abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 januari 2006 @ 11:07:02 #1
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33825727
Welkom in ShowChat, het topic waar het onvoorstelbare werkelijkheid wordt, waar superhelden en superschurken de dienst uitmaken en waar de meest geweldige avonturen beleefd worden...

In ShowChat staat, vanzelfsprekend, de Strijd tussen Goed en Kwaad centraal. Al tijdenlang bevechten de ShowChatters elkaar omwille van wereldvrede, macht, onderdrukking, rijkdom, of gewoon omdat iemand iets verkeerd heeft gespeld. Deze hevige superstrijd woedt op verschillende terreinen. Kom... pak mijn hand, dan zal ik je laten zien waar ik het over heb. Nee, je hoeft niet bang te zijn; ik gebruik gewoon mijn fabuleuze onzichtbaarheidsriem die ik ontvreemdde van een sletterige superheld, toen zij volledig sufgeneukt naast mij in slaap was gevallen.
HOEZO, “TMI”?!
Nee, je hoeft je niet te verontschuldigen, het is al goed. Kom, stap in mijn vliegmobiel en we gaan!

Boterham City:
Hoera! We zijn in Boterham City beland! In deze duistere, naargeestige stad is de misdaad volledig uit de hand gelopen. En het stinkt hier…

Kijk wie we daar hebben!

The Riddleratih! Laat zijn olijke voorkomen je niet misleiden! Deze man heeft misschien antwoord op alle vragen, maar achter zijn vrolijke voorkomen schuilt een diabolisch meesterbrein! Iedereen die zijn raadselachtige taalkunsten niet weet te waarderen sterft een mysterieuze dood… Slechts een persoon wist aan zijn wraakzuchtige hilariteiten te ontsnappen. Oh, kijk! Daar zul je hem net hebben!

Dit is Paltos, Boy Wonder! De ultieme sidekick: behulpzaam, enthousiast, af en toe irritant. The Riddleratih trachtte hem voor zich te winnen, maar daar wilde onze Paltos niets van weten. De jonge superheld trok zijn eigen plan en sindsdien laten ze geen kans voorbij gaan om elkaar het leven zuur te maken…
Maar wie hebben we daar?!

Snel, verberg jezelf! Dat is Poison Blissy, de lellebel onder de superschurken. Met haar zoete geuren en verleidelijke voorkomen weet zij iedere man (en vrouw) voor zich te winnen, om ze daarna als slaaf dan wel meubelstuk te gebruiken. Nee, van deze perverse dame kun je beter wegblijven, als je leven je lief is! Gelukkig is deze uberbitch niet het enige lekkere snoepje in Boterham City…

Kijk daar, hoog op de daken! Copycatwoman beschermt de zwakkeren van de samenleving! Deze nobele katachtige houdt van orde in haar domein en wil alleen maar dat iedereen zich gedraagt (en dat er melk uit de douche komt, maar dat terzijde). Wees dus maar gehoorzaam in haar buurt, want ze geeft je er zonder problemen van langs met haar kattenzweep! Geheel voor je eigen bestwil natuurlijk…
Oei! Wie sluipt daar door de slechtverlichte straten?

Pas op! De gespleten persoonlijkheid van Two Facenar kan voor nogal wat verwarring zorgen! Het ene moment is hij poeslief, het andere moment een ware duivel! Om nog maar te zwijgen over zijn andere wisselende stemmingen… Nee, laten wij niet langer over dit gevaarlijke misbaksel spreken en snel doorlopen. Hopelijk valt hij ons dan niet lastig…
Wie daar langs de gevel omhoog klimt, vraag je?

Maar dwaas kind toch! Dat is Batskaai! Je hoeft niet bang te zijn voor haar duistere voorkomen, het is een van de goede helden alhier. Met Batskaai in de buurt hoef je niet bang te zijn voor het andere gespuis in Boterham City. Het enige dat zij in ruil voor haar bescherming vraagt, is een goede orale verwensessie. Ja, dat lijkt je wel wat, hm? Jij slet! Oh jeetje, helaas is daar geen tijd voor! Snel, wegwezen!

Het is The Knibbler! Deze superschurk is relatief nieuw in de stad. Men had enige moeite om te wennen aan zijn grappen en grollen en nu zint The Knibbler op wraak jegens iedereen die hem in het verleden onheus bejegende… Met zijn vergezochte woordgrapjes en andere capriolen lijkt hij misschien onschuldig, maar schijn bedriegt. Snel, we moeten hier weg! Hup, de vliegmobiel in!

Clitopolis
Waar we nu zijn beland? Dwaas kind toch, dit is Clitopolis! De grootste fictieve metropool van de wereld! In deze stad heerst orde en regelmaat, alhoewel sommigen daar verandering in proberen te brengen. Gelukkig zijn er volop helden aanwezig om de veiligheid te waarborgen…

Kijk maar, daar hoog in de lucht!

SuPeRigirl to the rescue! Fuck yeah! Dit niet te versmaden chickie vliegt van hot naar her, op zoek naar asses om te kicken en naar opwindende avonturen in alle vormen en maten! Ja, net wat je zegt, een extreem lekker kontje . He wat jammer, ze is alweer weggevlogen.
Maar woei! Wat hoort mijn oor…?

Het is de boosaardige pberex Luthor! Deze manipulatieve grootmagnaat speelt duivelse politieke spelletjes om daar zelf machtiger van te worden! Wat een naarling, zeg dat wel! Om nog maar te zwijgen van zijn excentrieke buien en zijn bizarre postgedrag. Eh… ik bedoelde natuurlijk zijn “ bizarre boze lach” *lacht zenuwachtig*.
Check die bitch! Nee, boven je, sukkel!

Een beter stel tieten zal je de komende tijd niet over je heen zien vliegen… Het is niemand minder dan Wonderenawoman! Wat een gratie! Welk een speelsheid! Kun jij geloven dat dit kindje nog maar 18 jaar is? Ik ook niet… Let wel, ze is op zoek naar een goed orgasme, al vrees ik dat wij stervelingen niet opgewassen zijn tegen haar allesvernietigende vrouwelijke ejaculatie
Oh wauw, kijk eens wie we daar hebben!

Het is Kal_ElMaikel_, ook wel “ Superman” genoemd. Inderdaad, dat is een brok mannelijkheid, yum yum. Hm, dat is vreemd, wat gloeien zijn ogen raar. OH MIJN GOD! Hij is bezeten door een rode kryptobiet, een duivelse groente die alleen groeit op de planeet waar dit superkrachtige ruimtewezen vandaan komt. Maar… dat betekent dat zijn slechte, baggerkant weer eens is bovengekomen! MAAK DAT JE WEGKOMT!!!

Mutantsterdam
Ben je weer wakker? Tja, ik heb je buiten westen moeten slaan toen Kal_ElMaikel_ zijn vreselijke krachten losliet, maar we hebben het gered… Hier zijn we dan in Mutantsterdam: de stad waar de evolutie enkele sprongen gemaakt heeft en mensen geboren worden met speciale krachten, of gruwelijke misvormingen. Wees voorzichtig, want hier in Mutantsterdam is alles mogelijk…

Ah, het welkomstcomitee, bestaande uit…

The Airrelle Queen en haar zuster…

The White Babette. Deze ijskoude zusjes doen jouw bloed misschien koken, maar maak je geen illusies: deze IJsbunnies (zoals ze ook wel genoemd worden) lijken door geen enkele man gecharmeerd te kunnen worden. Al heb ik gehoord dat de affectie van deze bloedmooie zusters gewonnen kan worden middels het fluisteren van Franse woordjes…
Hemeltje! Tijd om de zusters te bekoren is er niet!

Daar heb je BVOmega Red! Deze mutant is geboren met het vermogen sarcastische opmerkingen af te vuren die tere zieltjes volledig weg kunnen vagen! Berg je maar, als hij zich over jou ontfermt, ben je nog niet jarig! Gelukkig heb ik een exotisch getinte, edoch Nederlandstalige zangeres bij me. Hopla! Daar is hij wel even zoet mij. Agossie, kijk hem haar bruut verkrachten… het maakt hem bijna schattig!
Perfect! We nemen een lift door de lucht.

Tom_Banshee vliegt ons wel naar een veiliger plekje. Deze jongeman was heel normaal, totdat hij moderator werd van het Idols forum en opeens over de kracht van allesvernietigende zang beschikte. Met die kracht zorgt hij voor orde onder iedereen die van zang houdt… maar valse noten worden beslist afgestraft! KOP DICHT DUS!
Dankjewel Tom_Banshee, dat je ons hebt afgezet. Maar ehm… had je niet een betere locatie kunnen kiezen?

Het is Mister Duiveltja!!!! Deze dominante schurk heerst met ferme hand over Mutantsterdam. Niemand heeft hem ooit daadwerkelijk iets slechts zien doen, maar zijn strenge blik en duivelse voorkomen zijn genoeg om het bloed in je aderen te laten bevriezen. En het erge is wel, dat de man onsterfelijk lijkt te zijn! Niets stoot deze koning van het kwaad van zijn plek… Laten wij ons dus ook maar uit de voeten maken.
Hee, jij daar! Kappuh met patiencen en help ons even uit de penarie!

Jawel, mijn waarde. Dit is de enige echte Remy LeBeau, ook wel Gambit genoemd. Hij speelt graag kaartspelletjes, maar o wee als hij verliest, dan zal zijn wraak jou treffen! Maar het is geen slechte man, een beetje heetgebakerd alleen. En handtastelijk. En ietwat vunzig. Ach, eigenlijk is het gewoon een smeerpijp!
Hupsakee, dan huppelen we vrolijk dit steegje in en… oeps…

ARGH! Dark Christoenix is ons gevolgd! Deze heetgebakerde verleidster is er een die we beter hadden kunnen ontwijken! Voorheen postte ze nog lief mee en gebruikte zij haar krachten voor het goede, maar enkele freak accidents hebben haar drastisch veranderd, met de Dark Christoenix persoonlijkheid als gevolg… Het is tijd om deze plaats te verlaten, voordat ze ons vernietigt met haar laster en smaad!

Nieuw Plork
Een nieuwe stad, en een echte wereldstad dit keer! Hier huizen diverse helden en schurken, die het hoofd moeten bieden aan elkander, alsmede aan hun dagelijkse beslommeringen. In Nieuw Plork tref je soap op zijn best! Affaires, incest, verraad en gevaar… alles vind je hier! Maar laten we de belangrijkste helden opzoeken…

Deze zul je vast wel kennen:

Spidersational is een ieders grote held. Met zijn bijzondere spinnenkrachten krijgt hij voor elkaar wat geen ander mens kan. Oei, daar zul je zijn sletje hebben!

Tania Jane Watson is Spidersationals “biaatch”, zoals de superheld haar zelf noemt. Maar ze heeft wat spinnenkrachten van zichzelf. En mannen die niet lief voor haar zijn, die geeft ze een nare spinnenbeet! Je bent gewaarschuwd... zo ook voor dit heerschap:

Dit kwaadaardige meesterbrein, Doctor Bar_revius, was bijna vergeten door de inwoners van Nieuw Plork, maar soms keert hij terug om totale chaos te creëren en natuurlijk om over zijn favo televisieseries te praten! Wegwezen dus, straks praat hij tegen ons!
Oh jee, nu zijn we alweer in de problemen beland!

De voodookoningin Calypsaaaaa is relatief nieuw in het superschurkendom, maar hard bezig haar sporen te verdienen. Geliefd door de andere superschurken, maakt ze gebruik van haar voodookrachten om hogerop te komen. Eng? Wacht maar tot je ziet waar ze de naaldjes prikt! au…
Gelukkig zijn er nog genoeg braveriken hier. Wacht dacht je van het superheldenteam Fluftastic Hoors?

Jawel, het is Mister Diztastic! Wat een lekker stuk, nietwaar?! Met zijn uitrekbare lichaamsdelen kijkt en voelt deze deugniet onder rokjes en in bustehouders. Gelukkig heeft deze held het hart op de goede plaats en strijdt hij voor datgeen dat juist is. En hij is ook nog eens gezellig om in de Kroeg mee te hebben!

Kijk maar goed, want dat is The Invisible niksan! Ik weet het, weinig an te zien. Deze dame is een van de good guys, maar komt bijna nooit opdagen. De meeste mensen zijn haar naam inmiddels al vergeten.

Over brokken mannelijkheid gesproken! Hier hebben we alwaysTheThing! Niet wat je gewoonlijk graag mee naar huis neemt, maar wat een spieren! Deze bink maakt korte metten met het kwaad en is voor de Fluftastic Hoors een ware rots in de branding.

Wat zijn ze toch snel ontvlambaar he, die superhelden? Zo ook The Human Torch_03. Deze jongen is hot, hot, HOT! Met zijn aimabele karakter verwarmt hij je hart en met zijn hete adem beroert hij je lippen. Over hete sex gesproken!

Oh jee! Daar heb je toetaMedusa een van de gezworen vijanden van de Fluftastic Hoors! Hoe bedoel je “ik heb nog nooit van haar gehoord?!” Okee, misschien is toetaMedusa de laatste tijd weinig in Niew Plork geweest, maar het komende jaar is ze weer volop aanwezig, dat heeft ze beloofd!
Terwijl een supergevecht losbarst, maken wij ons maar uit de voeten. Dit is iets waar wij zwakkeren ons beter niet in kunnen mengen…

Tot slot…
Inderdaad, het is tijd om naar huis te gaan. Maar parbleu! Ik vergeet zowaar enkele belangrijke superhelden aan je voor te stellen! Dan maar een omweggetje langs een paar oude vrienden.

Kijk, dit is Heatwave. Hij heeft met ShowChat weinig van doen, maar ik ontdekte toevallig dat zijn nickname daadwerkelijk een echte superheldennaam is, vandaar…

Dan is er nog The Flashbob! Hij is erg tof, schijnt het, maar niemand kan daarvan getuigen, want je hoeft maar even met je ogen te knipperen en hij flitst er alweer vandoor. Kijk, kijk… daar gaat ie!

En dan ons aller favoriet, Captain Dadamerica! Deze verbitterde USA-hater viel ooit in een ketel met Amerikaanse Soep en veranderde pardoes in hetgeen hij het meest verachte: een Amerikaans icoon! Nee, probeer hem maar niet te troosten, hij bijt namelijk. Maar hij bedoelt het goed. Zegt men.

Nou, dat was het wel, vrees ik. Tot zover dit blikje in de superavontuurlijke levens van de fantastisch geweldige, super bijzondere SHO-users! Ik hoop dat je het leuk vond. Wat bedoel je “Niets aan”?!?!? En hoezo “Blijf van mijn kont af”?!?!?!?! ! NOU, SCHEER JE DAN MAAR WEG! Ik weet nog wel wat supersletten om mij aan te vergrijpen. Want in ShowChat is er plaats voor alles en iedereen!

Wie komen er haast niet buiten? (t/m 9 mei 2005)
Alle topics mét titel

Kom naar #SHO op IRC. Voor een uitgebreide uitleg over IRC klik hier.

Deze OP vind je hier

[ Bericht 100% gewijzigd door Zhenar op 08-01-2006 20:30:30 ]
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 8 januari 2006 @ 11:07:57 #2
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33825744
Wat een timing! Ik was bijna te laat!
  zondag 8 januari 2006 @ 11:11:12 #3
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33825805
Whatever I want.
  zondag 8 januari 2006 @ 11:12:50 #4
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33825832
Maar ik hou niet van Superman Zhenar. .
Whatever I want.
  zondag 8 januari 2006 @ 11:13:22 #5
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33825840
Je hebt het wel echt leuk verzonnen allemaal!
Whatever I want.
  zondag 8 januari 2006 @ 11:14:00 #6
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33825849
Dank je
pi_33825856
Zhenar
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_33825896

Biaaaaatch !
pi_33825905
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:50:20 ]
pi_33826010
quote:
Op zondag 8 januari 2006 10:25 schreef Dizer het volgende:
FUCK OFF Henk-Jan... wtf met handelsmerk... rot toch op man! Dat doe ik al jaren 1 kant van mijn overhemd laten hangen
Dude??? Heb je het ineens toch opgenomen????
  zondag 8 januari 2006 @ 11:27:36 #11
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33826108
Wat een OP
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 8 januari 2006 @ 11:27:56 #12
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33826115
quote:
Op zondag 8 januari 2006 11:23 schreef Svensational het volgende:

[..]

Dude??? Heb je het ineens toch opgenomen????
Wat dacht je van online kijken naar alle stukjes? Dan zie je best genoeg
  zondag 8 januari 2006 @ 11:29:02 #13
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33826147

Ik zat eigenlijk te wachten op Dizerine of zo..want je weet dat ik helemaal fan ben van Wolverine
pi_33826206

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:50:20 ]
  zondag 8 januari 2006 @ 11:51:22 #15
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33826597
quote:
Op zondag 8 januari 2006 11:07 schreef Zhenar het volgende:
Ah, het welkomstcomitee, bestaande uit…
[afbeelding]
The Airrelle Queen en haar zuster…

The White Babette. Deze ijskoude zusjes doen jouw bloed misschien koken, maar maak je geen illusies: deze IJsbunnies (zoals ze ook wel genoemd worden) lijken door geen enkele man gecharmeerd te kunnen worden. Al heb ik gehoord dat de affectie van deze bloedmooie zusters gewonnen kan worden middels het fluisteren van Franse woordjes…
prachtig.... en al die details, inhoudelijk maar vooral ook visueel, helemaal correct
  zondag 8 januari 2006 @ 11:52:24 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33826623

Ganz geil!

Mooi gedaan, Zhenar!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33826652
babetteke
  zondag 8 januari 2006 @ 11:54:53 #18
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33826680
quote:
Op zondag 8 januari 2006 11:53 schreef Svensational het volgende:
babetteke
niet te vroeg juichen, ik moet er weer vandoor....
vanmiddag kom ik even kletsen... beloofd!!
pi_33826707
Vanmiddag hoop ik hier niet te zijn, moet echt eens aan de studie
  zondag 8 januari 2006 @ 12:05:39 #20
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33826916
quote:
Op zondag 8 januari 2006 11:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Even mierenneuken:

Is het nu calipsaaaaa (plaatje) of calypsaaaaa (tekst)

maar echt geweldig Zhenar
Tja, het moet " Calypsaaaaa" zijn, maar er is dus een foutje ( ) in het plaatje geslopen. Dat repareer ik wel als ik weer thuis ben
pi_33826957

You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  zondag 8 januari 2006 @ 12:07:47 #22
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33826974
quote:
Op zondag 8 januari 2006 12:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]

Dacht dat jij het wel kon waarderen.
  zondag 8 januari 2006 @ 12:09:44 #23
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33827014
quote:
Op zondag 8 januari 2006 12:07 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Dacht dat jij het wel kon waarderen.
Ik snap die benaming niet
  zondag 8 januari 2006 @ 12:13:19 #24
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33827095
quote:
Op zondag 8 januari 2006 12:09 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik snap die benaming niet
"Kal El" is de Kryptonian naam van Superman, duh!
  zondag 8 januari 2006 @ 12:14:13 #25
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33827116
quote:
Op zondag 8 januari 2006 12:13 schreef Zhenar het volgende:

[..]

"Kal El" is de Kryptonian naam van Superman, duh!
Ben nooit zo een Superman fan geweest
  zondag 8 januari 2006 @ 12:16:04 #26
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33827159
quote:
Op zondag 8 januari 2006 12:14 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ben nooit zo een Superman fan geweest
Geeft niet ( )
  zondag 8 januari 2006 @ 12:17:12 #27
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33827184
quote:
Op zondag 8 januari 2006 12:16 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Geeft niet ( )
Ik heb zin in eind van de maand
pi_33827560

[ Bericht 76% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:50:20 ]
  zondag 8 januari 2006 @ 12:40:05 #29
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_33827713
quote:

Hee, jij daar! Kappuh met patiencen en help ons even uit de penarie!

Jawel, mijn waarde. Dit is de enige echte Remy LeBeau, ook wel Gambit genoemd. Hij speelt graag kaartspelletjes, maar o wee als hij verliest, dan zal zijn wraak jou treffen! Maar het is geen slechte man, een beetje heetgebakerd alleen. En handtastelijk. En ietwat vunzig. Ach, eigenlijk is het gewoon een smeerpijp!
!!!

Ik dacht al "Goh, wie zou hij voor mij gekozen hebben?" toen ik alles doorlas, maar dat was natuurlijk wel een erg logische keuze. Dat met die kaartspelletjes was natuurlijk ook spot-on.

Maar ik ben natuurlijk helemaal niet handtastelijk of vunzig!

* LeBeau gooit een briefje van vijf op de grond

Psst, volgens mij laat je geld vallen.
quote:
Snel, verberg jezelf! Dat is Poison Blissy, de lellebel onder de superschurken.

Lellebel.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  zondag 8 januari 2006 @ 12:43:35 #30
88233 Steve
Still the best.
pi_33827785

Toffe OP Zhenar.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zondag 8 januari 2006 @ 12:49:09 #31
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33827885
Lellebel
  zondag 8 januari 2006 @ 12:50:40 #32
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33827927
quote:
Op zondag 8 januari 2006 12:49 schreef Zhenar het volgende:
Lellebel
Snappen ze niet, daar zijn ze niet incrowd genoeg voor
  zondag 8 januari 2006 @ 12:52:15 #33
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33827962
quote:
Op zondag 8 januari 2006 12:50 schreef Dizer het volgende:

[..]

Snappen ze niet, daar zijn ze niet incrowd genoeg voor
Niet-incrowdelingen... zo schattig in hun onwetendheid.
  zondag 8 januari 2006 @ 12:52:34 #34
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33827972
quote:
Op zondag 8 januari 2006 12:17 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik heb zin in eind van de maand
Hebben we al een datum?
  zondag 8 januari 2006 @ 12:54:56 #36
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_33828041
Zo incrowd is lellebel niet hoor, volgens mij weet iedereen en z'n moeder wat ermee bedoeld wordt.
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  zondag 8 januari 2006 @ 13:04:15 #37
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33828306
quote:
Op zondag 8 januari 2006 12:54 schreef LeBeau het volgende:
Zo incrowd is lellebel niet hoor, volgens mij weet iedereen en z'n moeder wat ermee bedoeld wordt.
Gun ons onze illusie!
  zondag 8 januari 2006 @ 13:04:52 #38
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33828331
Huh, wat is er met de Frontpage gebeurd
pi_33828342
quote:
Tania Jane Watson is Spidersationals “biaatch”, zoals de superheld haar zelf noemt.
Ik dacht het niet
  zondag 8 januari 2006 @ 13:05:21 #40
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33828344
quote:
Op zondag 8 januari 2006 12:52 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Hebben we al een datum?
Eerste Donderdag/Zaterdag/Zondag avond na de storting van de studiefinanciering
pi_33828448
quote:
Op zondag 8 januari 2006 13:05 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Ik dacht het niet
Wel waar . Wij hadden een zoon, weet je nog !
pi_33828500
quote:
Op zondag 8 januari 2006 13:08 schreef Svensational het volgende:

[..]

Wel waar . Wij hadden een zoon, weet je nog !
En dan noem je me je biaatch
  zondag 8 januari 2006 @ 13:11:02 #43
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33828529
quote:
Op zondag 8 januari 2006 13:10 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Met een liefkozende connotatie natuurlijk
pi_33828601

[ Bericht 74% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:50:20 ]
pi_33828668
quote:
Op zondag 8 januari 2006 13:10 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Ja, wat Zhenar zegt over die connotatie enzo.
  zondag 8 januari 2006 @ 13:15:14 #46
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33828700
quote:
Op zondag 8 januari 2006 13:05 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Ik dacht het niet
Jezus, wat doe je zo Dizerig vandaag zeg
  zondag 8 januari 2006 @ 13:18:03 #47
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33828804
quote:
Op zondag 8 januari 2006 13:15 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ja, al dat gemiep!
pi_33828839
BVO, pas je sig eens aan .
  zondag 8 januari 2006 @ 13:24:37 #49
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33829003
Geweldig .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_33829045
quote:
Op zondag 8 januari 2006 13:15 schreef Dizer het volgende:

[..]

Lekkere belediging
pi_33829980

[ Bericht 82% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:50:20 ]
  zondag 8 januari 2006 @ 14:00:11 #52
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_33830093
Fok doet het bij mij niet echt lekker in Firefox.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_33830103
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:00 schreef LeBeau het volgende:
Fok doet het bij mij niet echt lekker in Firefox.
Bij mij wel
  zondag 8 januari 2006 @ 14:06:03 #54
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_33830296
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:00 schreef Svensational het volgende:

[..]

Bij mij wel
Firefox doet het bij mij helemaal niet lekker de laatste tijd. Wil niet opstarten, wil geen links openen op bepaalde pagina's. Ga hem maar een keer opnieuw downloaden en installeren.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  zondag 8 januari 2006 @ 14:08:48 #55
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33830369
quote:
Op zondag 8 januari 2006 13:05 schreef Dizer het volgende:

[..]

Eerste Donderdag/Zaterdag/Zondag avond na de storting van de studiefinanciering
Gaan jullie weer meeten? .
Whatever I want.
  zondag 8 januari 2006 @ 14:14:09 #56
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_33830543
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:06 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Firefox doet het bij mij helemaal niet lekker de laatste tijd. Wil niet opstarten, wil geen links openen op bepaalde pagina's. Ga hem maar een keer opnieuw downloaden en installeren.
En hij loopt weer super!
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  zondag 8 januari 2006 @ 14:15:11 #57
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33830573
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:08 schreef PeRi het volgende:

[..]

Gaan jullie weer meeten? .
Nee wij gaan niet meeten. We gaan gewoon wat drinken met zijn 3en
  zondag 8 januari 2006 @ 14:16:25 #58
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33830613
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:15 schreef Dizer het volgende:

[..]

Da's hetzelfde . Zhenar, jij en? Sven? Tom? MB?
Whatever I want.
  zondag 8 januari 2006 @ 14:17:48 #59
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33830658
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:16 schreef PeRi het volgende:

[..]

Da's hetzelfde . Zhenar, jij en? Sven? Tom? MB?
Nee. MB, Zhenar en ik gaan uiteten en daarna de kroeg in. Das geen meeting meer. Maar gewoon, we kennen elkaar en zo Maar anderen zijn welkom hoor. En als er andere mensen komen dan is het wel meeting
  zondag 8 januari 2006 @ 14:18:48 #60
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33830704
Ik noem het ook gewoon meeten als Skaai , Ties, TA en ik gaan winkelen ofzo .
Whatever I want.
  zondag 8 januari 2006 @ 14:21:03 #61
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_33830783
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:15 schreef Dizer het volgende:

[..]

Hoeveel?
For great justice!
  zondag 8 januari 2006 @ 14:24:15 #62
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33830918
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:21 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Hoeveel?
Wie?
  zondag 8 januari 2006 @ 14:24:41 #63
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33830937
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:18 schreef PeRi het volgende:
Nog steeds? Maar jullie kennen elkaar inmiddels buiten Fok goed of niet?
  zondag 8 januari 2006 @ 14:26:53 #64
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33831011
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:24 schreef Dizer het volgende:

[..]

Nog steeds? Maar jullie kennen elkaar inmiddels buiten Fok goed of niet?
We zijn meer dan goede vrienden ondertussen ja .
Whatever I want.
  zondag 8 januari 2006 @ 14:26:56 #65
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_33831014
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:18 schreef PeRi het volgende:
Dat is het niet! Dat is shoppen.
For great justice!
  zondag 8 januari 2006 @ 14:27:32 #66
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_33831037
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:26 schreef PeRi het volgende:

[..]

Getrouwd?
For great justice!
  zondag 8 januari 2006 @ 14:27:48 #67
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33831048
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:26 schreef PeRi het volgende:

[..]

Nou dan, jij en je meet
  zondag 8 januari 2006 @ 14:28:39 #68
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33831077
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:17 schreef Dizer het volgende:
Maar anderen zijn welkom hoor.
bookmark
  zondag 8 januari 2006 @ 14:29:07 #69
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33831103
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:28 schreef babette21 het volgende:

[..]

bookmark
Alsof jij zou komen
  zondag 8 januari 2006 @ 14:30:56 #70
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33831176
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:29 schreef Dizer het volgende:
Alsof jij zou komen
als jij me op komt halen...
  zondag 8 januari 2006 @ 14:31:57 #71
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33831211
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:30 schreef babette21 het volgende:

[..]

als jij me op komt halen...
Van Amsterdam Centraal Station? Ok
  zondag 8 januari 2006 @ 14:32:18 #72
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33831229
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:27 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Getrouwd?
Verloofd .
Whatever I want.
  zondag 8 januari 2006 @ 14:33:37 #73
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33831272
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:31 schreef Dizer het volgende:
Van Amsterdam Centraal Station? Ok
eh nee... van Chateau de Babette.....

dan neem ik deze mee:

zondag 8 januari 2006 @ 14:34:12 #74
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33831296
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:33 schreef babette21 het volgende:

[..]

eh nee... van Chateau de Babette.....

dan neem ik deze mee:

[afbeelding]

Wat? Wat is er gebeurd? Ik weet nergens vanaf?
  zondag 8 januari 2006 @ 14:35:45 #75
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33831358
quote:
Kijk wie we daar hebben!

The Riddlerati! Laat zijn olijke voorkomen je niet misleiden! Deze man heeft misschien antwoord op alle vragen, maar achter zijn vrolijke voorkomen schuilt een diabolisch meesterbrein! Iedereen die zijn raadselachtige taalkunsten niet weet te waarderen sterft een mysterieuze dood…
Wat ken je me goed, Zhenar !

Fantastische OP
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  zondag 8 januari 2006 @ 14:36:30 #76
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33831395
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:34 schreef Dizer het volgende:
Wat? Wat is er gebeurd? Ik weet nergens vanaf?
12 uur in de auto, 3 uur skiën, 1 botsing, 2 verrotte knieën, 4 klotedagen in een klotehuisje, 12 uur in de auto terug.....

oftewel: even lekker op vakantie geweest......
  zondag 8 januari 2006 @ 14:37:53 #77
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33831444
kennen jullie deze al?? vooral leuk voor Mark_03 [duurt wel eventjes, niet te snel wegklikken...]

http://www.garnierstreami(...)elspelcompilatie.wmv
  zondag 8 januari 2006 @ 14:38:24 #78
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33831463
Beterschap Babette, wat rot zeg .
Whatever I want.
  zondag 8 januari 2006 @ 14:40:25 #79
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33831528
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:36 schreef babette21 het volgende:

[..]

12 uur in de auto, 3 uur skiën, 1 botsing, 2 verrotte knieën, 4 klotedagen in een klotehuisje, 12 uur in de auto terug.....

oftewel: even lekker op vakantie geweest......
Wat kut zeg Babette Echt naar. Beterschap
  zondag 8 januari 2006 @ 14:41:26 #80
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33831554
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:38 schreef PeRi het volgende:
Beterschap Babette, wat rot zeg .
dank
tof is anders inderdaad, al begint 't te wennen: voor de derde keer m'n knie uit de kom

maar gelukkig kan ik hier áltijd huppelen .............
  zondag 8 januari 2006 @ 14:44:24 #81
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33831647
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:41 schreef babette21 het volgende:

maar gelukkig kan ik hier áltijd huppelen .............
Hmm, je hebt zelfspot wel...onder de knie

Beterschap
  zondag 8 januari 2006 @ 14:46:09 #82
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33831702
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:44 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Hmm, je hebt zelfspot wel...onder de knie
  zondag 8 januari 2006 @ 14:48:01 #83
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33831754
zonder zelfspot had ik mezelf deze week allang verhangen
  zondag 8 januari 2006 @ 14:48:25 #84
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33831764
maar goed, genoeg over mij: wat [en wie] heb ik hier zoal gemist deze week?!
  zondag 8 januari 2006 @ 14:50:30 #85
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33831832
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:48 schreef babette21 het volgende:
maar goed, genoeg over mij: wat [en wie] heb ik hier zoal gemist deze week?!
Mij.
  zondag 8 januari 2006 @ 14:53:33 #86
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33831921
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:50 schreef Bupatih het volgende:
Mij.
dat duurde lang

ik heb jullie uiteraard allemáál gemist....
maar heb ik nog gelegenheidsusers gemist? of nieuwkomers?
en de daarbij behorende pesterijtjes/ontgroeningen.....
of................ [laat het niet waar zijn]................ goeie rellen????
  zondag 8 januari 2006 @ 14:55:58 #87
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_33832011
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef babette21 het volgende:

[..]

maar heb ik nog gelegenheidsusers gemist?
Mij!
For great justice!
  zondag 8 januari 2006 @ 14:57:00 #88
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33832061
quote:

of nieuwkomers?
Paltos.
NJ (voor eventjes)
Yashaaaaa.
Knibbel.
  zondag 8 januari 2006 @ 14:58:03 #89
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33832092
Paltos ken ik wel [soort van], die heeft een Hobbes-ava toch?!
de rest is idd onbekend voor mij... zijn ze een beetje lief?!
  zondag 8 januari 2006 @ 14:58:51 #90
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33832112
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:55 schreef QyRoZ het volgende:
Mij!
maar.... hoe kun je nou precies langskomen als ík er niet ben?!?
pi_33832165
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:58 schreef babette21 het volgende:
Topic #800.000 was een ShowChat dus dat bracht een hoop nieuwe users met zich mee.
  zondag 8 januari 2006 @ 15:00:46 #92
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33832183
quote:
Yashaaaaa is wel lief.
En Knibbel ook een soort van...
  zondag 8 januari 2006 @ 15:01:22 #93
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_33832206
quote:

[..]

dat duurde lang

ik heb jullie uiteraard allemáál gemist....
maar heb ik nog gelegenheidsusers gemist? of nieuwkomers?
Knibbel zorgde voor aardig wat activiteit van de week. Vrijdag gingen er volgens mij een stuk of 3 topics in één middag doorheen.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  zondag 8 januari 2006 @ 15:03:30 #94
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33832278
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:00 schreef Svensational het volgende:
Topic #800.000 was een ShowChat dus dat bracht een hoop nieuwe users met zich mee.
he!! ga jij 's ff heel snel aan de studie!!!
  zondag 8 januari 2006 @ 15:04:40 #95
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33832308
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:01 schreef LeBeau het volgende:
Vrijdag gingen er volgens mij een stuk of 3 topics in één middag doorheen.
verdomme, ik word dus niet eens gemist als ik even weg ben....
  zondag 8 januari 2006 @ 15:06:13 #96
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33832357
quote:
Woei.
  zondag 8 januari 2006 @ 15:06:15 #97
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_33832358
quote:

[..]

maar.... hoe kun je nou precies langskomen als ík er niet ben?!?
Nou! Gewoon!
For great justice!
  zondag 8 januari 2006 @ 15:07:28 #98
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33832397
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:06 schreef QyRoZ het volgende:
Nou! Gewoon!
nou! zo gewoon is dat niet!

oh en nu ik toch opgefokt loop te doen [ ]... waar blijft verdomme m'n Award
pi_33832420

[ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:50:21 ]
  zondag 8 januari 2006 @ 15:10:32 #100
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33832499
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
ah jij bent nieuw.....
pi_33832535
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:07 schreef babette21 het volgende:

[..]

nou! zo gewoon is dat niet!

oh en nu ik toch opgefokt loop te doen [ ]... waar blijft verdomme m'n Award
Die komen voor 12 uur vanavond.
pi_33832706

[ Bericht 79% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:50:21 ]
  zondag 8 januari 2006 @ 15:18:36 #103
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33832786
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jup

Ik wilde alleen even meeposten in het 800.000 nummer maar ik moest blijven van Bup
Net of je hier gedwongen zit. Geef toe, je vindt het hier geweldig.
  zondag 8 januari 2006 @ 15:19:19 #104
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33832805
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:11 schreef Svensational het volgende:
Die komen voor 12 uur vanavond.
ah, dus ik heb er iig eentje gescoord!!!!
  zondag 8 januari 2006 @ 15:20:04 #105
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33832835
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:18 schreef Bupatih het volgende:
Net of je hier gedwongen zit. Geef toe, je vindt het hier geweldig.
het ís hier geweldig
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 15:31:08 #106
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33833164
ik verveel me...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 8 januari 2006 @ 15:34:21 #107
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33833272
Ik heb honger...
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 15:34:44 #108
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33833280
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:34 schreef Dizer het volgende:
Ik heb honger...
Eten
  zondag 8 januari 2006 @ 15:35:43 #109
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33833306
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:35 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Wat ken je me goed, Zhenar !

Fantastische OP
Ik wilde je eerst The Joker geven, maar die werd niet door Jim Carrey gespeeld en The Riddler wel
  zondag 8 januari 2006 @ 15:39:36 #110
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33833393
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:35 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ik wilde je eerst The Joker geven, maar die werd niet door Jim Carrey gespeeld en The Riddler wel
Details, details...
  zondag 8 januari 2006 @ 15:44:07 #111
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33833518
ik heb het koud...
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 15:45:29 #112
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33833555
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:44 schreef babette21 het volgende:
ik heb het koud...
Dito...
  zondag 8 januari 2006 @ 15:45:30 #113
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33833557
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:34 schreef Renesite het volgende:

[..]

Eten
Mijn oom en tante komen zo bij ons eten. Dus ik moet wachten
  zondag 8 januari 2006 @ 15:48:01 #114
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33833626
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:45 schreef Dizer het volgende:
wanneer kruip je nou eens onder moeders vleugels vandaan?!
  zondag 8 januari 2006 @ 15:48:36 #115
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33833651
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:45 schreef Renesite het volgende:
Dito...
oh en ik verveel me ook
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 15:49:21 #116
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33833672
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:45 schreef Dizer het volgende:

[..]

aaaaaw..
Oom en tante zijn groot verbruikers?
Anders kan je bést wel wat voorproefen
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 15:49:35 #117
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33833679
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:48 schreef babette21 het volgende:

[..]

oh en ik verveel me ook
Dat maakt nummer 2.
  zondag 8 januari 2006 @ 15:49:41 #118
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33833686
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:49 schreef Renesite het volgende:

[..]

aaaaaw..
Oom en tante zijn groot verbruikers?
Anders kan je bést wel wat voorproefen
Heb net een manderijn op
  zondag 8 januari 2006 @ 15:50:05 #119
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33833706
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:49 schreef Dizer het volgende:
Heb net een manderijn op
score
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 15:50:23 #120
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33833718
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:49 schreef Dizer het volgende:

[..]

Heb net een manderijn op
wow!
  zondag 8 januari 2006 @ 15:50:49 #121
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33833729
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:50 schreef babette21 het volgende:

[..]

score
huh
  zondag 8 januari 2006 @ 15:54:36 #122
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33833833
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:50 schreef Dizer het volgende:
huh
sorry:

[engels]score[/engels]

beter zo??
  zondag 8 januari 2006 @ 15:55:24 #123
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33833863
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 16:01:11 #124
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33834028
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:55 schreef Bupatih het volgende:
matig...
  zondag 8 januari 2006 @ 16:08:40 #125
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33834243
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:54 schreef babette21 het volgende:

[..]

sorry:

[engels]score[/engels]

beter zo??
Ooh Alsof ik dat niet al begreep. Maar is dat nou typisch uit het zuiden of zo.. als ik een manderijn eet om even mijn honger te onderdrukken dat jullie score roepen?
pi_33834273

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:50:21 ]
  zondag 8 januari 2006 @ 16:14:51 #127
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33834416
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:48 schreef babette21 het volgende:

[..]

wanneer kruip je nou eens onder moeders vleugels vandaan?!
Dat probeerden MB en ik hem ook aan het verstand te peuteren
Nah ach... er zijn natuurlijk voordelen...
  zondag 8 januari 2006 @ 16:14:56 #128
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33834420
Ik ga eten
  zondag 8 januari 2006 @ 16:16:28 #129
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33834463
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:14 schreef Dizer het volgende:
Ik ga eten
pi_33834549
pi_33835537
héhé, die OP!

Beetje laat.
pi_33835581
quote:
Nu niet meer.
pi_33835916
Ik was gister op Urk heb ik dat al verteld ^^,
Do it again now
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 17:01:25 #134
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33835948
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik was gister op Urk heb ik dat al verteld ^^,
Vis eten?
  zondag 8 januari 2006 @ 17:05:24 #135
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33836085
Ik zit vol
pi_33836097
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:01 schreef Renesite het volgende:

[..]

Vis eten?
Nee en nee ook geen coke snuiven ,
Ik ging opbezoek bij mijn nieuwe schoon familie
Do it again now
  zondag 8 januari 2006 @ 17:06:06 #137
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33836109
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:34 schreef Dizer het volgende:
Ik heb honger...
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:14 schreef Dizer het volgende:
Ik ga eten
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:05 schreef Dizer het volgende:
Ik zit vol
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 17:07:16 #138
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33836149
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:06 schreef Dizer het volgende:

[..]

[..]

[..]

Heb je lang over gedaan
  zondag 8 januari 2006 @ 17:09:36 #139
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33836237
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:07 schreef Renesite het volgende:

[..]

Heb je lang over gedaan
  zondag 8 januari 2006 @ 17:16:17 #140
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33836448
Urk .
  zondag 8 januari 2006 @ 17:16:33 #141
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33836465
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:06 schreef Dizer het volgende:

[..]

[..]

[..]

Interessant leven heb je toch ook, hè.
  zondag 8 januari 2006 @ 17:18:32 #142
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33836533
Diz, ga eens stemmen in het tournament!
pi_33836818

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:50:21 ]
  zondag 8 januari 2006 @ 17:27:39 #144
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33836839
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:26 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Hm tis eigenlijk net Belle en het Beest..

eerst zit Belle gedwongen in het kasteel maar daarna vindt ze het er geweldig
Wat een prachtige vergelijking.

Maar wil je daarmee insinueren dat ik het beest ben?
pi_33836861

[ Bericht 69% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:50:21 ]
  zondag 8 januari 2006 @ 17:31:23 #146
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33836998
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maar het Beest is toch een knappe prins in the end
Oh, ja! Da's waar ook.
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 17:32:39 #147
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33837058
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:27 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Wat een prachtige vergelijking.

Maar wil je daarmee insinueren dat ik het beest ben?
Bups, the beast is inside him
  zondag 8 januari 2006 @ 17:35:52 #148
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33837192
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:18 schreef BVO het volgende:
Diz, ga eens stemmen in het tournament!
Done
pi_33837261
quote:
Ja, Mr President...
De erectieresultaten zijn binnen.
!
pi_33837262

[ Bericht 44% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:50:22 ]
  zondag 8 januari 2006 @ 17:38:17 #151
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33837288
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb ook nog de kerst special gedownload zou ik die nu gaan kijken of zal ik em voor morgen bewaren
Bewaar hem maar voor wanneer het weer kerst is.
pi_33837316

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:50:22 ]
  zondag 8 januari 2006 @ 17:45:07 #153
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33837545
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja maar dat duurt nog zo lang
Dan kun je er naar uit kijken.
  zondag 8 januari 2006 @ 18:16:28 #154
88233 Steve
Still the best.
pi_33838639
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja maar dat duurt nog zo lang
Dan heb je nu nog voorpret.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zondag 8 januari 2006 @ 18:22:03 #155
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33838781
Jee, ik ben weer in A'dam.
  zondag 8 januari 2006 @ 18:49:30 #156
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_33839562
OP

Ik ga hem zo even uitgebreid lezen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 8 januari 2006 @ 18:50:34 #157
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33839586
quote:
Op zondag 8 januari 2006 18:49 schreef MissBliss het volgende:
OP

Ik ga hem zo even uitgebreid lezen
Eindelijk... volluk!

Dooie boel was het hier
pi_33839773
quote:
Op zondag 8 januari 2006 18:22 schreef Zhenar het volgende:
Jee, ik ben weer in A'dam.
De tofheid.
pi_33840039

[ Bericht 77% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:50:22 ]
  zondag 8 januari 2006 @ 19:08:25 #160
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33840055
quote:
Op zondag 8 januari 2006 18:57 schreef Svensational het volgende:

[..]

De tofheid.
pi_33840124
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:16 schreef BVO het volgende:
Urk .
Niks mis mee . Naja eigenlijk wel.
Alsof Rhoon beter is
Do it again now
  zondag 8 januari 2006 @ 19:12:16 #162
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33840165
Urk, daar woont toch al die inteelt?
pi_33840193
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:12 schreef Zhenar het volgende:
Urk, daar woont toch al die inteelt?
Nee dat is Volendam
Do it again now
  zondag 8 januari 2006 @ 19:14:29 #164
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33840225
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Nee dat is Volendam
Het is allemaal één pot nat.
  zondag 8 januari 2006 @ 19:16:10 #165
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33840278
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Nee dat is Volendam
Maar jij hebt dus nu met de zus van de neef van de slager, wiens tante ooit iets had met de broer van de nicht van je vriendins zus die ooit een kind had met de buurman van haar vaders achterneef?
  zondag 8 januari 2006 @ 19:16:56 #166
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_33840296
Gezellig.
For great justice!
  zondag 8 januari 2006 @ 19:17:51 #167
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33840318
Daar is dan ook geen verschil te merken tussen een buurtfeest of een familiedag.
  zondag 8 januari 2006 @ 19:19:12 #168
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33840352
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:16 schreef QyRoZ het volgende:
Gezellig.
Altijd
pi_33840355
Toffe OP

#600 alweer .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_33840402
quote:
[afbeelding]
Een beter stel tieten zal je de komende tijd niet over je heen zien vliegen… Het is niemand minder dan Wonderenawoman! Wat een gratie! Welk een speelsheid! Kun jij geloven dat dit kindje nog maar 18 jaar is? Ik ook niet… Let wel, ze is op zoek naar een goed orgasme, al vrees ik dat wij stervelingen niet opgewassen zijn tegen haar allesvernietigende vrouwelijke ejaculatie
Ik had hem nog niet gezien
Jullie onthouden ook alles he
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 8 januari 2006 @ 19:21:53 #171
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33840431
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:21 schreef rena het volgende:

[..]

De conversatie lag nog vers in mijn geheugen vandaar.
pi_33840460
Mannen onthouden zulke dingen wel ja

De OP is geweldig, echt super
And you know I might
pi_33840593
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:21 schreef rena het volgende:

[..]

Ik zat al te denken wie dat zou moeten zijn .
  zondag 8 januari 2006 @ 19:30:06 #174
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33840687
quote:
Op zondag 8 januari 2006 11:29 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]

Ik zat eigenlijk te wachten op Dizerine of zo..want je weet dat ik helemaal fan ben van Wolverine
Klop, maar ik had die voor ElMaikel bewaard, omdat hij ook zo'n Xmen fanaticus is.
Maar toen bedacht ik "Kal_ElMaikel_" en had jij al "Diztastic". En dat vond ik zo'n grappige woordspeling.
  zondag 8 januari 2006 @ 19:30:08 #175
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33840691
> RTL 5
  zondag 8 januari 2006 @ 19:30:39 #176
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33840716
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:27 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Ik zat al te denken wie dat zou moeten zijn .
Ik ben erg volledig geweest. geloof ik
pi_33840776
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:30 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ik ben erg volledig geweest. geloof ik
Heel goed .
pi_33840813
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:30 schreef Zhenar het volgende:

en had jij al "Diztastic". En dat vond ik zo'n grappige woordspeling.
Gejat van Sventastic En Spidersational was van Dizer

Desalniettemin
pi_33840841
Captain Dadamerica Prachtige OP! Ik zal mijn protest handtekening maar weer eens plaatsen Alhoewel je krijgt zo’n reputatie dan, Amerika hater....ik haat zoveel dingen dat het onzin is om er één ding uit te pikken
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_33840854
Shouf Shouf was weer leuk he Dada ?
pi_33840905
Oh en Maryam was weer Dacht alleen dat het morgen kwam, dus heb de eerste 8 minuten gemist Het zal die schrikkelseconde zijn
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  zondag 8 januari 2006 @ 19:36:34 #182
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33840914
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:33 schreef Svensational het volgende:

[..]

Gejat van Sventastic En Spidersational was van Dizer

Desalniettemin
Ik had Spidersational juist gedaan als eerbetoon aan Dizer!
En had oorspronkelijk Mister Sventastic staan
  zondag 8 januari 2006 @ 19:37:27 #183
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33840952
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:34 schreef Dada het volgende:
Captain Dadamerica Prachtige OP! Ik zal mijn protest handtekening maar weer eens plaatsen Alhoewel je krijgt zo’n reputatie dan, Amerika hater....ik haat zoveel dingen dat het onzin is om er één ding uit te pikken
Ja, maar je Amerikahaat is hetgeen dat het meeste bijblijft, vrees ik
pi_33840970
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:34 schreef Svensational het volgende:
Shouf Shouf was weer leuk he Dada ?
Ja Echt zo kansloos he Nog niet echt hoogstaande humor en je ziet het einde al ver van te voren aan komen maar toch uiterst vermakelijk
pi_33840995
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:37 schreef Zhenar het volgende:
Ja, maar je Amerikahaat is hetgeen dat het meeste bijblijft, vrees ik
Het komt hard aan bij mijn "target audience"
  zondag 8 januari 2006 @ 19:40:25 #186
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33841052
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:38 schreef Dada het volgende:

[..]

Het komt hard aan bij mijn "target audience"
Het is een beetje als Youp en Buckler
  zondag 8 januari 2006 @ 19:41:34 #187
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33841090
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:30 schreef Bupatih het volgende:
> RTL 5
  zondag 8 januari 2006 @ 19:41:53 #188
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33841103
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:41 schreef Bupatih het volgende:

[..]
  zondag 8 januari 2006 @ 19:42:57 #189
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33841136
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:41 schreef Zhenar het volgende:

[..]

zondag 8 januari 2006 @ 19:43:14 #190
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33841153
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:42 schreef Bupatih het volgende:

[..]

ALS JE GEWOON ZEGT WAT ER VOOR IS!
  zondag 8 januari 2006 @ 19:43:33 #191
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33841165
Smoothies
pi_33841184
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:30 schreef Bupatih het volgende:
> RTL 5
Jep!
  zondag 8 januari 2006 @ 19:45:46 #193
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33841230
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:43 schreef Zhenar het volgende:

[..]

ALS JE GEWOON ZEGT WAT ER VOOR IS!
KIJK DAN!!! RTL 5!!! NU!!!!

ALS JE DAT AL TEVEEL MOEITE VINDT, IS HET GEWOON NIET VOOR JE WEGGELEGD!!
pi_33841243
Vrede op aarde
And you know I might
  zondag 8 januari 2006 @ 19:47:21 #195
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33841274
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:45 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Derren Brown
  zondag 8 januari 2006 @ 19:47:33 #196
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33841278
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:46 schreef rena het volgende:
Vrede op aarde
Ze moeten gewoon leren naar mij te luisteren.
  zondag 8 januari 2006 @ 19:47:47 #197
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33841290
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:46 schreef rena het volgende:
Vrede op aarde
Wanneer? In 3012
  zondag 8 januari 2006 @ 19:48:13 #198
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33841303
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:47 schreef Dizer het volgende:

[..]

Derren Brown
Edward Norit.
  zondag 8 januari 2006 @ 19:48:45 #199
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33841319
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:48 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Edward Norit.
Kirstin Davis
pi_33841325
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:44 schreef Paltos het volgende:

[..]

Jep!
Ghéhéhé, ik was helemaal niet gaan kijken hoor!
  zondag 8 januari 2006 @ 19:49:15 #201
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33841334
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:45 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Dan is het niet voor mij weggelegd.
  zondag 8 januari 2006 @ 19:49:45 #202
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33841351
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:49 schreef Paltos het volgende:

[..]

Ghéhéhé, ik was helemaal niet gaan kijken hoor!
Jij deugniet! Altijd Bupatih maar tuk hebben, hm?
  zondag 8 januari 2006 @ 19:50:04 #203
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33841362
Weetje.. Paltos is best
pi_33841383
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:50 schreef Dizer het volgende:
Weetje.. Paltos is best
Nu je geld van me krijgt zeker.
  zondag 8 januari 2006 @ 19:51:01 #205
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33841402
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:50 schreef Dizer het volgende:
Weetje.. Paltos is best
Ja

Alleen is hij zo'n Bupatih. Niet dat daar iets mis mee is, maar 1 is wel genoeg, niet?
pi_33841418
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:51 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ja

Alleen is hij zo'n Bupatih. Niet dat daar iets mis mee is, maar 1 is wel genoeg, niet?
Dat zal hij niet graag horen! Ik ben helemaal geen Bupatih.
  zondag 8 januari 2006 @ 19:52:53 #207
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33841462
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:50 schreef Paltos het volgende:

[..]

Nu je geld van me krijgt zeker.
Die heb je toch al overgemaakt
pi_33841463
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:51 schreef Paltos het volgende:

[..]

Ghéhé, ik doe hem wel na! !
  zondag 8 januari 2006 @ 19:53:13 #209
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33841471
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:51 schreef Paltos het volgende:

[..]

Jawel, dezelfde stijl enzo. Ontwikkel zelf eens een persoonlijkheid!
  zondag 8 januari 2006 @ 19:53:25 #210
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33841478
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:51 schreef Zhenar het volgende:
Nou.. hij is juist anti-bupatih... dat brengt wat evenwicht hier in SC
  zondag 8 januari 2006 @ 19:53:43 #211
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33841487
Derren Brown.
Jullie hebben héél wat gemist.
  zondag 8 januari 2006 @ 19:53:56 #212
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33841496
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:53 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Jawel, dezelfde stijl enzo. Ontwikkel zelf eens een persoonlijkheid!
Ach, ja...
pi_33841499
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:52 schreef Dizer het volgende:

[..]

Die heb je toch al overgemaakt
Ja, met de boodschap: DVD Mattias. ! DAT BEN IK!
Al best even geleden trouwens.
pi_33841504
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:47 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Ze moeten gewoon leren naar mij te luisteren.

Naar jou luisteren Dat duurt inderdaad nog wel tot 3012

Garpje
And you know I might
  zondag 8 januari 2006 @ 19:54:11 #215
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33841507
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
Derren Brown.
  zondag 8 januari 2006 @ 19:54:19 #216
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33841513
quote:
Derren Brown.
Ignorance is bliss.

Waar is MissIgnorance trouwens?
  zondag 8 januari 2006 @ 19:54:51 #217
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33841535
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:53 schreef Paltos het volgende:

[..]

Ja, met de boodschap: DVD Mattias. ! DAT BEN IK!
Al best even geleden trouwens.
pi_33841546
quote:

[..]

Ach, ja...
Waarom zeg je niet:

WAT BAZEL JE NOU STOMME KUTTEINGKAKKERSULLULTERINGMONGOOL! HIJ KAN NIET EENS SPELLEN!
  zondag 8 januari 2006 @ 19:55:47 #219
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33841561
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:54 schreef Zhenar het volgende:
Ik mis onze Incrowdible Woman ook
  zondag 8 januari 2006 @ 19:55:52 #220
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33841563
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:54 schreef Dizer het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:54 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ignorance is bliss.

Laat jullie verschrompelde hersentjes maar verpesten door Idols.

Dan doe ik ondertussen leukere dingen met mijn hersens!!!
  zondag 8 januari 2006 @ 19:56:29 #221
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33841584
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:55 schreef Paltos het volgende:

[..]

Waarom zeg je niet:

WAT BAZEL JE NOU STOMME KUTTEINGKAKKERSULLULTERINGMONGOOL! HIJ KAN NIET EENS SPELLEN!
Omdat jij dat zou verwachten.
  zondag 8 januari 2006 @ 19:56:50 #222
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33841604
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:55 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik mis onze Incrowdible Woman ook
Ze was er zoëven nog.
pi_33841612
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:56 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Omdat jij dat zou verwachten.
Wat doe je vriendelijk vandaag.
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 19:57:35 #224
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33841629
quote:
Derren Brown.
Boeit me niet, hoor ik niet, laklalalalalalalala
  zondag 8 januari 2006 @ 19:57:49 #225
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33841640
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:57 schreef Paltos het volgende:

[..]

Wat doe je vriendelijk vandaag.
Ik kan ook wel boos gaan doen, hoor.
  zondag 8 januari 2006 @ 19:58:05 #226
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33841651
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:57 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Hihi.
  zondag 8 januari 2006 @ 19:58:15 #227
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33841664
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:57 schreef Renesite het volgende:

[..]

Boeit me niet, hoor ik niet, laklalalalalalalala
Alwéér een kutmod?!
  zondag 8 januari 2006 @ 19:58:53 #228
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33841680
quote:

[..]

Of een dramatische "Waarom doen jullie niet wat aardiger tegen mij? "-act.
pi_33841689
quote:

[..]

Ik heb morgen terug school. Hihi, wat ben ik nog klein.
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 19:59:01 #230
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33841691
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:58 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Alwéér een kutmod?!
Alwéér een kutuser?!
pi_33841693
quote:

[..]

Alwéér een kutmod?!
Hoi
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 19:59:21 #232
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33841707
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:59 schreef Svensational het volgende:

[..]

Hoi
Inkoppertje, und so weiter.
pi_33841710
OP. .
Gefeliciteerd ShowChat!
Kusje op Babettes knie. .

en ik ga weer, want ik vertoon al 2 uur studieontwijkend gedrag, dus ik ga weer van jetje. .
pi_33841719
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:59 schreef Paltos het volgende:

[..]

Ik heb morgen terug school. Hihi, wat ben ik nog klein.
! Dat had natuurlijk niets te maken met wat ik quote! !
  zondag 8 januari 2006 @ 19:59:44 #235
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33841723
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:55 schreef Bupatih het volgende:
Dan doe ik ondertussen leukere dingen met mijn hersens!!!
Viespeuk
  zondag 8 januari 2006 @ 20:00:17 #236
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33841747
Mijn ogen wat doe je... al dat blauw
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 20:00:59 #237
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33841767
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:00 schreef Dizer het volgende:
Mijn ogen wat doe je... al dat blauw
Dat zwarte irriteerde me al jaren...
Eindelijk de stap durfen te zetten en een nieuwe jas gekocht.
Vind je 'm mooi?
Beter dan zo'n zwarte Maikuuul jas
pi_33841786
quote:

[..]

Als je dit al niet onaardig vind, dan wil ik wel eens zien hoe je bent als je boos bent
And you know I might
  zondag 8 januari 2006 @ 20:02:19 #239
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33841810
quote:

[..]

Of een dramatische "Waarom doen jullie niet wat aardiger tegen mij? "-act.
Oh, dat komt nog wel. !!!

Wacht maar rustig af.

En Dizer, stomme klootmongool! Ik wilde 'Man on the Moon' (en vielleicht ook 'The Majestic') van je kopen. Maar ik was te laat
  zondag 8 januari 2006 @ 20:02:38 #240
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33841823
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:01 schreef rena het volgende:

[..]

Als je dit al niet onaardig vind, dan wil ik wel eens zien hoe je bent als je boos bent
Ik ben nimmer boos.
pi_33841835
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:01 schreef rena het volgende:

[..]

Dan doet ie van:

vindt*
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 20:03:02 #242
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33841839
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Ik ben nimmer boos.
Dan ben je wel sexy
  zondag 8 januari 2006 @ 20:03:45 #243
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33841862
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:02 schreef Paltos het volgende:

[..]

Dan doet ie van:

vindt*
Ssssst!! Rena is nog nieuw hier. Die moet je eerst goed laten acclimatiseren.

En dan snoeihard verbeteren!
  zondag 8 januari 2006 @ 20:04:11 #244
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33841878
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:59 schreef Renesite het volgende:

[..]

Alwéér een kutuser?!
Staat dat in mijn onderschrift?!
  zondag 8 januari 2006 @ 20:04:23 #245
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33841888
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:03 schreef Renesite het volgende:

[..]

Dan ben je wel sexy
Als ik boos ben, bedoel je?

Hoe weet je dat nou? Aangezien ik nooit boos ben.
  zondag 8 januari 2006 @ 20:05:06 #246
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33841913
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 20:05:18 #247
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33841922
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:04 schreef Zhenar het volgende:

[..]

het Staat in mijn onderschrift?!
pi_33841925
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:04 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ghéhé, René vatte hem nog niet!
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 20:05:30 #249
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33841929
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:04 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Jij bent dus nimmer sexy.
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 20:05:43 #250
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33841941
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:05 schreef Paltos het volgende:

[..]

Ghéhé, René vatte hem nog niet!
Totdat het tegendeel bewezen is.
pi_33841945
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:04 schreef Bupatih het volgende:

[..]

zondag 8 januari 2006 @ 20:06:35 #252
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33841974
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:05 schreef Renesite het volgende:

[..]

het Staat in mijn onderschrift?!
  zondag 8 januari 2006 @ 20:06:52 #253
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33841986
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:05 schreef Renesite het volgende:

[..]

Jij bent dus nimmer sexy.
Dat maak ik zelf wel uit, brutale vlegel.
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 20:07:18 #254
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33841994
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:06 schreef Zhenar het volgende:

[..]

NOFI!!!!!!!11oneoneoeno1nqieniniznineizin!11!!!11!!!!
pi_33841995
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:03 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Ssssst!! Rena is nog nieuw hier. Die moet je eerst goed laten acclimatiseren.

En dan snoeihard verbeteren!

Ach, ik kan wel tegen een stootje hoor
And you know I might
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 20:07:44 #256
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33842007
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Het was een schot op open doel dwaaaaaaaas
pi_33842016
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:

[..]

O, geil jij op jezelf dan?

And you know I might
  zondag 8 januari 2006 @ 20:08:59 #258
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33842060
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:07 schreef Renesite het volgende:

[..]

NOFI!!!!!!!11oneoneoeno1nqieniniznineizin!11!!!11!!!!
Now you've lost me.
pi_33842061

[ Bericht 73% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:50:22 ]
pi_33842063
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:07 schreef rena het volgende:

[..]

Huh, wie niet dan?
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 20:09:09 #261
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33842067
quote:

[..]

bijgebrekaanbeter
  zondag 8 januari 2006 @ 20:09:17 #262
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33842075
quote:

[..]

Moet je poepen?
  zondag 8 januari 2006 @ 20:09:30 #263
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33842087
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:05 schreef Zhenar het volgende:
Dizer -5!!!
En terecht natuurlijk
pi_33842093
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:09 schreef Renesite het volgende:

[..]

bijgebrekaanbeter
Wat steel je mijn 1337 schrijfstijl?
  zondag 8 januari 2006 @ 20:09:48 #265
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33842100
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een liefde hier
Verhulde liefde he... verhulde liefde
pi_33842129
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:09 schreef Renesite het volgende:

[..]

bijgebrekaanbeter

Zeg het maar niet hard op, straks word hij echt boos
And you know I might
pi_33842132

[ Bericht 82% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:50:22 ]
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 20:10:42 #268
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33842139
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:08 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Now you've lost me.
*beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep*
Sarcasme dus
pi_33842140
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:09 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Moet je poepen?

Vrouwen poepen niet
And you know I might
  zondag 8 januari 2006 @ 20:11:29 #270
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33842168
quote:

[..]

Wanneer ik 's morgens in de spiegel staar
Dan duurt het niet lang of ik giechel naar
die lekkere gozer voor mij.
Hij lacht ook. Komt dat door mij?

Gebaseerd op: bupatih.blogspot
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 20:12:02 #271
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33842190
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:10 schreef rena het volgende:

[..]

Vrouwen poepen niet
Oh, snap ik gelijk het begrip ongesteldheid!
Dankje

* Renesite is douchen bij de wehe
  zondag 8 januari 2006 @ 20:12:10 #272
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33842198
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga nu lekker genieten van mijn vriendjes liefde

zondag 8 januari 2006 @ 20:12:30 #273
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33842214
Ik volg Renesite ook niet echt.
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 20:12:52 #274
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33842228
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:12 schreef Bupatih het volgende:
Is maar goed ook.
  zondag 8 januari 2006 @ 20:12:59 #275
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33842231
quote:
Oh, wacht! Hij komt uit Groningen...

Nu begrijp ik het allemaal wat beter.
  zondag 8 januari 2006 @ 20:13:13 #276
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_33842245
Zijn die awards er nu al??
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 8 januari 2006 @ 20:13:14 #277
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33842246
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:10 schreef Renesite het volgende:

[..]

*beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep*
Sarcasme dus
Sarcasme dat gecensureerd moet worden?
  zondag 8 januari 2006 @ 20:13:35 #278
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33842256
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:13 schreef MissBliss het volgende:
Zijn die awards er nu al??
Is de Paus islamitisch?
  zondag 8 januari 2006 @ 20:13:50 #279
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_33842267
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:13 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Is de Paus islamitisch?
Nee......
Ziggy played guitar
  zondag 8 januari 2006 @ 20:13:50 #280
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33842268
quote:

[..]

Vrouwen poepen niet
Da's waar ook.
  zondag 8 januari 2006 @ 20:14:12 #281
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33842283
quote:

[..]

Vrouwen poepen niet
Amen
  zondag 8 januari 2006 @ 20:14:20 #282
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33842296
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:13 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Nee......
Daar heb je je antwoord.
  zondag 8 januari 2006 @ 20:14:21 #283
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33842297
quote:

[..]

Oh, wacht! Hij komt uit Groningen...

Nu begrijp ik het allemaal wat beter.
Ik kom ook uit Groningen Maar dat helpt ook geen zier
pi_33842324
quote:

[..]

Is de Paus islamitisch?
Dus, zijn ze er al?
pi_33842330
quote:

[..]

Is de Paus islamitisch?

Ja
And you know I might
pi_33842346
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:14 schreef Paltos het volgende:

[..]

Dus, zijn ze er al?
God! Wat ben ik traag.
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 20:15:14 #287
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33842348
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:14 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ik kom ook uit Groningen Maar dat helpt ook geen zier
*fobo*
man..
  zondag 8 januari 2006 @ 20:16:07 #288
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_33842393
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:14 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Daar heb je je antwoord.
Dit weekend zou het zijn!

Ik kijk om 00.00 dan nog wel even
Ziggy played guitar
  zondag 8 januari 2006 @ 20:16:31 #289
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33842409
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:15 schreef Renesite het volgende:

[..]

*fobo*
man..
Que?

Heb je poep tussen je toetsen zitten, ofzo? !!! Wees toch sapperdefluitjes eens duidelijk, man!!!
  zondag 8 januari 2006 @ 20:17:21 #290
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33842444
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:16 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Dit weekend zou het zijn!

Ik kijk om 00.00 dan nog wel even
Maar misschien dat Copycat niet het wie kent...

pi_33842445
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:16 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Que?

Heb je poep tussen je toetsen zitten, ofzo? !!! Wees toch sapperdefluitjes eens duidelijk, man!!!
Wist je dan niet dat de duiven eergisteren uitvlogen?
  zondag 8 januari 2006 @ 20:17:54 #292
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33842473
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:17 schreef Paltos het volgende:

[..]

Wist je dan niet dat de duiven eergisteren uitvlogen?
Ga koeien plukken, lamlul.
  zondag 8 januari 2006 @ 20:18:05 #293
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_33842476
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Maar misschien dat Copycat niet het wie kent...

Huh?
Ziggy played guitar
  zondag 8 januari 2006 @ 20:18:25 #294
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33842490
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:18 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Huh?
Que?
  zondag 8 januari 2006 @ 20:18:51 #295
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33842507
pi_33842515
Wat?
  zondag 8 januari 2006 @ 20:19:10 #297
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33842520
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:15 schreef Renesite het volgende:

[..]

*fobo*
man..
En inmiddels in Amsterdam wonend...
  zondag 8 januari 2006 @ 20:19:11 #298
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33842522
Ik snap er niks van.
  zondag 8 januari 2006 @ 20:19:15 #299
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_33842525
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:18 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Que?
Was?
Ziggy played guitar
pi_33842545
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:18 schreef Bupatih het volgende:
Zo zien we er ook geen kloot van.
  zondag 8 januari 2006 @ 20:19:50 #301
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33842557
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:16 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Que?

Hij bedoelt, omdat ik een man ben, sukkel!
  zondag 8 januari 2006 @ 20:19:52 #302
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33842559
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:19 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Was?
Apa itu?