Ik heb gisternacht voor het eerst 's nachts gereden en ik vind het makkelijker dan overdag. Vooral omdat ik dan verder van tevoren zie of er mensen van rechts komen door hun koplampen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, ik heb nou al bijna een jaar rijles en het lukt nog steeds niet
ja, soms wel, en soms dus niet
vandaag ook, soms dan deed ik het wel goed, zag ik het wel op tijd, schatte ik het wel goed in en soms zat ik er echt totaal naast, zag ik het totaal over het hoofd enzo
Tussen m'n examen en m'n herexamen? 20 dagenquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:30 schreef Badabingea het volgende:
Maandag weer, hopelijk krijg ik dan mn afrij datum te horen. Hoelang zat er bij jullie herexamen?
Haha maak je niet druk, je hebt nu een aantal lessen gehad en dan laten ze je toch echt wel merken dat je het zelf zal moeten doen.. als ze je blijven helpen leer je het nooit hequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:06 schreef Knoekie het volgende:
Vanmorgen zat het niet ech mee. Auto sloeg 4 keer afDeed alles verkeerd (Oke het was ook wel heel erg druk en donker maarja )
Geslaagd!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:10 schreef RMU het volgende:
Morgen de grote dag... om 08:00uur afrijden...
ja als auto licht aan heeft. het gebeurt vaak genoeg dat je mensen ziet rijden zonder goed werkend licht, dan denk ik toch, wat nou als die van rechts kwamen. gelukkig is dat mij nog niet overkomen... het is meer zo, als er zeker iets aankomt zie je dat, maar of er niets aankomt kun je beter niet vanuit gaanquote:Op woensdag 11 januari 2006 07:06 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Ik heb gisternacht voor het eerst 's nachts gereden en ik vind het makkelijker dan overdag. Vooral omdat ik dan verder van tevoren zie of er mensen van rechts komen door hun koplampen.
geloof ik ook nooit.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:37 schreef Robin__ het volgende:
Even vraagje aan iedereen die al eens op examen geweest is, hoeveel lessen hebben jullie gehad voor het 1e examen.
Het gemiddelde in mn klas lijkt 20 te zijn.. maar daar geloof ik geen zak van (dacht dat het gemiddelde veel hoger was..)
als ze tussen de 25 en 30 zeggen geloof ik het wel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:37 schreef Robin__ het volgende:
Even vraagje aan iedereen die al eens op examen geweest is, hoeveel lessen hebben jullie gehad voor het 1e examen.
Het gemiddelde in mn klas lijkt 20 te zijn.. maar daar geloof ik geen zak van (dacht dat het gemiddelde veel hoger was..)
welk formulierquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
moest je toch op dat formulier invullen [afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:59 schreef Nuna het volgende:
Bij Asmodean gaat alles een beetje anders
quote:
Gefeliciteerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |