Waar gaan ze ze voor straffen, voor het in elkaar slaan van hun eigen matties.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yep. Politie heeft het filmpje in handen gekregen en zijn er mee aan de slag.
overlastquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:27 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waar gaan ze ze voor straffen, voor het in elkaar slaan van hun eigen matties.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:25 schreef Biogarde het volgende:
Is het opsporen van deze lui, de nieuwe hype, aangezien de man achter BrauN's ava gevonden is![]()
Dus ik Googelenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:34 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Gerry Braun, een verzetsstrijder in de 2e WO
Wat een mietjes zegquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:07 schreef Mute_Me het volgende:
De jongen die die ruit ingooit op het einde, heeft zichzelf aangegeven
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
'He did the crime, now he's gonna do the time'![]()
Zo stoer zijn die watjes nu.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:07 schreef Mute_Me het volgende:
Iemand die het ziet.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef Zebbie het volgende:
Whehehe, lekker fake ook weer
Moet je goed op het 2e/3e in-elkaar-mep stukje kijken.
Waar ze zogenaamd 1 van die 3 jongens te grazen nemen. Die gasten kijken ook niet om ofzo, en als er dan eentje tussenuit gehaald wordt lopen die andere 2 braaf achteruit
Hij hield al op vroege leeftijd van 'pussy'quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:28 schreef shaun81 het volgende:
Hier een foto van maikuuul als baby
[afbeelding]
Weet ik tochquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:10 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
![]()
klinkt allemaal mooi in Amerika, maar hier staan ze na het invullen van een formuliertje terug op straat![]()
Wat een wankers, ik was vroeger nog meer crimineel dan dat stelletje kneuzen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:07 schreef Mute_Me het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:28 schreef shaun81 het volgende:
Hier een foto van maikuuul als baby
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:30 schreef Molluck het volgende:
Is die familie van Maikuuul al aan het uitbreiden?
Is Jenifuuur al zwanger?
Je geeft geen antwoord op mijn vraag, bovendien was het die user boven mij die dit topic kickte...quote:
Wat denkje ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:32 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag, bovendien was het die user boven mij die dit topic kickte...
boeie, hoe heet dat nummerquote:
Die leeft nog ja, spreek hem genoeg op MSN.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ze dachten dat jij uit z-meer kwam, maar dat is junkiesietze (leeft ie nog eigenlijk? )
post vind terug?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:28 schreef Kaneelstok het volgende:
pvt
Blokkeer hem dan ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die leeft nog ja, spreek hem genoeg op MSN..
VET, bedankt hequote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:43 schreef Molluck het volgende:
[..]
Young Buck feat. TI & Ludacris - Stomp![]()
Nee. Ik kon hem al voordat ik hem op Fok kende.quote:
Ik ben onschuldigquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |