abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33927613
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 01:12 schreef Danny het volgende:

[..]

Nee hoor, heb je zelfs helemaal gelijk in. En met die dingen zijn andere mensen al heel druk bezig.
Daarnaast zeg ik nergens dat ik er deze week aan begin, om maar wat te noemen
* bedenkelijk kijkt maar er voorlopig maar in trapt dan.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Admin woensdag 11 januari 2006 @ 02:14:15 #67
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_33927917
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 01:58 schreef ondeugend het volgende:

* bedenkelijk kijkt maar er voorlopig maar in trapt dan.

Voor de duidelijkheid:
Search ? Werkt al iemand anders hard aan
Frontpage ? Idem
Forum ? Idem
Fotoboek ? Idem
Games ? Idem (naast dat die eigenlijk gewoon prima is omdat ik die zelf heb gemaakt )
Weblog ? Idem
Servers ? (buiten dat ik daar zelf de ballen verstand van heb) idem
Dus dan kan ik zelf uit m'n neus baggeren, of kijken of ik iets nieuws op kan zetten. De lopende projecten zullen niet sneller of langzamer klaar zijn door mijn al dan niet beginnen met iets nieuws
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_33928111

Bijna aandoenlijk !
pi_33928169
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 02:24 schreef ondeugend het volgende:

Bijna aandoenlijk !
tietenfoto naar danny@fok.nl verzacht de pijn
dag
pi_33928190
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 02:27 schreef petre86 het volgende:

[..]

tietenfoto naar danny@fok.nl verzacht de pijn
Neeeeh.. ik zie hem graag spartelen eerst.
  Admin woensdag 11 januari 2006 @ 02:39:28 #71
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_33928369
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 02:28 schreef ondeugend het volgende:

Neeeeh.. ik zie hem graag spartelen eerst.
Ik spartel harder als ik een goeie tietenfoto heb hoor
  woensdag 11 januari 2006 @ 03:42:27 #72
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_33929036
Ik denk ook dat een pricewatch interactief zou moeten zijn, dat is de enige manier om genoeg informatie te hebben. Dat kan met een database entry zoals Swets zegt, of gewoon in forumvorm.
Maar als er alleen door 3 crewleden prijsinfo wordt bijgehouden kom je nooit aan een beetje volledig overzicht.
Verder is een goed overzicht van Nederlandse verschijningsdata van films en dvd's (koop én huur) een goeie, dat is er toch niet echt nu.
Overzichtjes van films die in première gaan en op tv komen, voorzien van de standaardinfo en een korte mening van de redactie (zo weet je ook wat je hebt aan een 'film van de dag/week').
Previews inderdaad (ook met wat subjectieve info, niet zo droog).
Trailers is leuk (al is apple.com moeilijk te verbeteren).
Een webcast van de Oscars! .
The short weekend begins with longing...
  Admin woensdag 11 januari 2006 @ 10:54:11 #73
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_33932174
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 01:56 schreef Herald het volgende:
Ik maakte de opmerking omdat King Kong van Peter Jackson van al haar foutjes wordt vergeven, want het is Peter Jackson, terwijl het bij elke andere regisseur zwaar zou worden toegerekend. En dat is dan de vaste FTR kliek, dus tja, vandaar dat ik dan met een scheef oog kijk als je oppert dat de regelmatige FTR'er maar moet reviewen, want die weten het allemaal beter dan normale fanboys.

Hetzelfde van die azijnpissers die afvragen hoe Daredevil aan zijn pak komt, maar wel geloven dat Peter Parker een spandexpak in elkaar heeft genaaid op zijn kamertje. Of het maar raar vinden dat Daredevil van die stunts uit kan halen, maar bij een film als King Kong op de proppen komen met "ja maar het is een onrealistisch gegeven een reuzenaap" nou een blinde vent die criminelen immekaar rost mag je ook best onder onrealistisch scharen hoor.
Als een film me anderhalf uur geboeid kan laten kijken vind ik 't een geslaagde film. Zit ik anderhalf uur met open mond dan is 't een geweldige film en pleur ik halverwege in slaap dan is het een kutfilm.
  Admin woensdag 11 januari 2006 @ 10:56:06 #74
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_33932220
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:32 schreef Sokolsky het volgende:
Wat wil je dan anders doen dan bijvooreeld Moviemeter?
Alles
pi_33933127
Een dvdpricewatch is tevens een leuke inkomstenbron wanneer goed opgezet en er is meteen meer ruimte om het groots aan te pakken.
pi_33933334
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Pricewatch voor DVD's
Hoewel dat redelijk veel inspanning eist om bij te houden. Misschien interactief maken. Gebruikers kunnen zelf titel, regio en bijzonderheden (DTS, 1.85:1, etc) invullen en waar die het goedkoopst is. Indien de entry al bestaat, kan je alleen een nieuwe prijs en locatie opgeven.
Wel een goed idee, maar ik denk niet dat je het (voldoende) gevuld krijgt. Om zoiets compleet op te zetten heb je denk ik een grotere (actieve) userbase nodig dan aanwezig is.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 11 januari 2006 @ 11:43:37 #77
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33933493
Een soort systeem als audioscrobbler/lastfm.com zou ook gaaf zijn. Waar je opgeeft welke film je hebt gezien en wat je ervan vond (aan de hand van een rating systeem). En je dan aan andere users wordt gekoppeld die overéénkomen met jou smaak. En tips krijgt voor films die in je straatje passen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 januari 2006 @ 11:48:50 #78
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33933622
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 11:37 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Wel een goed idee, maar ik denk niet dat je het (voldoende) gevuld krijgt. Om zoiets compleet op te zetten heb je denk ik een grotere (actieve) userbase nodig dan aanwezig is.
Je zal inderdaad ook een actieve redactie nodig hebben.
Een Pricewatch is sowieso wat iedereen wil. Moet er toch een of andere modus gevonden worden om die met zoveel mogelijk titels en up to date data te vullen.
pi_33933739
En bij deze een hint / tip voor een wekelijks item: klassieker van de week.

o.i.d.
pi_33933785
- reviews van films
- reviews van DVD releases (ja, dat is wat anders dan een film-review)
- DVD pricewatch. (Misschien gedeeltelijk automatisch, bijvoorbeeld door voor de top x aan films de prijzen via een script weg te plukken op de bekendste webshops
- DVD (web)shop beoordelingen
- Bioscoop beoordelingen
- Sneak-preview overzichten
- een 'user-rating' van films. (Zodat je dus 'gewogen' ratings kan krijgen.)

Ik denk nog even verder...
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_33937438
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 03:42 schreef California het volgende:
Maar als er alleen door 3 crewleden prijsinfo wordt bijgehouden kom je nooit aan een beetje volledig overzicht.
Tweakers.net kan het toch ook met de hardware pricewatch! Waarom zou het FOK! dan niet lukken
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:22:33 #82
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_33937692
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:14 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

Tweakers.net kan het toch ook met de hardware pricewatch! Waarom zou het FOK! dan niet lukken
Die krijgen toch betaald? Dat vind ik iets anders dan een paar vrijwilligers.
pi_33937872
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:22 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Klopt ja, de frontpage crew krijgt betaald. Maar volgens mij kunnen users ook prijzen invoeren.

En mischien is het ook wel een idee om het deels automatisch te laten doen, zoals Jernau.Morat.Gurgeh al zei.
pi_33937890
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:22 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

En nog wat, nieuwsposters op Tweakers.net krijgen ook betaald. Nieuwsposter op FOK! krijgen niet betaald, dus dat is dan toch hetzelfde
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:29:09 #85
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_33937898
DVD Pricewatch
Heel erg veel filmnieuws!

Ik zou hier heel erg graag bij helpen zoals ook aangegeven in Crew Topic. Films reviewen is niks voor mij omdat ik daar niet objectief genoeg voor ben, geef ik eerlijk toe. Maar de PriceWatch vullen en nieuws posten lijkt me geweldig om te doen!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_33937927
vooral veel reviews
pi_33938133
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 01:04 schreef victorinox het volgende:

[..]

Er zijn zat mensen die een Michael Bay film wel leuk vinden, je moet een film reviewen voor de doelgroep en niet afzeiken omdat jij toevallig niet van aktiefilms houd.
Daarom moet je ook een flink aantal reviewers hebben, die elk hun eigen genre bekijken.
Daar ben ik het geheel mee eens! Teveel goede muziek en film is door de jaren heen al neergesabeld door ingekakte kutrecensenten omdat het totaal hun genre niet was... waardoor foutief het idee ontstaat dat het een matige film of plaat zou zijn. Échte diversiteit in de opiniemakers dus, het liefst geen billebuddies van elkaar
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:46:58 #88
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33938556
User reviews lijken me wel leuk. En natuurlijk ook reviews van een paar vaste reviewers. Dat en nieuws over "upcoming movies" is voor mij de belangrijkste reden om filmsites te bezoeken. Af en toe een prijsvraagje is ook wel leuk trouwens.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:55:56 #89
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_33938887
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:28 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

En nog wat, nieuwsposters op Tweakers.net krijgen ook betaald. Nieuwsposter op FOK! krijgen niet betaald, dus dat is dan toch hetzelfde
Momenteel zijn er een stuk meer nieuwsposters die ook (veel) gebruik maken van de submits van users. Dat is iets anders dan (de genoemde) 3 crewleden die dan dagelijks heel het internet en de winkels zouden moeten afspeuren naar nieuwe (en oude) DVD-releases.
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:58:05 #90
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_33938967
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:35 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Daar ben ik het geheel mee eens! Teveel goede muziek en film is door de jaren heen al neergesabeld door ingekakte kutrecensenten omdat het totaal hun genre niet was... waardoor foutief het idee ontstaat dat het een matige film of plaat zou zijn. Échte diversiteit in de opiniemakers dus, het liefst geen billebuddies van elkaar
Een, voor mij, goede review geeft objectief weer wat er in een film zit, maar geeft ook duidelijk zijn of haar mening daar over. Je kunt best een Bay film afkraken, omdat het jouw genre niet is, als je maar wel de elementen die jij misschien niet kunt waarderen, maar anderen wel, objectief kunt beoordelen en vermelden. Je moet ook wel een beetje door de review heen kunnen prikken, hoor.
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:02:50 #91
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33939113
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 10:56 schreef Danny het volgende:

[..]

Alles
Jammer, die database lijkt mij essentieel voor een fatsoenlijke filmsite.

Alleen maar info over nieuwe, bekende films is overal wel te vinden.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_33939354
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:55 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Momenteel zijn er een stuk meer nieuwsposters die ook (veel) gebruik maken van de submits van users. Dat is iets anders dan (de genoemde) 3 crewleden die dan dagelijks heel het internet en de winkels zouden moeten afspeuren naar nieuwe (en oude) DVD-releases.
Ik heb ook nooit gezegt dat het maar om 3 crewleden gaat. Maar wat bijvoorbeeld wel kan is dat een deel van de pricewatch automatisch wordt bijgehouden, bijvoorbeeld van shops als FRS en Bol.com hun prijs info van DVD's wordt dan automatisch doorgespeelt aan Fok!. Daarbij kan er een script komen dat users in staat stelt nieuwe leveranciers toe te kunnen voegen aan de pricewatch, dat hoeft dan alleen maar even gecheckt worden door een crew lid. En users zouden bijvoorbeeld ook nieuwe prijzen kunnen doorvoeren, wat dan ook weer gecheckt moet worden door een crew lid.

Mischien dat de crew er aan het begin hard aan moet trekken om het op gang te brengen, maar ik denk dat na een tijdje wel veel users mee helpen aan de pricewatch. Een soort voor en door users idee, wat dan begeleid wordt door crewleden .
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:12:25 #93
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33939414
Ik vind een DVD-site geen reet met film te maken hebben persoonlijk.

Winkels en daadwerkelijke content zijn twee heel verschillende dingen.
pi_33939495
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:12 schreef Posdnous het volgende:
Ik vind een DVD-site geen reet met film te maken hebben persoonlijk.

Winkels en daadwerkelijke content zijn twee heel verschillende dingen.
Het gaat ook niet om een DVD-site, het gaat om een DVD-pricewatch onderdeel in de gehele film site.
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:20:00 #95
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33939617
Snap ik, maar ik zou daar niet teveel aandacht aan besteden.
pi_33939684
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:02 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Jammer, die database lijkt mij essentieel voor een fatsoenlijke filmsite.

Alleen maar info over nieuwe, bekende films is overal wel te vinden.
Die database zou denk ik nooit een succes worden, daar zit té veel werk in. En ik denk dat de mensen voor info over een film naar de IMDb blijven gaan.

En wat die info over bekende films zou denk ik ook wel meevallen, als Fok! veel goeie revieuws en veel film-nieuws gaat aanbieden over allerlei soorten film genres dan gaat dat vast wel lopen .
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:29:05 #97
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33939894
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:22 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

Die database zou denk ik nooit een succes worden, daar zit té veel werk in. En ik denk dat de mensen voor info over een film naar de IMDb blijven gaan.
Het bericht waar ik op reageerde ging over moviemeter. De database die daar staat moet je hebben als je een filmsite wil zijn. Een beetje nieuws en reviews over de nieuwste King Kong of een arthouse-filmpje wat er nu draait kun je overal wel vinden.
quote:
En wat die info over bekende films zou denk ik ook wel meevallen, als Fok! veel goeie revieuws en veel film-nieuws gaat aanbieden over allerlei soorten film genres dan gaat dat vast wel lopen .
Wat noem je goede reviews. Niets subjectiever dan films en een beperkt team reviewers wat telkens de reviews schrijft boeit mij persoonlijk weinig.
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:33:11 #98
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33940023
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:29 schreef Posdnous het volgende:

Wat noem je goede reviews. Niets subjectiever dan films en een beperkt team reviewers wat telkens de reviews schrijft boeit mij persoonlijk weinig.
Als je een klein, maar divers team hebt, kan dat juist heel leuk uitpakken. Ik vind het zelf wel relaxed als ik een idee heb van "wat voor reviewer" ik lees. Bij een heel leger aan reviewers moet je telkens weer opnieuw bedenken in welke context je iemands tekst moet plaatsen; bij een "beperkt team reviewers" kun je bekend raken met verschillende stijlen en voorkeuren, waardoor je weet wat je aan een review hebt.

Zo zie ik het tenminste.
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:34:41 #99
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33940076
Dat mag, ik weet wel dat ze het niet makkelijk zullen krijgen als er op gereageerd mag worden .
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:40:10 #100
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_33940259
Hoe zien jullie die reviewcrew dan voor je? Momenteel vinden praktisch alle persvoorstellingen plaats (tijdens kantooruren) in Amsterdam. Volgens mij is het niet echt mogelijk het huidige filmreviewteam te versterken met betrouwbare mensen die kunnen schrijven, het leuk vinden en op de genoemde uren tijd hebben om te gaan.

Mijn idee zou dan ook zijn het huidige team gewoon zo te laten bestaan (misschien wat uit te breiden, als dat mogelijk is), maar daarnaast een userreviewsysteem op te zetten. Dat is volkomen vrijblijvend, maar zorgt er wel voor dat ik dus zometeen zou kunnen opzoeken wat een andere user van een film vindt. Een beetje het 'welke film heb jij vandaag/pas gezien?' topic, maar dan gecategoriseerd en uitgebreid.

De (huidige) reviewcrew zou dan dus reviews schrijven van nieuwe films, terwijl je als user ook reviews kunt schrijven van oudere films.
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:41:12 #101
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33940296
Zoals moviemeter dus, bedankt dat je precies bevestigt wat ik bedoelde.
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:43:51 #102
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_33940370
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:41 schreef Posdnous het volgende:
Ik heb jouw discussie niet zo erg gevolgd, maar wat is er dan precies erg aan een site die overeenkomsten vertoont met moviemeter? Ik ken (bijna) niemand van moviemeter, maar wel van Fok!. Het zal me totaal niet interesseren of user-x van die site een nieuwe film leuk vindt, terwijl me dat wel interesseert van een hele grote groep users van Fok!.
pi_33940381
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hoe zien jullie die reviewcrew dan voor je? Momenteel vinden praktisch alle persvoorstellingen plaats (tijdens kantooruren) in Amsterdam. Volgens mij is het niet echt mogelijk het huidige filmreviewteam te versterken met betrouwbare mensen die kunnen schrijven, het leuk vinden en op de genoemde uren tijd hebben om te gaan.

Mijn idee zou dan ook zijn het huidige team gewoon zo te laten bestaan (misschien wat uit te breiden, als dat mogelijk is), maar daarnaast een userreviewsysteem op te zetten. Dat is volkomen vrijblijvend, maar zorgt er wel voor dat ik dus zometeen zou kunnen opzoeken wat een andere user van een film vindt. Een beetje het 'welke film heb jij vandaag/pas gezien?' topic, maar dan gecategoriseerd en uitgebreid.

De (huidige) reviewcrew zou dan dus reviews schrijven van nieuwe films, terwijl je als user ook reviews kunt schrijven van oudere films.
Jup, daar ben ik ook wel voor. Mijn idee was echter ook nog om een soort van gallery te maken waar dan bijvoorbeeld in kan staan welke DVD's je bezit. Daar zouden de user-revieuws dan ook mooi een plekje in kunnen vinden.
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:44:45 #104
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33940400
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:34 schreef Posdnous het volgende:
Dat mag, ik weet wel dat ze het niet makkelijk zullen krijgen als er op gereageerd mag worden .
Dat geldt ook voor elke user die iets over een film post Sommige discussies gaan echt nergens over en er zijn altijd wel mensen die alleen komen om te zeiken. Wie kan daar nu niet tegen?
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:44:57 #105
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33940406
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:43 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Ik heb jouw discussie niet zo erg gevolgd, maar wat is er dan precies erg aan een site die overeenkomsten vertoont met moviemeter?
Niets, alleen voegt het niets toe, en dat zou jammer wezen.
quote:
Ik ken (bijna) niemand van moviemeter, maar wel van Fok!. Het zal me totaal niet interesseren of user-x van die site een nieuwe film leuk vindt, terwijl me dat wel interesseert van een hele grote groep users van Fok!.
Oke, een incrowd-site dus. Dat kan. Ik hoopte iets anders.
pi_33940529
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:29 schreef Posdnous het volgende:
De revieuws die momenteel voor FOK! worden geschreven vind ik wel redelijk goed. Goeie objectieve samenvating en als laatste een mening.
Voorbeeld:
Film: Saw II
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:58:32 #107
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_33940851
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:44 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Niets, alleen voegt het niets toe, en dat zou jammer wezen.
[..]

Oke, een incrowd-site dus. Dat kan. Ik hoopte iets anders.
Neuh, je begrijpt me verkeerd. Voor incrowd zou die functie een toegevoegde waarde hebben, voor anderen niet. Ik zie niet in wat er erg is aan een site die bepaalde dingen hetzelfde doet als andere sites. Verder hoop ik dat film.fok.nl genoeg toevoegt aan het internet. DVD pricewatch, DVD ruil en verkoop, prijsvragen, interviews, minifilmdatabase, etc. Ik ken eigenlijk geen enkele Nederlandse site die al die dingen bij elkaar heeft en betrouwbaar is. Maar dat kan ook aan mij liggen.
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:04:17 #108
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33941030
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:58 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Neuh, je begrijpt me verkeerd. Voor incrowd zou die functie een toegevoegde waarde hebben, voor anderen niet. Ik zie niet in wat er erg is aan een site die bepaalde dingen hetzelfde doet als andere sites. Verder hoop ik dat film.fok.nl genoeg toevoegt aan het internet. DVD pricewatch, DVD ruil en verkoop, prijsvragen, interviews, minifilmdatabase, etc. Ik ken eigenlijk geen enkele Nederlandse site die al die dingen bij elkaar heeft en betrouwbaar is. Maar dat kan ook aan mij liggen.
filmfocus en moviemeter bijvoorbeeld.

Maar je hebt verder wel gelijk, het kan nooit kwaad .
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:10:42 #109
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33941230
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:48 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

De revieuws die momenteel voor FOK! worden geschreven vind ik wel redelijk goed. Goeie objectieve samenvating en als laatste een mening.
Voorbeeld:
Film: Saw II
Die reviewer heeft de film waarschijnlijk niet eens begrepen, want dat dat cassettebandje werd gevonden had niets met toeval te maken .

Verder zijn de acteurs echt niet beter, de dialogen zeker niet sterker en het einde is een superzwakker cliffhanger.
Het cijfer slaat dus ook nergens op .

maar filmkijken is subjectief zullen we maar zeggen .
pi_33941842
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:58 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Een, voor mij, goede review geeft objectief weer wat er in een film zit, maar geeft ook duidelijk zijn of haar mening daar over. Je kunt best een Bay film afkraken, omdat het jouw genre niet is, als je maar wel de elementen die jij misschien niet kunt waarderen, maar anderen wel, objectief kunt beoordelen en vermelden. Je moet ook wel een beetje door de review heen kunnen prikken, hoor.
Niet mee eens Iemand die space odessey wegzet als zijnde een oude trage film zonder sfx en daarom dus kut, voegt helemaal niets toe aan een site, evenals iemand die een michael bay of joel schumacher beoordeelt langs de maatstaven van diezelfde space odessey. Dan lees ik die reviews gewoon niet. Voor bijvoorbeeld het horrorgenre geldt zoiets, je kunt wel zeggen dat een film weer probeert eng te zijn en dat je dat allemaal flauwekul vind, maar als je verder geen enkele horror hebt gezien en het nergens tegen af kunt zetten, is de toegevoegde waarde 0,000 %.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_33942603
Reviews, prijsvragen, foto's (leuke wallpapers misschien?), informatie over acteurs, een Fok! top zoveel, verder alles wat hier al genoemd is

Goed idee trouwens, een filmsite
pi_33946131
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:10 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Die reviewer heeft de film waarschijnlijk niet eens begrepen, want dat dat cassettebandje werd gevonden had niets met toeval te maken .

Verder zijn de acteurs echt niet beter, de dialogen zeker niet sterker en het einde is een superzwakker cliffhanger.
Het cijfer slaat dus ook nergens op .

maar filmkijken is subjectief zullen we maar zeggen .
Ik heb de film nog niet gezien, dus ik kan niet oordelen over die dingen...
pi_33946178
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:53 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Reviews, prijsvragen, foto's (leuke wallpapers misschien?), informatie over acteurs, een Fok! top zoveel, verder alles wat hier al genoemd is

Goed idee trouwens, een filmsite
Wallpapers is mischien wel een goed idee, moeten we ze wel zelf maken aangezien er op vele wallpapers copyrights zitten. Zelfde met de foto's trouwens.
pi_33946677
Heel gaaf idee, ik denk dat de beste punten al hierboven zijn genoemd, Reviews, Previews, Interviews, prijs vragen, forum's, DVD pricewatches, allerlaatste film nieuws etc, misschien een film database met een speciale FoK rating net zoals op imdb misschien? ik zie het al helemaal zitten! suc6 ermee, mocht dit idee daadwerkelijk verwerkelijkt worden
  Admin woensdag 11 januari 2006 @ 20:04:46 #115
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_33949484
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:41 schreef Posdnous het volgende:
Nee, moviemeter is zoals IMDB. Het idee dat in mijn hoofd zit is, zeker met wat leuke opties die ik hier al heb gelezen, aardig wat uitgebreider dan heel die moviemeter site hoor (die site ken ik overigens pas sinds dit topic, maar ik vind het er nogal bout uitzien, niet bepaald logisch ingedeeld en qua drukte valt het ook behoorlijk tegen).
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:18:26 #116
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33952134
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:04 schreef Danny het volgende:

[..]

Nee, moviemeter is zoals IMDB. Het idee dat in mijn hoofd zit is, zeker met wat leuke opties die ik hier al heb gelezen, aardig wat uitgebreider dan heel die moviemeter site hoor (die site ken ik overigens pas sinds dit topic, maar ik vind het er nogal bout uitzien, niet bepaald logisch ingedeeld en qua drukte valt het ook behoorlijk tegen).
Oke, ik weet niet wat je met uitgebreider bedoelt. Maar ik bedoelde dus dat ik met een filmsite bedoel dat er een uitgebreide database is, zodat ik ook over His Girl Friday uit 1940 (ik noem maar een redelijk bekende dwarsstraat) kan discussieren en niet alleen maar over de films die 1 of andere reviewer heeft gezien en waar diegene dan een topic over opent of zoiets dergelijks.
Of zoiets als 'wie weet er leuke thrillers die op Se7en lijken' of dat soort gedoe.

Dus gewoon informatie over veel films en de mogelijkheid daar gestructureerd over te bomen. Dat ik een topic zie over bepaalde Hitchcoks met wat dvd-recensies over beeldformaat e.d. en een prijsvergelijking, dat boeit mij weinig. En er zijn al zoveel sites van.

maar ik ben benieuwd wat je precies voor ogen hebt .
  Moderator woensdag 11 januari 2006 @ 22:02:35 #117
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_33953911
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:18 schreef Posdnous het volgende:

en de mogelijkheid daar gestructureerd over te bomen.
Daar hebben we toch het forum voor?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Admin woensdag 11 januari 2006 @ 22:32:57 #118
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_33955413
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:18 schreef Posdnous het volgende:

Oke, ik weet niet wat je met uitgebreider bedoelt. Maar ik bedoelde dus dat ik met een filmsite bedoel dat er een uitgebreide database is
Dat lijkt me vanzelfsprekend.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:34:25 #119
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33955487
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:32 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat lijkt me vanzelfsprekend.
Oke, ik had dat nog nergens hier zien staan .
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 januari 2006 @ 22:37:04 #120
862 Arcee
Look closer
pi_33955631
Een top 10 van je favo films in je profiel op kunnen nemen.

En een top 10 van je favo actrices, acteurs en regisseurs.

Een soort fotoboek, maar dan voor films.

En een database met films waar je kunt stemmen op films (een cijfer geven) waar lijsten over gemaakt kunnen worden. Een Fok!filmfavorietenlijst dus.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Admin woensdag 11 januari 2006 @ 22:39:01 #121
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_33955765
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:34 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Oke, ik had dat nog nergens hier zien staan .
da's omdat ik hier natuurlijk niet ga melden wat er allemaal in de site zou komen te zitten. Dat om te voorkomen dat anderen eerder soortgelijke opties in hun site gaan bouwen
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 januari 2006 @ 22:39:45 #122
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33955813
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef Danny het volgende:

[..]

da's omdat ik hier natuurlijk niet ga melden wat er allemaal in de site zou komen te zitten. Dat om te voorkomen dat anderen eerder soortgelijke opties in hun site gaan bouwen
Ik ben al aan het scripten. Geef me een weekje....
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:42:23 #123
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33955969
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef Danny het volgende:

.

Maar ook de andere users hier hebben er geen woord over gerept. Vandaar.

Ik zie het wel verschijnen .
  Admin woensdag 11 januari 2006 @ 22:44:44 #124
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_33956103
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:42 schreef Posdnous het volgende:

.
Maar ook de andere users hier hebben er geen woord over gerept. Vandaar.
Niet alle mogelijkheden die ik zelf al had opgesteld zijn hier genoemd
  Admin woensdag 11 januari 2006 @ 22:45:08 #125
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_33956126
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef Swetsenegger het volgende:

Ik ben al aan het scripten. Geef me een weekje....
succes
pi_33956893
Is de planning om de site binnen korte tijd (half jaartje) online te gooien? Of gaat het nog (veel) langer duren?
  Admin woensdag 11 januari 2006 @ 23:01:38 #127
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_33957019
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:59 schreef Twisted_Logic het volgende:
Is de planning om de site binnen korte tijd (half jaartje) online te gooien? Of gaat het nog (veel) langer duren?
Er is nog helemaal geen planning
Ik heb een concept gemaakt met ideeën, daar probeer ik nog ideeën van users aan toe te voegen. Dan moet er een ontwerp voor de layout en database komen en dan pas kan er gescript gaan worden. Ik zou m'n adem niet inhouden als ik jullie was
maar van de andere kant, als ik er opeens echt zin in krijg kan het binnen een paar maandjes gepiept zijn
pi_33957084
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 00:55 schreef PLAE@ het volgende:

Heel misschien

*waarschuwing, kijken is voor eigen gevaar!*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ban me niet. Het was maar een hint
Het is ook nodig.
We moeten kunnen zoeken naar nieuwe films, verfilmde boeken/comics en oude films verfilmd.
En dan met de mogelijkheid om te sorteren op genre, jaartal, cijfer.
En graag IMDB cijfers koppelen.
pi_33957197
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:01 schreef Danny het volgende:

[..]

Er is nog helemaal geen planning
Ik heb een concept gemaakt met ideeën, daar probeer ik nog ideeën van users aan toe te voegen. Dan moet er een ontwerp voor de layout en database komen en dan pas kan er gescript gaan worden. Ik zou m'n adem niet inhouden als ik jullie was
maar van de andere kant, als ik er opeens echt zin in krijg kan het binnen een paar maandjes gepiept zijn
O oke, ik wacht dan maar gewoon rustig af .
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2006 @ 23:05:29 #130
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_33957216
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:04 schreef Danny het volgende:
...aardig wat uitgebreider dan heel die moviemeter site hoor (die site ken ik overigens pas sinds dit topic,...
Ik ook.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')