lekker!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:47 schreef Asmodean het volgende:
vanmiddag theorie gehaald, 2 foutjes
![]()
ja dan wel jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:05 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Als je toch al 'n pakket hebt is dat jouw zorg toch niet?(niet dat jij een pakket hebt, dat weet ik, maar in het geval dát...)
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:47 schreef Asmodean het volgende:
![]()
Pak alvast pen en papierquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
straks het cbr maar es bellen voor theorie examen, oh ja, tevens tvp
Niet verkeerd!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:47 schreef Asmodean het volgende:
![]()
Succes!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:10 schreef RMU het volgende:
Morgen de grote dag... om 08:00uur afrijden...
Ja, dat ken ik. Ik heb die lui keer gebeld voor me brommercertificaat he. En toen heb ik dus helemaal geen registratienummer gehoordquote:
Ja, oke. Alleen mijn examen is dus al ingepland. Zoveel meer lessen kan ik dus nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:43 schreef Repeat het volgende:
bij zoiets ben ik dan wel bang dat ze je toch te lang laten lessen om niet het risico te lopen dat je zakt en daardoor hun een hoop geld gaat kosten....
Gefeliciteerd! Ik had ook 2 fouten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:47 schreef Asmodean het volgende:
![]()
moest je toch op dat formulier invullenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:51 schreef Asmodean het volgende:
ik heb dat nummer vandaag niet eens hoeven noemen....
weet niet wat voor inzichtsfoutjes je bedoelt.. maar bij elke weg die je inslaat direct denken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:58 schreef Sylvana het volgende:
Zo, vandaag weer sinds lange tijd rijles in het donker gehad en dat was best even wennen
Het rijden zelf ging prima en de bijzondere verrichtingen gingen ook erg goed
Dus daar wel veel complimentjes over gekregen, alleen nog steeds die stomme inzichtsfouten, deze les ook weer een paar keer, en daar word ik echt moedeloos van onderhand
het heeft idd vooral te maken met niet ver genoeg vooruit kijken/denken, verkeerd inschatten ( denk ik dat het wel kan, kan het niet en omgekeerd) en niet besluitvaardig genoeg zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:27 schreef Devilnl het volgende:
[..]
weet niet wat voor inzichtsfoutjes je bedoelt.. maar bij elke weg die je inslaat direct denken.
hoe is de voorang hier geregeld?. hoe snel mag ik hier?. etc.
Gewoon proberen vooruit te denkendat laatste heb ik zelf ook nog wel eens.. rij je een straat in.. oh fuck bord vergeten te bekijken
majah da's opzich niet zo erg (moet je natuurlijk niet tevaak doen
![]()
Misschien is het iets om met iemand mee te gaan rijden (als passagier!), en dan moet jij telkens vertellen qua vooruit kijken/denken, wat er kan gebeuren, situaties inschatten.. Dan hoef je ook niet zo op het rijden te letten, dat komt dan welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
het heeft idd vooral te maken met niet ver genoeg vooruit kijken/denken, verkeerd inschatten ( denk ik dat het wel kan, kan het niet en omgekeerd) en niet besluitvaardig genoeg zijn
tja, ik heb nou al bijna een jaar rijles en het lukt nog steeds nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:03 schreef Devilnl het volgende:
toch eens proberen om vooruit te denkendan moet het goed komen
je had vandaag ook les in het donker. dan is inschatten ook veel moeilijker. noujah moeilijker.. Lastigerquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, ik heb nou al bijna een jaar rijles en het lukt nog steeds niet
ja, soms wel, en soms dus niet
vandaag ook, soms dan deed ik het wel goed, zag ik het wel op tijd, schatte ik het wel goed in en soms zat ik er echt totaal naast, zag ik het totaal over het hoofd enzo
Ik heb gisternacht voor het eerst 's nachts gereden en ik vind het makkelijker dan overdag. Vooral omdat ik dan verder van tevoren zie of er mensen van rechts komen door hun koplampen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, ik heb nou al bijna een jaar rijles en het lukt nog steeds niet
ja, soms wel, en soms dus niet
vandaag ook, soms dan deed ik het wel goed, zag ik het wel op tijd, schatte ik het wel goed in en soms zat ik er echt totaal naast, zag ik het totaal over het hoofd enzo
Tussen m'n examen en m'n herexamen? 20 dagenquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:30 schreef Badabingea het volgende:
Maandag weer, hopelijk krijg ik dan mn afrij datum te horen. Hoelang zat er bij jullie herexamen?
Haha maak je niet druk, je hebt nu een aantal lessen gehad en dan laten ze je toch echt wel merken dat je het zelf zal moeten doen.. als ze je blijven helpen leer je het nooit hequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:06 schreef Knoekie het volgende:
Vanmorgen zat het niet ech mee. Auto sloeg 4 keer afDeed alles verkeerd (Oke het was ook wel heel erg druk en donker maarja )
Geslaagd!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:10 schreef RMU het volgende:
Morgen de grote dag... om 08:00uur afrijden...
ja als auto licht aan heeft. het gebeurt vaak genoeg dat je mensen ziet rijden zonder goed werkend licht, dan denk ik toch, wat nou als die van rechts kwamen. gelukkig is dat mij nog niet overkomen... het is meer zo, als er zeker iets aankomt zie je dat, maar of er niets aankomt kun je beter niet vanuit gaanquote:Op woensdag 11 januari 2006 07:06 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Ik heb gisternacht voor het eerst 's nachts gereden en ik vind het makkelijker dan overdag. Vooral omdat ik dan verder van tevoren zie of er mensen van rechts komen door hun koplampen.
geloof ik ook nooit.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:37 schreef Robin__ het volgende:
Even vraagje aan iedereen die al eens op examen geweest is, hoeveel lessen hebben jullie gehad voor het 1e examen.
Het gemiddelde in mn klas lijkt 20 te zijn.. maar daar geloof ik geen zak van (dacht dat het gemiddelde veel hoger was..)
als ze tussen de 25 en 30 zeggen geloof ik het wel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:37 schreef Robin__ het volgende:
Even vraagje aan iedereen die al eens op examen geweest is, hoeveel lessen hebben jullie gehad voor het 1e examen.
Het gemiddelde in mn klas lijkt 20 te zijn.. maar daar geloof ik geen zak van (dacht dat het gemiddelde veel hoger was..)
welk formulierquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
moest je toch op dat formulier invullen [afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:59 schreef Nuna het volgende:
Bij Asmodean gaat alles een beetje anders
quote:
Gefeliciteerdquote:
Succesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |