Bij mij welquote:Op zondag 8 januari 2006 14:00 schreef LeBeau het volgende:
Fok doet het bij mij niet echt lekker in Firefox.
Firefox doet het bij mij helemaal niet lekker de laatste tijd. Wil niet opstarten, wil geen links openen op bepaalde pagina's.quote:
Gaan jullie weer meeten?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eerste Donderdag/Zaterdag/Zondag avond na de storting van de studiefinanciering
En hij loopt weer super!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Firefox doet het bij mij helemaal niet lekker de laatste tijd. Wil niet opstarten, wil geen links openen op bepaalde pagina's.Ga hem maar een keer opnieuw downloaden en installeren.
Nee wij gaan niet meeten. We gaan gewoon wat drinken met zijn 3enquote:
Da's hetzelfdequote:Op zondag 8 januari 2006 14:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee wij gaan niet meeten. We gaan gewoon wat drinken met zijn 3en
Nee. MB, Zhenar en ik gaan uiteten en daarna de kroeg in. Das geen meeting meer. Maar gewoon, we kennen elkaar en zoquote:Op zondag 8 januari 2006 14:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Da's hetzelfde. Zhenar, jij en? Sven? Tom? MB?
Hoeveel?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee wij gaan niet meeten. We gaan gewoon wat drinken met zijn 3en
Nog steeds?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:18 schreef PeRi het volgende:
Ik noem het ook gewoon meeten als Skaai , Ties, TA en ik gaan winkelen ofzo.
We zijn meer dan goede vrienden ondertussen jaquote:Op zondag 8 januari 2006 14:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nog steeds?Maar jullie kennen elkaar inmiddels buiten Fok goed of niet?
Dat is het niet! Dat is shoppen.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:18 schreef PeRi het volgende:
Ik noem het ook gewoon meeten als Skaai , Ties, TA en ik gaan winkelen ofzo.
Getrouwd?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
We zijn meer dan goede vrienden ondertussen ja.
Nou dan, jij en je meetquote:Op zondag 8 januari 2006 14:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
We zijn meer dan goede vrienden ondertussen ja.
bookmarkquote:Op zondag 8 januari 2006 14:17 schreef Dizer het volgende:
Maar anderen zijn welkom hoor.
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
eh nee... van Chateau de Babette.....
dan neem ik deze mee:
[afbeelding]
quote:Kijk wie we daar hebben!
The Riddlerati! Laat zijn olijke voorkomen je niet misleiden! Deze man heeft misschien antwoord op alle vragen, maar achter zijn vrolijke voorkomen schuilt een diabolisch meesterbrein! Iedereen die zijn raadselachtige taalkunsten niet weet te waarderen sterft een mysterieuze dood…
12 uur in de auto, 3 uur skiën, 1 botsing, 2 verrotte knieën, 4 klotedagen in een klotehuisje, 12 uur in de auto terug.....quote:Op zondag 8 januari 2006 14:34 schreef Dizer het volgende:Wat? Wat is er gebeurd? Ik weet nergens vanaf?
![]()
Wat kut zeg Babettequote:Op zondag 8 januari 2006 14:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
12 uur in de auto, 3 uur skiën, 1 botsing, 2 verrotte knieën, 4 klotedagen in een klotehuisje, 12 uur in de auto terug.....
oftewel: even lekker op vakantie geweest......
dankquote:
Hmm, je hebt zelfspot wel...onder de kniequote:Op zondag 8 januari 2006 14:41 schreef babette21 het volgende:
maar gelukkig kan ik hier áltijd huppelen.............
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, je hebt zelfspot wel...onder de knie
Mij.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:48 schreef babette21 het volgende:
maar goed, genoeg over mij: wat [en wie] heb ik hier zoal gemist deze week?!
dat duurde langquote:
Mij!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar heb ik nog gelegenheidsusers gemist?
Paltos.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef babette21 het volgende:
of nieuwkomers?
en de daarbij behorende pesterijtjes/ontgroeningen.....
of................ [laat het niet waar zijn]................ goeie rellen????![]()
maar.... hoe kun je nou precies langskomen als ík er niet ben?!?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:55 schreef QyRoZ het volgende:
Mij!
Topic #800.000 was een ShowChat dus dat bracht een hoop nieuwe users met zich mee.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:58 schreef babette21 het volgende:
Paltos ken ik wel [soort van], die heeft een Hobbes-ava toch?!
de rest is idd onbekend voor mij... zijn ze een beetje lief?!
Yashaaaaa is wel lief.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:58 schreef babette21 het volgende:
Paltos ken ik wel [soort van], die heeft een Hobbes-ava toch?!
de rest is idd onbekend voor mij... zijn ze een beetje lief?!
Knibbel zorgde voor aardig wat activiteit van de week. Vrijdag gingen er volgens mij een stuk of 3 topics in één middag doorheen.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat duurde lang
ik heb jullie uiteraard allemáál gemist....
maar heb ik nog gelegenheidsusers gemist? of nieuwkomers?
en de daarbij behorende pesterijtjes/ontgroeningen.....
of................ [laat het niet waar zijn]................ goeie rellen????![]()
he!! ga jij 's ff heel snel aan de studie!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:00 schreef Svensational het volgende:
Topic #800.000 was een ShowChat dus dat bracht een hoop nieuwe users met zich mee.
verdomme, ik word dus niet eens gemist als ik even weg ben....quote:Op zondag 8 januari 2006 15:01 schreef LeBeau het volgende:
Vrijdag gingen er volgens mij een stuk of 3 topics in één middag doorheen.
Woei.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:53 schreef pberends het volgende:
http://rapidshare.de/files/10628791/KD-SATC.rar
KD-filmpje!
Nou! Gewoon!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar.... hoe kun je nou precies langskomen als ík er niet ben?!?![]()
nou! zo gewoon is dat niet!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:06 schreef QyRoZ het volgende:
Nou! Gewoon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |