abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33942512
Hey, wat vervelend. Beterschap, ymme
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_33942546
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:50 schreef Isabeau het volgende:
Hey, wat vervelend. Beterschap, ymme
Dank je wel
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 januari 2006 @ 17:24:47 #128
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_33943595
Hè wat naar ymme. Hoop dat het gauw beter gaat, met jullie allebei
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_33944355
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:24 schreef Rewimo het volgende:
Hè wat naar ymme. Hoop dat het gauw beter gaat, met jullie allebei
dank
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:58:41 #130
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_33944658
nou ik heb ook van die mooie streepjes op mijn buik, het trekt al wel wat weg, maar echt mooi wordt het niet meer denk ik. ook merk ik nu al (na bijna 25 kg gewichtsverlies) dat ik teveel (uitgerekt) vel heb...
dus dat zal wel een buikwandcorrectie worden tzt
naja heb er vandaag toevallig eentje gezien (en ingeleidt aplaus) en het is echt een superresultaat, wel een flinke operatie, maar een fantastisch resultaat.
en dat al direct na ok, het litteken is dun en zit echt laag, dus in je ondergoed, en je navel wordt weer mooi in het midden geplaatst.

netjes hoor!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_33965682
we hebben de hond moeten laten inslapen gisteravond.
Ik kan het niet begrijpen. waarom... hij is weg nu. Hij is er niet meer.
hij bleek aalvleesklierkanker te hebben ,en heel veel pijn. En dat wil je ook niet.
Ik mis hem.. wil hem vasthouden.
pi_33965720
Ach jee Ymme toch, wat verdrietig zo opeens . Heel veel sterkte ermee .
pi_33965762
da's niet leuk, sterkte. Enig verlichting die het je kan geven is dat hij nu geen pijn meer heeft.

edit: terwijl ik dit typ besef ik eigenlijk dat mijn username niet echt geschikt is op dit moment, sorry
Zu hause ist alles besser
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 januari 2006 @ 09:29:56 #134
13151 crew  Rewimo
pi_33965763
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:24 schreef ymme het volgende:
we hebben de hond moeten laten inslapen gisteravond.
Ik kan het niet begrijpen. waarom... hij is weg nu. Hij is er niet meer.
hij bleek aalvleesklierkanker te hebben ,en heel veel pijn. En dat wil je ook niet.
Ik mis hem.. wil hem vasthouden.
Oh, wat verdrietig... natuurlijk mis je hem Je hebt wel gedaan wat het beste was voor hem, maar ja... Sterkte hoor!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_33965828
Wat verschrikkelijk kut voor je Ymme!
Sterkte!

Kan iemand mij trouwens een logische verklaring geven waarom Weight Watchers voor alle soorten brood per 100 gram 4 punten berekent? Donkerbruinbrood-met-multiveelgranen is toch veel beter dan wit brood? Waarom krijgt het dan allebei net zoveel punten?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 januari 2006 @ 09:39:23 #136
13151 crew  Rewimo
pi_33965926
De punten zijn volgens mij gekoppeld aan calorieën, niet aan voedingsstoffen. En een snee brood bevat ongeveer evenveel calorieën, ongeacht het soort brood, voor zover ik weet.

Edit:

brood (gemiddeld) 100 gr. 240
brood (volkoren) 100 gr. 208
brood (wit) 100 gr. 226
bruin brood 100 gr. 250

Bron: www.calorietabel.nl
pi_33966154
Ymme, veel sterkte... Hoop dat je afscheid ondanks zijn ziekte en het inslapen toch mooi was, als herinnering...
pi_33966588
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:39 schreef Rewimo het volgende:
De punten zijn volgens mij gekoppeld aan calorieën, niet aan voedingsstoffen. En een snee brood bevat ongeveer evenveel calorieën, ongeacht het soort brood, voor zover ik weet.

Edit:

brood (gemiddeld) 100 gr. 240
brood (volkoren) 100 gr. 208
brood (wit) 100 gr. 226
bruin brood 100 gr. 250

Bron: www.calorietabel.nl
Het valt mij idd wel op dat ie WW-cd dus niet kijkt naar voedingsstoffen, maar alleen naar calorieen en vet. Of heb ik nog een feature gemist?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 januari 2006 @ 10:20:33 #139
13151 crew  Rewimo
pi_33966817
WW is gewoon een puntendieet Alleen doen ze wel hun best om het leuk te verpakken met veel tips en recepten en zo. Feit is natuurlijk dat je moet besparen op vet en koolhydraten, en dus baseren ze daar de puntentelling op.
pi_33970635
ymme, wat erg voor je...maar dit is het beste voor je dier, alvleesklierkanker doet ook heel veel pijn. Sterkte met je verlies.

Liejannuh, afvallen gaat ook alleen maar om energie/kcal. Wat Atkins, Southbeach, Montignac etc etc ook beweren: het gaat puur en alleen om de hoeveelheid energie die je binnenkrijgt. Hier en daar met wat kleine zijsprongetjes (zo schijn je sneller af te vallen als je voldoende eiwit binnenkrijgt, je schijnt ietsje sneller af te vallen als je ook grapefruitsap drinkt of pinda's eet, maar allemaal niet significant).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_33972309
*knuffelt Ymme*

enzo... rot... vervelend.. naar.. wat zeg je tegen iemand die net een dierbaar wezen heeft verloren... dan maar

Hier gaat het goed.
Geen snoep, niet teveel eten, maar wel genoeg, voel me goed, en zie ook wel weer wat resultaat als ik in de spiegel kijk...

vol goede moed gaan we weer verder
Doei.
pi_33972399
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 11:44 schreef Faat het volgende:

[..]

