ik denk dat er juist veel meer ondersteuning nodig is.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:56 schreef Sokolsky het volgende:
Met de invoering van ondersteuning is het wellicht niet meer nodig om bij 0-0 naar het aantal IMDB-votes te kijken; dit levert deze ronde twee ongelukkige uitslagen op, omdat L'Atalante en Vivre sa vie er uit vliegen tegen minder aansprekende, maar bekendere tegenstanders. Wellicht verander ik deze regel bij het volgende tournament.
1-0 sowieso niet, want Grande Vadrouille is ondersteund en iedereen heeft Amélie wel gezien. Misschien wel 2-0; ik weet niet wat Price en Posdnous van Amélie vinden. Denk dat het wel mee zal vallen.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:03 schreef ranja het volgende:
Ik vrees voor Amelie, als iedereen eerlijk stemt gaat die er misschien met 1-0 gewoon uit
Zoiets zou ik niet willen organiseren, want in een tournament met films die 5 keer gesteund zijn heb ik alles wel gezien. En dan doe ik geen nieuwe ideeën meer op. Iets als Buffet Froid heeft door dit tournament enige bekendheid verworven op Fok!, en is toch zeker een interessante film. Ik ben nu bijvoorbeeld ook benieuwd naar Le Cercle Rouge; eens kijken wat 'ie deze ronde doet, tegen Un condamné; ook zo'n film die ik speciaal voor dit tournament ben gaan kijken en ik erg goed vond.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:05 schreef victorinox het volgende:
[..]
ik denk dat er juist veel meer ondersteuning nodig is.
Minimaal 5 fokkers die een film hebben gezien bijvoorbeeld.
Als je kijkt naar het aantal stemmen per koppel, dan is dat bedroevend laag. Dan kun je net zo goed met 3 man een prive-tournament houden.
*denkt terug aan het Acteurtournament, waar George C. Scott de voorronde niet overleefde, tezamen met iedereen die geen Engels sprak*quote:Op maandag 23 januari 2006 13:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een voorronde met poules werkt vaak nogal "zuiverend". 10 films waarvan iedereen er 4 moet selecteren.
Met een poule systeem is het grootste probleem dat alleen de populairste films doorgaan en niet de besten. Want in een poule kan iedereen op alles stemmen. En niet allleen de mensen die alle twee de films hebben gezien. (in de veronderstellilng dat iedereen eerlijk stemt)quote:Op maandag 23 januari 2006 13:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een voorronde met poules werkt vaak nogal "zuiverend". 10 films waarvan iedereen er 4 moet selecteren.
ik vond m heel goed, moet nog een stukje gaan schrijven he....quote:Op maandag 23 januari 2006 13:17 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens staat het jullie natuurlijk volkomen vrij om een tournament te organiseren waarin films 4 keer ondersteund moeten worden. En ook daar zal ik wel aan meedoen.
Ah, ik zie dat d_h Buffet Froid inmiddels ook heeft gezien. Wat vond je er van?
Ok, maar doe het dan niet in toernooi vorm of noem het dan geen Fok toernooi ofzo, dat schept in elk geval bij mij hoopvolle verwachtingen die steeds weer niet waargemaakt worden vanwege die ^%#^#regel dat je ook alle jaren 40 films gezien moet hebben voor je uberhaupt je mening mag geven.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:14 schreef Sokolsky het volgende:
De reactie op victorinox kun je trouwens ook zien als reactie op ranja: ik hoef niet per se te weten wat de populairste film is onder de Fokkers. Ik wil weten welke films die ik nog niet heb gezien door de Fokkers goed gevonden worden.
tjaquote:Op maandag 23 januari 2006 13:05 schreef victorinox het volgende:
[..]
ik denk dat er juist veel meer ondersteuning nodig is.
Minimaal 5 fokkers die een film hebben gezien bijvoorbeeld.
Als je kijkt naar het aantal stemmen per koppel, dan is dat bedroevend laag. Dan kun je net zo goed met 3 man een prive-tournament houden.
Hier is het ook niet heel veel meerquote:Op maandag 23 januari 2006 13:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tja
dat hebben we in het brazilie-tournament al gedaan en dat zal in polen wellicht niet anders zijn
* Steun!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:14 schreef Sokolsky het volgende:
De reactie op victorinox kun je trouwens ook zien als reactie op ranja: ik hoef niet per se te weten wat de populairste film is onder de Fokkers. Ik wil weten welke films die ik nog niet heb gezien door de Fokkers goed gevonden worden.
ik snap heel goed wat je bedoelt, maar hey....quote:Op maandag 23 januari 2006 13:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Ok, maar noem het dan geen Fok toernooi ofzo, dat schept in elk geval bij mij hoopvolle verwachtingen die steeds weer niet waargemaakt worden vanwege die ^%#^#regel dat je ook alle jaren 40 films gezien moet hebben
Van mij mag men die Franse stemmetjes er bij denken hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 13:49 schreef dolle_hond het volgende:
overigens moet je wel de franse versie van die pinguin-film beoordelen, niet de versie met morgan of urbanus
Geweldigquote:Op maandag 23 januari 2006 13:54 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens is er een film die al twee rondes overleefd heeft zonder ook maar één stem te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |