Potverdorie, Tomas ook al niet.... beterschap mannie.
En dat net nu ik heeeeel voorzichtig wilde melden dat ik ook mijn twijfels heb.
![]()
Ik durf het bijna niet meer te zeggen eigenlijk, maar ik kom net thuis van weer een superheftige dag met voorstellingen en beoordelingen en heel, heel veel stress en ik ben echt HE-LE-MAAL kapot.
![]()
Ik zou er veel voor geven om morgen niets, maar dan ook niets meer te hoeven doen en zie erg op tegen het om 07.30uur opstaan en 2,5 uur heen en 2,5 uur terug reizen. Maarrrrrr....... ik vind het ook erg lullig om niet te komen, aangezien ik dan al de derde zou zijn die afzegt. Bovendien wil ik jullie (en jullie kleine lieverdjes) echt supergraag zien!!!! Aaaah, wat klote zeg (alsnog andere datum, alsnog andere datum...
![]()
). Nee serieus... ik zou het echt jammer vinden om niet te komen, maar voel me ook zo gebroken dat ik er gewoon ziekig van ben; koud, verkouden, koortsig.... bah. Moeilijk moeilijk.
![]()
Ik denk dat ik de definitieve keuze even van morgen af laat hangen. Misschien kan ik iets later komen bijvoorbeeld, zodat ik in ieder geval niet zo heel vroeg hoef op te staan. Ik ga zo nog ff treinen checken ed, maar nu eerst even snel wat eten. Later meer nieuws.