Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:16 schreef dolle_hond het volgende:
...
enerzijds is het jammer dat een goede film geen steun zal/kan krijgen. anderzijds is het wel fijn dat je eigen pareltjes niet afgezeken kunnen worden door de diverse users die hier ook meestemmen en weinig verstand van films hebben
toch?
Het ging mij au fond meer om het idee dan om deze specifieke titel. Dat neemt hoedanook niet weg, dat je 'm moet gaan zien, Kamagurka.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:02 schreef kamagurka het volgende:
Sorry price, heb hem ook niet gezien![]()
Hij klinkt wel goed te oordelen naar zijn omschrijving op internet...
Ik wil hem best ondersteunen alvast, maar ws. ligt hij er dan weer uit tegen taxi 3 iddquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:48 schreef Price het volgende:
[..]
Het ging mij au fond meer om het idee dan om deze specifieke titel. Dat neemt hoedanook niet weg, dat je 'm moet gaan zien, Kamagurka.
sorryquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:31 schreef ranja het volgende:
Dolle jij kent toch Elisa ook wel?
En La petite voleuse? hoewel die laatste wel erg lastig bleek bij de trivia een week na dat die op tv was geweest
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Quatre cents coups, Les (1959) Trois couleurs: Rouge (1994) Passion de Jeanne d'Arc, La (1928) Un long dimanche de fiançailles (2004) Grande illusion, La (1937) Salaire de la peur, Le (1953) Enfants du paradis, Les (1945) Diaboliques, Les (1955) |
Bedoel je dat je Armée des Orbres ook hebt gezien en Betty Blue beter vond?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:00 schreef Brahimov het volgende:
37,2 Le Matin (Betty Blue)
Hoeveel tijd denk je nodig te hebben?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:03 schreef dolle_hond het volgende:
voor 42 en 10 verwacht ik nog wel een update te kunnen doen, maar tot wanneer heb ik die gelegenheid?
tjaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:17 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Hoeveel tijd denk je nodig te hebben?
Ik bedoel dat ik niet zat op te letten. Ik wilde alleen Betty Blue nomineren. Ik ga nu echt stemmen. Excusez-moi...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:41 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Bedoel je dat je Armée des Orbres ook hebt gezien en Betty Blue beter vond?
Dacht ik alquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:26 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet zat op te letten. Ik wilde alleen Betty Blue nomineren. Ik ga nu echt stemmen. Excusez-moi...
ik vond germinal wel ok iigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:04 schreef Sokolsky het volgende:
Die ga ik ook dit weekend kijken, maar ik heb de ander niet gezien. Heb hoge verwachtingen... Clouzot![]()
ik heb ze beiden niet gezien.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:11 schreef Sokolsky het volgende:
Grappig: duel 51 staat nog 0-0. Twee films met meer dan 3000 stemmen op IMDB.
Geinig? Dat is het understatement van het jaarquote:Op maandag 16 januari 2006 08:53 schreef dolle_hond het volgende:
wel geinig om te zien dat irreversible gewoon er uit gaat vliegen tegen trop belle pour toi
Nee, 42 ook. En 8.quote:Op maandag 16 januari 2006 08:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb ze beiden niet gezien.
is dat de enige 0-0-tussenstand?
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:44 schreef FremantleDockers het volgende:
Morgen kijk ik Buffet Froid (met dank aan dit topic voor de tip). B13 al gezien, dus dan zou ik kunnen stemmen.
Hopelijk!quote:
Alleen Patrick Dewaere ontbreekt nog.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:25 schreef dolle_hond het volgende:
...
het ontloopt elkaar niet veel, allebei prima films, maar geen absolute toppers. ik kies dan toch voor miou-miou (zelfs een beetje op leeftijd) en GD in de wastobbe
laat ik zeggen dat ik toch blij was dat hij in die film uit 93 niet meespeeldequote:Op woensdag 18 januari 2006 10:20 schreef Price het volgende:
[..]
Alleen Patrick Dewaere ontbreekt nog.![]()
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
laat ik zeggen dat ik toch blij was dat hij in die film uit 93 niet meespeelde
quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:44 schreef dolle_hond het volgende:
11. Fabuleux destin d'Amélie Poulain, Le (2001) - Germinal (1993)![]()
nee hoorquote:
ik denk dat er juist veel meer ondersteuning nodig is.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:56 schreef Sokolsky het volgende:
Met de invoering van ondersteuning is het wellicht niet meer nodig om bij 0-0 naar het aantal IMDB-votes te kijken; dit levert deze ronde twee ongelukkige uitslagen op, omdat L'Atalante en Vivre sa vie er uit vliegen tegen minder aansprekende, maar bekendere tegenstanders. Wellicht verander ik deze regel bij het volgende tournament.
1-0 sowieso niet, want Grande Vadrouille is ondersteund en iedereen heeft Amélie wel gezien. Misschien wel 2-0; ik weet niet wat Price en Posdnous van Amélie vinden. Denk dat het wel mee zal vallen.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:03 schreef ranja het volgende:
Ik vrees voor Amelie, als iedereen eerlijk stemt gaat die er misschien met 1-0 gewoon uit
Zoiets zou ik niet willen organiseren, want in een tournament met films die 5 keer gesteund zijn heb ik alles wel gezien. En dan doe ik geen nieuwe ideeën meer op. Iets als Buffet Froid heeft door dit tournament enige bekendheid verworven op Fok!, en is toch zeker een interessante film. Ik ben nu bijvoorbeeld ook benieuwd naar Le Cercle Rouge; eens kijken wat 'ie deze ronde doet, tegen Un condamné; ook zo'n film die ik speciaal voor dit tournament ben gaan kijken en ik erg goed vond.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:05 schreef victorinox het volgende:
[..]
ik denk dat er juist veel meer ondersteuning nodig is.
Minimaal 5 fokkers die een film hebben gezien bijvoorbeeld.
Als je kijkt naar het aantal stemmen per koppel, dan is dat bedroevend laag. Dan kun je net zo goed met 3 man een prive-tournament houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |