Bewaar hem maar voor wanneer het weer kerst is.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb ook nog de kerst special gedownload zou ik die nu gaan kijken of zal ik em voor morgen bewaren
Eindelijk... volluk!quote:
De tofheid.quote:
Niks mis mee . Naja eigenlijk wel.quote:
Nee dat is Volendamquote:
Maar jij hebt dus nu met de zus van de neef van de slager, wiens tante ooit iets had met de broer van de nicht van je vriendins zus die ooit een kind had met de buurman van haar vaders achterneef?quote:
Altijdquote:Op zondag 8 januari 2006 19:16 schreef QyRoZ het volgende:
Gezellig.
Ik had hem nog niet gezienquote:Op zondag 8 januari 2006 11:07 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]
Een beter stel tieten zal je de komende tijd niet over je heen zien vliegen… Het is niemand minder dan Wonderenawoman! Wat een gratie! Welk een speelsheid! Kun jij geloven dat dit kindje nog maar 18 jaar is? Ik ook niet… Let wel, ze is op zoek naar een goed orgasme, al vrees ik dat wij stervelingen niet opgewassen zijn tegen haar allesvernietigende vrouwelijke ejaculatie![]()
De conversatie lag nog vers in mijn geheugenquote:Op zondag 8 januari 2006 19:21 schreef rena het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet gezien![]()
![]()
Jullie onthouden ook alles he![]()
Ik zat al te denken wie dat zou moeten zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 19:21 schreef rena het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet gezien![]()
![]()
Jullie onthouden ook alles he![]()
Klop, maar ik had die voor ElMaikel bewaard, omdat hij ook zo'n Xmen fanaticus is.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:29 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Ik zat eigenlijk te wachten op Dizerine of zo..want je weet dat ik helemaal fan ben van Wolverine
Ik ben erg volledig geweest. geloof ikquote:Op zondag 8 januari 2006 19:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik zat al te denken wie dat zou moeten zijn.
Heel goedquote:Op zondag 8 januari 2006 19:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben erg volledig geweest. geloof ik
Gejat van Sventasticquote:Op zondag 8 januari 2006 19:30 schreef Zhenar het volgende:
en had jij al "Diztastic". En dat vond ik zo'n grappige woordspeling.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gejat van SventasticEn Spidersational was van Dizer
Desalniettemin![]()
![]()
![]()
Ja, maar je Amerikahaat is hetgeen dat het meeste bijblijft, vrees ikquote:Op zondag 8 januari 2006 19:34 schreef Dada het volgende:![]()
Captain Dadamerica
Prachtige OP! Ik zal mijn protest handtekening maar weer eens plaatsen
Alhoewel je krijgt zo’n reputatie dan, Amerika hater....ik haat zoveel dingen dat het onzin is om er één ding uit te pikken
Jaquote:Op zondag 8 januari 2006 19:34 schreef Svensational het volgende:
Shouf Shouf was weer leuk he Dada?
Het komt hard aan bij mijn "target audience"quote:Op zondag 8 januari 2006 19:37 schreef Zhenar het volgende:
Ja, maar je Amerikahaat is hetgeen dat het meeste bijblijft, vrees ik![]()
Het is een beetje als Youp en Bucklerquote:Op zondag 8 januari 2006 19:38 schreef Dada het volgende:
[..]
Het komt hard aan bij mijn "target audience"![]()
quote:
ALS JE GEWOON ZEGT WAT ER VOOR IS!quote:
KIJK DAN!!! RTL 5!!! NU!!!!quote:
Derren Brownquote:Op zondag 8 januari 2006 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
KIJK DAN!!! RTL 5!!! NU!!!!
ALS JE DAT AL TEVEEL MOEITE VINDT, IS HET GEWOON NIET VOOR JE WEGGELEGD!!
Ze moeten gewoon leren naar mij te luisteren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |