Dat is mooi, dan heb ik alles geloof ik wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:27 schreef Ladybos het volgende:
Snake, boter en jam heb ik wel in huis.
Ik durf het niet aan met mijn vermoeidheid om dat end te gaan rijden. Moet toch wel 100% mijn aandacht bij het verkeer blijven houden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:46 schreef Githa het volgende:
Xanthe, kom je morgen nu wel of niet ? ...anders sjouw ik die enorme zak met pinypon voor niks mee.
Ik zou via de polder moeten rijden (via Friesland). Word echt een beetje te veel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:31 schreef Lishe het volgende:
Xanthe, als je over Zwolle komt normaal, zou je een stuk met mij mee kunnen rijden. Noorderlijker zit ik niet.Jammer, die vermoeidheid... maar het gaat weer over ooit! En dan zien we je anders met 2 kindjes...!
Ja is goed , wil je vragen of ze mij dan even mailt? (Ben dr adres kwijt).quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:30 schreef Githa het volgende:
Xanthe, spreek jij zelf nog even met Reni af hoe je die pinypon daar gaat krijgen, ik breng ze dan weer terug naar haar.
Tis hier sinds of 1 of 2 weken (weet niet precies wanneer het begonnen is) problemen met het ontvangen van mails.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef snakelady het volgende:
klopt ik heb xs4all
dat is lastig zeg, zal er eens op letten of er meer mailtje niet aankomen.
Okay dat was dus echt dom om te zeggen!!!quote:
Jaaa DaanBanaan, leuk als je nog een keertje komt. Myrthe ziet niet zoveel andere kindjes dus altijd leuk als er gezelschap komt. En dan kan ik je lekker uithoren over je emigratieplannen want ik ben hartstikke jaloersquote:Op zondag 22 januari 2006 16:30 schreef DaanBanaantje het volgende:
Myrthe.. vroeg vogeltje! Je gaat echt als een tierelier! En dan ook nog zo lief gaan slapen terwijl je zoveel bezoek hebt!Als je mama het leuk vind komen we snel nog een keer puzzelen, goed?
Afscheidsparty ???
leuk! doen we snel dan!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:49 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Jaaa DaanBanaan, leuk als je nog een keertje komt. Myrthe ziet niet zoveel andere kindjes dus altijd leuk als er gezelschap komt. En dan kan ik je lekker uithoren over je emigratieplannen want ik ben hartstikke jaloers
De rompertjes zouden via you bij Luchtbel terechtkomen en dan zou LB ze weer meenemen naar mij!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:48 schreef Ladybos het volgende:
Er zijn hier nog een paar dingetjes blijven liggen, waaronder de slaapzak en speen van Julius en een mooie blauw/turquiose sjaal. Ook liggen er nog 2 boeken voor Anitra en een tasje met rompertjes voor Suus (voor Ireth ? of LadyS ??) die martineke heeft meegenomen van Jessie.
Dus als Renzell, Anitra, de eigenaar van de sjaal en de eigenaar van de rompers zich even met adresgegevens bij mij willen melden dan zal ik zorgen dat de spulletjes bij hun eigenaren terugkomen
Is prima, leukquote:Op zondag 22 januari 2006 18:13 schreef Anitra het volgende:
Ladybos thanks voor de je-weet-welOh en de sjaal is van mij, ik vond het in de auto ineens koud en miste toen mijn sjaal
Ik kom hem graag met de boeken een keer bij je ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |