verstandigquote:
mischien was het ook niet zo slim om terug te komen, als hij zn oude prestaties niet meer herhaalt dan is hij de lulquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:04 schreef DarkShine het volgende:
Na Vloet krijgt ook Stevens dit zooitje ongeregeld niet aan het voetballen.
Hopelijk neemt Hendriks na dit seizoen ook een aantal van zijn aangekochte rotzooi mee (Vicelich, Bodor...)quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mischien was het ook niet zo slim om terug te komen, als hij zn oude prestaties niet meer herhaalt dan is hij de lul
tis lastig voor mij omdat k ver van Roda af sta maar heeft Hendriks niet heel veel gedaan voor de club en is het dan niet heel makkelijk om te zeiken over mislukte aankopen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hopelijk neemt Hendriks na dit seizoen ook een aantal van zijn aangekochte rotzooi mee (Vicelich, Bodor...)
truste Eendjequote:Op zaterdag 10 september 2005 02:11 schreef rubbereend het volgende:
maar k ga nu echt slapen
Hij heeft idd veel gedaan voor de club, heel veel. Zonder hem speelden we nu op het niveau van MVV en Fortuna, of we bestonden zelfs niet meer...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis lastig voor mij omdat k ver van Roda af sta maar heeft Hendriks niet heel veel gedaan voor de club en is het dan niet heel makkelijk om te zeiken over mislukte aankopen?
Je hebt het wel over de Europacup 2 winnaar van 88, of zit je dat nog steeds dwars?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:19 schreef golfer het volgende:
Jubileum Hools en dan zo'n kut topictitel?
Pciesquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:19 schreef golfer het volgende:
Jubileum Hools en dan zo'n kut topictitel?
Nou,een RB zou er nu wel ingaan,bruiloft gehad diequote:Op zaterdag 10 september 2005 03:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die lust ik straks wel jaOf een Red Bull
Niet naar Engeland toe dit weekend DG?
Alleen hij mag mee,zij mag al op vakantie met vriendinnen,afgesproken werkquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:26 schreef BliksemSchigt het volgende:Er is net een stel ingecheckt als bruidspaar
Arsenal-tripje, ik neem aan dat je daar zelf ook onderdeel van bent ?
Ik kan niet kiezen,punt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hehe. Goede deal.
Ben je nou meer Arsenal of Den Bosch supporter? Hoe is dat eigenlijk zo gegroeid?
Heb ik mazzel dat ze nooit tegen elkaar zullen uitkomen in een officiele wedstrijdquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Duidelijke taal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |