Gejammer om slotjes vinden mods en admin's niet leuk, zie FBquote:Op zondag 8 januari 2006 20:02 schreef rotskibo het volgende:
Funny links, pics en clips, deel 12
slotje.
Volgens mij is dat Dwc_Ruffryderquote:Op zondag 8 januari 2006 20:06 schreef Chriz2k het volgende:
Cool, er zit een gast die op Dark_Killah lijkt in.
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blijquote:Op zondag 8 januari 2006 20:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Gejammer om slotjes vinden mods en admin's niet leuk, zie FB![]()
Knul, jij opende dit topic dus alles is jouw fout.quote:
aj tog je weet swa wolla billa die tatta's komen tan2 hardquote:Op zondag 8 januari 2006 20:37 schreef xim0tje het volgende:
Of niet kaput met die lui..
ik zeg niks, jij bent echt niet gataar!quote:Op zondag 8 januari 2006 20:38 schreef Jett het volgende:
[..]
aj tog je weet swa wolla billa die tatta's komen tan2 hard
Echt het is op het onzin-forum je verwacht toch niet dat iemand hier voor je gaat uitzoeken wie het is.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:40 schreef shaun81 het volgende:
Please laat mij weten wie die gasten zijn, zoek namelijk 1 van hun dus wie info heeft laat het me weten....
En waarom zoek jij een van hunquote:Op zondag 8 januari 2006 21:44 schreef shaun81 het volgende:
misschien herkent iemand hier iemand van het filmpje, zoetermeer is niet zo groot en zijn genoeg fokkers en paupers hier diein zoetermeer wonen
Het filmpje ligt nu bij de politie in zoetermeer in de emailboxquote:Op zondag 8 januari 2006 21:44 schreef shaun81 het volgende:
misschien herkent iemand hier iemand van het filmpje, zoetermeer is niet zo groot en zijn genoeg fokkers en paupers hier diein zoetermeer wonen
dan heeft die uploader wel wat uit te leggen. whehehequote:Op zondag 8 januari 2006 21:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het filmpje ligt nu bij de politie in zoetermeer in de emailbox![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |