Zou je t heel erg vinden ?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:35 schreef Xanthe het volgende:
Jammer hoor Daan , had je ook graag ontmoet. Een volgende keer dan zeker?! Anders zijn we straks nog genoodzaakt om naar Amerika toe te komen
ok doe ik morgenvroeg ff, kan dat gewoon naar je email die in je profiel staat??quote:Op maandag 23 januari 2006 16:42 schreef Xanthe het volgende:
Als je wilt graag.
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:05 schreef Jdee het volgende:
nog een meet, nog een meet!
waw, zag er gezellig druk en druk en gezellig uit! meeeeeeerrrrrrrrr fotos (ook van gekke mama renzell (ik ben gelukkig niet de enige die emmers op haar hoofd zet ter lering ende vermaeck))
Doen we toch gewoon nog een meetquote:Op maandag 23 januari 2006 21:12 schreef TearSong het volgende:
LadyBos: ik bedenk me net dat ik ook nog wat bij jou vandaan zou meenemenIk mail je morgen even over hoe we dat nu moeten regelen
![]()
(en over de pakjes van Melonovy mail ik morgen ook even met de anderen, heb nu even niet zoveel tijd)
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:21 schreef Ladybos het volgende:
[..]
[..]
Doen we toch gewoon nog een meet![]()
nataz@xs4all.nl?? daar heb ik er 11 heen gestuurd. en geen 1 terug gekregen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:01 schreef Xanthe het volgende:
Martineke hier geen mails aangekomen helaas.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:59 schreef DaanBanaantje het volgende:
martineke, band is binnen.. kado voor Maxim op de post! Dank je welhad wel strafport btw
Is primaquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:01 schreef Xanthe het volgende:
Pakje wat Tearsong voor me heeft van Melonovy moet ook maar even geregeld worden na de reparatie als dat geen probleem is.
Onderhet motto wie het eerst komt, het eerst maalt, mag ik me alvast aanmelden?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:06 schreef Jdee het volgende:
meet meet meet (als iedereen weer beter is)
Heb zondag geprobeerd hoeveel mensen met kids hier enigzins lekker kunnen zitten; dat wordt een minimeet :-| meer dan 8 is echt te veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |