Ik ook!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:58 schreef Biancavia het volgende:
Ik dacht altijd dat als men het in verband met de oorlog over de geallieerden had, dat dat juist de vijand was.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:47 schreef Merel1808 het volgende:
Bij een brievenbus heb je altijd 2 gleuven, 1 voor de lokale postcodes, en 1 voor de 'overige postcodes'. Ik dacht vroeger dus altijd dat er zoveel post naar onze regio zoveel post gestuurd werd, dat ze besloten hadden een apart vakje voor ons te maken
Pas toen ik 12 was en ergens in Limburg een brievenbus zag met een ander nummer erop drong het tot me door..
hangt er vanaf vanuit welk kamp je kijkt :-) maar ik heb het ook even goed moeten bekijken hahaquote:
Ik weet dat ook pas sinds kort. Vind het nog steeds wel een rare benaming. Noem het dan gewoon tegels.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:20 schreef blieblie het volgende:
Ik kwam er 2 weken geleden pas achter dat Plavuizen, tegels zijn, en geen tapijt.
Ik had namelijk ooit de link "plavuis" - "pluis" gelegd.
HOLY FUCK daar heb ik ook nachtmerries van gehadquote:Op maandag 13 februari 2006 00:27 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die mond in die muur ergens in t buitenland. Als je een leugen vertelde beet ie je hand eraf. Was oa geloof ik ook in Bassie en Adriaan, heb ik nachtmerries van gehad man
and this affected your sexual life how?....quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:14 schreef Genjuro het volgende:
[..]
HOLY FUCK daar heb ik ook nachtmerries van gehad![]()
![]()
Ik was die muur al lang vergeten, daarom had ik vroeger schrik mijn hand door een gat te steken dat ik niet kon zien.
Was idd in Bassie en Adriaan
quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
and this affected your sexual life how?....
quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
and this affected your sexual life how?....
In welke niet?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:34 schreef Genjuro het volgende:
[..]
![]()
in welk deel van je vriendin steek jij je hele hand?...
Whehehe, geweldigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:47 schreef Merel1808 het volgende:
Bij een brievenbus heb je altijd 2 gleuven, 1 voor de lokale postcodes, en 1 voor de 'overige postcodes'. Ik dacht vroeger dus altijd dat er zoveel post naar onze regio zoveel post gestuurd werd, dat ze besloten hadden een apart vakje voor ons te maken
Pas toen ik 12 was en ergens in Limburg een brievenbus zag met een ander nummer erop drong het tot me door..
Dan wil je denk ik niet weten waar frikandellen van gemaakt wordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:35 schreef izzypizzy het volgende:
o ik heb er nog 1!!! Vroeger was ik gek op leverkaas en leverworst... Pas sinds een paar jaar besefte ik op een dag dat het van fucking LEVER gemaakt is!!! that's like IEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWWWWWWW.... Ik kan het nu echt niet meer eten....![]()
Van separatorvlees dus.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:54 schreef BrainOverfloW het volgende:
Dan wil je denk ik niet weten waar frikandellen van gemaakt worden![]()
Ja dat is van vleesafval toch en heb ook welis gehoord van koeienogen?!!?! Maar toch geloof ik dat niet egt....als het nou koeienoog-rol zou heten okee hahahahahhahahaha... Maar anywayz ik hou ook niet echt van frakadellen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:54 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
LOL ik dacht dat dat houten planken waren die kleine dingen (niet laminaat)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:20 schreef blieblie het volgende:
Ik kwam er 2 weken geleden pas achter dat Plavuizen, tegels zijn, en geen tapijt.
Ik had namelijk ooit de link "plavuis" - "pluis" gelegd.
Parket?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:13 schreef Camplo het volgende:
[..]
LOL ik dacht dat dat houten planken waren die kleine dingen (niet laminaat)![]()
Das dus gewoon scheiterijquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:35 schreef izzypizzy het volgende:
o ik heb er nog 1!!! Vroeger was ik gek op leverkaas en leverworst... Pas sinds een paar jaar besefte ik op een dag dat het van fucking LEVER gemaakt is!!! that's like IEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWWWWWWW.... Ik kan het nu echt niet meer eten....![]()
hahaha, omg ik dus ook.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:14 schreef Genjuro het volgende:
[..]
HOLY FUCK daar heb ik ook nachtmerries van gehad![]()
![]()
Ik was die muur al lang vergeten, daarom had ik vroeger schrik mijn hand door een gat te steken dat ik niet kon zien.
Was idd in Bassie en Adriaan
Laatst schreef ik ook nog "hens" in een voetbal topic zonder na te denken, en ik heb het geweten ookquote:Op maandag 13 februari 2006 22:58 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ook zoiets, als klein jongetje hoorde ik weleens langs de zijlijn van die vage uitspraken als ik op het veld stond (in de tijd van de E en F, misschien zelfs D nog).
Voorbeelden:
- Hands was natuurlijk geen hands maar "hens" (kwam door de Kameleon, één van de boeken heette "Alle hens aan dek, Kameleon!")
Plinten?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:13 schreef Camplo het volgende:
[..]
LOL ik dacht dat dat houten planken waren die kleine dingen (niet laminaat)![]()
Zo heb ik nog enige tijd gedacht dat het 'Disnep' was:quote:Op zondag 12 februari 2006 18:18 schreef KaiN het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het de AN was. Het heeft ook lang geduurd voordat anderen begrepen waar ik heen ging als ik zei dat ik naar de AN ging.
[afbeelding]
Ik heb het niet over spelling, ik heb het over het feit dat het bij rondetijd nogal duidelijk is dat het om de tijd van een ronde gaat.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat doet niet ter zake sinds de spelling van 1995.
Het is dan eigenlijk ook pindaboter, maar die naam mocht nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:02 schreef maartena het volgende:
Als kind geloofde ik dat Pindakaas gemaakt werd door smeerkaas te mixen met fijngemalen pindas.... en dat er dus echte kaas in zat.
Dan moet je het wel goed zeggen. Het komt uit de Verenigde Staten, waar het peanut butter heet. Maar hier was de naam 'boter' voorbehouden aan echte boter, dus hebben ze het hier pindakaas genoemd. Het heeft hier dus nooit pindaboter geheten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 04:23 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Het is dan eigenlijk ook pindaboter, maar die naam mocht niet
... Pindakaas is toch Nederlandsch en naar de VS gebracht? En geen Amerikaans product dat wij weer eens overgenomen hebben?quote:Op donderdag 16 februari 2006 07:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan moet je het wel goed zeggen. Het komt uit de Verenigde Staten, waar het peanut butter heet. Maar hier was de naam 'boter' voorbehouden aan echte boter, dus hebben ze het hier pindakaas genoemd. Het heeft hier dus nooit pindaboter geheten.
Laatst met een ANW presentatie op school riepen mensen die een zoet product hadden gemaakt dat ze die tandenborstel erbij moesten doen. Ik zo: "Welke tandenborstel, huh, wat?" Iedereen zit me raar aan te kijken, zegt iemand zo: "Linksonderin, die borstel met tandpasta", "OOOOOOOOOOOH dat".quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:36 schreef Serendips het volgende:
Nou, ik had vandaag echt een heel schandalig moment. Er kwam een eind aan een al jarenlang slepend mysterie...
Zodra je op t.v een commercial voor snoepgoed voorbij ziet komen, komt er altijd een pictogrammetje in beeld met een tube erin. Vandaag zat ik met een vriendin t.v. te kijken en ik zei: 'Bij die reclames voor snoep komt nou altijd dat tubetje in beeld, maar ik ben er nog altijd niet achter welk soort snoep dat pictogram moet voorstellen.' Toen heeft ze me maar even voorzichtig duidelijk gemaakt dat het gewoon een tube tandpasta is die je in beeld ziet.
Hoe kun je zo hardnekkig in je eigen idee blijven geloven....?![]()
Jawel hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:36 schreef Yozzz het volgende:
[..]
... Pindakaas is toch Nederlandsch en naar de VS gebracht? En geen Amerikaans product dat wij weer eens overgenomen hebben?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:36 schreef Yozzz het volgende:
[..]
... Pindakaas is toch Nederlandsch en naar de VS gebracht? En geen Amerikaans product dat wij weer eens overgenomen hebben?
Bronquote:Pindakaas, zoals we het heden ten dage kennen, is een uitvinding van de Amerikaanse arts en tevens één van de eerste moderne vegetariërs Dr John Harvey Kellogg. De arts vond het uit in 1894 als een voedingsrijk en lichtverteerbaar product voor zijn patiënten. Ondanks de naam, bevat pindakaas geen kaas of andere melkproducten. Pindakaas bevat normaalgesproken pinda's, zout en soms een emulgator.
Frikandellen zijn een stuk lekkerder dan leverworstquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:54 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:35 schreef vitalic het volgende:
Geloof het of niet, maar ik lees al een tijdje fok! en heb speciaal nu eindelijk een account gemaakt om bijvoorbeeld dit te delen:
Vroeger als kleuter had iedereen het altijd over links en rechts, maar waarschijnlijk was ik er gewoon nog niet aan toe qua leeftijd om die kennis onder de knie te hebben (heh). Anyway, ik herinneer me nog dat ik heel bewust voor mezelf wel even links en rechts had bepaald.
Je raadt het al, verkeerd om dus.... Ik ben nu 20 en ik heb serieus er nog heel vaak last van.
Je bedoelt Jaap Stobbe als de Plaaggeest.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:27 schreef Patje1987 het volgende:
ik was ook bang van die grappemaken bij bassie en adriaan hoe heet ie ookweer.
Ja!quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:47 schreef faberic het volgende:
[..]
Laatst met een ANW presentatie op school riepen mensen die een zoet product hadden gemaakt dat ze die tandenborstel erbij moesten doen. Ik zo: "Welke tandenborstel, huh, wat?" Iedereen zit me raar aan te kijken, zegt iemand zo: "Linksonderin, die borstel met tandpasta", "OOOOOOOOOOOH dat".
Nooit geweten dat dat een tandenborstel was, ik zag het altijd bij mars reclame enzo dus ik dacht altijd (tot aan nu, verdomme 15 jaar oud!!!) dat het iets was met een caramel laag eroverheen, dat het behoorde tot die categorie "snoep"....
Iddquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:21 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je bedoelt Jaap Stobbe als de Plaaggeest.
Je bent absoluut niet de enige die hem eng vond!
[afbeelding]
Ik hoor altijd dat ik dezelfde wangetjes hebquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:21 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je bedoelt Jaap Stobbe als de Plaaggeest.
Je bent absoluut niet de enige die hem eng vond!
[afbeelding]
Ook van die dingen die met een elastiekje vastzitten?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik hoor altijd dat ik dezelfde wangetjes heb![]()
Dieren konden volgens jou wel praten? Wel begrijpelijk opzich met al die tekenfilms met pratende dieren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:27 schreef Patje1987 het volgende:
vroeger snapte ik de bereboot ookniet want ik dacht dat het dieren waren toen heb ik gehoord dat het poppen waren maar die kunnen weer niet praten.
Ik had dat met ratten.....Ik had een keertje in de grote mensen krant zitten lezen en daar stond een berichtje dat er ergens een rat vanuit het riool omhoog was gekropen naar de w.c.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:59 schreef Biancavia het volgende:
Vroeger bij Theo en Thea kwam er bij een aflevering een keer een hand uit een wc-pot.
Een hele tijd daarna zat ik met angst op de wc, bang dat er ineens een hand uit zou komen.
Gelukkig, ik heb tenminste één medestander op deze aardkloot...quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:47 schreef faberic het volgende:
[..]
Laatst met een ANW presentatie op school riepen mensen die een zoet product hadden gemaakt dat ze die tandenborstel erbij moesten doen. Ik zo: "Welke tandenborstel, huh, wat?" Iedereen zit me raar aan te kijken, zegt iemand zo: "Linksonderin, die borstel met tandpasta", "OOOOOOOOOOOH dat".
Nooit geweten dat dat een tandenborstel was, ik zag het altijd bij mars reclame enzo dus ik dacht altijd (tot aan nu, verdomme 15 jaar oud!!!) dat het iets was met een caramel laag eroverheen, dat het behoorde tot die categorie "snoep"....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |