abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 januari 2006 @ 23:55:33 #51
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_33924455
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Overigens zou ik graag willen meewerken aan het (mogelijke) opbouwen van de subsite.
Same here. Maar dat wist je al, Danny.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_33924491
Ik ben trouwens ook wel geïntereseerd in het helpen van het opbouwen van de film site!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 23:57:14 #53
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33924509
Hoop PHP'ers in dit topic
  woensdag 11 januari 2006 @ 00:00:55 #54
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33924632
Je moet niet proberen imdb of Moviemeter na te maken, want dat lukt je toch niet. Maar een meer algemene review en preview site van maken. Dan wil ik
Reviews van goede vaste FTR's. En niet van iemand die voor het eerst een film ziet, die het niveau van een Vince Vaughn-film ontstijgt.
Nederlandse release data voor bios en DVD's.
Trailers voor nieuwe releases.
DVD pricewatch.
  woensdag 11 januari 2006 @ 00:07:04 #55
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_33924792
Een beoordelingssysteem met een twist... niet iedereen heeft dezelfde smaak; dus zou een systeem waarbij je automatisch gelinkt wordt aan mensen die aan een film dezelfde rating geven als jij een goed idee zijn. Zo krijg je automatisch kleine knusse sub-communities... hoe meer je stemt, hoe meer je gelinkt wordt aan een ander.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  woensdag 11 januari 2006 @ 00:21:09 #56
3767 Herald
Come get some
pi_33925261
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 00:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Reviews van goede vaste FTR's.
"De nieuwste film van Michael Bay. Ik zei van te voren al dat ie slecht zou zijn, maar toch heb ik er naar gekeken. 124 minuten hield ik vol dat het een slechte film was en na ruim 2 uur is mijn oordeel: het is een slechte film. Tenzij je van hersenloze actie houdt en geamuseerd wil worden. Maar hey daarvoor kijk je geen film toch. Ben blij dat ik na deze wanproductie van 100 miljoen dollar een fijn klein Taiwanees drama geacteerd door transseksuelen in dubbelrollen in mijn dvdspeler kon stoppen!"
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_33925300
Ben ik nou heel erg flauw als ik laat weten dat er hogere prioriteiten lijken te zijn ?

We hebben al zoveel zijdeurtjes.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 11 januari 2006 @ 00:45:30 #58
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33925914
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 00:21 schreef Herald het volgende:

[..]

"De nieuwste film van Michael Bay. Ik zei van te voren al dat ie slecht zou zijn, maar toch heb ik er naar gekeken. 124 minuten hield ik vol dat het een slechte film was en na ruim 2 uur is mijn oordeel: het is een slechte film. Tenzij je van hersenloze actie houdt en geamuseerd wil worden. Maar hey daarvoor kijk je geen film toch. Ben blij dat ik na deze wanproductie van 100 miljoen dollar een fijn klein Taiwanees drama geacteerd door transseksuelen in dubbelrollen in mijn dvdspeler kon stoppen!"
Moet je dan een de wanprodukten van iemand als goed en leuk gaan reviewen, omdat het grote publiek er massaal heen gaat. En een kleine film afkraken, omdat niemand hem ziet.
Als Micheal Bay een goede film aflevert, krijgt die een goede review. En als een kleine Tawainees drama met transseksuelen slecht is, wordt dat ook vertelt. En het is maar een review. Een review heeft mij nog nooit ervan gehouden om een film niet te kijken. Maar heeft mij soms wel films die ik anders nooit gezien zou hebben gebracht.
Maar er niet ergers dan van die TMF/MTV reviews, waarbij je aan hoe enthousiast men is kan aflezen hoeveel de producers betaald hebben aan TMF/MTV.
  woensdag 11 januari 2006 @ 00:55:36 #59
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33926202
Heel misschien

*waarschuwing, kijken is voor eigen gevaar!*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ban me niet. Het was maar een hint
  woensdag 11 januari 2006 @ 00:57:51 #60
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_33926256
Een DVD-pricewatch is idd een erg strak plan
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  woensdag 11 januari 2006 @ 01:04:38 #61
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_33926412
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 00:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Moet je dan een de wanprodukten van iemand als goed en leuk gaan reviewen, omdat het grote publiek er massaal heen gaat. En een kleine film afkraken, omdat niemand hem ziet.
Er zijn zat mensen die een Michael Bay film wel leuk vinden, je moet een film reviewen voor de doelgroep en niet afzeiken omdat jij toevallig niet van aktiefilms houd.
Daarom moet je ook een flink aantal reviewers hebben, die elk hun eigen genre bekijken.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  Admin woensdag 11 januari 2006 @ 01:12:39 #62
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_33926587
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 00:22 schreef ondeugend het volgende:
Ben ik nou heel erg flauw als ik laat weten dat er hogere prioriteiten lijken te zijn ?
Nee hoor, heb je zelfs helemaal gelijk in. En met die dingen zijn andere mensen al heel druk bezig.
Daarnaast zeg ik nergens dat ik er deze week aan begin, om maar wat te noemen
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_33926649
Tof idee
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  woensdag 11 januari 2006 @ 01:25:35 #64
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33926891
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 01:04 schreef victorinox het volgende:

[..]

Er zijn zat mensen die een Michael Bay film wel leuk vinden, je moet een film reviewen voor de doelgroep en niet afzeiken omdat jij toevallig niet van aktiefilms houd.
Daarom moet je ook een flink aantal reviewers hebben, die elk hun eigen genre bekijken.
Je moet eerlijk zijn in je reviews. Als je een film slecht vind moet je hem afkraken en omgekeerd. En je niet laten beïnvloeden door wat je denkt dat de massa er wel eens van zou kunnen denken.
En verder vind ik dat echt altijd zo'n gezeik, eerlijk gezegd. Van die mensen die gaan zeiken als een blockbuster film die ze leuk vonden wordt afgezeikt in een VPRO-programma en vice versa.
Alsof een reviewer het altijd goed heeft. Je moet gewoon weten wat voor smaak een reviewer heeft en in hoeverre die overeen komt met jou smaak. En daar je beoordeling en hoe veel waarde je aan een review hangt afhangen.

Als er dan een review systeem komt waarbij jou smaak in film gelinkt wordt aan die van andere, kan je een heel goed beeld krijgen of een film goed is of niet.
  woensdag 11 januari 2006 @ 01:56:07 #65
3767 Herald
Come get some
pi_33927565
Ik maakte de opmerking omdat King Kong van Peter Jackson van al haar foutjes wordt vergeven, want het is Peter Jackson, terwijl het bij elke andere regisseur zwaar zou worden toegerekend. En dat is dan de vaste FTR kliek, dus tja, vandaar dat ik dan met een scheef oog kijk als je oppert dat de regelmatige FTR'er maar moet reviewen, want die weten het allemaal beter dan normale fanboys.

Hetzelfde van die azijnpissers die afvragen hoe Daredevil aan zijn pak komt, maar wel geloven dat Peter Parker een spandexpak in elkaar heeft genaaid op zijn kamertje. Of het maar raar vinden dat Daredevil van die stunts uit kan halen, maar bij een film als King Kong op de proppen komen met "ja maar het is een onrealistisch gegeven een reuzenaap" nou een blinde vent die criminelen immekaar rost mag je ook best onder onrealistisch scharen hoor.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_33927613
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 01:12 schreef Danny het volgende:

[..]

Nee hoor, heb je zelfs helemaal gelijk in. En met die dingen zijn andere mensen al heel druk bezig.
Daarnaast zeg ik nergens dat ik er deze week aan begin, om maar wat te noemen
* bedenkelijk kijkt maar er voorlopig maar in trapt dan.
  Admin woensdag 11 januari 2006 @ 02:14:15 #67
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_33927917
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 01:58 schreef ondeugend het volgende:

* bedenkelijk kijkt maar er voorlopig maar in trapt dan.

Voor de duidelijkheid:
Search ? Werkt al iemand anders hard aan
Frontpage ? Idem
Forum ? Idem
Fotoboek ? Idem
Games ? Idem (naast dat die eigenlijk gewoon prima is omdat ik die zelf heb gemaakt )
Weblog ? Idem
Servers ? (buiten dat ik daar zelf de ballen verstand van heb) idem
Dus dan kan ik zelf uit m'n neus baggeren, of kijken of ik iets nieuws op kan zetten. De lopende projecten zullen niet sneller of langzamer klaar zijn door mijn al dan niet beginnen met iets nieuws
pi_33928111

Bijna aandoenlijk !
pi_33928169
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 02:24 schreef ondeugend het volgende:

Bijna aandoenlijk !
tietenfoto naar danny@fok.nl verzacht de pijn
dag
pi_33928190
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 02:27 schreef petre86 het volgende:

[..]

tietenfoto naar danny@fok.nl verzacht de pijn
Neeeeh.. ik zie hem graag spartelen eerst.
  Admin woensdag 11 januari 2006 @ 02:39:28 #71
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_33928369
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 02:28 schreef ondeugend het volgende:

Neeeeh.. ik zie hem graag spartelen eerst.
Ik spartel harder als ik een goeie tietenfoto heb hoor
  woensdag 11 januari 2006 @ 03:42:27 #72
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_33929036
Ik denk ook dat een pricewatch interactief zou moeten zijn, dat is de enige manier om genoeg informatie te hebben. Dat kan met een database entry zoals Swets zegt, of gewoon in forumvorm.
Maar als er alleen door 3 crewleden prijsinfo wordt bijgehouden kom je nooit aan een beetje volledig overzicht.
Verder is een goed overzicht van Nederlandse verschijningsdata van films en dvd's (koop én huur) een goeie, dat is er toch niet echt nu.
Overzichtjes van films die in première gaan en op tv komen, voorzien van de standaardinfo en een korte mening van de redactie (zo weet je ook wat je hebt aan een 'film van de dag/week').
Previews inderdaad (ook met wat subjectieve info, niet zo droog).
Trailers is leuk (al is apple.com moeilijk te verbeteren).
Een webcast van de Oscars! .
The short weekend begins with longing...
  Admin woensdag 11 januari 2006 @ 10:54:11 #73
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_33932174
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 01:56 schreef Herald het volgende:
Ik maakte de opmerking omdat King Kong van Peter Jackson van al haar foutjes wordt vergeven, want het is Peter Jackson, terwijl het bij elke andere regisseur zwaar zou worden toegerekend. En dat is dan de vaste FTR kliek, dus tja, vandaar dat ik dan met een scheef oog kijk als je oppert dat de regelmatige FTR'er maar moet reviewen, want die weten het allemaal beter dan normale fanboys.

Hetzelfde van die azijnpissers die afvragen hoe Daredevil aan zijn pak komt, maar wel geloven dat Peter Parker een spandexpak in elkaar heeft genaaid op zijn kamertje. Of het maar raar vinden dat Daredevil van die stunts uit kan halen, maar bij een film als King Kong op de proppen komen met "ja maar het is een onrealistisch gegeven een reuzenaap" nou een blinde vent die criminelen immekaar rost mag je ook best onder onrealistisch scharen hoor.
Als een film me anderhalf uur geboeid kan laten kijken vind ik 't een geslaagde film. Zit ik anderhalf uur met open mond dan is 't een geweldige film en pleur ik halverwege in slaap dan is het een kutfilm.
  Admin woensdag 11 januari 2006 @ 10:56:06 #74
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_33932220
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:32 schreef Sokolsky het volgende:
Wat wil je dan anders doen dan bijvooreeld Moviemeter?
Alles
pi_33933127
Een dvdpricewatch is tevens een leuke inkomstenbron wanneer goed opgezet en er is meteen meer ruimte om het groots aan te pakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')