Zie je! Roken is gezond!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Toen ik heerlijk wolken van genot aan het verspreiden was bleef het hoesten ook beperkt tot een verkoudheidje 1 maal per jaar
Doe dat dan ook!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:35 schreef Daiha het volgende:
Heb het idee ook dat ik er zo weer mee kan stoppen als ik wil, maar goed dat zegt iedere roker.
Ik loop langzaam maar zeker in de bekende nicotineval en ik weet het nog ook![]()
![]()
Dat peukie 'alleen in het weekend' werkt misschien twee maanden en dan zul je merken dat je langzamerhand weer meer gaat roken en voor je het weet zit je weer op minimaal een pakkie peuken per dag. Dat half stoppen vind ik een halve oplossing waar je geen reet aan hebt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:35 schreef Daiha het volgende:
Hmm is er ook een topic Fokkers beginnen weer met roken?
Ik ben in de zomer van 2002 gestopt, geen zware roker geweest, echt een gezelligheidsrokert.
Echt geen sigaret aangeraakt, nooit naar getaald ook. En ben 1 januari eigenlijk weer begonnenHoe stom kan je zijn.
Kan het eigenlijk ook geen roken noemen, rook nu in het weekend, doordeweeks vrijwel nooit en dat probeer ik ook zo te houden.
Met sporten merk ik nu alweer dat je conditie er echt slechter van wordt, ben eerder buiten adem.
Heb het idee ook dat ik er zo weer mee kan stoppen als ik wil, maar goed dat zegt iedere roker.
Ik loop langzaam maar zeker in de bekende nicotineval en ik weet het nog ook![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:04 schreef derrudyjah het volgende:
Ik ben vandaag de fout in gegaan. Heb zeker 15 sigaretten gerookt
Natuurlijk mag je in de OP blijven staan. Alleen wel met een nieuwe stopdatum. Het roken van 15 sigaretten kan ik niet door de vingers zien.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:04 schreef derrudyjah het volgende:
Ik ben vandaag de fout in gegaan. Heb zeker 15 sigaretten gerookt na Two weeks, four days, 21 hours, 49 minutes and 24 seconds. 567 cigarettes not smoked, saving ¤ 113,45. Life saved: 1 day, 23 hours, 15 minutes.
Maar ik ben (en dit klinkt vast) niet van plan op te geven en ik zal vanaf morgen weer gewoon stoppen. Mag ik aub ook gewoon in de lijst blijven staan...?
![]()
15 in één keer is inderdaad wel veel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:23 schreef BennyNL het volgende:
[..]
sorry maar hier moest ik ff hardop om lachen.
wat dacht je dan, terwijl je elke keer een van die 15 cigs opstak?![]()
Dat vraag ik me ook af?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:23 schreef BennyNL het volgende:
wat dacht je dan, terwijl je elke keer een van die 15 cigs opstak?![]()
Hell, mezelf kennende had ik helemaal van het lijstje gekundquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:24 schreef Koningin het volgende:
Dan had ik die laatste 5 van dat pakje ook opgerookt.......
quote:
Je hebt al die jaren de trilhaartjes in je bronchien plat gelegd door te roken. Nu dat niet meer gedaan wordt begint dat systeem weer te werken. Dus je zal voorlopig nog wel even rotzooi ophoesten. Maar dat is alleen maar een goed teken dat je lichaam weer aan het werk gezet wordt. Ik merkte ook een enorm lelijk hoestje in het begin. Zelfs paar dagen echt behoorlijk benauwd geweest.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:24 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb vooral last van hoesten inderdaad. Huisarts was blij dat te horen want dat betekende dat mijn slijmvlies weer begon te werken. Nou had ik niet echt het idee dat ik daar wat aan mankeerde, maar goed...
JIj denkt dat een beetje roker zich door wat voor infectie dan ook laat tegenhouden?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:35 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb een voorhoofdholte ontsteking...dan wil en kan je beter niet roken...jammer dat ik allang gestopt was
precies. 41 graden koorts, half dood, kotsend en bloed schijtend maar een peuk ging er altijd wel in hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
JIj denkt dat een beetje roker zich door wat voor infectie dan ook laat tegenhouden?
Je denkt toch iet dat in de afgelopen 23 jaar iets banaals als een voorhoofdholte ontsteking, verkoudheid, griep, keelontsteking me van het roken afhield
Ik had medicijnen tegen migraine. Ik ben aardig bekend met het fenomeen hoofdpijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:40 schreef WeirdMicky het volgende:
Griep e.d. rookte ik wel, al was het niet met plezier...maar deze koppijn is dusdanig erg dat je er alles aan wilt doen om het z.s.m. over te laten zijn
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:40 schreef Danny het volgende:
[..]
precies. 41 graden koorts, half dood, kotsend en bloed schijtend maar een peuk ging er altijd wel in hoor
Tuurlijk niet, je bent immers een zeer stoere kerel!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
JIj denkt dat een beetje roker zich door wat voor infectie dan ook laat tegenhouden?
Je denkt toch iet dat in de afgelopen 23 jaar iets banaals als een voorhoofdholte ontsteking, verkoudheid, griep, keelontsteking me van het roken afhield
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |