Jah. Past bij je.quote:
Mike.. das toch zo'n tellsell-naam?quote:
toch alleen als jij je zin niet krijgt ?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:13 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb alleen een harde stem.Ik schreeuw alles.
Zie je nou wel Mike!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
Mike.. das toch zo'n tellsell-naam?
*geweldig mike! vertel meer over dat fantastische product dat de platonische waardes van het vetpercentage doet reduceren tot minimalistische waarden!
Mike is niet veel beter hoor, ik denk dan gelijk aan dat shopprogramma: mike, kijk eens wat ik hierrr heb, is dat niet geweldig !!quote:
iew, een taiwanese hongerslaaf met tietjes en een hongerbuikje!quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
in een keer goed!!!
Nou.. Parler is in ieder geval frans en dat betekent praten. En omdat ik nogal weinig praat dacht ik dat deze nick wel bij mij past.quote:
Ik heb singstarquote:Op maandag 9 januari 2006 00:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kan iemand Ashlee Simpson leren zingen?
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:19 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nou.. Parler is in ieder geval frans en dat betekent praten. En omdat ik nogal weinig praat dacht ik dat deze nick wel bij mij past.
Nou dat als jij enthousiast bent jij volgens mij heel goed de ander mee kan krijgen in je enthouisiasmequote:Op maandag 9 januari 2006 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik ene adrenaline opwekkende stem?
wat moet ik me dáár dan weer bij voorstellen?
Dat was een acteur en die hebben ze dood laten gaan omdat hij meer succes had dan zun producten!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:17 schreef creno het volgende:
[..]
Mike is niet veel beter hoor, ik denk dan gelijk aan dat shopprogramma: mike, kijk eens wat ik hierrr heb, is dat niet geweldig !!
Ja wanneer mocht k nou langskomen voor een avondje?quote:
dat van dat voyeurisme sloeg dus op jouquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dat als jij enthousiast bent jij volgens mij heel goed de ander mee kan krijgen in je enthouisiasme
Weet je wat jij eens moet doen?... jij moet Ang3l bellen! Heb je haar nummer?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dat als jij enthousiast bent jij volgens mij heel goed de ander mee kan krijgen in je enthouisiasme
quote:
O jaquote:Op maandag 9 januari 2006 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja wanneer mocht k nou langskomen voor een avondje?
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja
Uuuuuuuuuuhm. Ff denken.
Dit weekend ben ik weg. Maar maybe daarna.
Jaquote:Op maandag 9 januari 2006 00:22 schreef Parleur het volgende:
[..]
Weet je wat jij eens moet doen?... jij moet Ang3l bellen! Heb je haar nummer?
Dan beginnen we met Ace of Base, die's easyquote:Op maandag 9 januari 2006 00:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Dan mag je me leren DDR te spelen
Volgens mij heb k echt geen conditie daarvoor!
Nee maar ik heb me nog nooit zo kut gevoeld omdat ik eerder weg moest door die klotetreinquote:Op maandag 9 januari 2006 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]ow. Ok.
Nah je hebt anders nog niet gedanst hoor!
Ik neem toch niet opquote:
Jij bent de expertquote:Op maandag 9 januari 2006 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan beginnen we met Ace of Base, die's easy
Iedereen samen met Ang3l wordt ongewild en vaak vooral onbedoeld een komisch duo natuurlijk!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij bent de experten dan zie k Mama ook
Volgens mij zijn jullie echt een leuk komisch duo
Ja mama moet dan ook komen vind ikquote:Op maandag 9 januari 2006 00:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
In feite maakt het niet zo heel erg extreem veel uit of Ang3l opneemt of niet hoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem toch niet op
Ow en ik heb je nr al
Ja iddquote:Op maandag 9 januari 2006 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem toch niet op
Ow en ik heb je nr al
En is Timmeke dan wegquote:
Voor Ang3l weet ik dat nietquote:Op maandag 9 januari 2006 00:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Fuzz wel.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En is Timmeke dan wegen komt Fuzz nog een cameo maken
?
Ik ben niet leukquote:Op maandag 9 januari 2006 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Voor Ang3l weet ik dat niet
maar Mama is leuk![]()
Ik heb een fotoquote:Op maandag 9 januari 2006 00:27 schreef wizarddragon het volgende:
Hoe ziet Parleur er uit!?
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fuzz wel.
Tim weet ik niet.
Doen we vlarp er nog bij en zo, gaan we een mini-PS2-meet doen!
quote:
Ja furby is best liefquote:
ow ik hoor net dat ik mee mag ergens heenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik merk wel dat het al weer helemaal verkeerd gepland is
ik ben er nl dit weekend wel
Ik zie niks zonder m'n lenzen.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat van dat voyeurisme sloeg dus op jou
als ik uit ga kan ik zo genieten van mooie mannen kijken
Red & Blue.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow ik hoor net dat ik mee mag ergens heen
wat fijn
Hahaha ah bah, nu zie ik helemaal voor me hoe een pluche beest bij jou gewoon echt leeft in huis enzo en voor jou sms't en de afwas doet enzoquote:
heb je geen brilquote:
Aibo in konijnenpakquote:Op maandag 9 januari 2006 00:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha ah bah, nu zie ik helemaal voor me hoe een pluche beest bij jou gewoon echt leeft in huis enzo en voor jou sms't en de afwas doet enzo![]()
![]()
Die mag ook wel komen..ben ZO benieuwd hoe die nou in t echie isquote:
quote:
Mama gaat dan beenham in cola makenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die mag ook wel komen..ben ZO benieuwd hoe die nou in t echie is
En gaat mama me dan leren koken? Wel iets makkelijks hoor!
quote:
die Cola komt in een Rouxquote:Op maandag 9 januari 2006 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
basisprincipes zijn in kleine lesjes te leren, zoals , waneer doe je het vlees in de pan als je met boter bakt, hoe maak ik een roux
ja maar om dat goed te leren is nog best ingewikkeld hoor als je een newbie bentquote:
Als de belletjes in de boter minder worden en het kleurtje lichtbruin wordtquote:Op maandag 9 januari 2006 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
waneer doe je het vlees in de pan als je met boter bakt,
dan moet het dus direct een vervolgcursus wordenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar om dat goed te leren is nog best ingewikkeld hoor als je een newbie bent
nee je kookt hem in de cola, de saus maak je dan aan met mosterdquote:
Combo van beenham en Cola vind ik al vreemd, maar met Roux vond ik dus pas echt weirdquote:Op maandag 9 januari 2006 00:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee je kookt hem in de cola, de saus maak je dan aan met mosterd
die roux heeft met die been ham niets te maken
ik ken wel een kookstudio waar ik wel wat lessen zou kunnen geven maar er zijn betere leraren hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 00:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moet het dus direct een vervolgcursus worden![]()
op wekelijkse basis
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als de belletjes in de boter minder worden en het kleurtje lichtbruin wordt
*kijkt trots*quote:Op maandag 9 januari 2006 00:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
![]()
ik ben ontroerd
hij pikt het ook op
ben zo trots op je jongen
jammer dat je dat zo zegtquote:
Sweet Dreams TheaterMama a.k.a. keukenprinsesquote:Op maandag 9 januari 2006 00:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar goed, ik ga eens afronden, nog ff een filmpje wegwerken, nog een restje van de marathon en dan eens naar bed, morgen mijn penthouse poetsen
ow CDP, mocht je in april nog een banneling zijn heb ik waarschijnlijk een slaapkamertje voor je, het ziet er naar uit dat ik ga expanseren
Que?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow CDP, mocht je in april nog een banneling zijn heb ik waarschijnlijk een slaapkamertje voor je, het ziet er naar uit dat ik ga expanseren
het ziet er naar uit,quote:
quote:Top Artists – Week of Jan 1 to Jan 8, 2006
#9 DJ Cybart
ew, ik ben al bezet ,mama.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer dat je dat zo zegt
had liever gehad dat je zo zeggen dat ik heet was
![]()
Oh en Ang3l help jij volgende keer TheaterMama even met het online krijgen van d'r feauteaubouque ?quote:
ik zeg ook niet dat ik met je wil trouwenquote:
Ze heeft al foto's daar alleen hij wil niet als fototoestelletje hier op fok komen te staan en ik ben daar zelf ook niet toe in staatquote:Op maandag 9 januari 2006 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh en Ang3l help jij volgende keer TheaterMama even met het online krijgen van d'r feauteaubouque ?
dat wil ik wel maar ik weet niet hoe dat moetquote:Op maandag 9 januari 2006 00:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze heeft al foto's daar alleen hij wil niet als fototoestelletje hier op fok komen te staan en ik ben daar zelf ook niet toe in staat
sounds like a klusje voor uberfokker Peet??quote:Op maandag 9 januari 2006 00:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze heeft al foto's daar alleen hij wil niet als fototoestelletje hier op fok komen te staan en ik ben daar zelf ook niet toe in staat
okay, stemmen jullie dit eerst maar eens onderling even afquote:Op maandag 9 januari 2006 00:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat wil ik wel maar ik weet niet hoe dat moet![]()
Jaha mag ik dan sommelier spelenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar goed ik ga ook off
Stroekie, zal ik er meteen een wijnproefcursus bij doen
CDP ik kijk uit naar een ontmoeting
TRS jij bent wel heet, jammer alleen dat jij het niet Koel vind als ik dat vind wat ik bedoel er verder alleen maar mee dat je nog heel wat jongensharten zal breken
Ow, dat is voor mij een belángrijke datumquote:Op maandag 9 januari 2006 01:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tja...en toen was het maandag de 9e ...
Voor mij ookquote:Op maandag 9 januari 2006 01:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, dat is voor mij een belángrijke datum
je staat op #9 in mn meest gedraaide tracks van deze weekquote:
Gesprek met het moedermens!quote:
Ja, hij is wel doable en die linkerjongen ook wel. O, wacht, die linker is een meisje, je weet het nooit met die Thaise jongenmeisjes/meisjejongensquote:
Ja zet jij de verwarming maar wat hoger hier, want ik ben ook kouwelijk vandaagquote:Op maandag 9 januari 2006 09:53 schreef Semisane het volgende:
Aloha chachacha....ik heb het koud.Beetje moe ook nog, maar goed...ik rust wel weer uit hiero.
Ik niet, ik nies nies niet en heb geen zakdoeken...maar na 1 kop thee en een kop warme choco nog steeds koud...en die verwarming help ook niet echt verdomme.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja zet jij de verwarming maar wat hoger hier, want ik ben ook kouwelijk vandaag
en ik ben nog steeds druk met het zakdoeken volniezen![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 08:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
zucht.. VIEZE GORE AIDSKAT!!! zo! ding zit echt niet normaal hard te krijsen, nog 1 keer en ik gooi er een Object op..
Nee hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 12:52 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dit is echt wat je noemt doelloos en nutteloos posten he?
Iedereen weg en alles.... Stil.... Verlaten..... Káál....
Wat is er?quote:
ben je ongesteld ofzow?quote:
Geen idee wat je bedoelt, maar goedemorgen to you CDP.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mawnin!
Tja....en toch vind ik zo vreselijk buffed up echt helemaal niks. De verhoudingen zijn echt meteen helemaal zoek....z'n hoofd lijkt nu gewoon te klein voor het lichaam....en daarbij vind ik zijn kop toch al niet echt je-van-het...zeg maar.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:49 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
YURI bijna naakt!!!![]()
NEE MAN!!quote:
ben een jaar geleden een leuke jongen tegen gekomen, maar hij had een relatie van 12 jaar waarvan 4 jaar getrouwd (met een man) ik vond hem toen erg leuk maar wist niet dat hij een relatie had... ik heb met hem gezoend en toen vertelde hij het pas.... dus ik was boos!quote:Op maandag 9 januari 2006 13:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat is er?
nee zo vind ik hem ook niet mooiquote:Op maandag 9 januari 2006 13:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja....en toch vind ik zo vreselijk buffed up echt helemaal niks. De verhoudingen zijn echt meteen helemaal zoek....z'n hoofd lijkt nu gewoon te klein voor het lichaam....en daarbij vind ik zijn kop toch al niet echt je-van-het...zeg maar.
Maar ja...als jij het lekker vind...dan
helemaal mee eens hij is te buffed up!! maar hij heeft wel een lief koppie!quote:Op maandag 9 januari 2006 13:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja....en toch vind ik zo vreselijk buffed up echt helemaal niks. De verhoudingen zijn echt meteen helemaal zoek....z'n hoofd lijkt nu gewoon te klein voor het lichaam....en daarbij vind ik zijn kop toch al niet echt je-van-het...zeg maar.
Maar ja...als jij het lekker vind...dan
sterker nog, op de laatste foto IS hij naakt.. alleen je ziet niksquote:Op maandag 9 januari 2006 13:49 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
YURI bijna naakt!!!![]()
linkjes die te lang zijn:quote:Op maandag 9 januari 2006 14:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
ziijn er mensen met een volkkrant abbonement, die even op die site willen inloggen voor me en dit artikel:
klik hier voor link
even helemaal voor me willen openen end aover de mail of zo naar mij kopieeren (dboonman@hotmail.com), het betrefd een vriend en oud klasgenoot van me
alvast bedankt
Tja....z'n koppie vind ik nou ook weer niks...maar goed...smaken verschillen.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:01 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
helemaal mee eens hij is te buffed up!! maar hij heeft wel een lief koppie!![]()
Nou uuuuh ik dacht dus gewoon rustig aan doen, zoals je al wilt, geloof me, als zijn relatie net uit is, wil je niet meteen met hem een full-blown relatie....dat kan alleen maar mis gaan. Laat hem maar eerst echt ff over alles heen komen.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:58 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
NEE MAN!!![]()
[..]
ben een jaar geleden een leuke jongen tegen gekomen, maar hij had een relatie van 12 jaar waarvan 4 jaar getrouwd (met een man) ik vond hem toen erg leuk maar wist niet dat hij een relatie had... ik heb met hem gezoend en toen vertelde hij het pas.... dus ik was boos!anders had ik hem nooit gezoend... nu kom ik hem vrijdag bij club rouge weer tegen is zijn relatie uit!
![]()
Telefoon nummers uit gewisseld en we hebben elkaar alweer twee keer gezien erg gezellig.
Hij vind me heel erg leuk, en loopt altijd met alles hard van stapel.....
En wil dat met mij ook, hij wil voor me gaan maar zijn relatie is net uit (een week).... ik moet hem erg afremmen...
maar dat maakt me juist onzeker... ik heb te veel mee gemaakt en om me heen zien gebeuren om me overhaast in een relatie te storten, en weet niet goed wat ik er nu mee aan moet....![]()
Heb wel een inlog voor de volkkrant...maar die link pakt tie mooi niet, dus helaas, kan niks voor je doen wat dat betreft.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
ziijn er mensen met een volkkrant abbonement, die even op die site willen inloggen voor me en dit artikel:
http://zoek.volkskrant.nl/artikel?text=new%20york%20toneel&FDOC=0&SORT=date&PRD=20y&SEC=%2A&SO=%2A&DAT=%2A&ADOC=0
even helemaal voor me willen openen end aover de mail of zo naar mij kopieeren (dboonman@hotmail.com), het betrefd een vriend en oud klasgenoot van me
alvast bedankt
ja dat dacht ik dus ook al....quote:Op maandag 9 januari 2006 14:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou uuuuh ik dacht dus gewoon rustig aan doen, zoals je al wilt, geloof me, als zijn relatie net uit is, wil je niet meteen met hem een full-blown relatie....dat kan alleen maar mis gaan. Laat hem maar eerst echt ff over alles heen komen.
Elkaar gewoon leuk blijven zien kan best, maar ik zou het ook flink afremmen ja. Niks ergers als mensen die zich blind in een relatie storten....Heb ik zelf ook 1 of 2 gedaan, dus kan weten dat uit zulke akties geen langdurende relatie ontwikkeld.
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
Heb wel een inlog voor de volkkrant...maar die link pakt tie mooi niet, dus helaas, kan niks voor je doen wat dat betreft.
dan dat email adres gewoom goed bewaren !!quote:Op maandag 9 januari 2006 14:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik hoopte al zo op je
je bent mijn held vandaag
Inderdaad, daarom kon ik dit verzoek van Theatermama niet negeren.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:41 schreef petre86 het volgende:
* zie daar ontluikende liefde uit grond van hartlijke dankbaarheid...
zo zie je maar weer kindertjes, wie goed doet, goed ontmoet
voor het geval je nog meer artikelen wil hebben in de toekomstquote:Op maandag 9 januari 2006 14:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
jou emailadres goed bewaren?
een paar dagen leven als een parkinsonpatient.. lekker in de stres.. trillende handen ( hoef je de cup-a-soup niet meer te roeren.. je schud immersquote:Op maandag 9 januari 2006 14:50 schreef Waxxer het volgende:
OMG OMG OMG![]()
Ik de spullen inleveren voor dat huis... Wordt de stufi die ik krijg opeens niet als inkomen gezien, dus ik een jaaropgave ophalen van de krant, is van 2004 (want 2005 is er natuurlijk nog niet), en dan is het zo dat:
- Toen ik naar mijn huidige woning ging, werd het wél als inkomen gezien, nu opeens niet
- De ene mevrouw zei dat een opgave van 2004 oké is, en al ontvang ik één euro p/m, dan nog is het goed (als ik maar betaal, duuhh)
- Merkt een andere mevrouw op toen ik de opgave nabracht dat het niet veel is
Enfin, nu gaat de boel naar de afhandelingsafdeling (zoals altijd) en moet ik nu een paar dagen in de zenuwen afwachten.![]()
The horror!!! Maar volgens mevrouw één heb ik niks om mij zorgen om te maken, omdat er alleen een max. inkomen geldt op dat huis.
Nu kamp ik dus met functioneringsproblemen tot ik dat huis in kan.
Nou die mevrouw zei dat alles gewoon goed komt en ik me niet druk hoef te maken, maar dat ze geen toezeggingen mag doen. Nou ja, alleen al zo'n zakelijke houding en het feit dat ik nu een paar dagen moet wachten op een officieel bericht jaagt me enoooorrrm op de kast.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
een paar dagen leven als een parkinsonpatient.. lekker in de stres.. trillende handen ( hoef je de cup-a-soup niet meer te roeren.. je schud immers) en kortademigheid ( nee niet van de cigaretten) enzo
owja.. blijf van die sticky's af he
schrijf desnoods je 10 keer in de ronte op je log, maar denk maar zo..
als je er zelf niets aan kunt veranderen, moet je je ook niet druk maken.. heeft toch geen zin
ben ik onsamenhangend bezig?
geweldig
jij luistert nooit naar mensen die ergens veel meer ervaring mee hebben dan jou?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou die mevrouw zei dat alles gewoon goed komt en ik me niet druk hoef te maken, maar dat ze geen toezeggingen mag doen. Nou ja, alleen al zo'n zakelijke houding en het feit dat ik nu een paar dagen moet wachten op een officieel bericht jaagt me enoooorrrm op de kast.
Ik en me niet druk maken???![]()
![]()
![]()
*hhhhhhhhnnnnnngggggggg*
maar wat raar voor je..nu heb je m en nu gaat ie te snelquote:
hij heeft een relatie van 13 jaar achter de rug......en het is net een week over.....quote:Op maandag 9 januari 2006 15:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
maar wat raar voor je..nu heb je m en nu gaat ie te snel
Ja idd...je bent bang dat je een rebound-boy bent..quote:Op maandag 9 januari 2006 15:19 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hij heeft een relatie van 13 jaar achter de rug......en het is net een week over.....
als je een beetje levenservaring hebt weet je als je dat nu te snel gaat dat het gedoomt is om te mislukken en word je een get over boy en daar pas ik voor!
dat bedoel ik dusquote:Op maandag 9 januari 2006 15:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja idd...je bent bang dat je een rebound-boy bent..
Nou ik zou er ook voor passen hoor!
Laat m eerst maar zn relatie verwerken ipv zich in het avontuur met jouw te storten en t te verbergen
Als ie je echt zo leuk vind, issie dr over 2 maandjes ook nog wel toch?
dat dan een mailtje stuur naar jou bedoel je?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor het geval je nog meer artikelen wil hebben in de toekomst![]()
is namelijk mijn niet hotmail adres![]()
quote:
ik begreep dat jij me kon helpen met mijn fotoboek, ik krijg het nl niet geopend, er staan wel een paar foto's in nu maar het openingsvenster geeft geen foto.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
een paar dagen leven als een parkinsonpatient.. lekker in de stres.. trillende handen ( hoef je de cup-a-soup niet meer te roeren.. je schud immers) en kortademigheid ( nee niet van de cigaretten) enzo
owja.. blijf van die sticky's af he
schrijf desnoods je 10 keer in de ronte op je log, maar denk maar zo..
als je er zelf niets aan kunt veranderen, moet je je ook niet druk maken.. heeft toch geen zin
ben ik onsamenhangend bezig?
geweldig
*aai* komt voor jou ook nog wel hoor!quote:Op maandag 9 januari 2006 15:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Ik wou dat ik uberhaupt iemand achter me aan had,,![]()
als je wat tekst invult komt dat icoontje er te staanquote:Op maandag 9 januari 2006 15:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik begreep dat jij me kon helpen met mijn fotoboek, ik krijg het nl niet geopend, er staan wel een paar foto's in nu maar het openingsvenster geeft geen foto.
Verder heb ik ook nog geen fototoestelicoon
http://fotoboek.fok.nl/TheaterMaMa
staat niks in je fotoboek daar..quote:Op maandag 9 januari 2006 15:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
waar moet ik tekst invullen, onderaan bij about:
dat heb ik al tig keer gedaan
Let's hope so!quote:Op maandag 9 januari 2006 15:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
*aai* komt voor jou ook nog wel hoor!
ikke wel vind vis heerlijk!!! en is nog erg gezond ook!!quote:Op maandag 9 januari 2006 15:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom zijn er nou zoveel mensen die geen vis lusten
dat maakt mij als kok zo droevig![]()
ik snap best dat je een vissoort niet lust, bijv haring
maar ik krijg steeds vaker mensen te eten die niets uit de zee lusten
terwijl de lekkerste gerechten zijn met dingen uit de zee![]()
dat heb ik al geprobeert,quote:Op maandag 9 januari 2006 15:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
staat niks in je fotoboek daar..
invullen ne onderaan op aanpassen
ik niet, ben geen fotoboekadminquote:Op maandag 9 januari 2006 15:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat heb ik al geprobeert,
kun jij het voor mij maken![]()
CDP wat wil je eigenlijk leren kokenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*haalt DHW binnen in kutkwaliteit*
leve het mapje send itemsquote:Op maandag 9 januari 2006 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat dan een mailtje stuur naar jou bedoel je?
ik vrees dat ik het al gewist heb nadat ik het artikel overgenomen heb
doe ik meestal uit privacy overwegingen
Winterstop weer voorbij ?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*haalt DHW binnen in kutkwaliteit*
Ik ook...great minds think alike.quote:
Ik wil wel gewoon even heel irritant, als een soort Mr Bean achter je aan lopen ofzow...als dat jou blij maakt.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
be careful what you wish for !!quote:Op maandag 9 januari 2006 15:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Zo gespierd ben ik nog niet hoor... al gaat het de goede kant opquote:
oh....quote:Op maandag 9 januari 2006 16:54 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zo gespierd ben ik nog niet hoor... al gaat het de goede kant op![]()
Wat heb jeeeeeeeee danquote:Op maandag 9 januari 2006 17:33 schreef Waxxer het volgende:
Pffffffff....![]()
![]()
Ivan me afschrijven.....
Zo. Dus.
Hai
Ja nouquote:Op maandag 9 januari 2006 17:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een trut van de IB-Groep die ik in haar gezicht wilde slaan
En verder afwachtstress
Probleem is, dat hét inkomen van mij op freelance basis is, en ik dat alleen kan aantonen met een jaaropgave. En nu moet ik echt heeeeeeeeeellll erg hopen dat dat wordt goedgekeurd.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:40 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja nou
ik word gek van bieden
maar kep de lama's deel 1 gedownload![]()
Neehee dat doet Ad voor mijquote:Op maandag 9 januari 2006 17:44 schreef Waxxer het volgende:
.....en ben je echt aan het bieden zoals Sylvana Simons dat altijd doet in haar programma enzo?
Damn, wat een klotekop heeft die vent toch.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:49 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
YURI bijna naakt!!!![]()
ben je uitgemetseld ? en heb je doorgegeven dat ze doorwerkenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kheb vandaag bijna niks gedaan met die klote kou.. en ik mocht nie eens naar huis, moest maar wa rondhangen daarquote:Op maandag 9 januari 2006 18:05 schreef creno het volgende:
[..]
ben je uitgemetseld ? en heb je doorgegeven dat ze doorwerken?
Er schiet mij 1 woord tebinnen bij deze foto's: HAKKKUUUUUUUUHHHHH!!!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 18:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hatsjiequote:
merciquote:Op maandag 9 januari 2006 18:14 schreef DennisMoore het volgende:
Proost.
Hooi is voor 't geitje.quote:
Mag ik eerst zelf eten?quote:
Proooooletenkop.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben het voor de verandering wel met je eens, eigenlijk.quote:
Goedzo.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben het voor de verandering wel met je eens, eigenlijk.
Best sexy, maar een vraagje: mag ik hier wel naar kijken? Jij bent jonger dan ik ben, heb ik begrepen, en als jij een jongen van 15 hot vindt, dan zal dat geen probleem zijn, maar bij mij wel enigszinsquote:
Ok... HEM vind ik WEL geilquote:Op maandag 9 januari 2006 18:59 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
X-Men Legends 2?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:33 schreef DennisMoore het volgende:
*X-men 2 installeer*
Benieuwd of dat draait op mijn pc'tje.
heeey, barebackkoninkje!quote:
HIj is 20.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Best sexy, maar een vraagje: mag ik hier wel naar kijken? Jij bent jonger dan ik ben, heb ik begrepen, en als jij een jongen van 15 hot vindt, dan zal dat geen probleem zijn, maar bij mij wel enigszins
Hoe oud is zoiets dus? Ik wil vaststellen of ik al dan niet met lustgevoelens naar zo'n plaatje mag kijken![]()
Verdorie, ik maar hopen dat bepaalde voorkeuren van mij al vergeten waren en ik weer gewaardeerd kon worden om de reden waarom ik hier ben: intellectuele gesprekken houdenquote:
In that case: I would definitely do himquote:Op maandag 9 januari 2006 19:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
HIj is 20.. Maar 't is een vreemdgaande bisexuele hoer.
Wel hot.
Ach dat nemen we voor lief hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 19:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
HIj is 20.. Maar 't is een vreemdgaande bisexuele hoer.
Een semi-mislukt modelletje.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach dat nemen we voor lief hooralthans, IK wel
Maakt het beter, dan zijn ze wanhopigerquote:
welkomquote:Op maandag 9 januari 2006 19:07 schreef Suuz_ het volgende:
Bij deze kom ik mezelf dan ff voorstellen met behulp van het o zo handige lijstje![]()
Wat is je voornaam? Suzanne
Wat is de betekenis van je nickname? Afkorting van mijn voornaam
En die van je user-icoon? Mijn boxer pup Bluf
En van je signature? Mijn website
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? ik las al een tijdje mee en wil ook bij de "gang"horen, vind het er wel gezellig aan toe gaan hier
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) nvt
Hoe oud ben je? 22
Wat voor studie/werk doe je? client begeleider
Waar woon je (ongeveer)? in het gezellige brabant, bij Breda in de buurt
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? ja hoor wil ik best, foto volgt onder dit lijstje
Heb je een vriendje? (of zoiets) ja al 4 jaar, woon gezellig samen
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? mijn hond, shoppe, uitgaan en fokken natuurlijk![]()
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? zodat jullie een beeld van mij krijgen
Wat is je eerste indruk van ons? erg gezellig
Wat wil je ons nog vragen? duurd het lang voordat je een beetje "opgenomen" wordt in de groep hier?
foto dus:
Let op dit was in de winter efteling daar deelde ze die onwijs deuzige oorwarmers uit en het was SUPER koud, dus ik had een rede om ze op te hebben en er zo verkleumd uit te zien ja
[afbeelding]
Haaaajquote:Op maandag 9 januari 2006 19:07 schreef Suuz_ het volgende:
Bij deze kom ik mezelf dan ff voorstellen met behulp van het o zo handige lijstje![]()
Ieuwwww, een meisje...quote:Op maandag 9 januari 2006 19:07 schreef Suuz_ het volgende:
...
Ew, dat is vies.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maakt het beter, dan zijn ze wanhopiger
Ok, je hebt kennelijk issues, ik ontvang hier mixed messages: u like him, u like him not, u like him, u like him not. Begin ons eens te vermaken met het verhaal achter jouw vurige gevoelens voor hem. Je had hem en hij is vreemdgegaan, dat is het, he?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ew, dat is vies.
Hij is veel te mooi om wanhopig te zijn.
Maar de volgende keer weiger je wel ff vriendelijk de oorwarmers hequote:Op maandag 9 januari 2006 19:12 schreef Suuz_ het volgende:
oeh thanx, wat een compliment zeg ga er bijna van blozen![]()
Jij bent meer voor de chihuahua's?quote:
Dat kun je gerust zeggen in een homo-topic zonder ranzige aanzoeken te krijgenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:20 schreef Suuz_ het volgende:
ik ben de moeilijkste niet hoor, ff zoeken
quote:
Er zijn ook bi's hier, hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kun je gerust zeggen in een homo-topic zonder ranzige aanzoeken te krijgen
Nee, dat hoorde ik van een vriend van hem.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ok, je hebt kennelijk issues, ik ontvang hier mixed messages: u like him, u like him not, u like him, u like him not. Begin ons eens te vermaken met het verhaal achter jouw vurige gevoelens voor hem. Je had hem en hij is vreemdgegaan, dat is het, he?
Ach, je hebt hem dan tenminste wel gehad![]()
Wheheheheheh. Da's wel iets voor TheRockstar, zo'n brilquote:Op maandag 9 januari 2006 19:24 schreef Suuz_ het volgende:
nou hier dan, ga allemaal maar even stuk op "the new girl" met 3d bril![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
[afbeelding]
*heb*
[afbeelding]
*had*
Vaak hebben een bepaald slag mensen boxers.
Bi's moeten hier hun vislusten onderdrukkenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Er zijn ook bi's hier, hoor![]()
![]()
Of is deze topic alleen voor homo's bedoeld en moeten de bi's hun eigen topic beginnen![]()
Ach, dan heeft híj hem tenminste gehadquote:Op maandag 9 januari 2006 19:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, dat hoorde ik van een vriend van hem.
Jamaarrr, toen was ik 6 ofzo.quote:
Je hebt het over vagina'squote:Op maandag 9 januari 2006 19:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bi's moeten hier hun vislusten onderdrukken
En dan nog, moet ik een reisje naar de Filippijnen boeken.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ach, dan heeft híj hem tenminste gehadZie je, je kan alles positief bekijken
![]()
Beter 10 vogels in de lucht dan 1 in de hand, beter 1 keer met hem ge..... dan hier op zn foto lopen geilen![]()
Toen was ik 18quote:Op maandag 9 januari 2006 19:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jamaarrr, toen was ik 6 ofzo.. Het zegt meer iets over m'n ouders.
Ja. Die nieuwe hond is kut, die oude is super!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jamaarrr, toen was ik 6 ofzo.. Het zegt meer iets over m'n ouders.
Logisch toch?!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:32 schreef Waxxer het volgende:
Hmmz, waar spaar ik eerst voor?
Een bank of een Furby?
*peins*
Samen doen?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:32 schreef Waxxer het volgende:
Een bank of een Furby?
*peins*
*penis*quote:Op maandag 9 januari 2006 19:32 schreef Waxxer het volgende:
Een bank of een Furby?
*peins*
Kunnen we proberenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Beleggen in banken?
Is dat een beetje lucratief dan?
En kun je met Mike bellen!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met een Furby vereenzaam ik niet![]()
En kan ik mijn zusje bang maken
Boxer! *adopteert*quote:Op maandag 9 januari 2006 19:12 schreef Suuz_ het volgende:
oeh thanx, wat een compliment zeg ga er bijna van blozen![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat je geen FA bent![]()
Hmm, zo klinkt het ineens een stuk minderquote:Op maandag 9 januari 2006 19:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een penis?Dat is toch zo'n extern stuk huid met interne ingewikkelde substanties?!
Ja maar wat doet zo'n ding dan precies?quote:
Wil jij eens heeeeel snel liev doen voor mijn neurotische hondje?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Die nieuwe hond is kut, die oude is super!
Dus dat zegt wat
Nou ja 20 centquote:Op maandag 9 januari 2006 19:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Okay fifty-fifty![]()
Heb jij dan het startkapitaal?
Honden gaan hoe ouder ze worden steeds meer op hun baasje lijkenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wil jij eens heeeeel snel liev doen voor mijn neurotische hondje?![]()
Ik begin geloof ik een hondenuitlaatservicequote:Op maandag 9 januari 2006 19:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wil jij eens heeeeel snel liev doen voor mijn neurotische hondje?![]()
En ik maar denken dat het andersom is, dat Rockstar dus een harige puber gaat wordenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Honden gaan hoe ouder ze worden steeds meer op hun baasje lijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |