quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:08 schreef Developersrus het volgende:
Niet aan beginnen. IMDB.com valt niet te evenaren!
Klopt, en dat zullen we ook niet eens gaan proberen. Wel kunnen we proberen een alternatief te vinden voor mensen die gewoon een site in het Nederlands willen, met meer interactiviteit en meer community feeling. En naast diezelfde functionaliteit die elk FOK! onderdeel kent is het dan wel meegenomen als we nog aardig wat leuke, interessante en complete info en content aan kunnen bieden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:08 schreef Developersrus het volgende:
Niet aan beginnen. IMDB.com valt niet te evenaren!
Allang gedaan natuurlijk, en ik vind dat het nog wel wat beter kan dan dat hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:14 schreef Leffe48 het volgende:
Filmtotaal.nl vind ik eigenlijk de perfecte site, dus kijk daar eens naar..
Wat je zou je anders willen doen dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Allang gedaan natuurlijk, en ik vind dat het nog wel wat beter kan dan dat hoor
hint: veronica gidsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:38 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik vind het belangrijk wat er op tv komt, en dat dan met een verhaaltje erbij.
Lijkt me een leuk initiatief
Haha, ik heb het een beetje verkeerd verwoord waarschijnlijk.quote:
Dat is eigenlijk het enige wat ik graag zou willen zien.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:12 schreef tonks het volgende:
Een soort pricewatch maar dan voor dvd
Ik weet niet op welke site jij kijkt, maar EA games scoort gemiddeld zelfs vrij laag.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:37 schreef Cynix ® het volgende:
Échte reviews, dus ook kritisch zijn als dat nodig is en niet bij voorbaat juichende recensies van films van sponsors, zoals nu met alle spelletjes van Electronic Arts gebeurt.
Dat lijkt mij idd ook wel tofquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:25 schreef Pelgrim het volgende:
Filmtips. Geef wat vragen op en je krijgt regelmatig alles per nieuwsbrief/pagina wat in jouw straatje past. Lijkt me wel phat..
Vandaar wellicht het idee voor een aparte subsite?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:26 schreef victorinox het volgende:
Meer recensies van films.
Ik vind dat er nu op de Frontpage veel te weinig komen.
Neuh, ik speel al sinds ik aan games.fok.nl begon met het idee voor een filmsite. Overigens; wat bedoelde je nou precies met die EA opmerking over reviews op games.fok.nl ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:33 schreef Cynix ® het volgende:
Vandaar wellicht het idee voor een aparte subsite?
Tsja, ik heb het niet zo nauwkeurig geturfd als jij, maar ik kreeg de indruk dat FOK! een beetje in het hol van EA kruipt als men weer eens een DVD-tje krijgt. Laatst was heel games.fok.nl zelfs in een EA-layout gegooid. Wel ludiek, maar objectiviteit is natuurlijk belangrijk en kan in het geding komen als je enerzijds kritische filmrecensies gaat plaatsen en anderzijds prijsvragen organiseert met gratis filmspulletjes van de sponsor. That's all.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:36 schreef Danny het volgende:
Overigens; wat bedoelde je nou precies met die EA opmerking over reviews op games.fok.nl ?
Helemaal mee eens. 800*600 word volgensmij al niet gek veel meer gebruikt en met de opkomst van breedbeeld schermen, met name op laptops maar ook steeds meer gewoon, leest gecentreeerd wel een stuk fijner.quote:
Het één staat het ander niet in de weg. Die layout was gesponsord (lees: betaald), maar adverteerders hebben nooit ook maar iets te zeggen gehad over de inhoud van FOK!, recensies of wat dan ook. Op een filmsite zal het niet anders zijn. Als we een prijs weggeven is deze gesponsord, maar dat wil niet zeggen dat dat betekent dat het product een goed oordeel zal krijgen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, ik heb het niet zo nauwkeurig geturfd als jij, maar ik kreeg de indruk dat FOK! een beetje in het hol van EA kruipt als men weer eens een DVD-tje krijgt. Laatst was heel games.fok.nl zelfs in een EA-layout gegooid. Wel ludiek, maar objectiviteit is natuurlijk belangrijk en kan in het geding komen als je enerzijds kritische filmrecensies gaat plaatsen en anderzijds prijsvragen organiseert met gratis filmspulletjes van de sponsor. That's all.
Ik vind 800*600 een prima resolutie, je kan je schrempje mooi klein houden. Maar mischien een optie om te kiezen; 800*600 of 1024*768quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |