Jah. Past bij je.quote:
Mike.. das toch zo'n tellsell-naam?quote:
toch alleen als jij je zin niet krijgt ?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:13 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb alleen een harde stem.Ik schreeuw alles.
Zie je nou wel Mike!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
Mike.. das toch zo'n tellsell-naam?
*geweldig mike! vertel meer over dat fantastische product dat de platonische waardes van het vetpercentage doet reduceren tot minimalistische waarden!
Mike is niet veel beter hoor, ik denk dan gelijk aan dat shopprogramma: mike, kijk eens wat ik hierrr heb, is dat niet geweldig !!quote:
iew, een taiwanese hongerslaaf met tietjes en een hongerbuikje!quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
in een keer goed!!!
Nou.. Parler is in ieder geval frans en dat betekent praten. En omdat ik nogal weinig praat dacht ik dat deze nick wel bij mij past.quote:
Ik heb singstarquote:Op maandag 9 januari 2006 00:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kan iemand Ashlee Simpson leren zingen?
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:19 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nou.. Parler is in ieder geval frans en dat betekent praten. En omdat ik nogal weinig praat dacht ik dat deze nick wel bij mij past.
Nou dat als jij enthousiast bent jij volgens mij heel goed de ander mee kan krijgen in je enthouisiasmequote:Op maandag 9 januari 2006 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik ene adrenaline opwekkende stem?
wat moet ik me dáár dan weer bij voorstellen?
Dat was een acteur en die hebben ze dood laten gaan omdat hij meer succes had dan zun producten!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:17 schreef creno het volgende:
[..]
Mike is niet veel beter hoor, ik denk dan gelijk aan dat shopprogramma: mike, kijk eens wat ik hierrr heb, is dat niet geweldig !!
Ja wanneer mocht k nou langskomen voor een avondje?quote:
dat van dat voyeurisme sloeg dus op jouquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dat als jij enthousiast bent jij volgens mij heel goed de ander mee kan krijgen in je enthouisiasme
Weet je wat jij eens moet doen?... jij moet Ang3l bellen! Heb je haar nummer?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dat als jij enthousiast bent jij volgens mij heel goed de ander mee kan krijgen in je enthouisiasme
quote:
O jaquote:Op maandag 9 januari 2006 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja wanneer mocht k nou langskomen voor een avondje?
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja
Uuuuuuuuuuhm. Ff denken.
Dit weekend ben ik weg. Maar maybe daarna.
Jaquote:Op maandag 9 januari 2006 00:22 schreef Parleur het volgende:
[..]
Weet je wat jij eens moet doen?... jij moet Ang3l bellen! Heb je haar nummer?
Dan beginnen we met Ace of Base, die's easyquote:Op maandag 9 januari 2006 00:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Dan mag je me leren DDR te spelen
Volgens mij heb k echt geen conditie daarvoor!
Nee maar ik heb me nog nooit zo kut gevoeld omdat ik eerder weg moest door die klotetreinquote:Op maandag 9 januari 2006 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]ow. Ok.
Nah je hebt anders nog niet gedanst hoor!
Ik neem toch niet opquote:
Jij bent de expertquote:Op maandag 9 januari 2006 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan beginnen we met Ace of Base, die's easy
Iedereen samen met Ang3l wordt ongewild en vaak vooral onbedoeld een komisch duo natuurlijk!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij bent de experten dan zie k Mama ook
Volgens mij zijn jullie echt een leuk komisch duo
Ja mama moet dan ook komen vind ikquote:Op maandag 9 januari 2006 00:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
In feite maakt het niet zo heel erg extreem veel uit of Ang3l opneemt of niet hoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem toch niet op
Ow en ik heb je nr al
Ja iddquote:Op maandag 9 januari 2006 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem toch niet op
Ow en ik heb je nr al
En is Timmeke dan wegquote:
Voor Ang3l weet ik dat nietquote:Op maandag 9 januari 2006 00:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Fuzz wel.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En is Timmeke dan wegen komt Fuzz nog een cameo maken
?
Ik ben niet leukquote:Op maandag 9 januari 2006 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Voor Ang3l weet ik dat niet
maar Mama is leuk![]()
Ik heb een fotoquote:Op maandag 9 januari 2006 00:27 schreef wizarddragon het volgende:
Hoe ziet Parleur er uit!?
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fuzz wel.
Tim weet ik niet.
Doen we vlarp er nog bij en zo, gaan we een mini-PS2-meet doen!
quote:
Ja furby is best liefquote:
ow ik hoor net dat ik mee mag ergens heenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik merk wel dat het al weer helemaal verkeerd gepland is
ik ben er nl dit weekend wel
Ik zie niks zonder m'n lenzen.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat van dat voyeurisme sloeg dus op jou
als ik uit ga kan ik zo genieten van mooie mannen kijken
Red & Blue.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow ik hoor net dat ik mee mag ergens heen
wat fijn
Hahaha ah bah, nu zie ik helemaal voor me hoe een pluche beest bij jou gewoon echt leeft in huis enzo en voor jou sms't en de afwas doet enzoquote:
heb je geen brilquote:
Aibo in konijnenpakquote:Op maandag 9 januari 2006 00:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha ah bah, nu zie ik helemaal voor me hoe een pluche beest bij jou gewoon echt leeft in huis enzo en voor jou sms't en de afwas doet enzo![]()
![]()
Die mag ook wel komen..ben ZO benieuwd hoe die nou in t echie isquote:
quote:
Mama gaat dan beenham in cola makenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die mag ook wel komen..ben ZO benieuwd hoe die nou in t echie is
En gaat mama me dan leren koken? Wel iets makkelijks hoor!
quote:
die Cola komt in een Rouxquote:Op maandag 9 januari 2006 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
basisprincipes zijn in kleine lesjes te leren, zoals , waneer doe je het vlees in de pan als je met boter bakt, hoe maak ik een roux
ja maar om dat goed te leren is nog best ingewikkeld hoor als je een newbie bentquote:
Als de belletjes in de boter minder worden en het kleurtje lichtbruin wordtquote:Op maandag 9 januari 2006 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
waneer doe je het vlees in de pan als je met boter bakt,
dan moet het dus direct een vervolgcursus wordenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar om dat goed te leren is nog best ingewikkeld hoor als je een newbie bent
nee je kookt hem in de cola, de saus maak je dan aan met mosterdquote:
Combo van beenham en Cola vind ik al vreemd, maar met Roux vond ik dus pas echt weirdquote:Op maandag 9 januari 2006 00:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee je kookt hem in de cola, de saus maak je dan aan met mosterd
die roux heeft met die been ham niets te maken
ik ken wel een kookstudio waar ik wel wat lessen zou kunnen geven maar er zijn betere leraren hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 00:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moet het dus direct een vervolgcursus worden![]()
op wekelijkse basis
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als de belletjes in de boter minder worden en het kleurtje lichtbruin wordt
*kijkt trots*quote:Op maandag 9 januari 2006 00:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
![]()
ik ben ontroerd
hij pikt het ook op
ben zo trots op je jongen
jammer dat je dat zo zegtquote:
Sweet Dreams TheaterMama a.k.a. keukenprinsesquote:Op maandag 9 januari 2006 00:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar goed, ik ga eens afronden, nog ff een filmpje wegwerken, nog een restje van de marathon en dan eens naar bed, morgen mijn penthouse poetsen
ow CDP, mocht je in april nog een banneling zijn heb ik waarschijnlijk een slaapkamertje voor je, het ziet er naar uit dat ik ga expanseren
Que?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow CDP, mocht je in april nog een banneling zijn heb ik waarschijnlijk een slaapkamertje voor je, het ziet er naar uit dat ik ga expanseren
het ziet er naar uit,quote:
quote:Top Artists – Week of Jan 1 to Jan 8, 2006
#9 DJ Cybart
ew, ik ben al bezet ,mama.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer dat je dat zo zegt
had liever gehad dat je zo zeggen dat ik heet was
![]()
Oh en Ang3l help jij volgende keer TheaterMama even met het online krijgen van d'r feauteaubouque ?quote:
ik zeg ook niet dat ik met je wil trouwenquote:
Ze heeft al foto's daar alleen hij wil niet als fototoestelletje hier op fok komen te staan en ik ben daar zelf ook niet toe in staatquote:Op maandag 9 januari 2006 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh en Ang3l help jij volgende keer TheaterMama even met het online krijgen van d'r feauteaubouque ?
dat wil ik wel maar ik weet niet hoe dat moetquote:Op maandag 9 januari 2006 00:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze heeft al foto's daar alleen hij wil niet als fototoestelletje hier op fok komen te staan en ik ben daar zelf ook niet toe in staat
sounds like a klusje voor uberfokker Peet??quote:Op maandag 9 januari 2006 00:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze heeft al foto's daar alleen hij wil niet als fototoestelletje hier op fok komen te staan en ik ben daar zelf ook niet toe in staat
okay, stemmen jullie dit eerst maar eens onderling even afquote:Op maandag 9 januari 2006 00:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat wil ik wel maar ik weet niet hoe dat moet![]()
Jaha mag ik dan sommelier spelenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar goed ik ga ook off
Stroekie, zal ik er meteen een wijnproefcursus bij doen
CDP ik kijk uit naar een ontmoeting
TRS jij bent wel heet, jammer alleen dat jij het niet Koel vind als ik dat vind wat ik bedoel er verder alleen maar mee dat je nog heel wat jongensharten zal breken
Ow, dat is voor mij een belángrijke datumquote:Op maandag 9 januari 2006 01:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tja...en toen was het maandag de 9e ...
Voor mij ookquote:Op maandag 9 januari 2006 01:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, dat is voor mij een belángrijke datum
je staat op #9 in mn meest gedraaide tracks van deze weekquote:
Gesprek met het moedermens!quote:
Ja, hij is wel doable en die linkerjongen ook wel. O, wacht, die linker is een meisje, je weet het nooit met die Thaise jongenmeisjes/meisjejongensquote:
Ja zet jij de verwarming maar wat hoger hier, want ik ben ook kouwelijk vandaagquote:Op maandag 9 januari 2006 09:53 schreef Semisane het volgende:
Aloha chachacha....ik heb het koud.Beetje moe ook nog, maar goed...ik rust wel weer uit hiero.
Ik niet, ik nies nies niet en heb geen zakdoeken...maar na 1 kop thee en een kop warme choco nog steeds koud...en die verwarming help ook niet echt verdomme.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja zet jij de verwarming maar wat hoger hier, want ik ben ook kouwelijk vandaag
en ik ben nog steeds druk met het zakdoeken volniezen![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 08:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
zucht.. VIEZE GORE AIDSKAT!!! zo! ding zit echt niet normaal hard te krijsen, nog 1 keer en ik gooi er een Object op..
Nee hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 12:52 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dit is echt wat je noemt doelloos en nutteloos posten he?
Iedereen weg en alles.... Stil.... Verlaten..... Káál....
Wat is er?quote:
ben je ongesteld ofzow?quote:
Geen idee wat je bedoelt, maar goedemorgen to you CDP.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mawnin!
Tja....en toch vind ik zo vreselijk buffed up echt helemaal niks. De verhoudingen zijn echt meteen helemaal zoek....z'n hoofd lijkt nu gewoon te klein voor het lichaam....en daarbij vind ik zijn kop toch al niet echt je-van-het...zeg maar.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:49 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
YURI bijna naakt!!!![]()
NEE MAN!!quote:
ben een jaar geleden een leuke jongen tegen gekomen, maar hij had een relatie van 12 jaar waarvan 4 jaar getrouwd (met een man) ik vond hem toen erg leuk maar wist niet dat hij een relatie had... ik heb met hem gezoend en toen vertelde hij het pas.... dus ik was boos!quote:Op maandag 9 januari 2006 13:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat is er?
nee zo vind ik hem ook niet mooiquote:Op maandag 9 januari 2006 13:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja....en toch vind ik zo vreselijk buffed up echt helemaal niks. De verhoudingen zijn echt meteen helemaal zoek....z'n hoofd lijkt nu gewoon te klein voor het lichaam....en daarbij vind ik zijn kop toch al niet echt je-van-het...zeg maar.
Maar ja...als jij het lekker vind...dan
helemaal mee eens hij is te buffed up!! maar hij heeft wel een lief koppie!quote:Op maandag 9 januari 2006 13:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja....en toch vind ik zo vreselijk buffed up echt helemaal niks. De verhoudingen zijn echt meteen helemaal zoek....z'n hoofd lijkt nu gewoon te klein voor het lichaam....en daarbij vind ik zijn kop toch al niet echt je-van-het...zeg maar.
Maar ja...als jij het lekker vind...dan
sterker nog, op de laatste foto IS hij naakt.. alleen je ziet niksquote:Op maandag 9 januari 2006 13:49 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
YURI bijna naakt!!!![]()
linkjes die te lang zijn:quote:Op maandag 9 januari 2006 14:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
ziijn er mensen met een volkkrant abbonement, die even op die site willen inloggen voor me en dit artikel:
klik hier voor link
even helemaal voor me willen openen end aover de mail of zo naar mij kopieeren (dboonman@hotmail.com), het betrefd een vriend en oud klasgenoot van me
alvast bedankt
Tja....z'n koppie vind ik nou ook weer niks...maar goed...smaken verschillen.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:01 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
helemaal mee eens hij is te buffed up!! maar hij heeft wel een lief koppie!![]()
Nou uuuuh ik dacht dus gewoon rustig aan doen, zoals je al wilt, geloof me, als zijn relatie net uit is, wil je niet meteen met hem een full-blown relatie....dat kan alleen maar mis gaan. Laat hem maar eerst echt ff over alles heen komen.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:58 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
NEE MAN!!![]()
[..]
ben een jaar geleden een leuke jongen tegen gekomen, maar hij had een relatie van 12 jaar waarvan 4 jaar getrouwd (met een man) ik vond hem toen erg leuk maar wist niet dat hij een relatie had... ik heb met hem gezoend en toen vertelde hij het pas.... dus ik was boos!anders had ik hem nooit gezoend... nu kom ik hem vrijdag bij club rouge weer tegen is zijn relatie uit!
![]()
Telefoon nummers uit gewisseld en we hebben elkaar alweer twee keer gezien erg gezellig.
Hij vind me heel erg leuk, en loopt altijd met alles hard van stapel.....
En wil dat met mij ook, hij wil voor me gaan maar zijn relatie is net uit (een week).... ik moet hem erg afremmen...
maar dat maakt me juist onzeker... ik heb te veel mee gemaakt en om me heen zien gebeuren om me overhaast in een relatie te storten, en weet niet goed wat ik er nu mee aan moet....![]()
Heb wel een inlog voor de volkkrant...maar die link pakt tie mooi niet, dus helaas, kan niks voor je doen wat dat betreft.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
ziijn er mensen met een volkkrant abbonement, die even op die site willen inloggen voor me en dit artikel:
http://zoek.volkskrant.nl/artikel?text=new%20york%20toneel&FDOC=0&SORT=date&PRD=20y&SEC=%2A&SO=%2A&DAT=%2A&ADOC=0
even helemaal voor me willen openen end aover de mail of zo naar mij kopieeren (dboonman@hotmail.com), het betrefd een vriend en oud klasgenoot van me
alvast bedankt
ja dat dacht ik dus ook al....quote:Op maandag 9 januari 2006 14:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou uuuuh ik dacht dus gewoon rustig aan doen, zoals je al wilt, geloof me, als zijn relatie net uit is, wil je niet meteen met hem een full-blown relatie....dat kan alleen maar mis gaan. Laat hem maar eerst echt ff over alles heen komen.
Elkaar gewoon leuk blijven zien kan best, maar ik zou het ook flink afremmen ja. Niks ergers als mensen die zich blind in een relatie storten....Heb ik zelf ook 1 of 2 gedaan, dus kan weten dat uit zulke akties geen langdurende relatie ontwikkeld.
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
Heb wel een inlog voor de volkkrant...maar die link pakt tie mooi niet, dus helaas, kan niks voor je doen wat dat betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |