Dat ligt niet aan ons hoor, mensen kunnen ook alleen maar pluspunten gevenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:41 schreef Yeahinho het volgende:
Hallo organisatie. Er zijn nog minder dan 50 punten in het spel aanwezig
. Per stem gaan er gemiddeld 3 punten af, waardoor het spel over slechts 15/20 userstemmingen al afgelopen zal zijn
. In de praktijk betekent dat dus dat het na vandaag zal stoppen
.
Over Angelique heb je gelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:43 schreef Ayaxola het volgende:
Angelique -2: WTF, HOE KOMT ZIJ BOVENAAN?????
Floortje +1: Om Angelique niet meer bovenaan te zien.
Jerney -2: Zoiets hoort er al lang niet meer in te staan.
Floortje 7
Chantal 7
Angelique 7
Raffaela 6
Harm 6
Jerney 3
Uitgeschakeld:
7. Aaron
8. Marescha
9 . Martijn
10. Ellen
11. Christon
12. Henk-Jan
13. Eric
14. Ariel
15. Charissa
16. Renske
17. Serge
18. I-Jay
Angelique kan daar niet neequote:Op maandag 9 januari 2006 10:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Over Angelique heb je gelijk.![]()
Met Jerney schok je me.![]()
PS: check je vetgedrukte namen nog eens!![]()
Goed punt!quote:Op maandag 9 januari 2006 08:54 schreef LeBeau het volgende:
Raffaëla +1, ze wordt met zichzelf vergeleken en niet met de anderen. Voor haar doen was ze slecht, in vergelijking met de anderen was alleen Floortje zeker weten beter. Bij de rest is het vooral persoonlijke voorkeur.
Als je Jerney geen minpunten geeft moet ze wel op 3 blijven staan.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:26 schreef TimmyAsd het volgende:
+2 Floortje, omdat ze er boven uitsteekt
-2 Harm: Die had er allang uit moeten zijn, vooral bij Idols zelf..
Floortje 9
Chantal 7
Angelique 7
Raffaela 6
Harm 4
Jerney 1
Uitgeschakeld:
7. Aaron
8. Marescha
9 . Martijn
10. Ellen
11. Christon
12. Henk-Jan
13. Eric
14. Ariel
15. Charissa
16. Renske
17. Serge
18. I-Jay
Je mag toch nog maar 1 pluspunt per persoon geven?!quote:Op maandag 9 januari 2006 11:26 schreef TimmyAsd het volgende:
+2 Floortje, omdat ze er boven uitsteekt
Dat heb ik meer mensen zien doen..quote:Op maandag 9 januari 2006 11:30 schreef Zhenar het volgende:
Edit: en mag je variëren in het aantal minpunten dat je geeft![]()
Het lijkt me sterk dat je persé 2 minpunten moet geven.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je mag toch nog maar 1 pluspunt per persoon geven?!
Edit: en mag je variëren in het aantal minpunten dat je geeft![]()
Nou, 't kán toch?!quote:Op maandag 9 januari 2006 11:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat je persé 2 minpunten moet geven.
Door dat botoxhoofd moet ik steeds naar de wcquote:Op maandag 9 januari 2006 14:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb gewoon niks met Floortje..
En Jerney, ik moet zo om haar lachen. Vooral toen ik bij de workshop was, hoe ze loopt enzo, geweldig!
Plassen natuurlijk, je blaas wordt een aardig stukje kleiner.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Poepen of plassen?
Angelique heeft nu 6 punten.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Mocht er iets niet kloppen, laat het dan weten, zodat ik kan editten.
Ik zie het iedereen boven mij doen, en er wordt niks van gezegd. Zal wel, ik snap het met al die regelveranderingen niet meer.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:39 schreef ranja het volgende:
Nieuwe trend om 1 keer -1 en 1 keer -2 te geven
Angelique 6, ik had heel fout geteld.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:40 schreef Sneeze het volgende:
Chantal -2 : Ik word een beetje kriegel van dat overdreven domme geblond. Idols zou leuker zijn zonder haar (En zonder I-Jay, maar dat terzijde.)
Harm +1 : Omdat hij er anders nog voor de Chantal/Jerney-tandem uitvliegt... en dat zou gewoon wrong zijn.
Raffaela +1 : Omdat ze wel erg hard wordt afgekraakt na haar eerste slechte performance.
Angelique 8
Raffaela 6
Floortje 5
Jerney 3
Chantal 3
Harm 3
Uitgeschakeld:
7. Aaron
8. Marescha
9 . Martijn
10. Ellen
11. Christon
12. Henk-Jan
13. Eric
14. Ariel
15. Charissa
16. Renske
17. Serge
18. I-Jay
Je mag nog altijd zelf de verdeling + / - stemmen bepalen. Alleen mag je per persoon maar één + doen en je mág er wel twee - doen (maar mag ook één - !)quote:Op maandag 9 januari 2006 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie het iedereen boven mij doen, en er wordt niks van gezegd. Zal wel, ik snap het met al die regelveranderingen niet meer.
* Tha_Erik aansluitquote:Op maandag 9 januari 2006 17:13 schreef Yeahinho het volgende:
Die regels zijn sowieso niet meer te begrijpen voor een simpele user als ik.
Ze zijn twee keer veranderd. Je moet wel heel simpel zijn, wil je ze niet gewoon begrijpen.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:13 schreef Yeahinho het volgende:
Die regels zijn sowieso niet meer te begrijpen voor een simpele user als ik.
Kijk eens wie je voor je hebtquote:Op maandag 9 januari 2006 17:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze zijn twee keer veranderd. Je moet wel heel simpel zijn, wil je ze niet gewoon begrijpen.
* BVO aansluit.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze zijn twee keer veranderd. Je moet wel heel simpel zijn, wil je ze niet gewoon begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |