Die vrouw van het OLC?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:16 schreef Casparovvv het volgende:
Ik ga even het systeembeheer aanspreken op dit graf-netwerk.
Hij doet het. Maar wel retelangzaam.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb er net schoongemaaktDus opzich niet een enorme catastrofale ramp, maar zorg datie t doet
![]()
Tis ook een bijzonder druk forum!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij doet het. Maar wel retelangzaam.
En de rest van het forum is gewoon snel hier. Vaag hoor.
Nou is ie wel weer snel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tis ook een bijzonder druk forum!
Ik ben er net weg.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou is ie wel weer snel.
Minder druk dus!
Och, ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:46 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity luistert naar vage oude troep van zijn schijf
Ja, zometeen ff naar stad denk ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:49 schreef snopprinses het volgende:
en wat gaan de pubertjes vandaag nog doen?
over 1,5 uur naar school... en voor de rest druk aan het werk met schoolwerk enzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:49 schreef snopprinses het volgende:
en wat gaan de pubertjes vandaag nog doen?
Vrije dag he, niet te veel gan doenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:51 schreef snopprinses het volgende:
erg spannende dingen dus allemaal :p
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Weer een uit onze projectgroep gestopt met de opleiding![]()
van de 12 waarmee het jaar begonnen zijn er nog 3 over![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Bij ons gaat t ook hardquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Oh verdomdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
oh, moet ik wel een nummer hebben![]()
Had je die nog niet dan?quote:
Het gaat alleen in onze groep zo hard, de andere 3 groepen hebben minder uitvallersquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
zal wel lekker rustig zijn in die klas ?
Mindersquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het gaat alleen in onze groep zo hard, de andere 3 groepen hebben minder uitvallers![]()
ohquote:
Gelukkig worden we eind deze maand opnieuw ingedeeldquote:
Accessorize, hong een briefje op..dusja ff proberen dan maar ..want kmoet toch een baantje krijgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |