Als je inderdaad zo voorbij de 60 kilo gewichtsverlies gaat dan begint de boel in één keer inquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:21 schreef Rewimo het volgende:
Hm ik heb een heeeeeeeeeeeeeele oude huidTot nu toe gaat het redelijk maar ja, als ik nog 20 of 30 kilo verder ben zal dat wel anders zijn
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:33 schreef Faat het volgende:
Als je inderdaad zo voorbij de 60 kilo gewichtsverlies gaat dan begint de boel in één keer in
elkaar te storten Rewimo
Spannend hoor... Lijkt me best wel inpact hebben. Welk geloof? En hoe sta je tegenover de ceremonie? Ik ben zelf katholiek, volgens het standaard protocol... gedoopt toen ik een baby was, communie met 8 jaar, vormsel met 12 jaar... Heb alleen het trouwen overgeslagenquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:30 schreef freecell het volgende:
Vanmorgen even gewogen. Viel mee, ik voel me echt vet na de feestdagen en heb ook het idee dat ik meer buik heb, zegt de weegschaal van niet
(ik vroeg het trouwens aan vriendlief: "zie je ook dat ik wat dikker ben?" antwoord: "ja, toch wel een beetje zo na de feestdagen, maar je bent al véél dikker geweest)
Ik zit deze week een beetje in de stress (word gedoopt zondag) en dan eet ik automatisch minder!
@isabeau: Nijntje is nog liever dan ik hem in gedachten had! en een dikke knuffel!
Baptist?quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:30 schreef freecell het volgende:
Vanmorgen even gewogen. Viel mee, ik voel me echt vet na de feestdagen en heb ook het idee dat ik meer buik heb, zegt de weegschaal van niet
(ik vroeg het trouwens aan vriendlief: "zie je ook dat ik wat dikker ben?" antwoord: "ja, toch wel een beetje zo na de feestdagen, maar je bent al véél dikker geweest)
Ik zit deze week een beetje in de stress (word gedoopt zondag) en dan eet ik automatisch minder!
@isabeau: Nijntje is nog liever dan ik hem in gedachten had! en een dikke knuffel!
erg spannend! Vooral omdat ik voor in de kerk een getuigenis moet geven voor de hele gemeente *ril*quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Spannend hoor... Lijkt me best wel inpact hebben. Welk geloof? En hoe sta je tegenover de ceremonie? Ik ben zelf katholiek, volgens het standaard protocol... gedoopt toen ik een baby was, communie met 8 jaar, vormsel met 12 jaar... Heb alleen het trouwen overgeslagen![]()
Spannend! Zeker dat getuigenis, blijft toch altijd een beetje eng. Hoe groot is de gemeente waar je gedoopt wordt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:23 schreef freecell het volgende:
[..]
erg spannend! Vooral omdat ik voor in de kerk een getuigenis moet geven voor de hele gemeente *ril*
Geloof: Evangelisch-achtig het is een kerk die oorspronkelijk uit engeland komt en past dus niet helemaal in het Nederlandse classificatiesysteem pastvan oorsprong ben ik gereformeerd vrijgemaakt, maar heb dus een nieuwe van kerk nu
Het voordeel is dat vriendlief samen met mij kopje onder gaatDan is het al wat minder eng.
Maar het blijft erg spannend![]()
ongeveer 300.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Spannend! Zeker dat getuigenis, blijft toch altijd een beetje eng. Hoe groot is de gemeente waar je gedoopt wordt?
Ik ben gedoopt toen ik 17 was. Is al weer bijna 10 jaar geleden, tjonge wat gaat dat snel. Was in een Volle Evangelie Gemeente, gelukkig maar een kleine gemeente, er waren maar iets van 30 mensen aanwezig. Toch vond ik het best eng om voor die mensen te spreken. Ik had een blaadje met daarop mijn "tekst", tegen de tijd dat ik mijn getuigenis moest geven was het blaadje zo verkreukt dat het volledig onleesbaar was.
Petit Suisse, = volgens mij gewone magere yoghurtquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:17 schreef Iksje het volgende:
Gek, hoe heten die dingen dan in Nederland? Of eten jullie die dingen niet zo vaak?
Ben een Belgje maar al sinds mijn puberjaren een beetje verliefd op Nederland en z'n gewoontes![]()
Joy. Ik heb het vanaf m'n knieen tot aan m'n ellebogen. Leuk als je kleren een plekje niet helemaal bedekken en mensen vragen of je aan automutilatie doet. =S Maar dat zal nog een feest worden bij mij dan, als het inderdaad niet meer terug zou rekken, want mijn hele lijf zit dus praktisch onder en ik ben zo iemand die over de hele lijn dik is. Gelukkig val ik heel langzaam af. Die (bijna) tien kilo merk ik niet eens aan m'n vel, maar da's niet gek in anderhalf jaar tijd dan denk ik.quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:18 schreef kwakveense het volgende:
striae voornamelijk op de plakken war de meeste meisjes dat hormonaal hebben, heupen, klein beetje op mijn buik, niet veel, borsten en...het irritantste op de binnenkant van mijn bovenbenen...
dankquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:24 schreef Rewimo het volgende:
Hè wat naar ymme. Hoop dat het gauw beter gaat, met jullie allebei
Oh, wat verdrietig... natuurlijk mis je hemquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:24 schreef ymme het volgende:
we hebben de hond moeten laten inslapen gisteravond.
Ik kan het niet begrijpen. waarom... hij is weg nu. Hij is er niet meer.
hij bleek aalvleesklierkanker te hebben ,en heel veel pijn. En dat wil je ook niet.
Ik mis hem.. wil hem vasthouden.
Het valt mij idd wel op dat ie WW-cd dus niet kijkt naar voedingsstoffen, maar alleen naar calorieen en vet. Of heb ik nog een feature gemist?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:39 schreef Rewimo het volgende:
De punten zijn volgens mij gekoppeld aan calorieën, niet aan voedingsstoffen. En een snee brood bevat ongeveer evenveel calorieën, ongeacht het soort brood, voor zover ik weet.
Edit:
brood (gemiddeld) 100 gr. 240
brood (volkoren) 100 gr. 208
brood (wit) 100 gr. 226
bruin brood 100 gr. 250
Bron: www.calorietabel.nl
Ik vind het alleen niet te zuipenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:44 schreef Faat het volgende:
[..]
Ik vind dat Fruit2Day wel een uitkomst, zitten geen toegevoegde suikers in,
maar wel stukjes fruit, zodat het eigenlijk ook weer niet echt sap is
[afbeelding]
Eén flesje is gelijk aan 2 porties fruit!!![]()
radijsjes, paprika...quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:47 schreef kwakveense het volgende:
Ik zit nu met een groot bord vol radijsjes, paprika en winterpeen voor me....snackuhhhhhh
quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:46 schreef Faithy het volgende:
en ISA!!!!!!! WAT EEN GEWELDIG NIJNEBEEST!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of: een Zwabbel.., zoals ik een konijn noem![]()
redenatie:
Rabbit - Rabbiet - Zwabbiet - Zwabbel..
don't ask more![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |