In het heden?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:19 schreef Monidique het volgende:
Ik weet nog niet wat ik moet gaan doen.
Je stelt mij teleur.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ook, maar met name over een aantal maanden.
Same here.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
cool, ik ben niet ingeburgerd; een 5,3
Mén, mijn land meet haar nationale identiteit af aan de afvalscheiding en het vegen van het stoepje, voortuintjes en trouwkadootjes.quote:
En we weten al helemaal niet waar de meeste bollenvelden liggen, want daar zijn waarschijnlijk de meeste ouwe zeikerdsquote:Op zondag 8 januari 2006 20:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Mén, mijn land meet haar nationale identiteit af aan de afvalscheiding en het vegen van het stoepje, voortuintjes en trouwkadootjes.![]()
Ik word er heel agressief van.![]()
![]()
In mijn Nederland trouwen we al generaties niet meer, háten we voortuintjes en hebben we heel anders gekleurde afvalbakken!
Als je het echt wil weten: hier staan de vragen en de 'juiste' antwoorden.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:20 schreef Tafkahs het volgende:
welke voortuin is bij Nederlanders geaccepteerd ?
A. Tuin met fiets en een afvalbak
B. Tuin met een koelkast, lege bierblikjes en nog wat andere troep
C. Tuin met kinderspeelgoed, winkelwagentje en meerdere afvalbakken
Ik zou voor B gaan, dan weet je tenminste dat je buurman bier heeft
Hij had er zelfs zijn fysieke gezondheid voor over om maar in de schijnwerpers te kunnen staan. Akelig ventje.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:27 schreef Tafkahs het volgende:
ik vind superman maar een naar narcistisch mannetje trouwens
Wat een onzinquote:Uw dochter is een slimme meid. Ze wil na haar middelbare school graag leren. Welke
reactie is het best?
Antwoord B is goed.
“Goed idee, vooral doen en verdergaan met leren”. In Nederland wordt er van meisjes en
vrouwen verwacht dat ze een zelfstandig bestaan opbouwen. We verwachten in
Nederland dat ouders hun dochters stimuleren om door te leren.
Nou, ik vind het wel prettig om te weten dat als je voor inbraak veroordeeld wordt (als nieuwe burger), dat je in hoger beroep kan, jij niet ?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je het echt wil weten: hier staan de vragen en de 'juiste' antwoorden.
Ik neem aan dat het mijn onvervreemdbaar recht is de opstellers van deze lijst vragen (en vooral de notie dat er een goed antwoord op zou zijn) langzaam mag doodmartelen, toch? Getver de getver, walgelijk ongeintegreerde nepnederlanders moeten dat zijn.
Ja, alles moet voorgekauwd worden, anders kreeg hij het niet door z'n rietje, bahquote:Op zondag 8 januari 2006 20:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij had er zelfs zijn fysieke gezondheid voor over om maar in de schijnwerpers te kunnen staan. Akelig ventje.
De nieuwe.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:29 schreef Monidique het volgende:
Welke template gebruiken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |