Hou jij het laatste nieuws eens bijquote:Op maandag 9 januari 2006 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
overschat zichzelf, laten we haar hier dan ook maar niet aan de top houden
anders beginnen we toch gewoon weer opnieuw....quote:Op maandag 9 januari 2006 18:42 schreef Yeahinho het volgende:
Veel te vroeg.
Een lang durend toernooi waar elke dag maar 1 deelnemer afvalt is veel cooler.
Mwoah, op deze manier hebben we ook nog tijd voor een ander toernooiquote:Op maandag 9 januari 2006 18:42 schreef Yeahinho het volgende:
Veel te vroeg.
Elke week iemand af laten vallen ofzo? Ook op basis van de optredens die week, tot de finalequote:Op maandag 9 januari 2006 18:42 schreef Yeahinho het volgende:
Veel te vroeg.
Tjaa .. Sommigen vinden haar karakter denk ik gewoon niet echt leuk ...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:13 schreef --Globe-- het volgende:
Waarom halen er telkens zoveel users punten bij Floortje weg![]()
Als er nou iemand goed was zaterdag..
Ze is zo ontzettend bescheiden dat het voor mij ook niet meer echt oprecht is.Bij elk positief commentaar lijkt ze in huilen uit te barsten. Ze is ook zo braaf en correct.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:04 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Tjaa .. Sommigen vinden haar karakter denk ik gewoon niet echt leuk ...
Ja maar als mensen dan ook nog zelf aanpassingen gaan doen, zo met 1 punt enzo...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze zijn twee keer veranderd. Je moet wel heel simpel zijn, wil je ze niet gewoon begrijpen.
VIJFTIG SURVIVALGAMES?!?!?!quote:Op maandag 9 januari 2006 18:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
We hebben genoeg voor jullie in petto, maar willen het graag een beetje spreiden (anders heb je nu zometeen 50 survivalgames tegelijkertijd en over 2 weken nits meer)..
Stommies zijn hetquote:Op maandag 9 januari 2006 19:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja maar als mensen dan ook nog zelf aanpassingen gaan doen, zo met 1 punt enzo...![]()
GET WITH THE PROGRAM, BITCHES!
![]()
Ik wil ook hun ingewanden als avondmaal.quote:
smaken verschillen...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:13 schreef --Globe-- het volgende:
Waarom halen er telkens zoveel users punten bij Floortje weg![]()
Als er nou iemand goed was zaterdag..
verkeerde topicquote:Op maandag 9 januari 2006 21:22 schreef Ayaxola het volgende:
Ben eigenlijk toch benieuwd wie nou de winnaar wordt![]()
Nee.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:22 schreef BVO het volgende:
Staat de Raf-steunploeg klaar om 12 uur?!.
die staat morgen op teletekst 101quote:Op maandag 9 januari 2006 21:40 schreef Yeahinho het volgende:
Ik móet wel tot een uur of 1 online blijven, anders mis ik de ontknoping van dit spel.
dacht dat ik in een ander topic zat..... ik zei 1 van de modjes zal wel winnenquote:
Ja.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:22 schreef BVO het volgende:
ik geef haar straks gewoon weer en puntquote:Op maandag 9 januari 2006 22:44 schreef Dizer het volgende:
Mijn Angelique wat doe je... halve dag niet online geweest en zo van de eerste plaats naar de laatste
![]()
![]()
Hoe schop je Harm eruit?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:38 schreef Californian_dreamer het volgende:
Daar gaat ie dan, mijn eerste post
-2 Harm: eindelijk wegwat deed hij hier eigenlijk nog. Harm is duidelijk geen idool, en zijn stem vind ik nou niet echt geweldig. met andere woorden EXIT Harm
-2 Chantal: ja, wat zij hier nog doet is me echt een raadsel. ze zag er niet uit zaterdag, en haar IQ schat ik niet veel hoger in dan dat van een amoebe.![]()
+1 Floortje: duidelijk de beste, goede stem, ziet er leuk uit, what's not to like?
Floortje 7
Raffaela 5
Chantal 2
Angelique 1
Uitgeschakeld:
5. Harm
6. Jerney
7. Aäron
8. Marescha
9. Martijn
10. Ellen
11. Christon
12. Henk-Jan
13. Eric
14. Ariël
15. Charissa
16. Renske
17. Serge
18. I-Jay
Jaquote:Op maandag 9 januari 2006 23:47 schreef WithMe het volgende:
[..]
Iets met lucifers, Rexona, zichzelf in de brand steken..?
nee..... helaasquote:Op maandag 9 januari 2006 21:22 schreef BVO het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |