abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33939282
Dank jullie wel, ik dacht er gelukkig nog aan vandaag.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_33939312
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:38 schreef Nuna het volgende:
Ook weer op de snelweg Dat is echt fun

Ik mocht vandaag ook lekker veel autoweg rijden en een stukje snelweg, dus lekker veel 100 & 120 gereden Heerlijk gevoel is dat he?
And you know I might
pi_33939345
Zo, net 2 uur les gehad, en alles ging goed! Alle bijzondere verrichtingen gingen prima, zelfs de bocht achteruit! Eindelijk...
Verder weer veel op de snelweg geweest, en heerlijk gereden dus. Nu langzaam aftellen naar het einde....
Back in business.
pi_33941238
Mijn bijzondere verrichtingen gingen niet zo goed vandaag, eerst ging het straatje keren best goed, en het bochtje achter uit slecht. Nu doe ik het bochtje achter uit goed en het straatje keren helemaal fout Het file parkeren gaat best aardig! Volgende keer wil mijn instructeur veel straatje keren gaan oefenen, en ik heb er zo'n hekel aan
And you know I might
pi_33941305
ik vind de snelweg wel leuk, maar voor heel even dan Anders is het zo zonde van je tijd, want als je eenmaal op de snelweg zit is het de hele tijd hetzelfde, dan rij ik liever binnen de bebouwde kom, of buiten de bebouwde kom met kruispunten ed
pi_33941622
Allereerst, iedereen die mij gefeliciteerd heeft: Dankjulliewel!
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 12:37 schreef Robin__ het volgende:
Even vraagje aan iedereen die al eens op examen geweest is, hoeveel lessen hebben jullie gehad voor het 1e examen.

Het gemiddelde in mn klas lijkt 20 te zijn.. maar daar geloof ik geen zak van (dacht dat het gemiddelde veel hoger was..)
Ik heb er 38 gehad, volgens rijschool lag gemiddelde op 35.
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:25:48 #107
88233 Steve
Still the best.
pi_33941669
quote:
Even vraagje aan iedereen die al eens op examen geweest is, hoeveel lessen hebben jullie gehad voor het 1e examen.

Het gemiddelde in mn klas lijkt 20 te zijn.. maar daar geloof ik geen zak van (dacht dat het gemiddelde veel hoger was..)
40 Hier. Maar dat is ook niet helemaal standaard.
Tussen de 25-35 is normaal.

Gefeliciteerd iedereen die geslaagd is.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:26:32 #108
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33941690
ff over dat bochtje achteruit..
wat is daar nou eigenlijk het nut van? kheb het eigenlijk nog nooit iemand zien doen behalve de melkboer
pi_33942256
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:26 schreef Devilnl het volgende:
ff over dat bochtje achteruit..
wat is daar nou eigenlijk het nut van? kheb het eigenlijk nog nooit iemand zien doen behalve de melkboer
heeft geen nut, mn instructeur zegt dat er ook 0,1% kans is dat het gevraagd wordt op je examen...
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:45:42 #110
88233 Steve
Still the best.
pi_33942323
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:43 schreef Repeat het volgende:

[..]

heeft geen nut, mn instructeur zegt dat er ook 0,1% kans is dat het gevraagd wordt op je examen...
Ik heb op mijn examen bochtje achteruit moeten doen.
Het heeft op zich wel nut, maar dan in andere situaties.
pi_33942436
quote:
47 uur bij eerste examen.. En bij 2e 55 uur.. Bij derde waarsch. 58 uur. Als ik nou maar 'ns slaag,, dan maakt het me niks uit meer ook. *zucht*
pi_33942440
is er uberhaupt een methode om bochtje achteruit te doen? ik doe vaak maar gewoon wat op intuitie
pi_33942541
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:48 schreef ASroma het volgende:
is er uberhaupt een methode om bochtje achteruit te doen? ik doe vaak maar gewoon wat op intuitie
Ja, wachten tot een denkbeeldige lijn gelijk loopt aan de stoep, en 1.5 slag insturen (belangrijk!), bochtje maken, en als de wielen weer recht staan, terugsturen.

Ik zeg het nu wel heel leuk, maar in de praktijk gaat 't toch minder goed dan bij m'n beschrijving. Plus dat ik twee keer afgereden heb nu, en heb het bij 't examen nog nooit hoeven doen.
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:56:27 #114
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33942706
in mijn lesauto bmw 316i ??¿¿ zoiets iig.

dan zodra je de stoeprand ziet in het achterste portier raam. dan "ongeveer" sturen... maar ik doe het ook altijd op gevoel tbh. gaat perfect
maar d'r zit nu ook een rechter buiten spiegel op (zat er eerst niet op ).. dus dan kun je altijd prima zien hoever je er vanaf zit
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:58:08 #115
81890 Jarkie
Pussy power
pi_33942753
Vandaag gezakt, mag 7 februari weer opnieuw

Ik reed net wat slechter dan op de rijlessen. Examinator vond het niet goed genoeg.
Achteruit was wat beregend dus de examinator dacht dat ik niks door de binnenspiegel kon zien en er niet naar keek

Nou ja, volgende keer beter.
Cat's aren't clean, cats are covered with cat spit
pi_33942828
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:58 schreef Jarkie het volgende:
Vandaag gezakt, mag 7 februari weer opnieuw
Jammer! Was dat het enige wat er niet goed ging? En was het je eerste keer btw?

Naja vandaag even balen, morgen is het hopelijk al een stuk minder 'erg' (was bij mij iig wel zo). Plús, drie weken wachttijd is heeeel kort! Succes alvast op 7 februari!
pi_33943082
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:43 schreef Repeat het volgende:

[..]

Als ik uit mijn raam kijk zie ik het volgende:

Mag jij 1 keer raden hoe die autos die met de neus naar het huis toe staan (zijn er nu wat weinig) de weg op komen..
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:12:36 #118
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33943210
die draaien geen bocht "perfect" achteruit dunkt mij .. gewoon zodra je weg kan komen in de vooruit drukken
bij het lessen moet je zeg maar precies de (ronde)bocht meedraaien. en een oprit heeft meestal niet zo'n rond geval
als m'n instructeur vooruit ons erf op komt. en ik dus achteruit de weg op moet draaien zegt ie ook nooit wat als ik half op andere weghelft sta..
pi_33943517
Ik vroeg pas ook al waarom je nou in hemelsnaam de stoeprand moet raken met straatje keren.. laatste wat je wilt is je bumpers slopen met een net te hoog stoeprandje en als je maar met zo min mogelijk steken omkeert is het toch ook goed.. om een erg lang verhaal kort te maken, om te laten zien dat je wagenbeheersing hebt. Maarja, dat ga je 'in het echt' ook niet doen nee.
pi_33943530
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:08 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Als ik uit mijn raam kijk zie ik het volgende:

[afbeelding]

Mag jij 1 keer raden hoe die autos die met de neus naar het huis toe staan (zijn er nu wat weinig) de weg op komen..
tja dit is bijna van toepassing op elk parkeerterrein, dit noem ik gewoon "uitparkeren"
pi_33943564
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:45 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Ik heb op mijn examen bochtje achteruit moeten doen.
Het heeft op zich wel nut, maar dan in andere situaties.
ow das kut dan, dan ga ik het ook maar es oefenen
pi_33943923
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:22 schreef Repeat het volgende:

[..]

tja dit is bijna van toepassing op elk parkeerterrein, dit noem ik gewoon "uitparkeren"
Tja ach.. ze willen gewoon dat je het wel perfect kan als dat moet (en dat is iid bijna nooit nee)

Moest pas voor het eerst recht achteruit.. dat is kut, je ziet ook geen moer door je achter ruit, en via achteruitkijkspiegel was ook niet de bedoeling.. (je ziet in die auto gewoon geen zak achteruit, de lucht en boomtoppen) .. ik mocht wel met 1 hand rijden als ik dat makkelijker vond 'jah maar dan zie ik toch nog steeds geen steek' .. eh ja das waar

af en toe ben ik best wel een klootzak naar mn instructeur toe volgens mij ehehe gaat iets slecht ga ik super chagerijnig lopen doen (pissig kijken en nix zeggen )
pi_33943990
hinderlijk is dat he, zo weinig als je door je achterruit kan zien, met je spiegels zie je gewoon veel meer Maarja dat is wat onnatuurlijker dan je omdraaien, dan kan je beter manouvreren vind ik.
pi_33944611
Ik merk juist dat ik veel beter bocht achteruit kan doen als ik gewoon door de achteruit kijk, in plaats van via de spiegels. Maar goed, dat is voor iedereen weer anders.
Back in business.
pi_33944762
Met bocht achteruit kijk je meer opzij als echt recht achteruit (ja laatste stukje, maar dat is bij mij dus eerlijk gezegt meer geluk als wijsheid, er kwam in deverte niemand aan dus zal wel goed komen en anders remt die gast naast me wel )
pi_33944910
quote:

36 lesuren
Via de ANWB rijopleiding zoals je wel weet. Van te voren een intest gedaan en toen hebben ze me daarop ingeschaald. Ze zeiden erbij dat dat een redelijk gemiddeld niveau is (maar zou best kunnen dat ze dat bij iedereen standaard zeggen, want niemand wil natuurlijk horen dat 'ie laag is ingeschaald).
Was trouwens niveau E, op schaal tot en met G. Je zou dus eerder zeggen dat het iets onder het gemiddelde is (D zou gemiddeld zijn).
pi_33945186
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:07 schreef Wombcat het volgende:

[..]

36 lesuren
Via de ANWB rijopleiding zoals je wel weet. Van te voren een intest gedaan en toen hebben ze me daarop ingeschaald. Ze zeiden erbij dat dat een redelijk gemiddeld niveau is (maar zou best kunnen dat ze dat bij iedereen standaard zeggen, want niemand wil natuurlijk horen dat 'ie laag is ingeschaald).
Was trouwens niveau E, op schaal tot en met G. Je zou dus eerder zeggen dat het iets onder het gemiddelde is (D zou gemiddeld zijn).
Ik had C
  woensdag 11 januari 2006 @ 18:19:27 #128
81890 Jarkie
Pussy power
pi_33945286
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:00 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Jammer! Was dat het enige wat er niet goed ging? En was het je eerste keer btw?

Naja vandaag even balen, morgen is het hopelijk al een stuk minder 'erg' (was bij mij iig wel zo). Plús, drie weken wachttijd is heeeel kort! Succes alvast op 7 februari!
Nou ik bleef op de ringweg hier in Groningen waar je 70 mag een stukje achter een bestelwagen rijden die 60 reed, examinator vond dat ik hem moest inhalen. Terwijl die bestelwagen vijf seconden later wel 70 reed, als ik ingehaald had was ik er wel erg langzaam voorbij gekomen.
Cat's aren't clean, cats are covered with cat spit
pi_33945425
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:16 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Ik had C
Volg je 10-daagse opleiding? En weet je al wanneer je examen moet doen?
pi_33945478
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:23 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Volg je 10-daagse opleiding? En weet je al wanneer je examen moet doen?
Nee, dat niet. maar ik doe het wel versneld.
pi_33946059
quote:

Ik heb totaal 40 lesuren gehad voor het eerste examen en in 1 keer geslaagd. Dus net iets boven het gemiddelde (35) volgens m'n rijschool.
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:13:04 #132
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_33947072
Heb net gelesd, moest straatje keren ging prima. En moest ook nog bocht achteruit doen, maar dat kwam omdat ik een eenrichtingsweg was ingerede . Gelukkig kwam er niets aan
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_33947345
best zenuwachtig geworden omdat ik moet afrijden :/ iemand tips om die zenuwachtigeheid te "onderdrukken"?
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:19:48 #134
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33947407
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:18 schreef garnage-patrick het volgende:
best zenuwachtig geworden omdat ik moet afrijden :/ iemand tips om die zenuwachtigeheid te "onderdrukken"?
Dat is vervelend ja, lekker wakker liggen enzo Wanneer moet je afrijden dan
Je kan het beste gewoon veel afleiding zoeken, ik ben bijvoorbeeld gister gaan karten .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_33947415
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:18 schreef garnage-patrick het volgende:
Nee, dat hoort er gewoon bij moet je maar denken

Succes in ieder geval
pi_33949339
Geslaagden gefeliciteerd

M'n bijzondere verichtingen gaan op zich niet onaardig (heb nu ze tijdens 2 lessen gehad, deze week niet). Straatje keren is niet bijzonder moeilijk, bij fileparkeren stuur ik af en toe nog net iets te laat in waardoor ik af en toe stoeprandje raak. Bochtje achteruit vind ik vrij lastig, alhoewel die de 2e keer in 1x goed ging.
pi_33949356
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:19 schreef Jarkie het volgende:

[..]

Nou ik bleef op de ringweg hier in Groningen waar je 70 mag een stukje achter een bestelwagen rijden die 60 reed, examinator vond dat ik hem moest inhalen. Terwijl die bestelwagen vijf seconden later wel 70 reed, als ik ingehaald had was ik er wel erg langzaam voorbij gekomen.
neem niet aan dat ze je alleen daarop laten zakken
60 rijden op een 70 weg is toch niet zo gek
pi_33949452
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:01 schreef Repeat het volgende:

[..]

neem niet aan dat ze je alleen daarop laten zakken
60 rijden op een 70 weg is toch niet zo gek
Je moet wel zo vlot mogelijk rijden,, indien veilig natuurlijk!
  woensdag 11 januari 2006 @ 20:07:42 #139
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33949605
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:03 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Je moet wel zo vlot mogelijk rijden,, indien veilig natuurlijk!
en inhalen als je inhalen kan! en wel vloeiend, en niet als een gek aan het stuur trekken en let op het spiegelen, dat is zo belangrijk, daar zakken de meeste op volgens mij
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_33949648
Ik heb gisteren mn 12e les gehad, het ging allemaal wel goed, ik liet hem alleen 1x afslaan, was vergeten terug te schakelen. Ik heb gisteren ook voor het eerst achteruit gereden gewoon in een rechte lijn, maar dat ging ook wel goed. Nu eerst volgende week toetsweek, daarna aan mn theorie beginnen.
  woensdag 11 januari 2006 @ 20:41:18 #141
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_33950817
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:08 schreef FabFabFabFab het volgende:
Ik heb gisteren mn 12e les gehad, het ging allemaal wel goed, ik liet hem alleen 1x afslaan, was vergeten terug te schakelen. Ik heb gisteren ook voor het eerst achteruit gereden gewoon in een rechte lijn, maar dat ging ook wel goed. Nu eerst volgende week toetsweek, daarna aan mn theorie beginnen.
Dan zijn we ongeveer evenver . Hoop voor je dat je theorie lukt, is wel een stuk makkelijker met lessen hoor.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_33951567
Jeetje deel 36 alweer!! Ben een tijdje niet geweest.
Ben nog steeds superblij met m,n rijbewijs en nu lekker aan het sparen voor een eigen bakkie.
M,n vriend wil me nog niet alleen laten rijden in zijn auto .
Ergens balen maar aan de andere kant ook wel begrijpelijk heeft net een andere mooie auto waar hij apetrots op is( volgens mij echt een mannending ).
Dus echt alleen rijden doe ik nog niet, maar heb er bijna geen erg in als hij er naast zit want hij bemoeit zich verder nergens mee.
Maar het is wel lastig dus maar goed sparen voor een eigen bakkie.
Het heeft voor hem tijd nodig en het vertrouwen daarin moet groeien.

Kennen meer mensen hier dit probleem?
pi_33951938
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:02 schreef missblack het volgende:
Ben nog steeds superblij met m,n rijbewijs en nu lekker aan het sparen voor een eigen bakkie.
Ergens balen maar aan de andere kant ook wel begrijpelijk heeft net een andere mooie auto waar hij apetrots op is( volgens mij echt een mannending ).
Dus echt alleen rijden doe ik nog niet, maar heb er bijna geen erg in als hij er naast zit want hij bemoeit zich verder nergens mee.

Ja, als ik eindelijk mijn rijbewijs heb willen mijn ouders niet dat ik in hun auto ga rijden Volgens mij was het een grapje, maar toch. Anders kan ik helemaal nooit autorijden, een auto voor mijzelf zit er voorlopig nog niet in. Ook niet nodig trouwens.
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:17:30 #144
88233 Steve
Still the best.
pi_33952098
Mijn ouders en broer/zus zouden mij wel laten rijden. Zo moet je het toch leren uiteindelijk.
Ik zou zelf in het begin wel niet met mijn neefje van amper een jaar willen rijden, vind ik dan wel weer een beetje eng.
Maar goed, ik zou het zelf ook wel even bedenkelijk kijken als ik net een neiuwe auto zou hebben.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:13:02 #145
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_33954407
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:48 schreef ASroma het volgende:
Ik moest dat doen op m'n examen Terwijl dat juist de oefening is die ik echt nooit kon doen..ging ALTIJD fout, behalve op m'n examen . Je moet voooral erop letten, dat als je de bocht om bent, zorgen dat de stoeprand op dezelfde (rechte!) plek blijft.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:24:46 #146
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_33954990
Wij hebben 2 auto's
1 Bijna nieuwe Hyundai Getz (daar rijdt mijn vrouw in) en ik alleen als we samen weg gaan
Voor woon werk verkeer gebruik ik een Volvo 345 (26jr oud)
Is alleen wel hard werken in die Volvo
Maarja wel lekker ervaring opdoen...erna in de Getz rijd als een zonnetje haha
Shuffle up and deal!!!
pi_33955336
quote:

Ja, ook zoiets. Ik had namelijk helemaal geen beschikking over een auto, en moest er dus eerst eentje kopen.
Heb nu een week of twee een auto (Mitsubishi Carisma) en rijd er regelmatig in. Gaat best oke allemaal.
pi_33956488
Net terug, weer een andere auto, nu een VW Passat traktor (diesel dus )
Wel even wennen dus aangezien ik normaal benzine rij, paar keer afgeslagen. Verder ging alles goed, geen ingrepen niks. Alleen dat afslaan, maarja dat vergeef ik me omdat ik voor het eerst in die auto reed

Morgen weer!
pi_33956599
Wij hebben thuis een 2e auto'tje die ik moet delen met mijn broer en zus, maar mijn zus is alleen in het weekend thuis, dus eigenlijk heb ik al een soort van eigen auto Een Peugeot 206.

Met rijles rijd ik in een VW Golf. En jullie?
And you know I might
pi_33956748
Ik zou trouwens wel de auto's van mn ouders mogen lenen. Van mn pa zeker, leaseauto met tankpas, onbeperkt rijden voor niks maar die is altijd weg met de auto
dan kom ik bij mn moeders auto uit, maar die kan ik dus niet altijd meenemen omdat daarvan wel de benzine gewoon betaald moet worden etc.
Komt iig wel goed als ik een auto nodig heb

ik begon in een Peugeot 206 op gas, toen een 307 hdi, toen de passat tdi en vanaf volgende week ga ik lessen in een golf diesel
pi_33956829
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:56 schreef Repeat het volgende:
Ik zou trouwens wel de auto's van mn ouders mogen lenen. Van mn pa zeker, leaseauto met tankpas, onbeperkt rijden voor niks maar die is altijd weg met de auto
Dat heb ik ook ja, mijn pa heeft een autobedrijf, ik ben dus best een verwend kreng
And you know I might
pi_33957615
Mijn vader is sowieso toch nooit thuis, dus zijn auto zal ik weinig kunnen gebruiken, Mijn moeder rijd bijna nooit in haar auto. Ja af en toe dan eens En daar zal ik dan wel het vaakt mee rijden. Toch leuk een Toyota Yaris

Maar eerst rijbewijs halen
pi_33957881
als ik me rijbewijs heb mag ik in het weekend wel in de auto van me moeder ( peugeot 206) en stiefvader ( peugeot 406) rijden Alleen een heel weekend lenen om naar vrienden te gaan ofzo mag niet, omdat ze de auto zelf nodig hebben
pi_33958190
Smart ForFour
pi_33959271
Wij hebben thuis een mazda2 (en ik les in een mazda6) die 95% hier op de oprit staat.. maar ik ken mn moeder goed genoeg om te weten dat lenen nog een hele klus word "Ja blablabla stel nou dat ik ineens weg moet.."

Of misschien is het wel totaaal geen probleem.. dat kan ook nog (maar ik denk het niet )

Net gehoord dat een behoorlijk pestventje hier uit de buurt ook begonnen is met rijles.. zowat iedere dag een les, toen ik begon was het allemaal zo simpel en blabla, 10 lessen max (nou dat gebeurt gewoon niet, en dat zal ie ook wel inzien) maargoed, als ik iets slecht zou kunnen hebben is het als hij m eerder heeft "ben je nou nog bezig, tis vet simpel ik heb maar 2,5 les gehad"
pi_33959309
Wat een walgelijke jalousie weer

Zaterdag 12 uur weer les dan ga ik eens echt mn best doen! :D hatseflats!!
pi_33959578
Morgen half 10 les, heb er zin in!
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:51:55 #158
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33959676
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:49 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Morgen half 10 les, heb er zin in!
Morgen 7:15 les!.. heb er GEEN zin in!.. fucking vroeg man
pi_33959791
waaat.. dat zijn normale tijden voor je instructeur?? op dat soort tijden ben ik nog niet eens normaal aanspreekbaar (nooit.. nomather what) laat staan fatsoenlijk aan het verkeer deel te nemen. Respect
pi_33959941
mijn instructeur geeft les van 7.30 uur tot 21.30 uur en ik heb 1 keer om 7.30 uur les gehad, maar dat is echt veel te vroeg voor mij
  donderdag 12 januari 2006 @ 00:00:00 #161
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33960034
tis m'n 1na laatste les voor het examen

denk dat ie eens wil kijken hoe ik presteer in de ochtend spits
---
denk dat het eigenlijk best wel bedtijd is voor me
6uur me nest uit.. vol tanken met koffie.. en dan moet het lukken
maar normaal ben ik ook wel om 4uur s'ochtens op de weg.. dus ben het wel een beetje gewend , maar dan ben ik 3,35m breed. met zwaai lampies aan

[ Bericht 17% gewijzigd door Devilnl op 12-01-2006 00:07:30 ]
pi_33960158
Nou ik heb een keer om 8 uur moeten beginnen. Ging niet echt goed
  donderdag 12 januari 2006 @ 00:04:41 #163
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_33960228
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:03 schreef Knoekie het volgende:
Nou ik heb een keer om 8 uur moeten beginnen. Ging niet echt goed
Ik om 7 uur, niet zeuren . Eigenlijk best vaak..stuk of 14 keer. Is eigenlijk wel lekker hoor!
  donderdag 12 januari 2006 @ 00:07:09 #164
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_33960311
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:43 schreef Robin__ het volgende:
Wij hebben thuis een mazda2 (en ik les in een mazda6) die 95% hier op de oprit staat.. maar ik ken mn moeder goed genoeg om te weten dat lenen nog een hele klus word "Ja blablabla stel nou dat ik ineens weg moet.."

Of misschien is het wel totaaal geen probleem.. dat kan ook nog (maar ik denk het niet )

Net gehoord dat een behoorlijk pestventje hier uit de buurt ook begonnen is met rijles.. zowat iedere dag een les, toen ik begon was het allemaal zo simpel en blabla, 10 lessen max (nou dat gebeurt gewoon niet, en dat zal ie ook wel inzien) maargoed, als ik iets slecht zou kunnen hebben is het als hij m eerder heeft "ben je nou nog bezig, tis vet simpel ik heb maar 2,5 les gehad"
M'n buurjongen begon rond april met rijlessen (deed het heeeeeel rustig aan, lesje per week ofzo), maar nu doen we allebei examen Hij is al 2x gezakt, ik 1x..nu is het de strijd dat ik 'm eerder wil hebben . Ik moet de 24e weer, hij de 27e
pi_33960400
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:04 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik om 7 uur, niet zeuren . Eigenlijk best vaak..stuk of 14 keer. Is eigenlijk wel lekker hoor!
Nou wat lekker

Viel me nog mee dat wakker bleef
  donderdag 12 januari 2006 @ 00:11:51 #166
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_33960506
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:09 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Nou wat lekker

Viel me nog mee dat wakker bleef
Ach ik ben tussen 6 en 8 flink wakker, en daarna totaal niet meer
pi_33960633
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:00 schreef Devilnl het volgende:
tis m'n 1na laatste les voor het examen

denk dat ie eens wil kijken hoe ik presteer in de ochtend spits
---
denk dat het eigenlijk best wel bedtijd is voor me
6uur me nest uit.. vol tanken met koffie.. en dan moet het lukken
maar normaal ben ik ook wel om 4uur s'ochtens op de weg.. dus ben het wel een beetje gewend , maar dan ben ik 3,35m breed. met zwaai lampies aan
Ohja jij reed op een shovel he? Dat vond ik vroegah echt te vet keer zo'n bouwterrein opgelopen en gevraagt of ik een stukkie mee mocht rijden mocht nog ook
  donderdag 12 januari 2006 @ 00:18:53 #168
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33960771
jah idd Robin__
toen ik in groep 7 zat kwam ik altijd bij het bedrijf om te helpen (sleutels aangeven, boel wat opruimen etc )
en toen ik in groep 8 zat zetten ze me daar voor het eerst op de shovel (alleen op het bedrijf uiteraard)
puntje van de stoel zitten. kon net bij de pedalen.. en in de eerste versnelling (wel de sterkste maargoed ).
scheelt wel dat er geen koppeling opzit =]

noujah en nu werk ik er dus zelf.. dus letterlijk van m'n hobby m'n werk gemaakt .
wel vaag dat je er geen rijbewijs voor hoeft te hebben..
zodra je 18bent mag je er direct de weg mee op
pi_33960814
quote:
Nee! M'n ouders hebben twee auto's, m'n vader is arbeidsongeschikt (100%), m'n moeder werkt drie dagen. Dus ik mag één van die auto's mee, dan hoef ik alleen benzine te betalen...
Krijg dan de Opel Corsa (1998) mee.. mag ik ook mee naar Leeuwarden (woon op kamers, vandaar)

Nu m'n rijbewijs nog ... Nog twee weekjes...
pi_33960824
Ik ben 's ochtends veel frisser dan 's middags, ik merk dat ik 's middags sneller de fout in ga dan 's ochtends om een uur of 8/9
And you know I might
pi_33960857
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:15 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Ohja jij reed op een shovel he? Dat vond ik vroegah echt te vet keer zo'n bouwterrein opgelopen en gevraagt of ik een stukkie mee mocht rijden mocht nog ook
Ik dacht al: wat doet ie dan wel niet? Maar nu weet ik het, haha.
  donderdag 12 januari 2006 @ 00:25:39 #172
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33961007
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:21 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Ik dacht al: wat doet ie dan wel niet? Maar nu weet ik het, haha.
wel minder zorgen in het verkeer. iedereen gaat voor je aan de kant
ga eigenlijk alleen voor vracht auto's & ander breed materiaal aan de kant.. elke keer als je door de berm rijd stuiter je allekanten op behalve de goeie. zodra je met zo'n ding in de berm komt (dat lager dan de weg ligt) moet je oppassen.. ding vliegt dan zo de weg weer op. en ik denk niet dat een auto-tje het overleeft
  donderdag 12 januari 2006 @ 00:27:52 #173
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33961082
maar fuck.. tis nu al 0:27.. moet over 5½ uur ook me nest weer uitzijn

spreek jullie morgen wel weer
pi_33961144
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:27 schreef Devilnl het volgende:
maar fuck.. tis nu al 0:27.. moet over 5½ uur ook me nest weer uitzijn

spreek jullie morgen wel weer
Succes
pi_33961286
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:18 schreef Devilnl het volgende:
jah idd Robin__
toen ik in groep 7 zat kwam ik altijd bij het bedrijf om te helpen (sleutels aangeven, boel wat opruimen etc )
en toen ik in groep 8 zat zetten ze me daar voor het eerst op de shovel (alleen op het bedrijf uiteraard)
puntje van de stoel zitten. kon net bij de pedalen.. en in de eerste versnelling (wel de sterkste maargoed ).
scheelt wel dat er geen koppeling opzit =]
Ja ik liep ook altijd op bouwterreinen enzo me met die gasten te bemoeien Ik woonde vlakbij schiphol destijds, (nu parkeerplaats van schiphol) toen in die tijd dat de nieuwe tunnel aangelegd werd Doorheen gefiets op mn bmx-je enzo zelfs een keer de verlichting van de tunnel ingeschakeld Daarna liep ik vaak rond bij een metaalbedrijf.. en doe nu een opleiding werktuigbouw en loop stage bij dat soort bedrijven (al ga ik meer de theoretische kant op) maargoed genoeg over mijn uitermate boeiende jeugd
  donderdag 12 januari 2006 @ 06:17:59 #176
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33964627
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:29 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Succes
yay. was mooi om 6:00 me nest uit!
alleen is de koffie op
  donderdag 12 januari 2006 @ 09:58:05 #177
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_33966279
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:53 schreef rena het volgende:
Wij hebben thuis een 2e auto'tje die ik moet delen met mijn broer en zus, maar mijn zus is alleen in het weekend thuis, dus eigenlijk heb ik al een soort van eigen auto Een Peugeot 206.

Met rijles rijd ik in een VW Golf. En jullie?
Mijn ouders hebben twee auto's, een hyundai h200 uit 1998 en een opel astra uit 2000. Normaal gesproken zou ik in de hyundai mogen gaan rijden, ware het niet dat mijn zus het vertrouwen van mijn ouders zo heeft geschaad met alle deuken die ze heeft gereden . En de astra is hun eigen auto, dus hebben ze tegen mij gezegd: koop je eigen auto. Heb dus een peugeot 205 voor ¤500 op de kop getikt .

Lessen doe ik in een Volvo S40 van een week oud
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:02:13 #178
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33966382
ben ik weer noujah al ongeveer 3kwartier
volgende week maandag 8:15.. kijk dat zijn beter tijden

en dan dinsdag 13:05 - 14:00 examen.. volgens oproep kaart iig.

khad vorige week eens op de kilometer stand gelet.. stond toen op 127k.. nu op 131k
gewoon ongeveer 4.000-3.000 kilometer in de week? nooit gedacht dat het zosnel gaat met les auto's
pi_33966761
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:58 schreef Maikalo het volgende:
Lessen doe ik in een Volvo S40 van een week oud
Nette bak
pi_33966811
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:02 schreef Devilnl het volgende:
khad vorige week eens op de kilometer stand gelet.. stond toen op 127k.. nu op 131k
gewoon ongeveer 4.000-3.000 kilometer in de week? nooit gedacht dat het zosnel gaat met les auto's
Viel mij ook al een keer op ja! eerst stond ie op 221900 ofzo, ik zei nog de 222k ga ik niet meer halen deze les. 1,5 week later stond ie al op 226k Volgende keer eens opletten hoeveel km je nou rijd in een les
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:24:32 #181
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_33966908
JAAAAAAA!!

Ik heb mijn rijbewijs......

De rijles ging kut vanmorgen, maar tijdens het examen was het echt 'gezellig'. Over allerlei dingen gepraat!

Ik ben blij

Einde mededeling

* begonnen eind 2004 ( november)
* paar keer geen les gehad door een paar ontstekingen
* 12-01-2006 gehaadl!
There's no point in living if you can't feel alive
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:27:32 #182
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_33966980
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:02 schreef Devilnl het volgende:
ben ik weer noujah al ongeveer 3kwartier
volgende week maandag 8:15.. kijk dat zijn beter tijden

en dan dinsdag 13:05 - 14:00 examen.. volgens oproep kaart iig.

Als ze gemiddeld 45 km/u rijden, 8 uur op een dag, 5 dagen in de week dan is dat al 1.800 in een week, zaterdagen niet meegerekend.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:30:23 #183
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_33967048
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:24 schreef bravo het volgende:
JAAAAAAA!!

De rijles ging kut vanmorgen, maar tijdens het examen was het echt 'gezellig'. Over allerlei dingen gepraat!
Gefeliciteerd!!
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_33967115
quote:
JAAAAAAA!!

Ik ben blij

Einde mededeling

* begonnen eind 2004 ( november)
* paar keer geen les gehad door een paar ontstekingen
* 12-01-2006 gehaadl!
Feli
Ik heb m'n rijbewijs nu precies een jaar
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:33:58 #185
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33967127
Net bij de TTT het gigantisch verkloot. Zeker 4 ingrepen, voor de rest nog een paar andere punten die erg slecht gingen. Vrijstelling wel behaald voor bijzondere verrichtingen, maar echt happy ermee ben ik niet Waslijst aan verbeterpunten, maar dat moet nog wel lukken met nog 3 a 4 x 2 uur voor m'n examen.
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:36:34 #186
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33967189
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:27 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Als ze gemiddeld 45 km/u rijden, 8 uur op een dag, 5 dagen in de week dan is dat al 1.800 in een week, zaterdagen niet meegerekend.
Gefeli Bravo

ennuh hij rijd zaterdag ook (van 9 tot 15 ofzo) en door de week van 7:15 tot.. 20:45
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:41:08 #187
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_33967289
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:36 schreef Devilnl het volgende:

[..]

ennuh hij rijd zaterdag ook (van 9 tot 15 ofzo) en door de week van 7:15 tot.. 20:45
Dan kom je inderdaad wel tussen de 3.000 en 4.000 km per week uit ja. Als je dat met een 'gewone' auto per week rijdt dan heb je redelijke afschrijving
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:54:17 #188
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33967562
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:33 schreef twi het volgende:
Net bij de TTT het gigantisch verkloot. Zeker 4 ingrepen, voor de rest nog een paar andere punten die erg slecht gingen. Vrijstelling wel behaald voor bijzondere verrichtingen, maar echt happy ermee ben ik niet Waslijst aan verbeterpunten, maar dat moet nog wel lukken met nog 3 a 4 x 2 uur voor m'n examen.
lijkt me trouwens alleen maar minder om vrijstelling ergens voor tekrijgen..
je kunt beter dingen gaan doen (vrijstelling) die je goed kunt dan dingen waar je minder goed in bent
pi_33967743
quote:
JAAAAAAA!!

Gefeliciteerd

Ik heb over 2,5 uur theorie examen
And you know I might
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:19:40 #190
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33968161
Zet 'm op Rena!
de mijne was iig vrij makkelijk toen (4fouten maargoed.. dat krijg je als je maar 3dagen hebt zitten leren )
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:19:44 #191
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_33968163
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:02 schreef rena het volgende:

Ik heb over 2,5 uur theorie examen
Niet zenuwachtig worden he
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_33968171
Ik heb gisteren mijn eerste rijles gehad. De berm half ingereden, bijna tegen een paaltje gereden, over een rand ergens in een bocht gereden + over een rand van de rotonde, te hard gereden. Verder ging het wel goed .
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:21:41 #193
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33968213
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:20 schreef diertjuh het volgende:
Ik heb gisteren mijn eerste rijles gehad. De berm half ingereden, bijna tegen een paaltje gereden, over een rand ergens in een bocht gereden + over een rand van de rotonde, te hard gereden. Verder ging het wel goed .
"Verder ging het wel goed" *proest*

sorry maar moest toch ff lachen
pi_33968256
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:19 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Niet zenuwachtig worden he

Een beetje maar
Ik ben nu nog hard aan het oefenen en het gaat aardig goed, ik snap het nu best.
And you know I might
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:24:25 #195
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_33968287
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:20 schreef diertjuh het volgende:
Het schakelen en gasgeven ging wel goed??
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:29:22 #196
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_33968453
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:23 schreef rena het volgende:

Een beetje maar
Ik ben nu nog hard aan het oefenen en het gaat aardig goed, ik snap het nu best.
Ik had tijdens alle proefexamens die ik gemaakt had 8 fouten of meer, en toen ik op moest heb ik het gehaald met 5 foutjes . En als je het allemaal snapt zou het moeten lukken, succes
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_33968496
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:24 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Het schakelen en gasgeven ging wel goed??
Ik hoefde alleen maar gas te geven en richting aan te geven. Dat ging wel goed alleen vergat ik soms bij de rotondes richting aan te geven.
pi_33968550
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:21 schreef Devilnl het volgende:

[..]

"Verder ging het wel goed" *proest*

sorry maar moest toch ff lachen
Oh mag wel hoor. Het was ook zo bedoeld.
Het was ook de eerste keer dan kan je toch zulke dingen overkomen:P.
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:43:08 #199
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_33968904
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:32 schreef diertjuh het volgende:

Oh mag wel hoor. Het was ook zo bedoeld.
Het was ook de eerste keer dan kan je toch zulke dingen overkomen:P.
Heeft iedereen volgens mij de eerste keer toch . Maar ik vergeet nog steeds wel eens richting aan te geven bij rotondes
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_33969035
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:43 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Heeft iedereen volgens mij de eerste keer toch . Maar ik vergeet nog steeds wel eens richting aan te geven bij rotondes
Dat dat denk ik ook wel. Het is spannend en je bent zenuwachtig. Had ik tenminste wel ik zag er helemaal tegen op maar het viel erg mee. Alleen hield ik afentoe het stuur te strak vast en het gevolg daarvan was dat ik begon te slingeren .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')