Yup, maar als je slim bent doe je het een paar maanden van tevoren, dan is je datum meestal nog helemaal vrij, en kun je elk moment van de dag (zo'n beetje) kiezen.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
Je moet dus minimaal 2 weken voor je gaat trouwen in ondertrouw zodat men idd die check kan doen of alles klopt etc. etc.
Ja ok.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:59 schreef iamredleader het volgende:
Yup, maar als je slim bent doe je het een paar maanden van tevoren, dan is je datum meestal nog helemaal vrij, en kun je elk moment van de dag (zo'n beetje) kiezen.
Again, no offence maar dat zou ik nou dus echt niet willen. Een oud collega van mijnquote:Bijvoorbeeld populaire data zoals 06-06-06 om 16:00![]()
Leuk he die trouwstressquote:Op maandag 9 januari 2006 10:21 schreef Tally het volgende:
Ook ik heb al gedroomd over de bruiloft..
Was geen suk6 en hoop echt dat het beter gaat dan in mijn dromen
Mijn jurk was niet vermaakt.. Hele stuk dr af..
Barste open tijdens het ja woord..
Ik met mn moeder terug naar de winkel.. Boos op de mevrouw..
Moest het maar ff gaan maken..
Arie's pak was te kleinJurkje en pakje van bruidskinderen waren er niet..
Feestje was een soft.. Geen hond die kwam..
En die gene die kwamen hingen dronken aan de bar..
Ik heb de hele dag gejankt in mijn dromen.. Zal ook wel maar hopelijk niet met dezelfde reden
Veelteveelquote:Op maandag 9 januari 2006 20:28 schreef outcast_within het volgende:
Hoeveel kosten jullie bruiloften?
blijft wonderbaarlijk dat trouwen (nog steeds een volkomen vreemd fenomeen voor mij, behalve dat ik nu weet wat ondertrouw is)
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:54 schreef iamredleader het volgende:
Exacte getallen ga ik niet geven, met name omdat nog niks 100% vast is, maar de totale rekening (inclusief de jurk, vervoer, het hele weekend, etc etc etc, maar dan ook echt alles)
.....
ongeveer 20,000
![]()
Ik kwam er vandaag nog langs en moest toen aan jou denkenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:20 schreef Tally het volgende:
[afbeelding]
Hier trouwen wij..
Helaas kan ik van de feestlocatie geen foto's laten zien aangeziend die er niet op het net.
http://www.restaurantderidder.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |