Ja en?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:22 schreef DarkShine het volgende:
DG komt ook weer ff langs...Betere sfeer dan meningeen eerste klasser, meer fans dan meningeen eersteklasser, meer fans op verplaatsing dan meningeen eersteklasser.
En 1steklasse fans!
C'est Malinwa
Jou mening, een grote meerderheid in België denkt er anders over.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja en?
Het is en blijft een schijtclub,al komen er 100.000 man.
Dat valt ook wel meequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jou mening, een grote meerderheid in België denkt er anders over.
Ik heb geen respect voor clubs die ik niet magquote:Maar een beetje respect voor de laatste Belgische europacupwinnaar is wel op zijn plaats,
Zorgen jullie nou maar eens dat je in eerste belandtquote:of gaat Standard eersdaags nog iets winnen?
Alles op zijn tijd, we komen zeker terug!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee
[..]
Ik heb geen respect voor clubs die ik niet mag
[..]
Zorgen jullie nou maar eens dat je in eerste belandt
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Laten we eens een nieuwe smiley uitproberen.
Erelijstjes vergelijken?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:12 schreef DarkShine het volgende:
Zorgen jullie nu maar eens dat jullie die titel wel eens winnen.
Als jij voor de prijzen gaat. Ik ga voor de club.quote:
Jij begint over prijzenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als jij voor de prijzen gaat. Ik ga voor de club.
Een beetje respect voor de laatse Belgische club die Europees wat gewonnen heeft is wel op zijn plaats.quote:
Helaas wel,ze hadden die spelers nooit moeten afstaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:26 schreef DarkShine het volgende:
Het voortbestaan van KVM is wel voor een groot deel te danken aan Standard!
Kut,je weet toch dat ik geen bier drinkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Oooooooookey, en een biertje voor iedereen [afbeelding]
waaaaaaaaaaaay ahead of youquote:Op dinsdag 10 januari 2006 05:39 schreef popolon het volgende:
Ik zou maar vlug een printscreentje doen voordat ik verder ga.
Ik slaap niet hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 06:11 schreef appelsientje het volgende:
Iedereen is natuurlijk nog aan het slapen in Nederland
Het is vandaag hier trouwens 43 graden!! Echt niet uit te houden gewoon.
Moesten ook eerder stoppen met werken omdat het gewoon te warm was. De wind die opstak was net een oven wind echt NIET prettig (en dan zeg ik het netjes)
ja ik ga hier ook echt serieus dood van de hitte..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 06:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik slaap niet hoor.
43C, holy fuck, 't is hier rond het vriespunt met een heerlijk zonnetje.
Geen airco dan ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 06:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja ik ga hier ook echt serieus dood van de hitte..
Wat ziet mijn oog.. is Sjuik nu ook al een modje?? Je kan ook niet ff weg gaan tegenwoordig
bakkie pakt voor Tolk (en zichzelf ook nogquote:
samen met die mongool van n huntelaar zeker.quote:
iemand met zo'n nick die zeurt over iemands harsesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:03 schreef Gascoigne het volgende:
wat heeft die huntelaar een kop. tering je ziet er gewoon aan af dat die pa van hem een boer is
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
iemand met zo'n nick die zeurt over iemands harses
zo'n gezeik dat. het is gewoon een brandweerhelmquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Wel of geen NAZI helm tijdens WK voetbal in Duitsland?
merk toch een jaloers ondertoontje.....beetje jammerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:09 schreef Gascoigne het volgende:
je zal maar blij zijn met zon speler in je team
succes in ieder geval !quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:40 schreef Blumchen het volgende:hallo hools
* Blumchen is druk aan het leren, morgen 2 tentamens
Ow, maar dat komt wel goed hoorquote:
goed goed goed !quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:43 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ow, maar dat komt wel goed hoor
Hoe is het met lieve Maud
5 minuten te laat, slomequote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:05 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Maakt niet erg.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:09 schreef rubbereend het volgende:oi
DS van in herhaling; [Hools] Het VBL-café #900: Malinwa FC
welkom in de middag !quote:
diiiiiiiieeeeeeeeekiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeequote:
Bjoooooooooooooooooooooooooroooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
diiiiiiiieeeeeeeeekiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee
hoe is het ouwe belasting-rups ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bjooooooooooooooooooooooooorooooooooooooooooooooooooooooooo
ik mag niet klagen dus dat doe ik dan ook maar nietquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:04 schreef Vom het volgende:
Hallo
Men wat een saai college vandaag![]()
Is er nog koffie?
en laten nou net morgen Haarlem en Ajax tegen elkaar oefenen....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:52 schreef Bjoro het volgende:
Lees trouwens net dat Gerrie Kleton is overleden op 52 jarige leeftijd (na een lang ziekbed weliswaar)
In de tijd dat ik nog een klein bjorootje was ging ik regelmatig naar Haarlem kijken en toen was Gerrie echt mijn held.
Goede middenvelder, goed overzicht en een fantastische traptechniek.
Topscorer van Haarlem in de Europa Cup !
En, omdat zelf Haarlem toen nog semi-profs in dienst had, medewerker van de "nuts-spaarbank" in Heemstede waar kleine bjoro zijn spaarpotje kwam omkeren om zijn spaarcentjes op zijn spaarbankboekje te laten zetten.
Martin Haar (de andere held van Haarlem) was destijds onze postbode !
Gerrie rust zacht![]()
Ja hoor ik mag niet klagen en met jou?quote:
Hij is zeker goed, en ik had me voorgenomen om 'm vanmiddag even te gaan kijken....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:19 schreef Suijk het volgende:
Die show kent iedereen toch wel?
Hij is wel briljant!
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[HOOLS] Het VBL Café # 1039: Met Grolsch, Baco en Kriek!
Ik was verdomme een minuut te laat, maar dit juweeltje mag niemand missen natuurlijk
En om aan te geven hoe kansloos ik bezig was, komtie:
[afbeelding]
God wat ben ik erg
Ik was verdomme een minuut te laat, maar dit juweeltje mag niemand missen natuurlijk
[afbeelding]
God wat ben ik erg
[afbeelding]
God wat ben ik erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |