Nee hoor.quote:
Zijn ego is van Alkmaar tot Soerendonk,wat een blaaskaakquote:
Frits Korbachquote:Op maandag 23 januari 2006 00:20 schreef tong80 het volgende:
Tong is fan.
Gaan jullie maar naar de Frans Adelaartjes en Fouke Booijs luisteren. Maak me dan wel optijd wakker.
Tuurlijk een heldquote:
in de buurt van Freiburg toch?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Keek ik zo scheel dan? Nu ben ik wel benieuwd, weet je de plaats nog? Dan zoek ik het ff op met map24.com.
Ik ben ook wel een fan van Van Gaal hoor, begrijp me niet verkeerd. Het is altijd leuke tv. Maar een journalist mag blijkbaar geen normale vragen stellen wanneer Lowietje geen zin heeft te antwoorden.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:20 schreef tong80 het volgende:
Tong is fan.
Gaan jullie maar naar de Frans Adelaartjes en Fouke Booijs luisteren. Maak me dan wel optijd wakker.
Bedoel je deze soms? Het grote Hugo Borst fan topic deeltje 1.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:29 schreef tong80 het volgende:
Leuke uityzending.
En Hugo Borst is en held.
Ik kan alleen zijn fantopic die ik gepost heb vorig jaar niet mneer vinden
Vooral het afbranden van een journalist die werkt voor een regio zendertje is toch wel erg.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:30 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een fan van Van Gaal hoor, begrijp me niet verkeerd. Het is altijd leuke tv. Maar een journalist mag blijkbaar geen normale vragen stellen wanneer Lowietje geen zin heeft te antwoorden.
Je bent een heldquote:Op maandag 23 januari 2006 00:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Bedoel je deze soms? Het grote Hugo Borst fan topic deeltje 1.
Of wellicht:quote:Op maandag 23 januari 2006 00:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Bedoel je deze soms? Het grote Hugo Borst fan topic deeltje 1.
Hinterzarten, Parkhotel Adler om precies te zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 23:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Geen idee wat de plaatsnaam was, maar het lag iig helemaal links onderin Duitsland.
Welke van de hoeveel bedoel je?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:29 schreef tong80 het volgende:
Leuke uityzending.
En Hugo Borst is en held.
Ik kan alleen zijn fantopic die ik gepost heb vorig jaar niet mneer vinden
flink reizen moet je toch en aangezien ze een bijzonder prachtig hotel hebben met fenomenaal trainings veld en ze zitten ook nog eens vlakbij het vliegveld is het allemaal geen probleemquote:Op zondag 22 januari 2006 23:39 schreef Toad het volgende:
Het kamp van de Nederlanders ligt erg centraal in Duitsland.
Eens, al wordt het Tom natuurlijk, net als Jack, opgedragen welke onderwerpen te behandelen. Deze vond ik de laatste twee weken niet sterk.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:37 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind het met de week slechter worden. Het is hoog tijd dat Jack terugekeert.
Tom zei toch aan het einde dat de volgende keer Jack en Erwin Koeman er waren?quote:[b]Op maandag 23 januari 2006 01:56
Is daar al iets over bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |