Hank is een voetbalservice voor ingewijden - gaat per nieuwsbrief e.d.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef fernando_redondo het volgende:
Wie is die analfabete Henk die zijn naam niet goed kan schrijven?
Die gaat waarschijnlijk per direct naar West Ham United of Sevilla. Overigens vraagt Ajax 1,5 miljoen euro bij een directe transfer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:34 schreef SCH het volgende:
Nigel de Jong naar Real Madrid
Gail...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Hank is een voetbalservice voor ingewijden - gaat per nieuwsbrief e.d.
waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:34 schreef Kaalhei het volgende:
Ricky vd Bergh (Sparta) richting het Nijmeegse land...
Dat is wel erg weinig...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk per direct naar West Ham United of Sevilla. Overigens vraagt Ajax 1,5 miljoen euro bij een directe transfer.
Ja, daar hebben ze nog nioet genoeg spitsen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:29 schreef MaxPower het volgende:
Samaras naar Manchester United
bron: AD
2 goede en dan nog wat rommelquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze nog nioet genoeg spitsen..
quote:Ronaldo On His Way Out
Cristiano Ronaldo could be on his way out of Manchester United this summer in a £20million deal. Juventus and Valencia have already made contact with Ronaldo's advisers about a potential move, believing that the youngster's unique style and flair is more suited to the leagues of Italy and Spain. Ronaldo has endured a miserable time on and off the pitch this season and his United team-mates have grown frustrated with his self-indulgence on the ball during matches.
David McDonnell, Daily Mirror
Over Samaras wordt overigens nix gemeld bij Manutd.comquote:Riki The Reds' New Ryan
Manchester United are lining up a £3million bid to land Spanish winger Riki as Ryan Giggs' long-term replacement. Sir Alex Ferguson's brother, the club's European scout Martin, went to watch the 25-year-old flier in action for Getafe against Celta Vigo on Sunday. Riki, real name Ivan Sanchez-Rico, gave a superb performance and clearly impressed the United representative.
Staff reporter, Daily Mirror
Precies. En een goede ook, potverdorie. Overigens weet Redondo blijkbaar niet dat de voornaam Hank ook bestaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Hank is een voetbalservice voor ingewijden - gaat per nieuwsbrief e.d.
Tarvajärvi heet die Fin.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef Radegast het volgende:
Heerenveen moet geen dure spits kopen van dat geld.
Gewoon voor een paar stuivers Sibon ophalen in Eindhoven en die Tjalalalrararvi? opstellen.
Inmiddels getekend. Hank kan er weer één bijschrijven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niki Mäenpää van RC Lens naar Telstar
Bron: Hank
quote:Gattuso The New Keano
United have identified AC Milan midfielder Gennaro Gattuso as the man they want to replace for Roy Keane. Chief executive David Gill has been spotted in Milan several times in recent weeks, increasing the belief that a formal move for the player is now likely. 28-year-old Gattuso will be among the players Milan owner Silvio Berlusconi is happy to let go. If a bid does come, Gill and United will be told that Gattuso is available if the Old Trafford club can match Milan's £5million valuation.
Martin Lipton, Daily Mirror
dan kan AZ de rest van 't seizoen (titelaspiraties+UEFA-cup) ook wel op de buik schrijven... die jongen is zo belangrijk voor AZ. en z'n potentiële opvolger Mathijssen hebben ze net een half jaar richting Waalwijk geschopt...quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:14 schreef cultheld het volgende:
Manchester United wil Landzaat nog deze winterstop hebben.
Gudjohnson is helemaal nog niet zeker dat 'ie komt... of heb ik iets gemist? maar we wachten wel af... nog 2 weekjes en dan is de transferperiode weer afgelopen, zien we dan wel wie waar de rest van het seizoen afmaakt..quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:19 schreef cultheld het volgende:
AZ heeft diens opvolger al in de vorm van Gudjohnson. Die hebben ze niet voor niets gehaald. Er is een gerede kans dat Landzaat nog deze winsterstop vertrekt en Manchester United is, samen met o.a. HSV, één van de belangrijkste gegadigden om hem over te nemen.
Is al wel zeker, maar wordt nog niet naar buiten gebracht.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gudjohnson is helemaal nog niet zeker dat 'ie komt... of heb ik iets gemist? maar we wachten wel af... nog 2 weekjes en dan is de transferperiode weer afgelopen, zien we dan wel wie waar de rest van het seizoen afmaakt..
Je bent weer bijzonder goed op de hoogte moet ik zeggen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is al wel zeker, maar wordt nog niet naar buiten gebracht.
Noem maar wat; Het contract is al getekend. AZ probeert dit echter angstvallig stil te houden omdat een officiële presentatie van die Ijslander de prijs van Landzaat (want er is al een opvolger) kan drukken. Zodra Landzaat naar het buitenland verkast, wordt de transfer van Gudjohnson bekend gemaakt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je bent weer bijzonder goed op de hoogte moet ik zeggen.
Wat is je tegenprestatie indien onze IJslandse vriend niet naar AZ komt?
Ben benieuwd, zal eens wat leuks verzinnenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Noem maar wat; Het contract is al getekend. AZ probeert dit echter angstvallig stil te houden omdat een officiële presentatie van die Ijslander de prijs van Landzaat (want er is al een opvolger) kan drukken. Zodra Landzaat naar het buitenland verkast, wordt de transfer van Gudjohnson bekend gemaakt.
Jij noemt het onzin verkopen, maar dat interesseert me eerlijk gezegd vrij weinig. Dat het niet altijd rond komt, betekent niet dat er niks heeft gespeeld. En in dit geval ben ik niet de enige die dit gerucht meldt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:30 schreef SCH het volgende:
Je hebt nu zoveel onzin verkocht, ik vind het verbijsterend dat je niet uit schaamte een keer afhaakt en maar blijft doen of je zogenaamd dicht bij bronnen zit.
Het betekent een oncontroleerbaar onzinnige post. Ik droom ook wel eens wat dude.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij noemt het onzin verkopen, maar dat interesseert me eerlijk gezegd vrij weinig. Dat het niet altijd rond komt, betekent niet dat er niks heeft gespeeld.
Ik verzin het toch echt niet zelf. Bovendien mag iedereen er wel eens naast zitten toch?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Het betekent een oncontroleerbaar onzinnige post. Ik droom ook wel eens wat dude.![]()
Het zou je sieren je bek wat vaker te houden. Kan je best .![]()
Zo vaak?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:39 schreef cultheld het volgende:
Bovendien mag iedereen er wel eens naast zitten toch?
Ik zit er ook geregeld goed in de buurt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo vaak?
Bovendien verklaar jij mensen voor gek die aan jouw posts twijfelen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:47 schreef MaxPower het volgende:
Ja maar doordat je 8 verkeerde geruchten verspreid, gelooft niemand je bij de 2 goede. Bij Steef is het andersom
quote:15 - De transfer van Heerenveen-spits Georgios Samaras naar Manchester City is voorlopig in de koelkast gezet. De Engelse club wil voorlopig niet de 10 miljoen euro op tafel leggen die de Friezen verlangen. Bovendien wil het bestuur sowieso graag dat Samaras blijft. De 20-jarige Griek heeft weliswaar een arbitrageprocedure aangespannen om de transfer alsnog te forceren, maar het lijkt erop dat alle partijen zich neerleggen bij de huidige situatie. Volgens voorzitter Riemer van der Velde is het belangrijk dat Samaras in ieder geval tot het eind van het seizoen blijft en wellicht ook nog het jaar daarna. Zijn contract loopt nog tot medio 2008.
quote:Michael Dingsdag vertrekt na dit seizoen naar Eindhoven. De 23-jarige centrale verdediger van Vitesse tekende afgelopen week een voorcontract bij de Eindhovense topclub. Dingsdag verlengde afgelopen zomer nog zijn contract bij de Arnhemmers tot 2008. Maar in deze nieuwe verbintenis is een ontsnappingsclausule van ¤ 2.500.000,= opgenomen. De landskampioen uit Eindhoven licht deze optie in het contract, waardoor Dingsdag de komende 4 jaar de kleuren van PSV zal gaan verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |