Welkom in ShowChat, het topic waar het onvoorstelbare werkelijkheid wordt, waar superhelden en superschurken de dienst uitmaken en waar de meest geweldige avonturen beleefd worden...
In ShowChat staat, vanzelfsprekend, de Strijd tussen Goed en Kwaad centraal. Al tijdenlang bevechten de ShowChatters elkaar omwille van wereldvrede, macht, onderdrukking, rijkdom, of gewoon omdat iemand iets verkeerd heeft gespeld. Deze hevige superstrijd woedt op verschillende terreinen. Kom... pak mijn hand, dan zal ik je laten zien waar ik het over heb. Nee, je hoeft niet bang te zijn; ik gebruik gewoon mijn fabuleuze onzichtbaarheidsriem die ik ontvreemdde van een sletterige superheld, toen zij volledig sufgeneukt naast mij in slaap was gevallen.
HOEZO, “TMI”?!
Nee, je hoeft je niet te verontschuldigen, het is al goed. Kom, stap in mijn vliegmobiel en we gaan!
Boterham City:
Hoera! We zijn in Boterham City beland! In deze duistere, naargeestige stad is de misdaad volledig uit de hand gelopen. En het stinkt hier…
Kijk wie we daar hebben!
The Riddleratih! Laat zijn olijke voorkomen je niet misleiden! Deze man heeft misschien antwoord op alle vragen, maar achter zijn vrolijke voorkomen schuilt een diabolisch meesterbrein! Iedereen die zijn raadselachtige taalkunsten niet weet te waarderen sterft een mysterieuze dood… Slechts een persoon wist aan zijn wraakzuchtige hilariteiten te ontsnappen. Oh, kijk! Daar zul je hem net hebben!
![]()
Dit is
Paltos, Boy Wonder! De ultieme sidekick: behulpzaam, enthousiast, af en toe irritant. The Riddleratih trachtte hem voor zich te winnen, maar daar wilde onze Paltos niets van weten. De jonge superheld trok zijn eigen plan en sindsdien laten ze geen kans voorbij gaan om elkaar het leven zuur te maken…
Maar wie hebben we daar?!
![]()
Snel, verberg jezelf! Dat is
Poison Blissy, de lellebel onder de superschurken. Met haar zoete geuren en verleidelijke voorkomen weet zij iedere man (en vrouw) voor zich te winnen, om ze daarna als slaaf dan wel meubelstuk te gebruiken. Nee, van deze perverse dame kun je beter wegblijven, als je leven je lief is! Gelukkig is deze uberbitch niet het enige lekkere snoepje in Boterham City…
![]()
Kijk daar, hoog op de daken!
Copycatwoman beschermt de zwakkeren van de samenleving! Deze nobele katachtige houdt van orde in haar domein en wil alleen maar dat iedereen zich gedraagt (en dat er melk uit de douche komt, maar dat terzijde). Wees dus maar gehoorzaam in haar buurt, want ze geeft je er zonder problemen van langs met haar kattenzweep! Geheel voor je eigen bestwil natuurlijk…
Oei! Wie sluipt daar door de slechtverlichte straten?
![]()
Pas op! De gespleten persoonlijkheid van
Two Facenar kan voor nogal wat verwarring zorgen! Het ene moment is hij poeslief, het andere moment een ware duivel! Om nog maar te zwijgen over zijn andere wisselende stemmingen… Nee, laten wij niet langer over dit gevaarlijke misbaksel spreken en snel doorlopen. Hopelijk valt hij ons dan niet lastig…
Wie daar langs de gevel omhoog klimt, vraag je?
![]()
Maar dwaas kind toch! Dat is
Batskaai! Je hoeft niet bang te zijn voor haar duistere voorkomen, het is een van de goede helden alhier. Met Batskaai in de buurt hoef je niet bang te zijn voor het andere gespuis in Boterham City. Het enige dat zij in ruil voor haar bescherming vraagt, is een goede orale verwensessie. Ja, dat lijkt je wel wat, hm? Jij slet! Oh jeetje, helaas is daar geen tijd voor! Snel, wegwezen!
![]()
Het is
The Knibbler! Deze superschurk is relatief nieuw in de stad. Men had enige moeite om te wennen aan zijn grappen en grollen en nu zint The Knibbler op wraak jegens iedereen die hem in het verleden onheus bejegende… Met zijn vergezochte woordgrapjes en andere capriolen lijkt hij misschien onschuldig, maar schijn bedriegt. Snel, we moeten hier weg! Hup, de vliegmobiel in!
ClitopolisWaar we nu zijn beland?
![]()
Dwaas kind toch, dit is Clitopolis! De grootste fictieve metropool van de wereld! In deze stad heerst orde en regelmaat, alhoewel sommigen daar verandering in proberen te brengen. Gelukkig zijn er volop helden aanwezig om de veiligheid te waarborgen…
Kijk maar, daar hoog in de lucht!
SuPeRigirl to the rescue! Fuck yeah! Dit niet te versmaden chickie vliegt van hot naar her, op zoek naar asses om te kicken en naar opwindende avonturen in alle vormen en maten! Ja, net wat je zegt, een extreem lekker kontje
![]()
. He wat jammer, ze is alweer weggevlogen.
Maar woei! Wat hoort mijn oor…?
![]()
Het is de boosaardige
pberex Luthor!
![]()
Deze manipulatieve grootmagnaat speelt duivelse politieke spelletjes om daar zelf machtiger van te worden! Wat een naarling, zeg dat wel! Om nog maar te zwijgen van zijn excentrieke buien en zijn bizarre postgedrag. Eh… ik bedoelde natuurlijk zijn “ bizarre boze lach”
*lacht zenuwachtig*.
Check die bitch! Nee, boven je, sukkel!
![]()
Een beter stel tieten zal je de komende tijd niet over je heen zien vliegen… Het is niemand minder dan
Wonderenawoman! Wat een gratie! Welk een speelsheid! Kun jij geloven dat dit kindje nog maar 18 jaar is? Ik ook niet… Let wel, ze is op zoek naar een goed orgasme, al vrees ik dat wij stervelingen niet opgewassen zijn tegen haar allesvernietigende vrouwelijke ejaculatie
Oh wauw, kijk eens wie we daar hebben!
![]()
Het is
Kal_ElMaikel_, ook wel “ Superman” genoemd. Inderdaad, dat is een brok mannelijkheid, yum yum. Hm, dat is vreemd, wat gloeien zijn ogen raar. OH MIJN GOD! Hij is bezeten door een rode kryptobiet, een duivelse groente die alleen groeit op de planeet waar dit superkrachtige ruimtewezen vandaan komt. Maar… dat betekent dat zijn slechte, baggerkant weer eens is bovengekomen! MAAK DAT JE WEGKOMT!!!
MutantsterdamBen je weer wakker? Tja, ik heb je buiten westen moeten slaan toen Kal_ElMaikel_ zijn vreselijke krachten losliet, maar we hebben het gered… Hier zijn we dan in Mutantsterdam: de stad waar de evolutie enkele sprongen gemaakt heeft en mensen geboren worden met speciale krachten, of gruwelijke misvormingen. Wees voorzichtig, want hier in Mutantsterdam is
alles mogelijk…
Ah, het welkomstcomitee, bestaande uit…
![]()
…
The Airrelle Queen en haar zuster…
![]()
…
The White Babette. Deze ijskoude zusjes doen jouw bloed misschien koken, maar maak je geen illusies: deze IJsbunnies (zoals ze ook wel genoemd worden) lijken door geen enkele man gecharmeerd te kunnen worden. Al heb ik gehoord dat de affectie van deze bloedmooie zusters gewonnen kan worden middels het fluisteren van Franse woordjes…
Hemeltje! Tijd om de zusters te bekoren is er niet!
![]()
Daar heb je
BVOmega Red! Deze mutant is geboren met het vermogen sarcastische opmerkingen af te vuren die tere zieltjes volledig weg kunnen vagen! Berg je maar, als hij zich over jou ontfermt, ben je nog niet jarig! Gelukkig heb ik een exotisch getinte, edoch Nederlandstalige zangeres bij me. Hopla! Daar is hij wel even zoet mij. Agossie, kijk hem haar bruut verkrachten… het maakt hem bijna schattig!
Perfect! We nemen een lift door de lucht.
Tom_Banshee vliegt ons wel naar een veiliger plekje. Deze jongeman was heel normaal, totdat hij moderator werd van het Idols forum en opeens over de kracht van allesvernietigende zang beschikte. Met die kracht zorgt hij voor orde onder iedereen die van zang houdt… maar valse noten worden beslist afgestraft!
![]()
KOP DICHT DUS!
Dankjewel Tom_Banshee, dat je ons hebt afgezet. Maar ehm… had je niet een betere locatie kunnen kiezen?
![]()
![]()
Het is
Mister Duiveltja!!!!
![]()
Deze dominante schurk heerst met ferme hand over Mutantsterdam. Niemand heeft hem ooit daadwerkelijk iets slechts zien doen, maar zijn strenge blik en duivelse voorkomen zijn genoeg om het bloed in je aderen te laten bevriezen. En het erge is wel, dat de man onsterfelijk lijkt te zijn! Niets stoot deze koning van het kwaad van zijn plek… Laten wij ons dus ook maar uit de voeten maken.
Hee, jij daar! Kappuh met patiencen en help ons even uit de penarie!
![]()
Jawel, mijn waarde. Dit is de enige echte
Remy LeBeau, ook wel Gambit genoemd. Hij speelt graag kaartspelletjes, maar o wee als hij verliest, dan zal zijn wraak jou treffen! Maar het is geen slechte man, een beetje heetgebakerd alleen. En handtastelijk. En ietwat vunzig. Ach, eigenlijk is het gewoon een smeerpijp!
Hupsakee, dan huppelen we vrolijk dit steegje in en… oeps…
![]()
ARGH!
Dark Christoenix is ons gevolgd! Deze heetgebakerde verleidster is er een die we beter hadden kunnen ontwijken! Voorheen postte ze nog lief mee en gebruikte zij haar krachten voor het goede, maar enkele freak accidents hebben haar drastisch veranderd, met de Dark Christoenix persoonlijkheid als gevolg… Het is tijd om deze plaats te verlaten, voordat ze ons vernietigt met haar laster en smaad!
Nieuw PlorkEen nieuwe stad, en een echte wereldstad dit keer! Hier huizen diverse helden en schurken, die het hoofd moeten bieden aan elkander, alsmede aan hun dagelijkse beslommeringen. In Nieuw Plork tref je soap op zijn best! Affaires, incest, verraad en gevaar… alles vind je hier! Maar laten we de belangrijkste helden opzoeken…
Deze zul je vast wel kennen:
Spidersational is een ieders grote held. Met zijn bijzondere spinnenkrachten krijgt hij voor elkaar wat geen ander mens kan. Oei, daar zul je zijn sletje hebben!
Tania Jane Watson is Spidersationals “biaatch”, zoals de superheld haar zelf noemt. Maar ze heeft wat spinnenkrachten van zichzelf. En mannen die niet lief voor haar zijn, die geeft ze een nare spinnenbeet! Je bent gewaarschuwd... zo ook voor dit heerschap:
![]()
Dit kwaadaardige meesterbrein,
Doctor Bar_revius, was bijna vergeten door de inwoners van Nieuw Plork, maar soms keert hij terug om totale chaos te creëren en natuurlijk om over zijn favo televisieseries te praten! Wegwezen dus, straks praat hij tegen ons!
Oh jee, nu zijn we alweer in de problemen beland!
![]()
De voodookoningin Calypsaaaaa is relatief nieuw in het superschurkendom, maar hard bezig haar sporen te verdienen. Geliefd door de andere superschurken, maakt ze gebruik van haar voodookrachten om hogerop te komen. Eng? Wacht maar tot je ziet waar ze de naaldjes prikt!
![]()
au…
Gelukkig zijn er nog genoeg braveriken hier. Wacht dacht je van het superheldenteam
Fluftastic Hoors?
![]()
Jawel, het is
Mister Diztastic! Wat een lekker stuk, nietwaar?! Met zijn uitrekbare lichaamsdelen kijkt en voelt deze deugniet onder rokjes en in bustehouders. Gelukkig heeft deze held het hart op de goede plaats en strijdt hij voor datgeen dat juist is. En hij is ook nog eens gezellig om in de Kroeg mee te hebben!
![]()
Kijk maar goed, want dat is
The Invisible niksan! Ik weet het, weinig an te zien. Deze dame is een van de good guys, maar komt bijna nooit opdagen. De meeste mensen zijn haar naam inmiddels al vergeten.
![]()
Over brokken mannelijkheid gesproken! Hier hebben we
alwaysTheThing! Niet wat je gewoonlijk graag mee naar huis neemt, maar wat een spieren! Deze bink maakt korte metten met het kwaad en is voor de Fluftastic Hoors een ware rots in de branding.
![]()
Wat zijn ze toch snel ontvlambaar he, die superhelden? Zo ook
The Human Torch_03. Deze jongen is hot, hot, HOT! Met zijn aimabele karakter verwarmt hij je hart en met zijn hete adem beroert hij je lippen. Over hete sex gesproken!
![]()
Oh jee! Daar heb je
toetaMedusa een van de gezworen vijanden van de Fluftastic Hoors!
![]()
Hoe bedoel je “ik heb nog nooit van haar gehoord?!”
![]()
Okee, misschien is toetaMedusa de laatste tijd weinig in Niew Plork geweest, maar het komende jaar is ze weer volop aanwezig, dat heeft ze beloofd!
![]()
Terwijl een supergevecht losbarst, maken wij ons maar uit de voeten. Dit is iets waar wij zwakkeren ons beter niet in kunnen mengen…
Tot slot…Inderdaad, het is tijd om naar huis te gaan. Maar parbleu! Ik vergeet zowaar enkele belangrijke superhelden aan je voor te stellen! Dan maar een omweggetje langs een paar oude vrienden.
![]()
Kijk, dit is
Heatwave. Hij heeft met ShowChat weinig van doen, maar ik ontdekte toevallig dat zijn nickname daadwerkelijk een echte superheldennaam is, vandaar…
![]()
Dan is er nog
The Flashbob!
![]()
Hij is erg tof, schijnt het, maar niemand kan daarvan getuigen, want je hoeft maar even met je ogen te knipperen en hij flitst er alweer vandoor. Kijk, kijk… daar gaat ie!
![]()
En dan ons aller favoriet,
Captain Dadamerica!
![]()
Deze verbitterde USA-hater viel ooit in een ketel met Amerikaanse Soep en veranderde pardoes in hetgeen hij het meest verachte: een Amerikaans icoon! Nee, probeer hem maar niet te troosten, hij bijt namelijk. Maar hij bedoelt het goed. Zegt men.
Nou, dat was het wel, vrees ik. Tot zover dit blikje in de superavontuurlijke levens van de fantastisch geweldige, super bijzondere SHO-users! Ik hoop dat je het leuk vond. Wat bedoel je “Niets aan”?!?!?
![]()
En hoezo “Blijf van mijn kont af”?!?!?!?!
![]()
! NOU, SCHEER JE DAN MAAR WEG! Ik weet nog wel wat supersletten om mij aan te vergrijpen. Want in ShowChat is er plaats voor alles en iedereen!
![]()
![]()

![]()
![]()

![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Wie komen er haast niet buiten? (t/m 9 mei 2005)Alle topics mét titelKom naar #SHO op
IRC.
![]()
Voor een uitgebreide uitleg over IRC klik
hier.
Deze OP vind je
hier
[ Bericht 100% gewijzigd door Zhenar op 08-01-2006 20:30:30 ]
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(