Ik vind dat Fruit2Day wel een uitkomst, zitten geen toegevoegde suikers in,
maar wel stukjes fruit, zodat het eigenlijk ook weer niet echt sap is

[afbeelding]

Eén flesje is gelijk aan 2 porties fruit!!
Ik vind het alleen niet te zuipen

en ISA!!!!!!! WAT EEN GEWELDIG NIJNEBEEST!!!

Of: een Zwabbel.., zoals ik een konijn noem

redenatie:

Rabbit - Rabbiet - Zwabbiet - Zwabbel..

don't ask more
Doei.
  donderdag 12 januari 2006 @ 13:47:01 #143
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33972415
ik voel me superlekker! ik ben zo blij dat ik weer netjes begonnen ben met gezond eten!

Ik zit nu met een groot bord vol radijsjes, paprika en winterpeen voor me....snackuhhhhhh
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_33975163
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:47 schreef kwakveense het volgende:
Ik zit nu met een groot bord vol radijsjes, paprika en winterpeen voor me....snackuhhhhhh
radijsjes, paprika...
Leuk dat het zo goed gaat!
pi_33975483
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:46 schreef Faithy het volgende:

en ISA!!!!!!! WAT EEN GEWELDIG NIJNEBEEST!!!

Of: een Zwabbel.., zoals ik een konijn noem

redenatie:

Rabbit - Rabbiet - Zwabbiet - Zwabbel..

don't ask more
maf mens

Hij is ook verschrikkelijk ondeugend en zoooo lief. Alleen vrees ik dat het dier momenteel meer groenvoer krijgt dan ik Hij krijgt elke dag andijvie, witlof, bleekselderij, wortel, plus een extra groente (zoals stukje paprika) en dan ook nog een stukje fruit. Ik krijg dat niet binnen op een dag

"Het Konijnendieet" zou dat een gat in de markt zijn? Of is hooi heel slecht te verteren?
pi_33975691
Je moet wel uitkijken met veel groenvoer geven hoor. Er wordt wel gedaan of konijnen leven op groenten, maar ze hebben nogal gevoelige darmen en kunnen vaak grote stukken groenten niet aan. Bovendien mogen ze niet al te veel eten, omdat konijnen normaalgesproken hun eigen keutels op moeten eten (weet niet meer precies waarom, maar goed) en als ze te veel voedsel aangereikt krijgen houden ze hiermee op, waardoor de spijsvertering in de war raakt en ze zichzelf ook niet meer schoonhouden van onder. Dus zodra je merkt dat er iets anders in het hok ligt dan harde, droge ronde keutels moet je wel minderen met de groente en meer hooi geven. (Bedoel het niet belerend of zo hoor, maar had zelf dat probleem met m'n konijn, terwijl ik dus ook dacht er goed aan te doen veel groente en fruit te geven...).

Oh, en even lekker offtopic. =P
(Hooi zie ik zelf niet zo zitten trouwens, en ik wil ook graag sla kunnen blijven eten)

Meer ontopic: 83,9 =)

[ Bericht 3% gewijzigd door Maeghan op 12-01-2006 15:32:40 ]
Sanity is (not) statistical
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:36:28 #147
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33976161
mijn moeder noemt me altijd haar konijn:P ik eet al sinds ik kleuter ben rawkost bij het leven...

mensen schijnen ook last van hun darmen te kunnen krijgen ervan, maar ik heb geen last..ben er waarschijnlijk wel aan gewend inmiddels
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:41:42 #148
35189 Troel
scherp en bot
pi_33976347
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:46 schreef Faithy het volgende:

[..]
Zwabbel
Een kortoorhaas dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_33977823
Maeghan: ik weet inmiddels alles van konijntjes hoor Maar je hebt wel gelijk, de meeste mensen hebben geen idee wat een konijn wel en niet mag hebben. Die zachte keutels waar je het over hebt zijn blindedarm keutels, daar halen ze o.a. vitamine B en K uit. Groenvoer is prima, maar moet je heel rustig opbouwen. Hij krijgt niet zo heel veel, maar wel veel variatie. Daarbij maar een minihandje biks per dag en de rest van de dag mag hij leven op hooi. En dat werkt prima Maar goed, er bestaan heel erg veel misverstanden over konijnen. Dat het knaagdieren zouden zijn, dat likstenen goed voor ze zijn, dat gemengd voer beter voor ze is, dat van die snoepjes uit dierenwinkels zoals yoghurtsnoepjes gezond zouden zijn. Allemaal niet waar dus. Maar dat vertellen ze je in de dierenwinkel niet, want die willen alleen maar verkopen.

Zo, lekker offtopic Ook al gaat het over gezond voedsel
  donderdag 12 januari 2006 @ 17:26:55 #150
35189 Troel
scherp en bot
pi_33980236
Over gezond eten gesproken:

onze cavia's vroten dat gemengd voer niet eens
Die kregen Hope Farms, dat aten ze wel en gewoon groenvoer. Toen ze dood waren heeft de hond van me tante de rest van de Hope Farms opgegeten, hij dacht dat het hondesnoepjes waren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')