abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 januari 2006 @ 11:01:41 #51
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_33896395
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 10:49 schreef kwakveense het volgende:
....ik heb ook geen zin om me vol te proppen et tussendoortjes om maar meer te eten, tegen heug en meug....ik dacht echt dat 1400/1500 wel goed was...
Is het ook hoor

Maar wat apart dat je 's avonds na het avondeten niets meer eet en dan 's ochtends maar
nauwelijks kunt ontbijten

Ik zou een mega-ontbijt lusten de volgende ochtend als ik vanaf het avondeten niets meer
heb genomen!!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 januari 2006 @ 11:08:44 #52
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_33896605
Ik heb moeite met brood eten 's morgens vroeg (ontbijt om een uur of 7 hier). Dus neem ik muesli met melk, dat lukt wel. Bovendien krijg ik daarvan veel minder snel trek in de loop van de ochtend, dat is ook wel prettig.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_33896720
Ik fiets altijd naar mijn werk en om half 7 's ochtends krijg ik echt niets weg. Dus ik eet meestal op mijn werk mn eerste boterham. Is meestal rond een uur of 8.

Isa, goed om je weer te zien posten! Sterte ook!
pi_33896956
Om hoe laat eet je dan kwakveense? Want als ik vroeg op de avond eet (in mijn geval 18u), heb ik wel eens honger rond 21u. Klein soepje of fruit is gelukkig niet zo slecht voor het slapengaan

Lees ook regelmatig dat mensen geen fruit of groenten lusten... volgens mij moeten je smaakpapillen echt wennen aan die 'nieuwe smaak'. Een beetje zoals veel mensen met de jaren de smaak van olijven, asperges, spruitjes, witloof en andere 'probleemgroentes' leren appreciëren.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 11:22:31 #55
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_33896965
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 11:08 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb moeite met brood eten 's morgens vroeg.....
Ook als je vanaf het avondeten niets meer hebt genomen?

Ik heb eigenlijk altijd meteen honger. Weliswaar verleidelijk om dan meteen te beginnen met eten,
maar tis gelukkig makkelijk weg te krijgen door een kop koffie te drinken.
Ik wil zelf pas om half 9 mijn ontbijt nemen en sta hier doorgaans om half 6 's ochtends op, dus ik
moet wat doen om die uurtjes te overbruggen (doe ik trouwens soms met wat soezen op de bank)
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_33897310
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 10:49 schreef kwakveense het volgende:
even uit het vorige topic:
[..]

<knip>

Ik vind het al moeilijk om aan twee stuks fruit per dag te komen, meestal is het er 1...ik vidn fruit echt niet lekker....Ik eet meestal wel extra rauwkost tussen de middag en bij de avondmaaltijd...daar was ik gisteren niet aan toegekomen.

Ik merk dat ik, als ik lijn, heel erg oet opletten dat ik voldoende eet van gezonde dingen. Ik ben voornamelijk dik gewordevan tussendoortjes. ik ben namlijk echt geen grote eter en zoals ik al zei, ik hou niet van fruit, ik ontbijt niet graag etc.
Lust je wel paprika en/of tomaat? Dat is namelijk ook fruit...
De diëtiste waar ik vorig jaar liep zei dat je ook vruchtensap mag tellen als fruit. Een glas sinaasappelsap staat gelijk aan 1 portie fruit. Misschien is er wel sap dat je lekker vind?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 januari 2006 @ 11:40:40 #57
13151 crew  Rewimo
pi_33897449
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 11:22 schreef Faat het volgende:
Ook als je vanaf het avondeten niets meer hebt genomen?

Ik heb eigenlijk altijd meteen honger. Weliswaar verleidelijk om dan meteen te beginnen met eten,
maar tis gelukkig makkelijk weg te krijgen door een kop koffie te drinken.
Ik wil zelf pas om half 9 mijn ontbijt nemen en sta hier doorgaans om half 6 's ochtends op, dus ik
moet wat doen om die uurtjes te overbruggen (doe ik trouwens soms met wat soezen op de bank)
Ik eet 's avonds nog wel wat hoor Dat moet zelfs wel, anders krijg ik te weinig binnen. Maar 's morgens zo vroeg brood eten, nee dank je. In het weekend als ik later eet (9 uur of zo) lukt het me prima. Maar om 7 uur krijg ik dat echt niet weg.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 11:44:12 #58
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_33897532
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 11:35 schreef Levitation het volgende:
Lust je wel paprika en/of tomaat? Dat is namelijk ook fruit...
De diëtiste waar ik vorig jaar liep zei dat je ook vruchtensap mag tellen als fruit. Een glas sinaasappelsap staat gelijk aan 1 portie fruit. Misschien is er wel sap dat je lekker vind?
Ik vind dat Fruit2Day wel een uitkomst, zitten geen toegevoegde suikers in,
maar wel stukjes fruit, zodat het eigenlijk ook weer niet echt sap is

Eén flesje is gelijk aan 2 porties fruit!!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 januari 2006 @ 11:45:09 #59
13151 crew  Rewimo
pi_33897552
Da's ook een idee Ik heb een poosje ontbeten met Hero Fruitontbijt Light, maar daar heb ik nu niet meer genoeg aan.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 11:45:29 #60
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33897559
Ik eet heel veel paprika...paprika is lekker!

Ik ben een enorme zeikerd qua eten. Ik kan nog wel nieuwe dingen aanleren te eten, soms, maar van veel dingen ga ik echt kokhalzen, of nog erger, over mijn nek. ik kan er niet echt iets aan doen. Ik heb altijd al moeite gehad met eten. T is of de textuur of de geur die t m doet meestal. ik ben op de een of andere manier heel gevoelig voor geuren en smaken en texturen,... mijn ouders hebben me echt geprobeerd dingen te laten eten maar ik kotste het keer op keer uit...als klein kind al kon ik niet in de buurt van de kaaskraam op de markt staan, en ik loop ook kohalzend door de keuken als mijn moeder spruiten kookt of haas ofzo...heel vervelend. Ik geniet ook niet echt van eten. Alleen van echt ongezonde dingen zoals chocolade en chips oh en rauwkost vind ik heerlijk...gelukkig zijne r ook ongzeonde dingen die ik iet lust en die ik dus makkelijk kan laten staan.

Ik heb echt geen honger als ik vroeg eet s avonds...weet niet wat het is. Ik heb sowieso niet vaak ect honger...meer trek...
als ik niet oplet vergeet ik zo een hele dag te eten (als ik zit t studeren bijvoorbeeld). superslecht! het enige waar ik het aan merk is dat ik chagrijnig word als mijn bloedsuiker te laag wordt.

ik denk dat mijn ongersgnalen gewoon helemaal ind e war zijn door jarenlang verkeerd lijnen en snaaigedrag...eten als je geen trek hebt, niet eten als je wel trek hebt...

nu moet ik van mezelf op gezette tijden eten...ik hoop dat alles dan weer een beetje normaal wordt na verloop van tijd...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 januari 2006 @ 11:48:09 #61
13151 crew  Rewimo
pi_33897639
Dat lijkt me inderdaad een goed idee, kwakveense. Je moet jezelf aanwennen om regelmatig te eten. Ik deed dat ook nooit, zeker niet toen ik nog alleen was. Met Christan erbij is het natuurlijk makkelijker, een kind moet op tijd eten en dan doe je vanzelf mee. Voor hij er was at ik als ik trek had. En dan ook nog de raarste dingen door elkaar
  dinsdag 10 januari 2006 @ 11:48:41 #62
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_33897658
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 11:45 schreef kwakveense het volgende:
....ongersgnalen....
Dat klinkt inderdaad flink in de war!!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  dinsdag 10 januari 2006 @ 11:51:28 #63
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33897738
wow....ik kan écht niet typen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 januari 2006 @ 11:52:12 #64
13151 crew  Rewimo
pi_33897772
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 11:51 schreef kwakveense het volgende:
wow....ik kan écht niet typen...
Voedselgebrek doet rare dingen met je

dinsdag 10 januari 2006 @ 11:58:46 #65
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33897948
haha nou ik heb al keurig cruesli op (zonder melk) en begin nu aan een appel....
pi_33898658
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 11:45 schreef kwakveense het volgende:
Ik eet heel veel paprika...paprika is lekker!

Ik ben een enorme zeikerd qua eten. Ik kan nog wel nieuwe dingen aanleren te eten, soms, maar van veel dingen ga ik echt kokhalzen, of nog erger, over mijn nek. ik kan er niet echt iets aan doen. Ik heb altijd al moeite gehad met eten. T is of de textuur of de geur die t m doet meestal. ik ben op de een of andere manier heel gevoelig voor geuren en smaken en texturen,... mijn ouders hebben me echt geprobeerd dingen te laten eten maar ik kotste het keer op keer uit...als klein kind al kon ik niet in de buurt van de kaaskraam op de markt staan, en ik loop ook kohalzend door de keuken als mijn moeder spruiten kookt of haas ofzo...heel vervelend. Ik geniet ook niet echt van eten. Alleen van echt ongezonde dingen zoals chocolade en chips oh en rauwkost vind ik heerlijk...gelukkig zijne r ook ongzeonde dingen die ik iet lust en die ik dus makkelijk kan laten staan.
mja ik heb dus precies hetzelfde. Alleen bij mij zijn het dan meestal de goentesmaakjes die mij doen kokhalsen (vooral de bittere soorten). Rauwkost heb ik ook een paar keer geprobeerd, maar dat lukt gewoon niet. Het is overigens niet zo dat ik niet dingen kan leren eten, want er zijn zat dingen die ik vroeger niet lustte en nu wel.

wel frappant dat de dingen die zoooo lekker zijn ook vaak zooo ongezond zijn
  dinsdag 10 januari 2006 @ 12:43:30 #67
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33899258
ik gelof dat dat iets te maken heeft met de oertijd. toen waren snelle energie en vetten dingen die je nodig had en die je niet altijd kon krijgen. al;s gevolg daarvan hebben we nog steedsw een voorkeur voor suikers en vet.

vet is ook smaakversterkend. iets in vet gebakken smaakt anders dan iets zonder vet gebakken...
pi_33900851
Wat gaan jullie snel zeg! Allemaal goede voornemens?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_33902292
Ik heb geen goede voornemens Isabeau, ik val ook weinig af, maar het gaat hier wel beter omdat ik weer een ritme heb, en geen snoep meer in mijn omgeving(op wat kauwgom na)...

Maar ik heb vandaag ook alweer een uur gefietst, en straks moet ik nog weer ruim een half uur in totaal, naar therapie en terug.....

Al heb ik weer zoiets van ik sla therapie wel een keertje over, ik ben moe...
Maarja, mezelf kennende ga ik toch wel..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:44:37 #70
73209 dnzl
Minimalist.
pi_33903407
Ik zie dat ik me hier op een blauwe maandag op heb ingeschreven!
Inmiddels heb ik mijn doel bereikt; veel kilo's kwijtraken en aan zelfvertrouwen winnen .
Met al die kilo's ben ik trouwens ook een hoop euro's kwijtgeraakt, geen broek, trui of shirt dat je past als je zoveel bent afgevallen .

