quote:Op maandag 9 januari 2006 22:30 schreef TearSong het volgende:
Oh en even voor de duidelijkheid: ik ben geen Amersfoortse maar hier in Woudenberg hebben we geen treinstation
Hehe, en mijquote:Op zondag 15 januari 2006 14:30 schreef Luchtbel het volgende:
Vertrouw je mij wel met een tas met zulke leuke rompertjes
hahaha, ik print de route wel uit, is handiger.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:37 schreef Githa het volgende:wahahaha ja een goeie Tex
Hmmmz, snake ik hoop dat jij kunt kaart lezen![]()
hmmm ja, ik zou graag aanbieden om dat mee te nemen maar dat lijkt me niet handig aangezien ik met de trein ga. Misschien dat er nog 2 flessen frisdrank in m'n luiertas gepropt kunnen worden maar ik heb daarnaast ook nog 2 tasjes van Mel met spullen (is niet veel hoor!) oh ja, en een kind.quote:
Ben je met de auto of met openbaar vervoer?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:50 schreef DaanBanaantje het volgende:
en ik? en ik? wat moet ik meenemen?
Als ik kom (even afwachten hoe het met Dylan gaat dan) lopend en met de busquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ben je met de auto of met openbaar vervoer?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:16 schreef texelonia het volgende:
Die dus juist niet Githa want dat neem ik al meeIk noemde het juist zodat we niets dubbel hebben
Ow jammer DB!!!! Maar kan me wel voorstellen dat je voorzichtig bent.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:30 schreef DaanBanaantje het volgende:
ik ga jullie even zeggen dat het voor 90 % zeker is dat ik niet ga komen met Dylan. Hij is nog steeds niet helemaal lekker en aangezien er ook andere kindjes komen die al wat ziekig zijn wil ik teneerste hun niet verder aansteken met alle bacterieen en virussen die wij meenemen en het voor Dylan niet weer erger maken aangezien het eindelijk een klein beetje beter gaat.
Misschien kan stiekemurd dan ipv mij samen met Rens de broodjes/beleg verdelen.
ik vind het echt heel erg jammer, maarja.. tis niet anders
Veel plezier iig!
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:49 schreef Martineke het volgende:
jammer Daan, maar heel erg begrijpelijk
kan ik je die buikband toesturen, of je vriendin?
Dat is mooi, dan heb ik alles geloof ik wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:27 schreef Ladybos het volgende:
Snake, boter en jam heb ik wel in huis.
Ik durf het niet aan met mijn vermoeidheid om dat end te gaan rijden. Moet toch wel 100% mijn aandacht bij het verkeer blijven houden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:46 schreef Githa het volgende:
Xanthe, kom je morgen nu wel of niet ? ...anders sjouw ik die enorme zak met pinypon voor niks mee.
Ik zou via de polder moeten rijden (via Friesland). Word echt een beetje te veel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:31 schreef Lishe het volgende:
Xanthe, als je over Zwolle komt normaal, zou je een stuk met mij mee kunnen rijden. Noorderlijker zit ik niet.Jammer, die vermoeidheid... maar het gaat weer over ooit! En dan zien we je anders met 2 kindjes...!
Ja is goed , wil je vragen of ze mij dan even mailt? (Ben dr adres kwijt).quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:30 schreef Githa het volgende:
Xanthe, spreek jij zelf nog even met Reni af hoe je die pinypon daar gaat krijgen, ik breng ze dan weer terug naar haar.
Tis hier sinds of 1 of 2 weken (weet niet precies wanneer het begonnen is) problemen met het ontvangen van mails.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef snakelady het volgende:
klopt ik heb xs4all
dat is lastig zeg, zal er eens op letten of er meer mailtje niet aankomen.
Okay dat was dus echt dom om te zeggen!!!quote:
Jaaa DaanBanaan, leuk als je nog een keertje komt. Myrthe ziet niet zoveel andere kindjes dus altijd leuk als er gezelschap komt. En dan kan ik je lekker uithoren over je emigratieplannen want ik ben hartstikke jaloersquote:Op zondag 22 januari 2006 16:30 schreef DaanBanaantje het volgende:
Myrthe.. vroeg vogeltje! Je gaat echt als een tierelier! En dan ook nog zo lief gaan slapen terwijl je zoveel bezoek hebt!Als je mama het leuk vind komen we snel nog een keer puzzelen, goed?
Afscheidsparty ???
leuk! doen we snel dan!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:49 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Jaaa DaanBanaan, leuk als je nog een keertje komt. Myrthe ziet niet zoveel andere kindjes dus altijd leuk als er gezelschap komt. En dan kan ik je lekker uithoren over je emigratieplannen want ik ben hartstikke jaloers
De rompertjes zouden via you bij Luchtbel terechtkomen en dan zou LB ze weer meenemen naar mij!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:48 schreef Ladybos het volgende:
Er zijn hier nog een paar dingetjes blijven liggen, waaronder de slaapzak en speen van Julius en een mooie blauw/turquiose sjaal. Ook liggen er nog 2 boeken voor Anitra en een tasje met rompertjes voor Suus (voor Ireth ? of LadyS ??) die martineke heeft meegenomen van Jessie.
Dus als Renzell, Anitra, de eigenaar van de sjaal en de eigenaar van de rompers zich even met adresgegevens bij mij willen melden dan zal ik zorgen dat de spulletjes bij hun eigenaren terugkomen
Is prima, leukquote:Op zondag 22 januari 2006 18:13 schreef Anitra het volgende:
Ladybos thanks voor de je-weet-welOh en de sjaal is van mij, ik vond het in de auto ineens koud en miste toen mijn sjaal
Ik kom hem graag met de boeken een keer bij je ophalen
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:38 schreef snakelady het volgende:
Hoeo moeder en dochter, we zitten zelfs hetzelfde.
[afbeelding]
Je weet wat je vraagt bij mij he?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:42 schreef LadyS het volgende:
Wat een leuke foto's allemaal
Ik vond het echt reuzegezelligEn Amber was idd goede vriendjes met Renzell
![]()
![]()
Ik heb ook een boel foto's, ik ga ze nu nog verkleinen en hier neerzetten.
Zou ik de grote versies van de foto's van Amber mogen? sudepu@gmail.com
(Renzell: echt geweldige foto's! vooral die bovenste!)
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:43 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je weet wat je vraagt bij mij he?
Hoe groot is je mailbox?![]()
En ik maar F5-en de hele tijd....quote:Op zondag 22 januari 2006 22:57 schreef LadyS het volgende:
uploaden doe ik morgen, het gaat niet zoals ik wil
Volgens mij ook nog meer van Demi of niet?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:44 schreef LadyS het volgende:
[..]Ja dat weet ik, daarom ook dit emailadres
had jij er trouwens niet meer gemaakt van Amber? Of ben ik in de war?
Haha en Benthe kijkt Demi ook echt diep in de ogen aanquote:Op zondag 22 januari 2006 23:39 schreef snakelady het volgende:
o, die kusfoto.![]()
In het groot zelfs nog leuker dan o de camer.
ah, jammer jammer...quote:Op maandag 23 januari 2006 09:10 schreef renzell het volgende:
Nee Mel, Tomas was nog ziekig....
Zou je t heel erg vinden ?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:35 schreef Xanthe het volgende:
Jammer hoor Daan , had je ook graag ontmoet. Een volgende keer dan zeker?! Anders zijn we straks nog genoodzaakt om naar Amerika toe te komen
ok doe ik morgenvroeg ff, kan dat gewoon naar je email die in je profiel staat??quote:Op maandag 23 januari 2006 16:42 schreef Xanthe het volgende:
Als je wilt graag.
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:05 schreef Jdee het volgende:
nog een meet, nog een meet!
waw, zag er gezellig druk en druk en gezellig uit! meeeeeeerrrrrrrrr fotos (ook van gekke mama renzell (ik ben gelukkig niet de enige die emmers op haar hoofd zet ter lering ende vermaeck))
Doen we toch gewoon nog een meetquote:Op maandag 23 januari 2006 21:12 schreef TearSong het volgende:
LadyBos: ik bedenk me net dat ik ook nog wat bij jou vandaan zou meenemenIk mail je morgen even over hoe we dat nu moeten regelen
![]()
(en over de pakjes van Melonovy mail ik morgen ook even met de anderen, heb nu even niet zoveel tijd)
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:21 schreef Ladybos het volgende:
[..]
[..]
Doen we toch gewoon nog een meet![]()
nataz@xs4all.nl?? daar heb ik er 11 heen gestuurd. en geen 1 terug gekregen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:01 schreef Xanthe het volgende:
Martineke hier geen mails aangekomen helaas.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:59 schreef DaanBanaantje het volgende:
martineke, band is binnen.. kado voor Maxim op de post! Dank je welhad wel strafport btw
Is primaquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:01 schreef Xanthe het volgende:
Pakje wat Tearsong voor me heeft van Melonovy moet ook maar even geregeld worden na de reparatie als dat geen probleem is.
Onderhet motto wie het eerst komt, het eerst maalt, mag ik me alvast aanmelden?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:06 schreef Jdee het volgende:
meet meet meet (als iedereen weer beter is)
Heb zondag geprobeerd hoeveel mensen met kids hier enigzins lekker kunnen zitten; dat wordt een minimeet :-| meer dan 8 is echt te veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |