Dat kunnen wij zo hard doen als we willenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Buren zijn nutteloos ja![]()
Hier doen ze altijd een brief door de bus als we te hard op de trap stampen of als de muziek te hard staat![]()
Truste Casparovvv![]()
Dat is wel makkelijk jaquote:Op maandag 9 januari 2006 22:36 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat kunnen wij zo hard doen als we willen.
Verder nooit last gehad met de buurt.
Doeiquote:Op maandag 9 januari 2006 22:47 schreef saaw het volgende:
ik ga ff een filmpje kijken en dan ook mn bed in
tot later![]()
Geweldigquote:Op maandag 9 januari 2006 22:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Maikuuuuul @ Fok Radio!!![]()
http://rapidshare.de/file(...)09_21_19_37.mp3.html
hoiquote:
Daagquote:
ik alleen vandaag en morgen tot 12 uur. donderdag en vrijdag geen les, wel 2 herkansingen vrijdagquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:41 schreef snopprinses het volgende:
leuk he school
ik mag volgende week dinsdag weer een dagje naar school
lucky girlquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:49 schreef snopprinses het volgende:
mja ik heb tot vrijdagmiddag nog stage
maandag vrij, maar wel sochtends al rijles
dinsdag naar school voor eindpresentatie tot 12uur
en dan vakantie tot februari
Het is bij mij steeds vaker. Laatste keer was eergisteren, toen zakte ik gewoon half door mijn voeten heen, echt bizar pijnlijk. Koppig als ik ben duurt het natuurlijk weer een half jaar voordat ik naar de dokter ga...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:00 schreef snopprinses het volgende:
heb ik ook..steken rond mn hart, mijn dokter kon er niks aandoen
is iemand toevallig bekend in eindhoven hier?
ga je het dan filmen loggen of iets in dien aard... wil ut wel zienquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:06 schreef Casparovvv het volgende:
Ik zit nu op een 466mhz te internetten ofzo, terwijl een stel kleuters in de hoek constant met net send berichten aan het sturen zijn. Ik krijg ontzettend de neiging ze hard en langdurig te vernederen.
yea had ik ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Het is bij mij steeds vaker. Laatste keer was eergisteren, toen zakte ik gewoon half door mijn voeten heen, echt bizar pijnlijk. Koppig als ik ben duurt het natuurlijk weer een half jaar voordat ik naar de dokter ga...
bij nader inzien zie ik er toch maar van af die 2e klassers met hun hoofd door een 15'' crt te stampen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:07 schreef spenky het volgende:
[..]
ga je het dan filmen loggen of iets in dien aard... wil ut wel zien
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:09 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
bij nader inzien zie ik er toch maar van af die 2e klassers met hun hoofd door een 15'' crt te stampen.
ik vind het zo eng dat het bij mijn hart zit. Als het in mijn arm of been was had ik me er niets van aangetrokken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea had ik ookklinkt en voelt super eng aan..ben er twee bij de dokter voor geweest
eerst zei die dat het nog een naverschijnsel was van de griep, hij kon niks vinden
tweede keer was 3/4 maanden later, had er nog steeds last van..hij kon niks vinden
nu heb ik het bijna niet meer
yea, dat zei mn dokter al..jahh als mensen pijn hebben bij een hart worden ze meteen bang enzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:11 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ik vind het zo eng dat het bij mijn hart zit. Als het in mijn arm of been was had ik me er niets van aangetrokken.![]()
En ik heb nog nooit griep gehad, de laatste keer dat ik een beetje ziek was is 4 jaar terug ofzo.
hoe komt hij dáááááár nou bijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea, dat zei mn dokter al..jahh als mensen pijn hebben bij een hart worden ze meteen bang enzo![]()
gek eh
SES doet het weer nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:15 schreef Renesite het volgende:
heeerlijk, een vrije dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |