Ik ook!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:58 schreef Biancavia het volgende:
Ik dacht altijd dat als men het in verband met de oorlog over de geallieerden had, dat dat juist de vijand was.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:47 schreef Merel1808 het volgende:
Bij een brievenbus heb je altijd 2 gleuven, 1 voor de lokale postcodes, en 1 voor de 'overige postcodes'. Ik dacht vroeger dus altijd dat er zoveel post naar onze regio zoveel post gestuurd werd, dat ze besloten hadden een apart vakje voor ons te maken
Pas toen ik 12 was en ergens in Limburg een brievenbus zag met een ander nummer erop drong het tot me door..
hangt er vanaf vanuit welk kamp je kijkt :-) maar ik heb het ook even goed moeten bekijken hahaquote:
Ik weet dat ook pas sinds kort. Vind het nog steeds wel een rare benaming. Noem het dan gewoon tegels.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:20 schreef blieblie het volgende:
Ik kwam er 2 weken geleden pas achter dat Plavuizen, tegels zijn, en geen tapijt.
Ik had namelijk ooit de link "plavuis" - "pluis" gelegd.
HOLY FUCK daar heb ik ook nachtmerries van gehadquote:Op maandag 13 februari 2006 00:27 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die mond in die muur ergens in t buitenland. Als je een leugen vertelde beet ie je hand eraf. Was oa geloof ik ook in Bassie en Adriaan, heb ik nachtmerries van gehad man
and this affected your sexual life how?....quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:14 schreef Genjuro het volgende:
[..]
HOLY FUCK daar heb ik ook nachtmerries van gehad![]()
![]()
Ik was die muur al lang vergeten, daarom had ik vroeger schrik mijn hand door een gat te steken dat ik niet kon zien.
Was idd in Bassie en Adriaan
quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
and this affected your sexual life how?....
quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
and this affected your sexual life how?....
In welke niet?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:34 schreef Genjuro het volgende:
[..]
![]()
in welk deel van je vriendin steek jij je hele hand?...
Whehehe, geweldigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:47 schreef Merel1808 het volgende:
Bij een brievenbus heb je altijd 2 gleuven, 1 voor de lokale postcodes, en 1 voor de 'overige postcodes'. Ik dacht vroeger dus altijd dat er zoveel post naar onze regio zoveel post gestuurd werd, dat ze besloten hadden een apart vakje voor ons te maken
Pas toen ik 12 was en ergens in Limburg een brievenbus zag met een ander nummer erop drong het tot me door..
Dan wil je denk ik niet weten waar frikandellen van gemaakt wordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:35 schreef izzypizzy het volgende:
o ik heb er nog 1!!! Vroeger was ik gek op leverkaas en leverworst... Pas sinds een paar jaar besefte ik op een dag dat het van fucking LEVER gemaakt is!!! that's like IEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWWWWWWW.... Ik kan het nu echt niet meer eten....![]()
Van separatorvlees dus.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:54 schreef BrainOverfloW het volgende:
Dan wil je denk ik niet weten waar frikandellen van gemaakt worden![]()
Ja dat is van vleesafval toch en heb ook welis gehoord van koeienogen?!!?! Maar toch geloof ik dat niet egt....als het nou koeienoog-rol zou heten okee hahahahahhahahaha... Maar anywayz ik hou ook niet echt van frakadellen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:54 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dan wil je denk ik niet weten waar frikandellen van gemaakt worden![]()
LOL ik dacht dat dat houten planken waren die kleine dingen (niet laminaat)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:20 schreef blieblie het volgende:
Ik kwam er 2 weken geleden pas achter dat Plavuizen, tegels zijn, en geen tapijt.
Ik had namelijk ooit de link "plavuis" - "pluis" gelegd.
Parket?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:13 schreef Camplo het volgende:
[..]
LOL ik dacht dat dat houten planken waren die kleine dingen (niet laminaat)![]()
Das dus gewoon scheiterijquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:35 schreef izzypizzy het volgende:
o ik heb er nog 1!!! Vroeger was ik gek op leverkaas en leverworst... Pas sinds een paar jaar besefte ik op een dag dat het van fucking LEVER gemaakt is!!! that's like IEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWWWWWWW.... Ik kan het nu echt niet meer eten....![]()
hahaha, omg ik dus ook.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:14 schreef Genjuro het volgende:
[..]
HOLY FUCK daar heb ik ook nachtmerries van gehad![]()
![]()
Ik was die muur al lang vergeten, daarom had ik vroeger schrik mijn hand door een gat te steken dat ik niet kon zien.
Was idd in Bassie en Adriaan
Laatst schreef ik ook nog "hens" in een voetbal topic zonder na te denken, en ik heb het geweten ookquote:Op maandag 13 februari 2006 22:58 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ook zoiets, als klein jongetje hoorde ik weleens langs de zijlijn van die vage uitspraken als ik op het veld stond (in de tijd van de E en F, misschien zelfs D nog).
Voorbeelden:
- Hands was natuurlijk geen hands maar "hens" (kwam door de Kameleon, één van de boeken heette "Alle hens aan dek, Kameleon!")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |