Dude??? Heb je het ineens toch opgenomen????quote:Op zondag 8 januari 2006 10:25 schreef Dizer het volgende:
FUCK OFF Henk-Jan... wtf met handelsmerk... rot toch op man! Dat doe ik al jaren 1 kant van mijn overhemd laten hangen![]()
![]()
Wat dacht je van online kijken naar alle stukjes? Dan zie je best genoegquote:Op zondag 8 januari 2006 11:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude??? Heb je het ineens toch opgenomen????
prachtig....quote:Op zondag 8 januari 2006 11:07 schreef Zhenar het volgende:
Ah, het welkomstcomitee, bestaande uit…
[afbeelding]
…The Airrelle Queen en haar zuster…
…The White Babette. Deze ijskoude zusjes doen jouw bloed misschien koken, maar maak je geen illusies: deze IJsbunnies (zoals ze ook wel genoemd worden) lijken door geen enkele man gecharmeerd te kunnen worden. Al heb ik gehoord dat de affectie van deze bloedmooie zusters gewonnen kan worden middels het fluisteren van Franse woordjes…
niet te vroeg juichen, ik moet er weer vandoor....quote:
Tja, het moet " Calypsaaaaa" zijn, maar er is dus een foutje (quote:Op zondag 8 januari 2006 11:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Even mierenneuken:
Is het nu calipsaaaaa (plaatje) of calypsaaaaa (tekst)
maar echt geweldig Zhenar
Dacht dat jij het wel kon waarderen.quote:
"Kal El" is de Kryptonian naam van Superman, duh!quote:
Ben nooit zo een Superman fan geweestquote:Op zondag 8 januari 2006 12:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Kal El" is de Kryptonian naam van Superman, duh!![]()
Geeft nietquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 11:07 schreef Zhenar het volgende:
Hee, jij daar! Kappuh met patiencen en help ons even uit de penarie!
Jawel, mijn waarde. Dit is de enige echte Remy LeBeau, ook wel Gambit genoemd. Hij speelt graag kaartspelletjes, maar o wee als hij verliest, dan zal zijn wraak jou treffen! Maar het is geen slechte man, een beetje heetgebakerd alleen. En handtastelijk. En ietwat vunzig. Ach, eigenlijk is het gewoon een smeerpijp!![]()
quote:Snel, verberg jezelf! Dat is Poison Blissy, de lellebel onder de superschurken.
Snappen ze niet, daar zijn ze niet incrowd genoeg voorquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 12:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Snappen ze niet, daar zijn ze niet incrowd genoeg voor
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 12:54 schreef LeBeau het volgende:
Zo incrowd is lellebel niet hoor, volgens mij weet iedereen en z'n moeder wat ermee bedoeld wordt.
Ik dacht het nietquote:Tania Jane Watson is Spidersationals “biaatch”, zoals de superheld haar zelf noemt.
Eerste Donderdag/Zaterdag/Zondag avond na de storting van de studiefinancieringquote:
Wel waarquote:
En dan noem je me je biaatchquote:Op zondag 8 januari 2006 13:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel waar. Wij hadden een zoon, weet je nog
!
Met een liefkozende connotatie natuurlijkquote:
Ja, wat Zhenar zegt over die connotatie enzo.quote:
Ja, al dat gemiep!quote:Op zondag 8 januari 2006 13:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jezus, wat doe je zo Dizerig vandaag zeg![]()
Lekkere beledigingquote:Op zondag 8 januari 2006 13:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jezus, wat doe je zo Dizerig vandaag zeg![]()
Bij mij welquote:Op zondag 8 januari 2006 14:00 schreef LeBeau het volgende:
Fok doet het bij mij niet echt lekker in Firefox.
Firefox doet het bij mij helemaal niet lekker de laatste tijd. Wil niet opstarten, wil geen links openen op bepaalde pagina's.quote:
Gaan jullie weer meeten?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eerste Donderdag/Zaterdag/Zondag avond na de storting van de studiefinanciering
En hij loopt weer super!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Firefox doet het bij mij helemaal niet lekker de laatste tijd. Wil niet opstarten, wil geen links openen op bepaalde pagina's.Ga hem maar een keer opnieuw downloaden en installeren.
Nee wij gaan niet meeten. We gaan gewoon wat drinken met zijn 3enquote:
Da's hetzelfdequote:Op zondag 8 januari 2006 14:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee wij gaan niet meeten. We gaan gewoon wat drinken met zijn 3en
Nee. MB, Zhenar en ik gaan uiteten en daarna de kroeg in. Das geen meeting meer. Maar gewoon, we kennen elkaar en zoquote:Op zondag 8 januari 2006 14:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Da's hetzelfde. Zhenar, jij en? Sven? Tom? MB?
Hoeveel?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee wij gaan niet meeten. We gaan gewoon wat drinken met zijn 3en
Nog steeds?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:18 schreef PeRi het volgende:
Ik noem het ook gewoon meeten als Skaai , Ties, TA en ik gaan winkelen ofzo.
We zijn meer dan goede vrienden ondertussen jaquote:Op zondag 8 januari 2006 14:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nog steeds?Maar jullie kennen elkaar inmiddels buiten Fok goed of niet?
Dat is het niet! Dat is shoppen.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:18 schreef PeRi het volgende:
Ik noem het ook gewoon meeten als Skaai , Ties, TA en ik gaan winkelen ofzo.
Getrouwd?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
We zijn meer dan goede vrienden ondertussen ja.
Nou dan, jij en je meetquote:Op zondag 8 januari 2006 14:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
We zijn meer dan goede vrienden ondertussen ja.
bookmarkquote:Op zondag 8 januari 2006 14:17 schreef Dizer het volgende:
Maar anderen zijn welkom hoor.
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
eh nee... van Chateau de Babette.....
dan neem ik deze mee:
[afbeelding]
quote:Kijk wie we daar hebben!
The Riddlerati! Laat zijn olijke voorkomen je niet misleiden! Deze man heeft misschien antwoord op alle vragen, maar achter zijn vrolijke voorkomen schuilt een diabolisch meesterbrein! Iedereen die zijn raadselachtige taalkunsten niet weet te waarderen sterft een mysterieuze dood…
12 uur in de auto, 3 uur skiën, 1 botsing, 2 verrotte knieën, 4 klotedagen in een klotehuisje, 12 uur in de auto terug.....quote:Op zondag 8 januari 2006 14:34 schreef Dizer het volgende:Wat? Wat is er gebeurd? Ik weet nergens vanaf?
![]()
Wat kut zeg Babettequote:Op zondag 8 januari 2006 14:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
12 uur in de auto, 3 uur skiën, 1 botsing, 2 verrotte knieën, 4 klotedagen in een klotehuisje, 12 uur in de auto terug.....
oftewel: even lekker op vakantie geweest......
dankquote:
Hmm, je hebt zelfspot wel...onder de kniequote:Op zondag 8 januari 2006 14:41 schreef babette21 het volgende:
maar gelukkig kan ik hier áltijd huppelen.............
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, je hebt zelfspot wel...onder de knie
Mij.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:48 schreef babette21 het volgende:
maar goed, genoeg over mij: wat [en wie] heb ik hier zoal gemist deze week?!
dat duurde langquote:
Mij!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar heb ik nog gelegenheidsusers gemist?
Paltos.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef babette21 het volgende:
of nieuwkomers?
en de daarbij behorende pesterijtjes/ontgroeningen.....
of................ [laat het niet waar zijn]................ goeie rellen????![]()
maar.... hoe kun je nou precies langskomen als ík er niet ben?!?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:55 schreef QyRoZ het volgende:
Mij!
Topic #800.000 was een ShowChat dus dat bracht een hoop nieuwe users met zich mee.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:58 schreef babette21 het volgende:
Paltos ken ik wel [soort van], die heeft een Hobbes-ava toch?!
de rest is idd onbekend voor mij... zijn ze een beetje lief?!
Yashaaaaa is wel lief.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:58 schreef babette21 het volgende:
Knibbel zorgde voor aardig wat activiteit van de week. Vrijdag gingen er volgens mij een stuk of 3 topics in één middag doorheen.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat duurde lang
ik heb jullie uiteraard allemáál gemist....
maar heb ik nog gelegenheidsusers gemist? of nieuwkomers?
en de daarbij behorende pesterijtjes/ontgroeningen.....
of................ [laat het niet waar zijn]................ goeie rellen????![]()
he!! ga jij 's ff heel snel aan de studie!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:00 schreef Svensational het volgende:
Topic #800.000 was een ShowChat dus dat bracht een hoop nieuwe users met zich mee.
verdomme, ik word dus niet eens gemist als ik even weg ben....quote:Op zondag 8 januari 2006 15:01 schreef LeBeau het volgende:
Vrijdag gingen er volgens mij een stuk of 3 topics in één middag doorheen.
Woei.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:53 schreef pberends het volgende:
http://rapidshare.de/files/10628791/KD-SATC.rar
KD-filmpje!
Nou! Gewoon!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar.... hoe kun je nou precies langskomen als ík er niet ben?!?![]()
nou! zo gewoon is dat niet!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:06 schreef QyRoZ het volgende:
Nou! Gewoon!
Die komen voor 12 uur vanavond.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou! zo gewoon is dat niet!![]()
oh en nu ik toch opgefokt loop te doen []... waar blijft verdomme m'n Award
![]()
![]()
Net of je hier gedwongen zit.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jup
Ik wilde alleen even meeposten in het 800.000 nummer maar ik moest blijven van Bup
ah, dus ik heb er iig eentje gescoord!!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:11 schreef Svensational het volgende:
Die komen voor 12 uur vanavond.
het ís hier geweldigquote:Op zondag 8 januari 2006 15:18 schreef Bupatih het volgende:
Net of je hier gedwongen zit.Geef toe, je vindt het hier geweldig.
Etenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:34 schreef Dizer het volgende:
Ik heb honger...
Ik wilde je eerst The Joker geven, maar die werd niet door Jim Carrey gespeeld en The Riddler welquote:Op zondag 8 januari 2006 14:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]Wat ken je me goed, Zhenar
!
Fantastische OP
Details, details...quote:Op zondag 8 januari 2006 15:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wilde je eerst The Joker geven, maar die werd niet door Jim Carrey gespeeld en The Riddler wel![]()
Dito...quote:Op zondag 8 januari 2006 15:44 schreef babette21 het volgende:
ik heb het koud...
Mijn oom en tante komen zo bij ons eten. Dus ik moet wachtenquote:
wanneer kruip je nou eens onder moeders vleugels vandaan?!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:45 schreef Dizer het volgende:
Mijn oom en tante komen zo bij ons eten. Dus ik moet wachten
aaaaaw..quote:Op zondag 8 januari 2006 15:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn oom en tante komen zo bij ons eten. Dus ik moet wachten
Heb net een manderijn opquote:Op zondag 8 januari 2006 15:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
aaaaaw..
Oom en tante zijn groot verbruikers?
Anders kan je bést wel wat voorproefen
Oohquote:Op zondag 8 januari 2006 15:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorry:
[engels]score[/engels]
beter zo??
Dat probeerden MB en ik hem ook aan het verstand te peuterenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
wanneer kruip je nou eens onder moeders vleugels vandaan?!![]()
Nu niet meer.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:58 schreef babette21 het volgende:
Vis eten?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik was gister op Urk heb ik dat al verteld ^^,![]()
Nee en nee ook geen coke snuivenquote:
Wat een prachtige vergelijking.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hm tis eigenlijk net Belle en het Beest..
eerst zit Belle gedwongen in het kasteel maar daarna vindt ze het er geweldig![]()
Oh, ja! Da's waar ook.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maar het Beest is toch een knappe prins in the end
Bups, the beast is inside himquote:Op zondag 8 januari 2006 17:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat een prachtige vergelijking.
Maar wil je daarmee insinueren dat ik het beest ben?![]()
Donequote:Op zondag 8 januari 2006 17:18 schreef BVO het volgende:
Diz, ga eens stemmen in het tournament!
quote:Ja, Mr President...
De erectieresultaten zijn binnen.
Bewaar hem maar voor wanneer het weer kerst is.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb ook nog de kerst special gedownload zou ik die nu gaan kijken of zal ik em voor morgen bewaren
Eindelijk... volluk!quote:
De tofheid.quote:
Niks mis mee . Naja eigenlijk wel.quote:
Nee dat is Volendamquote:
Maar jij hebt dus nu met de zus van de neef van de slager, wiens tante ooit iets had met de broer van de nicht van je vriendins zus die ooit een kind had met de buurman van haar vaders achterneef?quote:
Altijdquote:Op zondag 8 januari 2006 19:16 schreef QyRoZ het volgende:
Gezellig.
Ik had hem nog niet gezienquote:Op zondag 8 januari 2006 11:07 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]
Een beter stel tieten zal je de komende tijd niet over je heen zien vliegen… Het is niemand minder dan Wonderenawoman! Wat een gratie! Welk een speelsheid! Kun jij geloven dat dit kindje nog maar 18 jaar is? Ik ook niet… Let wel, ze is op zoek naar een goed orgasme, al vrees ik dat wij stervelingen niet opgewassen zijn tegen haar allesvernietigende vrouwelijke ejaculatie![]()
De conversatie lag nog vers in mijn geheugenquote:Op zondag 8 januari 2006 19:21 schreef rena het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet gezien![]()
![]()
Jullie onthouden ook alles he![]()
Ik zat al te denken wie dat zou moeten zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 19:21 schreef rena het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet gezien![]()
![]()
Jullie onthouden ook alles he![]()
Klop, maar ik had die voor ElMaikel bewaard, omdat hij ook zo'n Xmen fanaticus is.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:29 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Ik zat eigenlijk te wachten op Dizerine of zo..want je weet dat ik helemaal fan ben van Wolverine
Ik ben erg volledig geweest. geloof ikquote:Op zondag 8 januari 2006 19:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik zat al te denken wie dat zou moeten zijn.
Heel goedquote:Op zondag 8 januari 2006 19:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben erg volledig geweest. geloof ik
Gejat van Sventasticquote:Op zondag 8 januari 2006 19:30 schreef Zhenar het volgende:
en had jij al "Diztastic". En dat vond ik zo'n grappige woordspeling.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gejat van SventasticEn Spidersational was van Dizer
Desalniettemin![]()
![]()
![]()
Ja, maar je Amerikahaat is hetgeen dat het meeste bijblijft, vrees ikquote:Op zondag 8 januari 2006 19:34 schreef Dada het volgende:![]()
Captain Dadamerica
Prachtige OP! Ik zal mijn protest handtekening maar weer eens plaatsen
Alhoewel je krijgt zo’n reputatie dan, Amerika hater....ik haat zoveel dingen dat het onzin is om er één ding uit te pikken
Jaquote:Op zondag 8 januari 2006 19:34 schreef Svensational het volgende:
Shouf Shouf was weer leuk he Dada?
Het komt hard aan bij mijn "target audience"quote:Op zondag 8 januari 2006 19:37 schreef Zhenar het volgende:
Ja, maar je Amerikahaat is hetgeen dat het meeste bijblijft, vrees ik![]()
Het is een beetje als Youp en Bucklerquote:Op zondag 8 januari 2006 19:38 schreef Dada het volgende:
[..]
Het komt hard aan bij mijn "target audience"![]()
quote:
ALS JE GEWOON ZEGT WAT ER VOOR IS!quote:
KIJK DAN!!! RTL 5!!! NU!!!!quote:
Derren Brownquote:Op zondag 8 januari 2006 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
KIJK DAN!!! RTL 5!!! NU!!!!
ALS JE DAT AL TEVEEL MOEITE VINDT, IS HET GEWOON NIET VOOR JE WEGGELEGD!!
Ze moeten gewoon leren naar mij te luisteren.quote:
Dan is het niet voor mij weggelegd.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
KIJK DAN!!! RTL 5!!! NU!!!!
ALS JE DAT AL TEVEEL MOEITE VINDT, IS HET GEWOON NIET VOOR JE WEGGELEGD!!
Jij deugniet!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:49 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ghéhéhé, ik was helemaal niet gaan kijken hoor!![]()
Jaquote:
Dat zal hij niet graag horen! Ik ben helemaal geen Bupatih.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja![]()
Alleen is hij zo'n Bupatih.Niet dat daar iets mis mee is, maar 1 is wel genoeg, niet?
Ghéhé, ik doe hem wel na!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:51 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat zal hij niet graag horen! Ik ben helemaal geen Bupatih.![]()
Jawel, dezelfde stijl enzo. Ontwikkel zelf eens een persoonlijkheid!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:51 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat zal hij niet graag horen! Ik ben helemaal geen Bupatih.![]()
Nou.. hij is juist anti-bupatih... dat brengt wat evenwicht hier in SCquote:Op zondag 8 januari 2006 19:51 schreef Zhenar het volgende:
Alleen is hij zo'n Bupatih.Niet dat daar iets mis mee is, maar 1 is wel genoeg, niet?
Ach, ja...quote:Op zondag 8 januari 2006 19:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jawel, dezelfde stijl enzo. Ontwikkel zelf eens een persoonlijkheid!![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon leren naar mij te luisteren.
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
Derren Brown.
Jullie hebben héél wat gemist.
Ignorance is bliss.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
Derren Brown.
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:53 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, met de boodschap: DVD Mattias.! DAT BEN IK!
![]()
Al best even geleden trouwens.![]()
Waarom zeg je niet:quote:
quote:
Laat jullie verschrompelde hersentjes maar verpesten door Idols.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ignorance is bliss.
Waar is MissIgnorance trouwens?![]()
Omdat jij dat zou verwachten.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:55 schreef Paltos het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet:
WAT BAZEL JE NOU STOMME KUTTEINGKAKKERSULLULTERINGMONGOOL! HIJKAN
NIET
EENS
SPELLEN!
![]()
Ze was er zoëven nog.quote:
Boeit me niet, hoor ik niet, laklalalalalalalalaquote:Op zondag 8 januari 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
Derren Brown.
Hihi.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan ook wel boos gaan doen, hoor.
Alwéér een kutmod?!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Boeit me niet, hoor ik niet, laklalalalalalalala
Of een dramatische "Waarom doen jullie niet wat aardiger tegen mij?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb morgen terug school. Hihi, wat ben ik nog klein.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoiquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:59 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik heb morgen terug school. Hihi, wat ben ik nog klein.
Viespeukquote:Op zondag 8 januari 2006 19:55 schreef Bupatih het volgende:
Dan doe ik ondertussen leukere dingen met mijn hersens!!!
Dat zwarte irriteerde me al jaren...quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, dat komt nog wel.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of een dramatische "Waarom doen jullie niet wat aardiger tegen mij?"-act.
![]()
![]()
Ik ben nimmer boos.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:01 schreef rena het volgende:
[..]
Als je dit al niet onaardig vind, dan wil ik wel eens zien hoe je bent als je boos bent![]()
![]()
Dan doet ie van:quote:Op zondag 8 januari 2006 20:01 schreef rena het volgende:
[..]
Als je dit al niet onaardig vind, dan wil ik wel eens zien hoe je bent als je boos bent![]()
![]()
Ssssst!! Rena is nog nieuw hier. Die moet je eerst goed laten acclimatiseren.quote:
Staat dat in mijn onderschrift?!quote:
Als ik boos ben, bedoel je?quote:
Jij bent dus nimmer sexy.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik boos ben, bedoel je?
Hoe weet je dat nou?Aangezien ik nooit boos ben.
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik boos ben, bedoel je?
Hoe weet je dat nou?Aangezien ik nooit boos ben.
quote:
Dat maak ik zelf wel uit, brutale vlegel.quote:
NOFI!!!!!!!11oneoneoeno1nqieniniznineizin!11!!!11!!!!quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ssssst!! Rena is nog nieuw hier. Die moet je eerst goed laten acclimatiseren.
En dan snoeihard verbeteren!![]()
![]()
![]()
Het was een schot op open doel dwaaaaaaaasquote:Op zondag 8 januari 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit, brutale vlegel.
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit, brutale vlegel.
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
NOFI!!!!!!!11oneoneoeno1nqieniniznineizin!11!!!11!!!!
quote:
Verhulde liefde he...quote:
quote:
*beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep*quote:
quote:
quote:
Oh, snap ik gelijk het begrip ongesteldheid!quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga nu lekker genieten van mijn vriendjes liefde
Oh, wacht! Hij komt uit Groningen...quote:
Sarcasme dat gecensureerd moet worden?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
*beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep*
Sarcasme dus
Is de Paus islamitisch?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:13 schreef MissBliss het volgende:
Zijn die awards er nu al??
Nee......quote:
Da's waar ook.quote:
Ik kom ook uit Groningenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, wacht! Hij komt uit Groningen...
Nu begrijp ik het allemaal wat beter.
*fobo*quote:Op zondag 8 januari 2006 20:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kom ook uit GroningenMaar dat helpt ook geen zier
![]()
Dit weekend zou het zijn!quote:
Que?quote:
Maar misschien dat Copycat niet het wie kent...quote:Op zondag 8 januari 2006 20:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit weekend zou het zijn!
Ik kijk om 00.00 dan nog wel even
Wist je dan niet dat de duiven eergisteren uitvlogen?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Que?
Heb je poep tussen je toetsen zitten, ofzo?!!! Wees toch sapperdefluitjes eens duidelijk, man!!!
![]()
![]()
Ga koeien plukken, lamlul.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:17 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wist je dan niet dat de duiven eergisteren uitvlogen?![]()
Huh?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar misschien dat Copycat niet het wie kent...
En inmiddels in Amsterdam wonend...quote:
Was?quote:
Hij bedoelt,quote:Op zondag 8 januari 2006 20:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Que?
Heb je poep tussen je toetsen zitten, ofzo?!!! Wees toch sapperdefluitjes eens duidelijk, man!!!
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |