quote:Op maandag 9 januari 2006 22:30 schreef TearSong het volgende:
Oh en even voor de duidelijkheid: ik ben geen Amersfoortse maar hier in Woudenberg hebben we geen treinstation
Hehe, en mijquote:Op zondag 15 januari 2006 14:30 schreef Luchtbel het volgende:
Vertrouw je mij wel met een tas met zulke leuke rompertjes
hahaha, ik print de route wel uit, is handiger.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:37 schreef Githa het volgende:wahahaha ja een goeie Tex
Hmmmz, snake ik hoop dat jij kunt kaart lezen![]()
hmmm ja, ik zou graag aanbieden om dat mee te nemen maar dat lijkt me niet handig aangezien ik met de trein ga. Misschien dat er nog 2 flessen frisdrank in m'n luiertas gepropt kunnen worden maar ik heb daarnaast ook nog 2 tasjes van Mel met spullen (is niet veel hoor!) oh ja, en een kind.quote:
Ben je met de auto of met openbaar vervoer?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:50 schreef DaanBanaantje het volgende:
en ik? en ik? wat moet ik meenemen?
Als ik kom (even afwachten hoe het met Dylan gaat dan) lopend en met de busquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ben je met de auto of met openbaar vervoer?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:16 schreef texelonia het volgende:
Die dus juist niet Githa want dat neem ik al meeIk noemde het juist zodat we niets dubbel hebben
Ow jammer DB!!!! Maar kan me wel voorstellen dat je voorzichtig bent.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:30 schreef DaanBanaantje het volgende:
ik ga jullie even zeggen dat het voor 90 % zeker is dat ik niet ga komen met Dylan. Hij is nog steeds niet helemaal lekker en aangezien er ook andere kindjes komen die al wat ziekig zijn wil ik teneerste hun niet verder aansteken met alle bacterieen en virussen die wij meenemen en het voor Dylan niet weer erger maken aangezien het eindelijk een klein beetje beter gaat.
Misschien kan stiekemurd dan ipv mij samen met Rens de broodjes/beleg verdelen.
ik vind het echt heel erg jammer, maarja.. tis niet anders
Veel plezier iig!
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:49 schreef Martineke het volgende:
jammer Daan, maar heel erg begrijpelijk
kan ik je die buikband toesturen, of je vriendin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |