quote:Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
precies, zorgt alleen voor problemen. Mijn vader ligt op dit moment in de jacuzzi, dus m'n zusje heeft geluk. Maar ongetwijfeld verteld mijn moeder dit aan mijn vader
tsja ik zat zwaar te F5-en totdat ik me realiseerde dat ik de laatste was.quote:
jup kloptquote:Op maandag 9 januari 2006 21:44 schreef Casparovvv het volgende:
ik had geen zin te kijken welk nummer het vorige deel had. is deze goed?
Hier gaat het ook prima hoor. Heb meer ruzie met mijn zusje dan mijn ouders. Verder beschouwen ze me nog wel als klein kind soms.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:45 schreef saaw het volgende:
ik kan het over het algemeen prima vinden met mijn ouders
alleen mn pa komt af en toe met bezorgde en irritante uitspattingen [ivm oa uitgaan, vriendje, enz] en dan wel bij alle andere dingen roepen dat ik volwassen ben en het zelf maar moet uitzoeken
nja ff slagen dit jaar en dan ben ik weg
wat is best breed?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:46 schreef Ayaxola het volgende:
Jullie hebben het best breed thuis toch Caparovvv?
Wij mogen trouwens ook totaal niet klagen![]()
link?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef Maikuuul het volgende:
Luister naar Fok radio, ik ben er zo op !!
Hoe laat houw je op met praten op Fok!radio? dan weet ik wanneer ik moet luisterenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef Maikuuul het volgende:
houwquote:Op maandag 9 januari 2006 21:48 schreef babba het volgende:
[..]
Hoe laat houw je op met praten op Fok!radio? dan weet ik wanneer ik moet luisteren
God, ik wás aan het luisteren... perfect moment om weg te zappenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef Maikuuul het volgende:
Dan loopt mijn stream achterquote:Op maandag 9 januari 2006 21:52 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben er nu op !!!
Dat kan niet echt meerquote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef Casparovvv het volgende:
Je klinkt nog best netjes jongen.
En je komt ook in PUB sukkel, noem PUB
Dat deed Nolius alquote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef Casparovvv het volgende:
Je klinkt nog best netjes jongen.
En je komt ook in PUB sukkel, noem PUB
ah, dan loopt mijn stream een uurtje achter ofzoquote:
* Intrepidity mompelt iets over verdiende loon enzoquote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef anti-virus het volgende:
Maikuuull, je wordt flink voor lul gezet
Geluid doet het neitquote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef anti-virus het volgende:
hahahah http://www.actionradio.nl/programmas.php?action=webcam
Ze gaan helemaal stuk
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef Intrepidity het volgende:
t liedje begon met "iedereen vind jou nogal apart"
Ik dacht, hee, een maikuuul themesong?
Ben al geweest :/quote:
Ik luister wel een keer terugquote:
Was wel leukquote:Op maandag 9 januari 2006 22:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik luister wel een keer terug
Limburgers hequote:Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef Casparovvv het volgende:
ik versta geen reet van die maikuuul
je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraagquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Limburgers he
Ik heb het idee dat ik ook onverstaanbaar ben voor mensen die niet uit het oosten komen![]()
Iets om de volgende meet rekening mee te houdenquote:
Haha ik helemaal niksquote:Op maandag 9 januari 2006 22:12 schreef saaw het volgende:
was het zo erg?
* saaw word benieuwd
maarja ik woon al mn hele leven in amsterdam en heb amper accent
dat van maikuul bedoel je?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:12 schreef saaw het volgende:
was het zo erg?
* saaw word benieuwd
ja, ik was op vakantie in Tsjechië, en dat halve hotel/resort pestte me met mijn rollende rquote:Op maandag 9 januari 2006 22:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Voor mij klinkt iedereen uit het westen een beetje kakker![]()
M'n oom uit dokkum kan anders ook geen beregoed Nederlandsquote:
nja dan ben ik kennelijk niet ras-amsterdamschquote:Op maandag 9 januari 2006 22:14 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
dat van maikuul bedoel je?
En een ras-Amsterdamsche heeft een accentIk heb een typisch Hillegersbergs accent
![]()
Dat duurt nog wel ff.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens, jullie kunnen de herhaling toch luisteren ?
Ik ooookquote:Op maandag 9 januari 2006 22:12 schreef saaw het volgende:
was het zo erg?
* saaw word benieuwd
mijne rolt ook een beetje af en toe, maar hier is dat normaalquote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ja, ik was op vakantie in Tsjechië, en dat halve hotel/resort pestte me met mijn rollende r![]()
![]()
Welke kleur?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef snopprinses het volgende:
ik ga mn haren verven volgende week mên
als ik dan nog durf
welke kleur?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef snopprinses het volgende:
als ik dan nog durf
`quote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef snopprinses het volgende:
als ik dan nog durf
Moeder uit Zeist, Almelo, Reeuwijk en nog een hele zooiquote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef saaw het volgende:
[..]
nja dan ben ik kennelijk niet ras-amsterdamschwat ook wel klopt, moeder uit denhaag, vader uit philladelphia
Hier is het normaal dat we de -en aan het einde van een woord inslikkenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:18 schreef saaw het volgende:
[..]
mijne rolt ook een beetje af en toe, maar hier is dat normaal
ik loop al mn hele leven met deze kleurquote:Op maandag 9 januari 2006 22:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Welke kleur?
Ik vind je kleur nu juist zo leuk
Hier ook, in dit gare kakkerdorp.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:18 schreef saaw het volgende:
[..]
mijne rolt ook een beetje af en toe, maar hier is dat normaal
nog nooit geverfd?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik loop al mn hele leven met deze kleur
donkerblond wil ik
waar woon je dan precies?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hier ook, in dit gare kakkerdorp.
jewel, maar nooit extreem. Ik heb ze een tijdje zwart gehad..was niet leukquote:Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef saaw het volgende:
[..]
nog nooit geverfd?
ik heb iedere mogelijke kleur zo'nbeetje wel gehad, ben juist heel blij met mn eigen kleurtje nu
Ik al heel mijn leven donkerblond/zwart. Maar daar ben ik tevreden mee, een beetje wetlook en een halve seventies vetkuifquote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik loop al mn hele leven met deze kleur
donkerblond wil ik
Berkel en Rodenrijs. Spreek uit:quote:
Klinkt best kakkerquote:
Is het ook. Het dorp bestaat zegmaar uit een lange vaart (soort van gracht) van 17km lang waar langs alles is gebouwd. Dus héél veel grote huizen langs het water, een Juppenwijk (moderne rijtjeshuizen) 2 middenklas wijken en een pauperbuurt.quote:
Is het daar dan niet heel saai?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:27 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Is het ook. Het dorp bestaat zegmaar uit een lange vaart (soort van gracht) van 17km lang waar langs alles is gebouwd. Dus héél veel grote huizen langs het water, een Juppenwijk (moderne rijtjeshuizen) 2 middenklas wijken en een pauperbuurt.
Er zijn een paar kroegen/café's, een rock café en verder nietsquote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Is het daar dan niet heel saai?
Rotterdam is dan weer een stuk beterquote:Op maandag 9 januari 2006 22:30 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Er zijn een paar kroegen/café's, een rock café en verder nietsMaargoed, ik zit zo in Rotterdam (11 min. met de trein) En daar is het niet saai
Ziet er wel grappig uit, maar om er te wonen lijkt het me niksquote:
Niet als er soms 100 meter tussen elk huis zit, en je met het vliegtuig moet om even een kopje suiker bij de buurman te halen.quote:
Ik leen ook nooit wat van de buren, maar bij wijze van spreke.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:33 schreef saaw het volgende:
ik heb in mijn hele leven nog nooit iets van de buren geleend behalve per ongeluk een fietspomp vorige weekdus boeie
buren
11 min naar rotterdam is toch prima te doen
Dat kunnen wij zo hard doen als we willenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Buren zijn nutteloos ja![]()
Hier doen ze altijd een brief door de bus als we te hard op de trap stampen of als de muziek te hard staat![]()
Truste Casparovvv![]()
Dat is wel makkelijk jaquote:Op maandag 9 januari 2006 22:36 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat kunnen wij zo hard doen als we willen.
Verder nooit last gehad met de buurt.
Doeiquote:Op maandag 9 januari 2006 22:47 schreef saaw het volgende:
ik ga ff een filmpje kijken en dan ook mn bed in
tot later![]()
Geweldigquote:Op maandag 9 januari 2006 22:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Maikuuuuul @ Fok Radio!!![]()
http://rapidshare.de/file(...)09_21_19_37.mp3.html
hoiquote:
Daagquote:
ik alleen vandaag en morgen tot 12 uur. donderdag en vrijdag geen les, wel 2 herkansingen vrijdagquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:41 schreef snopprinses het volgende:
leuk he school
ik mag volgende week dinsdag weer een dagje naar school
lucky girlquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:49 schreef snopprinses het volgende:
mja ik heb tot vrijdagmiddag nog stage
maandag vrij, maar wel sochtends al rijles
dinsdag naar school voor eindpresentatie tot 12uur
en dan vakantie tot februari
Het is bij mij steeds vaker. Laatste keer was eergisteren, toen zakte ik gewoon half door mijn voeten heen, echt bizar pijnlijk. Koppig als ik ben duurt het natuurlijk weer een half jaar voordat ik naar de dokter ga...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:00 schreef snopprinses het volgende:
heb ik ook..steken rond mn hart, mijn dokter kon er niks aandoen
is iemand toevallig bekend in eindhoven hier?
ga je het dan filmen loggen of iets in dien aard... wil ut wel zienquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:06 schreef Casparovvv het volgende:
Ik zit nu op een 466mhz te internetten ofzo, terwijl een stel kleuters in de hoek constant met net send berichten aan het sturen zijn. Ik krijg ontzettend de neiging ze hard en langdurig te vernederen.
yea had ik ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Het is bij mij steeds vaker. Laatste keer was eergisteren, toen zakte ik gewoon half door mijn voeten heen, echt bizar pijnlijk. Koppig als ik ben duurt het natuurlijk weer een half jaar voordat ik naar de dokter ga...
bij nader inzien zie ik er toch maar van af die 2e klassers met hun hoofd door een 15'' crt te stampen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:07 schreef spenky het volgende:
[..]
ga je het dan filmen loggen of iets in dien aard... wil ut wel zien
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:09 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
bij nader inzien zie ik er toch maar van af die 2e klassers met hun hoofd door een 15'' crt te stampen.
ik vind het zo eng dat het bij mijn hart zit. Als het in mijn arm of been was had ik me er niets van aangetrokken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea had ik ookklinkt en voelt super eng aan..ben er twee bij de dokter voor geweest
eerst zei die dat het nog een naverschijnsel was van de griep, hij kon niks vinden
tweede keer was 3/4 maanden later, had er nog steeds last van..hij kon niks vinden
nu heb ik het bijna niet meer
yea, dat zei mn dokter al..jahh als mensen pijn hebben bij een hart worden ze meteen bang enzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:11 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ik vind het zo eng dat het bij mijn hart zit. Als het in mijn arm of been was had ik me er niets van aangetrokken.![]()
En ik heb nog nooit griep gehad, de laatste keer dat ik een beetje ziek was is 4 jaar terug ofzo.
hoe komt hij dáááááár nou bijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea, dat zei mn dokter al..jahh als mensen pijn hebben bij een hart worden ze meteen bang enzo![]()
gek eh
SES doet het weer nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:15 schreef Renesite het volgende:
heeerlijk, een vrije dag.
heb er net schoongemaaktquote:
Die vrouw van het OLC?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:16 schreef Casparovvv het volgende:
Ik ga even het systeembeheer aanspreken op dit graf-netwerk.
Hij doet het. Maar wel retelangzaam.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb er net schoongemaaktDus opzich niet een enorme catastrofale ramp, maar zorg datie t doet
![]()
Tis ook een bijzonder druk forum!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij doet het. Maar wel retelangzaam.
En de rest van het forum is gewoon snel hier. Vaag hoor.
Nou is ie wel weer snel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tis ook een bijzonder druk forum!
Ik ben er net weg.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou is ie wel weer snel.
Minder druk dus!
Och, ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:46 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity luistert naar vage oude troep van zijn schijf
Ja, zometeen ff naar stad denk ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:49 schreef snopprinses het volgende:
en wat gaan de pubertjes vandaag nog doen?
over 1,5 uur naar school... en voor de rest druk aan het werk met schoolwerk enzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:49 schreef snopprinses het volgende:
en wat gaan de pubertjes vandaag nog doen?
Vrije dag he, niet te veel gan doenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:51 schreef snopprinses het volgende:
erg spannende dingen dus allemaal :p
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Weer een uit onze projectgroep gestopt met de opleiding![]()
van de 12 waarmee het jaar begonnen zijn er nog 3 over![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Bij ons gaat t ook hardquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Oh verdomdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
oh, moet ik wel een nummer hebben![]()
Had je die nog niet dan?quote:
Het gaat alleen in onze groep zo hard, de andere 3 groepen hebben minder uitvallersquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
zal wel lekker rustig zijn in die klas ?
Mindersquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het gaat alleen in onze groep zo hard, de andere 3 groepen hebben minder uitvallers![]()
ohquote:
Gelukkig worden we eind deze maand opnieuw ingedeeldquote:
Accessorize, hong een briefje op..dusja ff proberen dan maar ..want kmoet toch een baantje krijgenquote:
Klopt, ik had wel meer verwacht, ik heb ook zeker mooiere foto's gezien maar goed...ik bepaal niet over een foto hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:49 schreef snopprinses het volgende:
er zitten ook een hoop minder mooie foto's bij vind ik
16 januari moeten de foto's gemailt zijn, daarna volgen de stemmenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:58 schreef snopprinses het volgende:
inderdaad..tot wanneer loopt de wedstrijd?
Doe ook mee johquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:01 schreef snopprinses het volgende:
cool ^^ ben es benieuwd
Goeie vraagquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:09 schreef snopprinses het volgende:
weet jij wat lekkerder / goedkoper is? hema of v&d restaurant?
Das euh, kutquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
ARGH!
Ik zat met mijn vinger tussen mijn sleutel ofzo en toen trok ik hem los, maar DAMN wat doet dat pijn!
*Geeft jou een bak met ijsklontjes*quote:
OLC? Volgens mij ben jij in de warquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die vrouw van het OLC?
Maak me niet aan het lachendat mens komt zelf bij ons aan huppelkutten "Ligt het internet er bij jullie ook uit?"
![]()
goeiedag mien jongquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:20 schreef B_BOY het volgende:
goeiedag rene.
Joah, bietje moe wel, moar verder gibt es gut...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:25 schreef B_BOY het volgende:
alles goed met dhr renesite?
quote:
vertel eens?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
OLC? Volgens mij ben jij in de war
Maakt niet uit, dat zijn er wel meer bij mijik noem een Spenky...
WELquote:
Ikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:38 schreef ijsmeis het volgende:
Pff, ik ben nu al doodmoe.
En morgen moet ik nóg vroeger op, en wel om 5:30!
Het is me te ver wegquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:48 schreef B_BOY het volgende:
eys ijsmeis.. kom je naar de meet?? zou leuk zijn en neem brechtje ook mee:P
Ruilenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ikben
nog
steeds
vrij
vakantie
sucks
flauwerd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is me te ver weg! Tevens ben ik niet zo into meets
.
Maar al te graagquote:
ja, mits leeftijd <19 en iq >100.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:59 schreef kanaiken het volgende:
Ik zoek een gezellige slowchat, aangezien gcsc weg is.
Kan ik hierbij komen?![]()
Van mij welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:59 schreef kanaiken het volgende:
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:59 schreef kanaiken het volgende:
Check en checkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:01 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ja, mits leeftijd <19 en iq >100.
SpeedyGJquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Van mij welhet is hier toch al zo stil
wanneer mag dat dan wel zijn?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:02 schreef B_BOY het volgende:
ja idd. een nieuwe poster in pub sc. kom je dan ook naar de meet?
quote:
Alles goedquote:
Met mij is ook alles goedquote:
die leer je wel kennen. als je hier een week komt ken je alle diehards wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:07 schreef kanaiken het volgende:
Ik ken gewoon niemand van dat hele fucking lijstje
tis een man,quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:08 schreef Casparovvv het volgende:
zeg kanaiken, heb jij al foto's gepost van je tieten?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:08 schreef Casparovvv het volgende:
zeg kanaiken, heb jij al foto's gepost van je tieten?
Wat voor dag is 27 jan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:08 schreef B_BOY het volgende:
[..]
die leer je wel kennen. als je hier een week komt ken je alle diehards wel.
Smakelijkquote:
quote:
quote:
Boxtelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
een vrijdag.... waar kom je vandaan trouwens?
gaat heel okequote:
aha.... daar heb ik ooit moeten repeteren. in die school daar.quote:
vertel door:Pquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:13 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
gaat heel okeeergister een soort van ruzietje maar hebben we heel volwassen en lief opgelost
En ze is me nu iets heel belangrijks aant toevertrouwen
maikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:11 schreef Maikuuul het volgende:
Check mijn gesprek op Fok radio
http://rapidshare.de/file(...)09_21_19_37.mp3.html
Jeweetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:14 schreef B_BOY het volgende:
[..]
maikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul
je bent wel suf aant doen op die radio man. en wrom noem je pub niets als vaste plek.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:09 schreef kanaiken het volgende:
[..]Voor jou wil ik dat wel doen hoor.
()
Hier ben ik niet zo vaak als Klaagbaakquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
je bent wel suf aant doen op die radio man. en wrom noem je pub niets als vaste plek.
Na Spenky en Renésite ben jij volgens mij nu de 3e die in de war is met mij en een ander denk ikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:14 schreef B_BOY het volgende:
[..]
vertel door:P
ik ga zo ff je fok! radio stukje luisteren..
hoi TLKquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:16 schreef the_legend_killer het volgende:
ook hoi trouwens
Naar school geweest... en een beetje aant zoeken naar een vakantie.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:18 schreef the_legend_killer het volgende:
EN wat hebben jullie vandaag allemaal gedaan ?
nee ik vertel niet door. 't is niet voor niets vertrouwelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:14 schreef B_BOY het volgende:
[..]
vertel door:P
ik ga zo ff je fok! radio stukje luisteren..
cool.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:18 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Naar school geweest... en een beetje aant zoeken naar een vakantie.
Waarom is sjieke Maikuuul slecht bezigquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:20 schreef B_BOY het volgende:
goededag spenky...
men jij bent echt slecht bezig maikuuuuul.
Open Leer Centrumquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:37 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
[..]
vertel eens?wat dacht jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |