Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:16 schreef dolle_hond het volgende:
...
enerzijds is het jammer dat een goede film geen steun zal/kan krijgen. anderzijds is het wel fijn dat je eigen pareltjes niet afgezeken kunnen worden door de diverse users die hier ook meestemmen en weinig verstand van films hebben
toch?
Het ging mij au fond meer om het idee dan om deze specifieke titel. Dat neemt hoedanook niet weg, dat je 'm moet gaan zien, Kamagurka.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:02 schreef kamagurka het volgende:
Sorry price, heb hem ook niet gezien![]()
Hij klinkt wel goed te oordelen naar zijn omschrijving op internet...
Ik wil hem best ondersteunen alvast, maar ws. ligt hij er dan weer uit tegen taxi 3 iddquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:48 schreef Price het volgende:
[..]
Het ging mij au fond meer om het idee dan om deze specifieke titel. Dat neemt hoedanook niet weg, dat je 'm moet gaan zien, Kamagurka.
sorryquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:31 schreef ranja het volgende:
Dolle jij kent toch Elisa ook wel?
En La petite voleuse? hoewel die laatste wel erg lastig bleek bij de trivia een week na dat die op tv was geweest
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Quatre cents coups, Les (1959) Trois couleurs: Rouge (1994) Passion de Jeanne d'Arc, La (1928) Un long dimanche de fiançailles (2004) Grande illusion, La (1937) Salaire de la peur, Le (1953) Enfants du paradis, Les (1945) Diaboliques, Les (1955) |
Bedoel je dat je Armée des Orbres ook hebt gezien en Betty Blue beter vond?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:00 schreef Brahimov het volgende:
37,2 Le Matin (Betty Blue)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |