Was wel leukquote:Op maandag 9 januari 2006 22:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik luister wel een keer terug
Limburgers hequote:Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef Casparovvv het volgende:
ik versta geen reet van die maikuuul
je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraagquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Limburgers he
Ik heb het idee dat ik ook onverstaanbaar ben voor mensen die niet uit het oosten komen![]()
Iets om de volgende meet rekening mee te houdenquote:
Haha ik helemaal niksquote:Op maandag 9 januari 2006 22:12 schreef saaw het volgende:
was het zo erg?
* saaw word benieuwd
maarja ik woon al mn hele leven in amsterdam en heb amper accent
dat van maikuul bedoel je?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:12 schreef saaw het volgende:
was het zo erg?
* saaw word benieuwd
ja, ik was op vakantie in Tsjechië, en dat halve hotel/resort pestte me met mijn rollende rquote:Op maandag 9 januari 2006 22:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Voor mij klinkt iedereen uit het westen een beetje kakker![]()
M'n oom uit dokkum kan anders ook geen beregoed Nederlandsquote:
nja dan ben ik kennelijk niet ras-amsterdamschquote:Op maandag 9 januari 2006 22:14 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
dat van maikuul bedoel je?
En een ras-Amsterdamsche heeft een accentIk heb een typisch Hillegersbergs accent
![]()
Dat duurt nog wel ff.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens, jullie kunnen de herhaling toch luisteren ?
Ik ooookquote:Op maandag 9 januari 2006 22:12 schreef saaw het volgende:
was het zo erg?
* saaw word benieuwd
mijne rolt ook een beetje af en toe, maar hier is dat normaalquote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ja, ik was op vakantie in Tsjechië, en dat halve hotel/resort pestte me met mijn rollende r![]()
![]()
Welke kleur?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef snopprinses het volgende:
ik ga mn haren verven volgende week mên
als ik dan nog durf
welke kleur?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef snopprinses het volgende:
als ik dan nog durf
`quote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef snopprinses het volgende:
als ik dan nog durf
Moeder uit Zeist, Almelo, Reeuwijk en nog een hele zooiquote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef saaw het volgende:
[..]
nja dan ben ik kennelijk niet ras-amsterdamschwat ook wel klopt, moeder uit denhaag, vader uit philladelphia
Hier is het normaal dat we de -en aan het einde van een woord inslikkenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:18 schreef saaw het volgende:
[..]
mijne rolt ook een beetje af en toe, maar hier is dat normaal
ik loop al mn hele leven met deze kleurquote:Op maandag 9 januari 2006 22:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Welke kleur?
Ik vind je kleur nu juist zo leuk
Hier ook, in dit gare kakkerdorp.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:18 schreef saaw het volgende:
[..]
mijne rolt ook een beetje af en toe, maar hier is dat normaal
nog nooit geverfd?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik loop al mn hele leven met deze kleur
donkerblond wil ik
waar woon je dan precies?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hier ook, in dit gare kakkerdorp.
jewel, maar nooit extreem. Ik heb ze een tijdje zwart gehad..was niet leukquote:Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef saaw het volgende:
[..]
nog nooit geverfd?
ik heb iedere mogelijke kleur zo'nbeetje wel gehad, ben juist heel blij met mn eigen kleurtje nu
Ik al heel mijn leven donkerblond/zwart. Maar daar ben ik tevreden mee, een beetje wetlook en een halve seventies vetkuifquote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik loop al mn hele leven met deze kleur
donkerblond wil ik
Berkel en Rodenrijs. Spreek uit:quote:
Klinkt best kakkerquote:
Is het ook. Het dorp bestaat zegmaar uit een lange vaart (soort van gracht) van 17km lang waar langs alles is gebouwd. Dus héél veel grote huizen langs het water, een Juppenwijk (moderne rijtjeshuizen) 2 middenklas wijken en een pauperbuurt.quote:
Is het daar dan niet heel saai?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:27 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Is het ook. Het dorp bestaat zegmaar uit een lange vaart (soort van gracht) van 17km lang waar langs alles is gebouwd. Dus héél veel grote huizen langs het water, een Juppenwijk (moderne rijtjeshuizen) 2 middenklas wijken en een pauperbuurt.
Er zijn een paar kroegen/café's, een rock café en verder nietsquote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Is het daar dan niet heel saai?
Rotterdam is dan weer een stuk beterquote:Op maandag 9 januari 2006 22:30 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Er zijn een paar kroegen/café's, een rock café en verder nietsMaargoed, ik zit zo in Rotterdam (11 min. met de trein) En daar is het niet saai
Ziet er wel grappig uit, maar om er te wonen lijkt het me niksquote:
Niet als er soms 100 meter tussen elk huis zit, en je met het vliegtuig moet om even een kopje suiker bij de buurman te halen.quote:
Ik leen ook nooit wat van de buren, maar bij wijze van spreke.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:33 schreef saaw het volgende:
ik heb in mijn hele leven nog nooit iets van de buren geleend behalve per ongeluk een fietspomp vorige weekdus boeie
buren
11 min naar rotterdam is toch prima te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |