quote:JE MAG ZELF WETEN OF JE 3 MENSEN PLUS- OF 3 MENSEN MINPUNTEN GEEFT, OF EEN TUSSENWEG KIEST. IN HET GEVAL VAN +PUNTEN: 1! iN HET GEVAL VAN -PUNTEN: 2!
Na Inso.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:22 schreef Magics het volgende:
Kan ik al stemmen?
Oh, ik dacht dat je het nog niet aangepast hadquote:
Let je er wel even op dat ik Raffa, zelfs na haar belabberde optreden, met geen haar gekrenkt heb?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:18 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ga na Svennie.
.quote:Iedere user mag 1x per dag bij 3 personen 2 punten erbij doen of 2 eraf halen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:44 schreef BVO het volgende:
JE MAG ZELF WETEN OF JE 3 MENSEN PLUS- OF 3 MENSEN MINPUNTEN GEEFT, OF EEN TUSSENWEG KIEST. IN HET GEVAL VAN +PUNTEN: 1! iN HET GEVAL VAN -PUNTEN: 2!
Nopequote:Op zondag 8 januari 2006 00:28 schreef Magics het volgende:
Volgens mij mocht je maar 2 negatieve punten weggeven. EN niet 4?
Done, en die zin van BVO er ook bijgeplaktquote:Op zondag 8 januari 2006 00:28 schreef Insomaniac het volgende:
Svennie, misschien is het handig om de OP te updaten? En dan met name deze zin;
[..]
.
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Done, en die zin van BVO er ook bijgeplakt.
alwaysthebest en ik moeten nog!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga!
Eerst alwaysthebest en WithMe nog!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga!
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:37 schreef WithMe het volgende:
die alleen deo gebruikt omdat hij die nu gratis krijgt van de sponsor
Je kuntquote:
En daar maakt ze dan ook veelvuldig gebruik van.quote:
LEES DE OP DAN, DWAAS!quote:
Hou toch je kop dicht, vieze mongoolquote:
Orgie toch?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is eigenlijk het plan als het is uitgespeeld? Gewoon klaar? Finito?.
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef Yeahinho het volgende:
+1 Jerney, vanwege haar prachtige gezichtsuitdrukkingen.
Kick Marescha eruit PLEASEquote:Op maandag 9 januari 2006 00:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik ben next!
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Marescha werd door Idols op pad gestuurd naar een speciale ontmoeting met het beste gospelkoor van Amerika..
Zij was helemaal hysterisch en hopte gelijk op t vliegtuig.
Eenmaal aangekomen mocht ze gelijk meezingen en vond iedereen het geweldig.
Helaas voor Marescha was het een glazen kerk en toen ze hysterisch + ongecontroleerd ging uithalen brak het glas...
Marescha is nooit meer heel terug gevonden..
![]()
tof tochquote:Op maandag 9 januari 2006 00:37 schreef BVO het volgende:
Wat een wederopstanding van Angelique zeg.
quote:Op maandag 9 januari 2006 02:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gooit de volgende user ook Jerney eruit?
*dat ziet u na de commercials!*
Dat ligt niet aan ons hoor, mensen kunnen ook alleen maar pluspunten gevenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:41 schreef Yeahinho het volgende:
Hallo organisatie. Er zijn nog minder dan 50 punten in het spel aanwezig
. Per stem gaan er gemiddeld 3 punten af, waardoor het spel over slechts 15/20 userstemmingen al afgelopen zal zijn
. In de praktijk betekent dat dus dat het na vandaag zal stoppen
.
Over Angelique heb je gelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:43 schreef Ayaxola het volgende:
Angelique -2: WTF, HOE KOMT ZIJ BOVENAAN?????
Floortje +1: Om Angelique niet meer bovenaan te zien.
Jerney -2: Zoiets hoort er al lang niet meer in te staan.
Floortje 7
Chantal 7
Angelique 7
Raffaela 6
Harm 6
Jerney 3
Uitgeschakeld:
7. Aaron
8. Marescha
9 . Martijn
10. Ellen
11. Christon
12. Henk-Jan
13. Eric
14. Ariel
15. Charissa
16. Renske
17. Serge
18. I-Jay
Angelique kan daar niet neequote:Op maandag 9 januari 2006 10:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Over Angelique heb je gelijk.![]()
Met Jerney schok je me.![]()
PS: check je vetgedrukte namen nog eens!![]()
Goed punt!quote:Op maandag 9 januari 2006 08:54 schreef LeBeau het volgende:
Raffaëla +1, ze wordt met zichzelf vergeleken en niet met de anderen. Voor haar doen was ze slecht, in vergelijking met de anderen was alleen Floortje zeker weten beter. Bij de rest is het vooral persoonlijke voorkeur.
Als je Jerney geen minpunten geeft moet ze wel op 3 blijven staan.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:26 schreef TimmyAsd het volgende:
+2 Floortje, omdat ze er boven uitsteekt
-2 Harm: Die had er allang uit moeten zijn, vooral bij Idols zelf..
Floortje 9
Chantal 7
Angelique 7
Raffaela 6
Harm 4
Jerney 1
Uitgeschakeld:
7. Aaron
8. Marescha
9 . Martijn
10. Ellen
11. Christon
12. Henk-Jan
13. Eric
14. Ariel
15. Charissa
16. Renske
17. Serge
18. I-Jay
Je mag toch nog maar 1 pluspunt per persoon geven?!quote:Op maandag 9 januari 2006 11:26 schreef TimmyAsd het volgende:
+2 Floortje, omdat ze er boven uitsteekt
Dat heb ik meer mensen zien doen..quote:Op maandag 9 januari 2006 11:30 schreef Zhenar het volgende:
Edit: en mag je variëren in het aantal minpunten dat je geeft![]()
Het lijkt me sterk dat je persé 2 minpunten moet geven.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je mag toch nog maar 1 pluspunt per persoon geven?!
Edit: en mag je variëren in het aantal minpunten dat je geeft![]()
Nou, 't kán toch?!quote:Op maandag 9 januari 2006 11:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat je persé 2 minpunten moet geven.
Door dat botoxhoofd moet ik steeds naar de wcquote:Op maandag 9 januari 2006 14:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb gewoon niks met Floortje..
En Jerney, ik moet zo om haar lachen. Vooral toen ik bij de workshop was, hoe ze loopt enzo, geweldig!
Plassen natuurlijk, je blaas wordt een aardig stukje kleiner.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Poepen of plassen?
Angelique heeft nu 6 punten.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Mocht er iets niet kloppen, laat het dan weten, zodat ik kan editten.
Ik zie het iedereen boven mij doen, en er wordt niks van gezegd. Zal wel, ik snap het met al die regelveranderingen niet meer.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:39 schreef ranja het volgende:
Nieuwe trend om 1 keer -1 en 1 keer -2 te geven
Angelique 6, ik had heel fout geteld.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:40 schreef Sneeze het volgende:
Chantal -2 : Ik word een beetje kriegel van dat overdreven domme geblond. Idols zou leuker zijn zonder haar (En zonder I-Jay, maar dat terzijde.)
Harm +1 : Omdat hij er anders nog voor de Chantal/Jerney-tandem uitvliegt... en dat zou gewoon wrong zijn.
Raffaela +1 : Omdat ze wel erg hard wordt afgekraakt na haar eerste slechte performance.
Angelique 8
Raffaela 6
Floortje 5
Jerney 3
Chantal 3
Harm 3
Uitgeschakeld:
7. Aaron
8. Marescha
9 . Martijn
10. Ellen
11. Christon
12. Henk-Jan
13. Eric
14. Ariel
15. Charissa
16. Renske
17. Serge
18. I-Jay
Je mag nog altijd zelf de verdeling + / - stemmen bepalen. Alleen mag je per persoon maar één + doen en je mág er wel twee - doen (maar mag ook één - !)quote:Op maandag 9 januari 2006 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie het iedereen boven mij doen, en er wordt niks van gezegd. Zal wel, ik snap het met al die regelveranderingen niet meer.
* Tha_Erik aansluitquote:Op maandag 9 januari 2006 17:13 schreef Yeahinho het volgende:
Die regels zijn sowieso niet meer te begrijpen voor een simpele user als ik.
Ze zijn twee keer veranderd. Je moet wel heel simpel zijn, wil je ze niet gewoon begrijpen.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:13 schreef Yeahinho het volgende:
Die regels zijn sowieso niet meer te begrijpen voor een simpele user als ik.
Kijk eens wie je voor je hebtquote:Op maandag 9 januari 2006 17:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze zijn twee keer veranderd. Je moet wel heel simpel zijn, wil je ze niet gewoon begrijpen.
* BVO aansluit.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze zijn twee keer veranderd. Je moet wel heel simpel zijn, wil je ze niet gewoon begrijpen.
Hou jij het laatste nieuws eens bijquote:Op maandag 9 januari 2006 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
overschat zichzelf, laten we haar hier dan ook maar niet aan de top houden
anders beginnen we toch gewoon weer opnieuw....quote:Op maandag 9 januari 2006 18:42 schreef Yeahinho het volgende:
Veel te vroeg.
Een lang durend toernooi waar elke dag maar 1 deelnemer afvalt is veel cooler.
Mwoah, op deze manier hebben we ook nog tijd voor een ander toernooiquote:Op maandag 9 januari 2006 18:42 schreef Yeahinho het volgende:
Veel te vroeg.
Elke week iemand af laten vallen ofzo? Ook op basis van de optredens die week, tot de finalequote:Op maandag 9 januari 2006 18:42 schreef Yeahinho het volgende:
Veel te vroeg.
Tjaa .. Sommigen vinden haar karakter denk ik gewoon niet echt leuk ...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:13 schreef --Globe-- het volgende:
Waarom halen er telkens zoveel users punten bij Floortje weg![]()
Als er nou iemand goed was zaterdag..
Ze is zo ontzettend bescheiden dat het voor mij ook niet meer echt oprecht is.Bij elk positief commentaar lijkt ze in huilen uit te barsten. Ze is ook zo braaf en correct.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:04 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Tjaa .. Sommigen vinden haar karakter denk ik gewoon niet echt leuk ...
Ja maar als mensen dan ook nog zelf aanpassingen gaan doen, zo met 1 punt enzo...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
VIJFTIG SURVIVALGAMES?!?!?!quote:Op maandag 9 januari 2006 18:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
We hebben genoeg voor jullie in petto, maar willen het graag een beetje spreiden (anders heb je nu zometeen 50 survivalgames tegelijkertijd en over 2 weken nits meer)..
Stommies zijn hetquote:Op maandag 9 januari 2006 19:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja maar als mensen dan ook nog zelf aanpassingen gaan doen, zo met 1 punt enzo...![]()
GET WITH THE PROGRAM, BITCHES!
![]()
Ik wil ook hun ingewanden als avondmaal.quote:
smaken verschillen...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:13 schreef --Globe-- het volgende:
Waarom halen er telkens zoveel users punten bij Floortje weg![]()
Als er nou iemand goed was zaterdag..
verkeerde topicquote:Op maandag 9 januari 2006 21:22 schreef Ayaxola het volgende:
Ben eigenlijk toch benieuwd wie nou de winnaar wordt![]()
Nee.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:22 schreef BVO het volgende:
Staat de Raf-steunploeg klaar om 12 uur?!.
die staat morgen op teletekst 101quote:Op maandag 9 januari 2006 21:40 schreef Yeahinho het volgende:
Ik móet wel tot een uur of 1 online blijven, anders mis ik de ontknoping van dit spel.
dacht dat ik in een ander topic zat..... ik zei 1 van de modjes zal wel winnenquote:
Ja.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:22 schreef BVO het volgende:
ik geef haar straks gewoon weer en puntquote:Op maandag 9 januari 2006 22:44 schreef Dizer het volgende:
Mijn Angelique wat doe je... halve dag niet online geweest en zo van de eerste plaats naar de laatste
![]()
![]()
Hoe schop je Harm eruit?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:38 schreef Californian_dreamer het volgende:
Daar gaat ie dan, mijn eerste post
-2 Harm: eindelijk wegwat deed hij hier eigenlijk nog. Harm is duidelijk geen idool, en zijn stem vind ik nou niet echt geweldig. met andere woorden EXIT Harm
-2 Chantal: ja, wat zij hier nog doet is me echt een raadsel. ze zag er niet uit zaterdag, en haar IQ schat ik niet veel hoger in dan dat van een amoebe.![]()
+1 Floortje: duidelijk de beste, goede stem, ziet er leuk uit, what's not to like?
Floortje 7
Raffaela 5
Chantal 2
Angelique 1
Uitgeschakeld:
5. Harm
6. Jerney
7. Aäron
8. Marescha
9. Martijn
10. Ellen
11. Christon
12. Henk-Jan
13. Eric
14. Ariël
15. Charissa
16. Renske
17. Serge
18. I-Jay
Jaquote:Op maandag 9 januari 2006 23:47 schreef WithMe het volgende:
[..]
Iets met lucifers, Rexona, zichzelf in de brand steken..?
nee..... helaasquote:Op maandag 9 januari 2006 21:22 schreef BVO het volgende:
Jij zei KUT, niet, ik ga!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:00 schreef Svensational het volgende:
Andiyan --> BVO --> Sven ---> Yeahinho ---> Globe
Niks daarvan, want daar stond eigenlijk al een stand. Dus ik ben derde.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij zei KUT, niet, ik ga!
Dus Yeahinho is derde.
Niks daarvan, Teahinho is derde!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niks daarvan, want daar stond eigenlijk al een stand. Dus ik ben derde.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:02 schreef charmed_angel het volgende:
Andiyan --> BVO --> Sven ---> Yeahinho ---> Globe ---) ----) -Vaduz- --) Charmed_angel
angeliquequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:03 schreef BVO het volgende:
+ Raf
-- Floortje
- Angelique
Redenen lijken me overbodig.
Raffaëla 7
Floortje 3
Chantal 1
Angelique exit.
Plak jij die er maar weer in. Nog 7 keer dezelfde stand is ook weer zo overbodig.quote:
Floortje heeft er 4, Chantal 2, greppeldel!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:03 schreef Svensational het volgende:
Raffaëla -2: Hoeft niet te winnen
Chantal +1:!
Floortje +1: Joehoe
Raffaëla 5
Floortje 5
Chantal 4
Ja, klopt, is al aangepastquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:05 schreef --Globe-- het volgende:
sven, floortje klopt niet of wel
die is in slaap gevallenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:05 schreef Svensational het volgende:
Nou, hup Yeahinho.
Ja, ik zat ff te kloten met de stand die ik al eerder gepost hadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Floortje heeft er 4, Chantal 2, greppeldel!.
anders gaat Sven hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:07 schreef --Globe-- het volgende:
Nou hup yeahinho
Ik ben allang geweestquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
anders gaat Sven hoor
ik wil slapie doen. moet er morgen om half 7 uit....![]()
nog later.......quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:09 schreef Ztar het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:02 schreef charmed_angel het volgende:
Andiyan --> BVO --> Sven ---> Yeahinho ---> Globe ---) -Vaduz- --) Ztar! ----) Charmed_angel
Kon ik ook doen, maar Angelique was grotere bedreiging voor Rafquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:09 schreef Andiyan het volgende:
Ik had Chantal ook gewoon exit kunnen doen trouwens. Merk straks wel of dat slim of niet slim was![]()
Misschien hoef je niet eens meerquote:
He lul, ik had nog wel een pro-Raf vote verwachtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:10 schreef Yeahinho het volgende:
+1 Chantal, die is lekker.
En verder laat ik het aan jullie over wie er wint van de twee Finalisten.
Raffaëla 5
Floortje 4
Chantal 3
nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Kon ik ook doen, maar Angelique was grotere bedreiging voor Raf.
en dan ben ikniet voor niets zo laat gaan slapenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien hoef je niet eens meer.
Sukkel, je moet minimaal 3 stemmen uitbrengen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:10 schreef Yeahinho het volgende:
+1 Chantal, die is lekker.
En verder laat ik het aan jullie over wie er wint van de twee Finalisten.
Raffaëla 5
Floortje 4
Chantal 3
Klopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Kon ik ook doen, maar Angelique was grotere bedreiging voor Raf.
Duh, zo gaat het het hele spel alquote:
Yeahinho wa snog niet klaarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:12 schreef --Globe-- het volgende:
Raffaela -2
Floortje +1
Chantal -2
Floortje 5
Raffaëla 3
Chantal 1
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:13 schreef Yeahinho het volgende:
Dan zo maar:
+1 Chantal, die is nog altijd lekker.
+1 Raffaëla, omdat ze cool is.
+1 Floortje, omdat ze lief is.
Raffaëla 6
Floortje 5
Chantal 3
Zo komt charmed_angel misschien toch nog aan de beurt.
en bedanktquote:Op maandag 9 januari 2006 23:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja. Maak daar eens een leuk verhaaltje van.
Die andere flapdrol komt toch niet meer opdagen![]()
Je vergeet Globequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:14 schreef BVO het volgende:
ATTENTIE * ATTENTIE * ATTENTIE *
![]()
Floortje 6
Raffaëla 4
Chantal 1
Vaduz -- Ztar - CA!
Die heb ik er al in verrekend, die postte net al dr standenquote:
Haar stemmen heeft ie er al in verwerktquote:
Nou hup, jij nuquote:
Ja hallo, kan ik het helpen dat 1.) ik het hele spel niet snap, 2.) deze pc traag is, 3.) Fok! zoals altijd traag is, en 4.) ik niet wist dat jullie zoveel haast haddenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:14 schreef Andiyan het volgende:
Zullen we Yeahinho maar overladen met pluspuntenin het users-survivaltopic
omdat ie deze stressige FOK! tijd zo soepeltjes liet verlopen.![]()
Jaquote:
fok is vanavond juist heel erg snel...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:16 schreef Yeahinho het volgende:
3.) Fok! zoals altijd traag is
Oké, excuses geaccepteerd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:16 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja hallo, kan ik het helpen dat 1.) ik het hele spel niet snap, 2.) deze pc traag is, 3.) Fok! zoals altijd traag is, en 4.) ik niet wist dat jullie zoveel haast hadden.
We hebben CDP nog, zal hem wel even wakker maken op msnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja. WithMe gaat het beslissen denk ik
.
Nee....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:17 schreef Andiyan het volgende:
En is Ztar er nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |