andermans zoldersquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja en nee, natuurlijk. Als jij originele Britse persingen van Beatles-albums in goede staat in je bezit hebt, dan zijn die wel meer dan een paar euro waard. Maar goed, meestal hebben wij die natuurlijk niet. Ik niet iig.
Hangt er beetje van af... Ik hoorde nu onlangs dat de gele vinyl versie van Yellow Submarine Songtrack een tijdje na release is teruggetrokken. Die verwacht ik niet meer te zien dalen in prijsquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:47 schreef webfreak het volgende:
Toch; ik ben benieuwd wat de LP's die ik nu voor 5 euro koop, over pakweg 40 jaar waard zijn.
hoiquote:Op zondag 22 januari 2006 13:14 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben zelf geen groot Beatles fan (schaam schaam), maar zowel m'n schoonvader als een hele goede vriendin (hoi MaJo!) zijn fanatiekelingen, dus bij deze een "hoi"!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |