Gejammer om slotjes vinden mods en admin's niet leuk, zie FBquote:Op zondag 8 januari 2006 20:02 schreef rotskibo het volgende:
Funny links, pics en clips, deel 12
slotje.
Volgens mij is dat Dwc_Ruffryderquote:Op zondag 8 januari 2006 20:06 schreef Chriz2k het volgende:
Cool, er zit een gast die op Dark_Killah lijkt in.
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blijquote:Op zondag 8 januari 2006 20:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Gejammer om slotjes vinden mods en admin's niet leuk, zie FB![]()
Knul, jij opende dit topic dus alles is jouw fout.quote:
aj tog je weet swa wolla billa die tatta's komen tan2 hardquote:Op zondag 8 januari 2006 20:37 schreef xim0tje het volgende:
Of niet kaput met die lui..
ik zeg niks, jij bent echt niet gataar!quote:Op zondag 8 januari 2006 20:38 schreef Jett het volgende:
[..]
aj tog je weet swa wolla billa die tatta's komen tan2 hard
Echt het is op het onzin-forum je verwacht toch niet dat iemand hier voor je gaat uitzoeken wie het is.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:40 schreef shaun81 het volgende:
Please laat mij weten wie die gasten zijn, zoek namelijk 1 van hun dus wie info heeft laat het me weten....
En waarom zoek jij een van hunquote:Op zondag 8 januari 2006 21:44 schreef shaun81 het volgende:
misschien herkent iemand hier iemand van het filmpje, zoetermeer is niet zo groot en zijn genoeg fokkers en paupers hier diein zoetermeer wonen
Het filmpje ligt nu bij de politie in zoetermeer in de emailboxquote:Op zondag 8 januari 2006 21:44 schreef shaun81 het volgende:
misschien herkent iemand hier iemand van het filmpje, zoetermeer is niet zo groot en zijn genoeg fokkers en paupers hier diein zoetermeer wonen
dan heeft die uploader wel wat uit te leggen. whehehequote:Op zondag 8 januari 2006 21:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het filmpje ligt nu bij de politie in zoetermeer in de emailbox![]()
Mischien zijn het wel mijn vriende die ga ik niet aangeven.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:44 schreef shaun81 het volgende:
zonde van het paardquote:Op zondag 8 januari 2006 23:05 schreef got.rice het volgende:
ik wil ze ontvoeren en hard anaal laten verkrachten door een paard![]()
napalm.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:55 schreef Little_Meanie het volgende:
allemaal in een kooi stoppen en in een badje met zoutzuur
wat let je?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:05 schreef got.rice het volgende:
ik wil ze ontvoeren en hard anaal laten verkrachten door een paard![]()
nee, maar heb je die moordhond van ze gezien?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:42 schreef El_Rolando het volgende:
Wat een nepperts, niet eens een gun op zak.
Ja, een pitbull of niet?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:47 schreef PsyCha het volgende:
[..]
nee, maar heb je die moordhond van ze gezien?
Ja, met zo'n Den Haags kutaccent .. kijk steven, kijk wat hij gaat doen ofzoquote:Op maandag 9 januari 2006 00:00 schreef Mute_Me het volgende:
omfg, dit is echt héél dom. ik kan zo 3 mensen herkennen die niet zulke lieve dingen doen... jammer genoeg voor een van hun wordt hij op het laatst ook nog bij naam genoemd.
Morgen eens een linkje naar zn zus doorspelen. kut-volk.
ik denk dat de helft op vrijdagavond in het stadshart rondloopt, probeer het daar eensquote:
Ga je héél diep schamen dan. Of draag jij ook een H&M jas met een veels te grote capouchon, en een g-unit shirt eronder?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mischien zijn het wel mijn vriende die ga ik niet aangeven.![]()
Nee, ik ga niet om met dat Nep negertjes volk. Maar ik bedoel je gaat niet zomaar mensen aangeven als ze je niets misdaan hebben hij zegt net zelf dat het daar niet groot is nou dan kan hij ze toch goed zelf vinden.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ga je héél diep schamen dan. Of draag jij ook een H&M jas met een veels te grote capouchon, en een g-unit shirt eronder?
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:55 schreef Little_Meanie het volgende:
allemaal in een kooi stoppen en in een badje met zoutzuur
Alleen al het feit dat die ettertjes hun daden opnemen met camera vind ik genoeg reden om ze aan te geven. Of ze mij nou wat misdaan hebben of niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet om met dat Nep negertjes volk. Maar ik bedoel je gaat niet zomaar mensen aangeven als ze je niets misdaan hebben hij zegt net zelf dat het daar niet groot is nou dan kan hij ze toch goed zelf vinden.![]()
Je denkt toch niet dat ze dit allemaal echt hebben gedaan, Dit is allemaal geregiseerd om stoer over te komen bij de chickies.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:37 schreef Nosh het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat die ettertjes hun daden opnemen met camera vind ik genoeg reden om ze aan te geven. Of ze mij nou wat misdaan hebben of niet.
Ze dachten dat jij uit z-meer kwam, maar dat is junkiesietze (leeft ie nog eigenlijk? )quote:Op maandag 9 januari 2006 15:04 schreef Maikuuul het volgende:
Maar wtf heeft dit met mij te maken eigenlijk ? :/
jij bent toch die 4e van links?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:04 schreef Maikuuul het volgende:
Maar wtf heeft dit met mij te maken eigenlijk ? :/
die is nieuw neon onder ze scooter aan het leggen.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ze dachten dat jij uit z-meer kwam, maar dat is junkiesietze (leeft ie nog eigenlijk? )
:^quote:Op maandag 9 januari 2006 16:03 schreef dady het volgende:
Dat zijn gewoon vrienden die elkaar in elkaar slaan, nou het is meer in het WWF genre, ze slaan elkaar zogenaamd in elkaar hoe sneu.
Dat zegt ie tochquote:Op maandag 9 januari 2006 16:13 schreef Emoticon het volgende:
[..]
:^
Niemand in de gate dat het nep is??
Yep. Politie heeft het filmpje in handen gekregen en zijn er mee aan de slag.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik zag gisteren of eergisteren er een berichtje over in het AD staan!
Waar gaan ze ze voor straffen, voor het in elkaar slaan van hun eigen matties.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yep. Politie heeft het filmpje in handen gekregen en zijn er mee aan de slag.
overlastquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:27 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waar gaan ze ze voor straffen, voor het in elkaar slaan van hun eigen matties.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:25 schreef Biogarde het volgende:
Is het opsporen van deze lui, de nieuwe hype, aangezien de man achter BrauN's ava gevonden is![]()
Dus ik Googelenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:34 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Gerry Braun, een verzetsstrijder in de 2e WO
Wat een mietjes zegquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:07 schreef Mute_Me het volgende:
De jongen die die ruit ingooit op het einde, heeft zichzelf aangegeven
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
'He did the crime, now he's gonna do the time'![]()
Zo stoer zijn die watjes nu.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:07 schreef Mute_Me het volgende:
Iemand die het ziet.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef Zebbie het volgende:
Whehehe, lekker fake ook weer
Moet je goed op het 2e/3e in-elkaar-mep stukje kijken.
Waar ze zogenaamd 1 van die 3 jongens te grazen nemen. Die gasten kijken ook niet om ofzo, en als er dan eentje tussenuit gehaald wordt lopen die andere 2 braaf achteruit
Hij hield al op vroege leeftijd van 'pussy'quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:28 schreef shaun81 het volgende:
Hier een foto van maikuuul als baby
[afbeelding]
Weet ik tochquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:10 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
![]()
klinkt allemaal mooi in Amerika, maar hier staan ze na het invullen van een formuliertje terug op straat![]()
Wat een wankers, ik was vroeger nog meer crimineel dan dat stelletje kneuzen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:07 schreef Mute_Me het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:28 schreef shaun81 het volgende:
Hier een foto van maikuuul als baby
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:30 schreef Molluck het volgende:
Is die familie van Maikuuul al aan het uitbreiden?
Is Jenifuuur al zwanger?
Je geeft geen antwoord op mijn vraag, bovendien was het die user boven mij die dit topic kickte...quote:
Wat denkje ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:32 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag, bovendien was het die user boven mij die dit topic kickte...
boeie, hoe heet dat nummerquote:
Die leeft nog ja, spreek hem genoeg op MSN.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ze dachten dat jij uit z-meer kwam, maar dat is junkiesietze (leeft ie nog eigenlijk? )
post vind terug?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:28 schreef Kaneelstok het volgende:
pvt
Blokkeer hem dan ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die leeft nog ja, spreek hem genoeg op MSN..
VET, bedankt hequote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:43 schreef Molluck het volgende:
[..]
Young Buck feat. TI & Ludacris - Stomp![]()
Nee. Ik kon hem al voordat ik hem op Fok kende.quote:
Ik ben onschuldigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |