abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33944910
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 12:37 schreef Robin__ het volgende:
Even vraagje aan iedereen die al eens op examen geweest is, hoeveel lessen hebben jullie gehad voor het 1e examen.

Het gemiddelde in mn klas lijkt 20 te zijn.. maar daar geloof ik geen zak van (dacht dat het gemiddelde veel hoger was..)
36 lesuren
Via de ANWB rijopleiding zoals je wel weet. Van te voren een intest gedaan en toen hebben ze me daarop ingeschaald. Ze zeiden erbij dat dat een redelijk gemiddeld niveau is (maar zou best kunnen dat ze dat bij iedereen standaard zeggen, want niemand wil natuurlijk horen dat 'ie laag is ingeschaald).
Was trouwens niveau E, op schaal tot en met G. Je zou dus eerder zeggen dat het iets onder het gemiddelde is (D zou gemiddeld zijn).
pi_33945186
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:07 schreef Wombcat het volgende:

[..]

36 lesuren
Via de ANWB rijopleiding zoals je wel weet. Van te voren een intest gedaan en toen hebben ze me daarop ingeschaald. Ze zeiden erbij dat dat een redelijk gemiddeld niveau is (maar zou best kunnen dat ze dat bij iedereen standaard zeggen, want niemand wil natuurlijk horen dat 'ie laag is ingeschaald).
Was trouwens niveau E, op schaal tot en met G. Je zou dus eerder zeggen dat het iets onder het gemiddelde is (D zou gemiddeld zijn).
Ik had C
  woensdag 11 januari 2006 @ 18:19:27 #128
81890 Jarkie
Pussy power
pi_33945286
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:00 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Jammer! Was dat het enige wat er niet goed ging? En was het je eerste keer btw?

Naja vandaag even balen, morgen is het hopelijk al een stuk minder 'erg' (was bij mij iig wel zo). Plús, drie weken wachttijd is heeeel kort! Succes alvast op 7 februari!
Nou ik bleef op de ringweg hier in Groningen waar je 70 mag een stukje achter een bestelwagen rijden die 60 reed, examinator vond dat ik hem moest inhalen. Terwijl die bestelwagen vijf seconden later wel 70 reed, als ik ingehaald had was ik er wel erg langzaam voorbij gekomen.
Cat's aren't clean, cats are covered with cat spit
pi_33945425
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:16 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Ik had C
Volg je 10-daagse opleiding? En weet je al wanneer je examen moet doen?
pi_33945478
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:23 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Volg je 10-daagse opleiding? En weet je al wanneer je examen moet doen?
Nee, dat niet. maar ik doe het wel versneld.
pi_33946059
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 12:37 schreef Robin__ het volgende:
Even vraagje aan iedereen die al eens op examen geweest is, hoeveel lessen hebben jullie gehad voor het 1e examen.

Het gemiddelde in mn klas lijkt 20 te zijn.. maar daar geloof ik geen zak van (dacht dat het gemiddelde veel hoger was..)
Ik heb totaal 40 lesuren gehad voor het eerste examen en in 1 keer geslaagd. Dus net iets boven het gemiddelde (35) volgens m'n rijschool.
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:13:04 #132
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_33947072
Heb net gelesd, moest straatje keren ging prima. En moest ook nog bocht achteruit doen, maar dat kwam omdat ik een eenrichtingsweg was ingerede . Gelukkig kwam er niets aan
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_33947345
best zenuwachtig geworden omdat ik moet afrijden :/ iemand tips om die zenuwachtigeheid te "onderdrukken"?
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:19:48 #134
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33947407
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:18 schreef garnage-patrick het volgende:
best zenuwachtig geworden omdat ik moet afrijden :/ iemand tips om die zenuwachtigeheid te "onderdrukken"?
Dat is vervelend ja, lekker wakker liggen enzo Wanneer moet je afrijden dan
Je kan het beste gewoon veel afleiding zoeken, ik ben bijvoorbeeld gister gaan karten .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_33947415
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:18 schreef garnage-patrick het volgende:
Nee, dat hoort er gewoon bij moet je maar denken

Succes in ieder geval
pi_33949339
Geslaagden gefeliciteerd

M'n bijzondere verichtingen gaan op zich niet onaardig (heb nu ze tijdens 2 lessen gehad, deze week niet). Straatje keren is niet bijzonder moeilijk, bij fileparkeren stuur ik af en toe nog net iets te laat in waardoor ik af en toe stoeprandje raak. Bochtje achteruit vind ik vrij lastig, alhoewel die de 2e keer in 1x goed ging.
pi_33949356
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:19 schreef Jarkie het volgende:

[..]

Nou ik bleef op de ringweg hier in Groningen waar je 70 mag een stukje achter een bestelwagen rijden die 60 reed, examinator vond dat ik hem moest inhalen. Terwijl die bestelwagen vijf seconden later wel 70 reed, als ik ingehaald had was ik er wel erg langzaam voorbij gekomen.
neem niet aan dat ze je alleen daarop laten zakken
60 rijden op een 70 weg is toch niet zo gek
pi_33949452
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:01 schreef Repeat het volgende:

[..]

neem niet aan dat ze je alleen daarop laten zakken
60 rijden op een 70 weg is toch niet zo gek
Je moet wel zo vlot mogelijk rijden,, indien veilig natuurlijk!
  woensdag 11 januari 2006 @ 20:07:42 #139
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33949605
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:03 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Je moet wel zo vlot mogelijk rijden,, indien veilig natuurlijk!
en inhalen als je inhalen kan! en wel vloeiend, en niet als een gek aan het stuur trekken en let op het spiegelen, dat is zo belangrijk, daar zakken de meeste op volgens mij
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_33949648
Ik heb gisteren mn 12e les gehad, het ging allemaal wel goed, ik liet hem alleen 1x afslaan, was vergeten terug te schakelen. Ik heb gisteren ook voor het eerst achteruit gereden gewoon in een rechte lijn, maar dat ging ook wel goed. Nu eerst volgende week toetsweek, daarna aan mn theorie beginnen.
  woensdag 11 januari 2006 @ 20:41:18 #141
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_33950817
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:08 schreef FabFabFabFab het volgende:
Ik heb gisteren mn 12e les gehad, het ging allemaal wel goed, ik liet hem alleen 1x afslaan, was vergeten terug te schakelen. Ik heb gisteren ook voor het eerst achteruit gereden gewoon in een rechte lijn, maar dat ging ook wel goed. Nu eerst volgende week toetsweek, daarna aan mn theorie beginnen.
Dan zijn we ongeveer evenver . Hoop voor je dat je theorie lukt, is wel een stuk makkelijker met lessen hoor.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_33951567
Jeetje deel 36 alweer!! Ben een tijdje niet geweest.
Ben nog steeds superblij met m,n rijbewijs en nu lekker aan het sparen voor een eigen bakkie.
M,n vriend wil me nog niet alleen laten rijden in zijn auto .
Ergens balen maar aan de andere kant ook wel begrijpelijk heeft net een andere mooie auto waar hij apetrots op is( volgens mij echt een mannending ).
Dus echt alleen rijden doe ik nog niet, maar heb er bijna geen erg in als hij er naast zit want hij bemoeit zich verder nergens mee.
Maar het is wel lastig dus maar goed sparen voor een eigen bakkie.
Het heeft voor hem tijd nodig en het vertrouwen daarin moet groeien.

Kennen meer mensen hier dit probleem?
pi_33951938
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:02 schreef missblack het volgende:
Ben nog steeds superblij met m,n rijbewijs en nu lekker aan het sparen voor een eigen bakkie.
Ergens balen maar aan de andere kant ook wel begrijpelijk heeft net een andere mooie auto waar hij apetrots op is( volgens mij echt een mannending ).
Dus echt alleen rijden doe ik nog niet, maar heb er bijna geen erg in als hij er naast zit want hij bemoeit zich verder nergens mee.

Ja, als ik eindelijk mijn rijbewijs heb willen mijn ouders niet dat ik in hun auto ga rijden Volgens mij was het een grapje, maar toch. Anders kan ik helemaal nooit autorijden, een auto voor mijzelf zit er voorlopig nog niet in. Ook niet nodig trouwens.
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:17:30 #144
88233 Steve
Still the best.
pi_33952098
Mijn ouders en broer/zus zouden mij wel laten rijden. Zo moet je het toch leren uiteindelijk.
Ik zou zelf in het begin wel niet met mijn neefje van amper een jaar willen rijden, vind ik dan wel weer een beetje eng.
Maar goed, ik zou het zelf ook wel even bedenkelijk kijken als ik net een neiuwe auto zou hebben.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:13:02 #145
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_33954407
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:48 schreef ASroma het volgende:
is er uberhaupt een methode om bochtje achteruit te doen? ik doe vaak maar gewoon wat op intuitie
Ik moest dat doen op m'n examen Terwijl dat juist de oefening is die ik echt nooit kon doen..ging ALTIJD fout, behalve op m'n examen . Je moet voooral erop letten, dat als je de bocht om bent, zorgen dat de stoeprand op dezelfde (rechte!) plek blijft.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:24:46 #146
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_33954990
Wij hebben 2 auto's
1 Bijna nieuwe Hyundai Getz (daar rijdt mijn vrouw in) en ik alleen als we samen weg gaan
Voor woon werk verkeer gebruik ik een Volvo 345 (26jr oud)
Is alleen wel hard werken in die Volvo
Maarja wel lekker ervaring opdoen...erna in de Getz rijd als een zonnetje haha
Shuffle up and deal!!!
pi_33955336
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:02 schreef missblack het volgende:

Ja, ook zoiets. Ik had namelijk helemaal geen beschikking over een auto, en moest er dus eerst eentje kopen.
Heb nu een week of twee een auto (Mitsubishi Carisma) en rijd er regelmatig in. Gaat best oke allemaal.
pi_33956488
Net terug, weer een andere auto, nu een VW Passat traktor (diesel dus )
Wel even wennen dus aangezien ik normaal benzine rij, paar keer afgeslagen. Verder ging alles goed, geen ingrepen niks. Alleen dat afslaan, maarja dat vergeef ik me omdat ik voor het eerst in die auto reed

Morgen weer!
pi_33956599
Wij hebben thuis een 2e auto'tje die ik moet delen met mijn broer en zus, maar mijn zus is alleen in het weekend thuis, dus eigenlijk heb ik al een soort van eigen auto Een Peugeot 206.

Met rijles rijd ik in een VW Golf. En jullie?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_33956748
Ik zou trouwens wel de auto's van mn ouders mogen lenen. Van mn pa zeker, leaseauto met tankpas, onbeperkt rijden voor niks maar die is altijd weg met de auto
dan kom ik bij mn moeders auto uit, maar die kan ik dus niet altijd meenemen omdat daarvan wel de benzine gewoon betaald moet worden etc.
Komt iig wel goed als ik een auto nodig heb

ik begon in een Peugeot 206 op gas, toen een 307 hdi, toen de passat tdi en vanaf volgende week ga ik lessen in een golf diesel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')