Nog even voor de statistieken en omdat ik er gewoon trots op ben.

dnzl (1m88) (21.8) was 107,0 kg, weegt nu 77 kg en wil graag 77 kg wegen - 30

Veel succes met jullie race tegen de kilo's. Het is soms een bittere pil maar het eindresultaat zal alles meer dan goed maken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 januari 2006 @ 14:49:45 #71
13151 crew  Rewimo
pi_33903579
Knap gedaan dnzl
pi_33903716
dnzl, jij bent gewoon al kwijt wat ik uiteindelijk ooit kwijt hoop te zijn...
Alleen moet ik nog een heel eind...

Wel goed gedaan hoor

waarom lijkt het altijd zo dat mannen veel makkelijker afvallen dan vrouwen
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_33903923
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:53 schreef teigan het volgende:
Omdat dat ook zo is, mannen hebben een betere spier/vet verhouding en dus een hogere verbranding.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:00:39 #74
73209 dnzl
Minimalist.
pi_33903967
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:53 schreef teigan het volgende:
dnzl, jij bent gewoon al kwijt wat ik uiteindelijk ooit kwijt hoop te zijn...
Alleen moet ik nog een heel eind...

Wel goed gedaan hoor

Ik heb er ook veel moeite voor moeten doen hoor!
De echt lekkere dingen laten staan (ook alcohol ), ritme krijgen in je eetpatroon en bovenal keihard bikkelen in de sportschool gaat je niet in de koude kleren zitten. Soms dacht ik ook "F*ck it, waar doe ik het voor, dit schiet niet op". Als het je echt snel wilt afvallen heb je helaas niet genoeg aan halve maatregelen.

Hoe reageren jullie trouwens wanneer men een opmerking maakt over jullie gewichtsverlies?
Ik kan er niet echt goed mee omgaan en heb dat soort opmerkingen ook liever niet, is dat vreemd?

[ Bericht 5% gewijzigd door dnzl op 10-01-2006 15:06:16 ]
pi_33904212
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:00 schreef dnzl het volgende:
Hoe reageren jullie trouwens wanneer men een opmerking maakt over jullie gewichtsverlies?
Ik kan er niet echt goed mee omgaan en heb dat soort opmerkingen ook liever niet, is dat vreemd?
Ik kan er ook niet mee omgaan, ik vind het vaak zelfs vervelend en een ietsiepietsie denigrerend. Alsof ik daarvoor dus niet goed was of zo. Nu ben ik pas knap en geweldig en goed bezig wànt ik ben dunner. Pfffft. Of nog erger: "wat ben je afgevallen!!" op een moment dat je juist bent aangekomen. Dan denk ik altijd dat diegene me wel héél erg dik in gedachten had. Denken mensen soms dat het voor te dikke mensen het beste compliment is dat je kan geven of zo? Dat ze zijn afgevallen..
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:14:25 #76
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_33904433
Ik weet niet goed wat ik er op moet zeggen, maar ben eik ook best beledigd dat tot nu toe slechts 1 iemand er een complimentje over maakte
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 januari 2006 @ 15:24:07 #77
13151 crew  Rewimo
pi_33904731
Ik zit eigenlijk nog te wachten tot ik eens een reactie krijg van mensen die van niks weten. Degenen die weten dat ik geopereerd ben vragen geregeld hoe het gaat en hoe ik me voel en dan zeggen ze ook dat ze het goed kunnen zien. Vind ik hartstikke leuk. Maar ik hoop nou eens iemand tegen het lijf te lopen die van niets weet en die er dan iets over zegt Zo langzamerhand kun je het verschil wel zien Alleen kom ik ze maar niet tegen
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:33:20 #78
73209 dnzl
Minimalist.
pi_33905026
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan er ook niet mee omgaan, ik vind het vaak zelfs vervelend en een ietsiepietsie denigrerend. Alsof ik daarvoor dus niet goed was of zo. Nu ben ik pas knap en geweldig en goed bezig wànt ik ben dunner. Pfffft. Of nog erger: "wat ben je afgevallen!!" op een moment dat je juist bent aangekomen. Dan denk ik altijd dat diegene me wel héél erg dik in gedachten had. Denken mensen soms dat het voor te dikke mensen het beste compliment is dat je kan geven of zo? Dat ze zijn afgevallen..
Zo denk ik er dus ook over. Ik hoop dan ook dat iedereen die ik ken die opmerking hoogstens 1 keer maakt. Zaterdag op een verjaardag zei de oma van mijn vriendin:
"Zoo jij bent afgeslankt! Vroeger was je zo'n dikke puber."
Een vrouw op leeftijd laat ik altijd in haar waarde maar had er wel veel moeite die avond. Ook moest ik opeens van mijn schoonvader publiekelijk de arm om mijn vriendin heen slaan, hij dwong me hier zo ongeveer toe. Het leek wel alsof ik ineens enkel door mijn verbeterde uiterlijk geaccepteerd werd .
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:37:38 #79
35189 Troel
scherp en bot
pi_33905174
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:14 schreef pluisje het volgende:
Ik weet niet goed wat ik er op moet zeggen, maar ben eik ook best beledigd dat tot nu toe slechts 1 iemand er een complimentje over maakte
Het valt mij op dat veel mensen er niets over durven te zeggen onder het motto van "ja, maar dan lijkt het net alsof ik vond dat je dik was"
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_33905305
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:37 schreef Troel het volgende:

Het valt mij op dat veel mensen er niets over durven te zeggen onder het motto van "ja, maar dan lijkt het net alsof ik vond dat je dik was"
Ik vind dus ook dat het dan net lijkt alsof je daarvoor dus dik en niet goed genoeg was als ze je na het afvallen allemaal complimentjes maken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 januari 2006 @ 15:41:57 #81
13151 crew  Rewimo
pi_33905320
quote:
En dat wist je zelf niet natuurlijk
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:43:46 #82
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33905381
ik ben aan de ene kant blij als mensen het zien. maar t is wel vervelend als je het idee krijgt dat ze je dik dus niet leuk fo knap vonden.

alhoewel ik wel blij ben nu ik van mensen hoor dat ze me zowiezo niet als " dik persoon" beschouwen, maar als een leuk meisje, terwijl ik mezelf altijd als eerste als dik bestempel.
pi_33905478
De meeste mensen vragen er niet naar, en ik krijg er ook niet veel over te horen, maarja, ik sta nu ook al een tijdje stil..

Mijn huisarts maakt nog wel regelmatig een opmerking erover, en dat is wel fijn, het is een soort van motivatie om door te gaan dan, en zij weet zelf heel goed hoe lastig het is om af te vallen..
  dinsdag 10 januari 2006 @ 16:01:40 #84
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_33906065
quote:

[..]

Ja dat is het ook denk ik

Maar goed, ik ben dus wel iemand die zo nu en dan een beetje aanmoediging en complimentjes waardeert Maar een beter compliment dan mijn kledingkast, waar alles inmiddels 2 maten kleiner is dan een half jaar geleden, is er eik niet
  dinsdag 10 januari 2006 @ 16:07:48 #85
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33906292
dat vind ik zo frustrerend...ik kan nog steeds geen broekmat kleiner aan, terwijl ik 9 kilo ben afgevallen..

maat 48 zit nu ruim, voorheen krap...maar 46 pasik niet...

vaak pas ik van de nieuw collectie 48 ook niet, maar dan geef ik het model de schuld want ik ebn dus echt n'iet dikker geworden...
pi_33906506
Ik vind het eik wel leuk om een complimentje te krijgen dat ik ben afgevallen . Voelt toch weer als een schoudersklopje aan om gewoon verder te gaan. Maar soms wordt het wel te bont hoor... degenen die het vragen bedoelen het goed maar ze moeten niet gaan overdrijven. Ik schijn nu nog steeds af te vallen (kan wellicht liggen dat ik nu een kleinere maat heb 40/42) terwijl ik gedurende de wintermaanden ben aangekomen . Laatst maakte iemand het helemaal bont: ik was aangekomen doordat ik zwanger was (wat IS dat toch met die mensen?) ...
pi_33906771
Ben je zwanger, Pandorah
  dinsdag 10 januari 2006 @ 16:22:48 #88
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_33906797
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:07 schreef kwakveense het volgende:
dat vind ik zo frustrerend...ik kan nog steeds geen broekmat kleiner aan, terwijl ik 9 kilo ben afgevallen..

maat 48 zit nu ruim, voorheen krap...maar 46 pasik niet...

vaak pas ik van de nieuw collectie 48 ook niet, maar dan geef ik het model de schuld want ik ebn dus echt n'iet dikker geworden...
Oh, da's niet leuk
Ik moet ook zeggen dat er bij mij eerst kilo's afgingen, en daarna pas echt centimeters. Toen ik een periode nauwelijks afviel, had ik toch opeens een maat kleiner, om maar eens wat te noemen. Komt vast nog wel goed dus
  dinsdag 10 januari 2006 @ 16:24:06 #89
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33906841
ik sport nu ook weer keurig, dus dan zullen de centimeters wel gaan slinken
  dinsdag 10 januari 2006 @ 16:24:39 #90
73209 dnzl
Minimalist.
pi_33906862
Jep, het duurt een paar maanden voordat de huid zelf ook daadwerkelijk begint te slinken.
pi_33906876
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Ben je zwanger, Pandorah
Ik weet van niks! (Nee dus)
pi_33907514
Ik heb ook nog wel het idee dat ik in kilo's niets afval, maar in omvang wel..
Maar dat kan ook gewoon zijn dat ik zoiets te graag wil...
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:19:11 #93
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_33908804
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:24 schreef dnzl het volgende:
Jep, het duurt een paar maanden voordat de huid zelf ook daadwerkelijk begint te slinken.
Als het al gebeurt, want in sommige gevallen is de rek er echt helemaal uit en slinkt
je huid gewoon niet meer. Pech....maar helaas
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_33916419
Nou, dat zal bij Kwakveense nog wel meevallen, die is nog jong en rekbaar. =P

Soms vrees ik wel dat de huid op mijn buik niet meer terug zal rekken, omdat ik daar heel veel striae heb (echt heel veel, ws. bindweefselprobleempje, en ook echt meer dan een centimeter breed. Als ik daar de huid beetpak puilt alles daar dus ook gewoon tussendoor, omdat het totaal geen steun meer heeft, heel naar is dat...).
Sanity is (not) statistical
pi_33917139
Ik ben benieuwd of mijn huid nog zal slinken. Heb ook behoorlijk wat striae, maar ik ben nog wel jong. Hoe is dat gegaan bij de mensen die al behoorlijk wat zijn afgevallen?
It is your friends who make your world!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 januari 2006 @ 22:21:54 #96
13151 crew  Rewimo
pi_33920686
Hm ik heb een heeeeeeeeeeeeeele oude huid Tot nu toe gaat het redelijk maar ja, als ik nog 20 of 30 kilo verder ben zal dat wel anders zijn
pi_33921601
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:21 schreef Rewimo het volgende:
Hm ik heb een heeeeeeeeeeeeeele oude huid Tot nu toe gaat het redelijk maar ja, als ik nog 20 of 30 kilo verder ben zal dat wel anders zijn
Oh ja damn wat ben jij oud! Hahaha, geintje hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 januari 2006 @ 22:42:25 #98
13151 crew  Rewimo
pi_33921636
Vergeleken met het overgrote deel van de Fok!bevolking wel ja
pi_33922270
  dinsdag 10 januari 2006 @ 23:31:12 #100
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_33923706
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:01 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn huid nog zal slinken. Heb ook behoorlijk wat striae, maar ik ben nog wel jong. Hoe is dat gegaan bij de mensen die al behoorlijk wat zijn afgevallen?
Slecht
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')