Het is winterquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:46 schreef teamlead het volgende:
[..]dat drink je toch alleen midden in de winter als je niet kunt slapen
Jij leest veel??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik heb één glaasje wijn op... Dan haal ik de receptie nogwel... Zelfs mijn bed nogwel en dan nog heb ik energie over voor andere zaken...![]()
okequote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:49 schreef teamlead het volgende:
de stilte aan de bar is wel overweldigend opeens...
Wil iemand even Disco Inferno in de cd-speler stoppen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:49 schreef teamlead het volgende:
de stilte aan de bar is wel overweldigend opeens...
-geen commentaar-quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wil iemand even Disco Inferno in de cd-speler stoppen?
* klimt op de bar en gaat staan dansen
aha.. een paaldansquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wil iemand even Disco Inferno in de cd-speler stoppen?
* klimt op de bar en gaat staan dansen
quote:
Wat is het nuquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:46 schreef teamlead het volgende:
[..]dat drink je toch alleen midden in de winter als je niet kunt slapen
Nee ik doe geen striptease!quote:
Kan net de keuken sluit om 23:00 uur.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:53 schreef Zw0rld het volgende:
Oe
Ik lust ook wel een tosti met ham en kaas.
Oh meneer begint meteen te steigeren... Ben je zo gefrustreerd geraakt door .......??? (L-woord)quote:
quote:
hoeft ook niet hoorquote:
Het is verdikke Door regenworm - zaterdag 7 januari 2006 @ 22:54quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan net de keuken sluit om 23:00 uur.
Nou wil ze vast wel strippen!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:54 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* Op d'r kop aan paal gaat hangen*quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:58 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
Hier doe ik me schoenen wel voor uit...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:58 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* Op d'r kop aan paal gaat hangen*
danku daar had ik zin inquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:59 schreef regenworm het volgende:
chantalc komt even met het bier langs
[afbeelding]
Zo sterk ben ik niet... Ik denk dat ik net 2 van die glazen kan dragen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:59 schreef regenworm het volgende:
chantalc komt even met het bier langs
[afbeelding]
Now where gettin' somewhere!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hier doe ik me schoenen wel voor uit...![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hier doe ik me schoenen wel voor uit...![]()
*voor dat geld meehangt met flugeltje*quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Chinees? of Chinees sambal bij? (een taal die ik niet ken). Of neem je me in het ootje?quote:
ootjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:06 schreef demins het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Chinees? of Chinees sambal bij? (een taal die ik niet ken). Of neem je me in het ootje?![]()
*ondersteunt krakende paal*quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
*voor dat geld meehangt met flugeltje*
Hij heeft teveel gedronken klein Deminsje...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:06 schreef demins het volgende:
Hoe bedoel je? Chinees? of Chinees sambal bij? (een taal die ik niet ken). Of neem je me in het ootje?![]()
Op het toilet is nog plaatsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld is bankroet
Kan ik nog wel slapen in het hotel.
plies.
Of anders in de keuken... De smaakpolitie is al langs geweestquote:
bij chantal gna gna gnaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld is bankroet
plies.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld is bankroet
plies.
* pakt de ranja van regenworm en draait die om boven zijn hoofdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:09 schreef regenworm het volgende:
bij chantal gna gna gna
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:09 schreef Zw0rld het volgende:
Ze gaan toch niet uit de kleren.
* Zw0rld pakt geld weer terug, en besteld fluitend een sjokomelk.
En komt voorlopig ook niet terugquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:09 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Of anders in de keuken... De smaakpolitie is al langs geweest![]()
![]()
en regenworm springt vrolijk met chantal onder dequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
* pakt de ranja van regenworm en draait die om boven zijn hoofd
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:12 schreef demins het volgende:
Die show van ChantalC mag er trouwens wel wezen!!! Ook een leuke paal ,overigens!!![]()
in je dromen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:12 schreef regenworm het volgende:
en regenworm springt vrolijk met chantal onder de[afbeelding]
quote:
Ai...heb je nog een linkje?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
net te laat... paaldans-act van Chantal gemist....
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:15 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik heb het wel weer gezien, ga met een glas sjampie in de zjakoezie zitten...
truste allemaal
Teamlead kom jij ook zo?
Nou, ik heb het wel weer gezien, ga met een glas sjampie in de zjakoezie zitten...
truste allemaal
Teamlead kom jij ook zo?
Heeej ook hier een dikkequote:
We noemen haar nu Chantal+! Dat je het maar weet!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
net te laat... paaldans-act van Chantal gemist....
truste allemaal
Teamlead kom jij ook zo?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:17 schreef demins het volgende:
We noemen haar nu Chantal+! Dat je het maar weet!![]()
truste allemaal
Teamlead kom jij ook zo?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
natuurlijk beeb... right behind you
quote:
Heej MOMquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoiiiiiii Bong, herkende je niet aan je nieuwe icon![]()
Hij's mooi!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heej MOM![]()
Ja dat hebben meerdere users al gehad haha
Maarja ik dacht is wel toepasselijk voor een nieuwe BB![]()
Geeft niks, mammie, je kunt iemand ook niet herkennen aan zijn nieuwe icon!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoiiiiiii Bong, herkende je niet aan je nieuwe icon![]()
Dankjequote:
Doe mij maar een glaasje melkquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe mij maar een glaasje melk![]()
* BONG4002 is namelijk non alchoholico vanavond
Scherp deminsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:25 schreef demins het volgende:
[..]
Geeft niks, mammie, je kunt iemand ook niet herkennen aan zijn nieuwe icon!!![]()
Jij bent de BOB? Maar we hoeven niet te rijden hoor, kunnen gewoon in het Hotel verder feesten joh!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe mij maar een glaasje melk![]()
* BONG4002 is namelijk non alchoholico vanavond
Hij wel... Hij moet alle rolstoelen naar hun kamers rijden...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:35 schreef SuperMOM het volgende:
Jij bent de BOB? Maar we hoeven niet te rijden hoor, kunnen gewoon in het Hotel verder feesten joh!![]()
Maar het klinkt zo lekker: Bongisdebob, Bongisdebob, Bongisdebob, Bongisdebob, Bongisdebob!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jij bent de BOB? Maar we hoeven niet te rijden hoor, kunnen gewoon in het Hotel verder feesten joh!![]()
Yes, ik doe meequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:37 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Gaan we Flugeltje en Teamlead's prive party crashen??![]()
Ik krijg het nog druk hierquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hij wel... Hij moet alle rolstoelen naar hun kamers rijden...![]()
![]()
![]()
die van Viola Holtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hij wel... Hij moet alle rolstoelen naar hun kamers rijden...![]()
![]()
![]()
Thanksssssssssssquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:42 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
tot morgen bij het ontbijt.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:42 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
tot morgen bij het ontbijt.
[afbeelding]
Lees ze...quote:
* fles wijn ontkurktquote:
*pakken de lift, drukken op de 12e verdieping.....verdorie ze doen niet open en horen ons heus wel kloppen hoor!*quote:
Ik zit nog aan de koffie en schakel zo over op vruchtensap.quote:
* ondertussen met wijntje aan bar zitquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:46 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
*pakken de lift, drukken op de 12e verdieping.....verdorie ze doen niet open en horen ons heus wel kloppen hoor!*
neuriet mee met Hazesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:46 schreef teamlead het volgende:
* ondertussen met wijntje aan bar zit
Erg gezondquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:46 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik zit nog aan de koffie en schakel zo over op vruchtensap.![]()
*doet mee....heeej zat jij niet bij flugel in het penthouse sjampie te lurken in haar jakoezie???*quote:
*drukken onze oren tegen de deur*quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:46 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
*pakken de lift, drukken op de 12e verdieping.....verdorie ze doen niet open en horen ons heus wel kloppen hoor!*
Dan moet je de me tag gebruiken als in * test enzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
*doet mee....heeej zat jij niet bij flugel in het penthouse sjampie te lurken in haar jakoezie???*
en hoe krijg je in godsnaam die rode letters?
met / me zonder spatie tussen / en mequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
[ me ] (zonder spaties [ * teamlead ]quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
*doet mee....heeej zat jij niet bij flugel in het penthouse sjampie te lurken in haar jakoezie???*
Haha, ja idd maar als je iets anders wilt weergeven in rood dan je naam moet je wel mijn methodiek gebruikenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:50 schreef doka het volgende:
[..]
met / me zonder spatie tussen / en me
sneller dan BONG's methode
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:50 schreef doka het volgende:
[..]
met / me zonder spatie tussen / en me
sneller dan BONG's methode
Ah, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, ja idd maar als je iets anders wilt weergeven in rood dan je naam moet je wel mijn methodiek gebruiken![]()
* dus enzo![]()
WBquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:55 schreef Giggio het volgende:
aaah... hier zijn jullie![]()
eindelijk weer thuis![]()
![]()
Pfff Bong je doet te ingewikkeld! Ik snap je nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, ja idd maar als je iets anders wilt weergeven in rood dan je naam moet je wel mijn methodiek gebruiken![]()
* dus enzo![]()
er moet nog een afsluitende (/me) achter, met () = []quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:55 schreef SuperMOM het volgende:
[me=even testen nog hoor]
| 1 |
Hoiiiiiii Giggioquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:55 schreef Giggio het volgende:
![]()
Zie [HBB SC 10] Waar moet die receptie nu heen??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
SuperMOM, het is makkelijker als je dit schrijft:
[ code verwijderd ]
Ik ben mss iets te wakker op het moment hahaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:56 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Pfff Bong je doet te ingewikkeld! Ik snap je niet![]()
* SuperMOM confuusd
Hai Giggioquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:55 schreef Giggio het volgende:
![]()
ok!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoiiiiiii Giggio![]()
Check even in bij de receptie, krijg je een sleutel van je kamer![]()
Nopequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:59 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
JippieeeeeeeeeeeeeeThnxxx allemaal!!
Maar je krijgt geen * aan het einde van je zin dan?
Houw joe doeing??? Joey houdt van Pizza's en het liefst de Joey special: 2 pizza's!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:58 schreef Manu82 het volgende:
* Manu82 moet nog steeds wachten op de lasagna
Trustenquote:
quote:
ok, gesellie!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:02 schreef SuperMOM het volgende:
Oke geen * aan het einde van een zin! Maar bedankt allemaal!![]()
![]()
Enne Giggio, er zijn 1 en 2 persoonkamers alhoewel ik geruchten heb gehoord over jacuzzi's, stoombaden, dompelbaden, sauna's etcen die kunnen heus wel door meerdere gebruikt worden
![]()
![]()
Heb van de week al 2 keer pizza gehadquote:Op zondag 8 januari 2006 00:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Houw joe doeing??? Joey houdt van Pizza's en het liefst de Joey special: 2 pizza's!!![]()
Replique heeft nog een bug wat betreft het quoten van een 'me'quote:
Ligt dus niet aan jouquote:Op zondag 8 januari 2006 00:14 schreef SuperMOM het volgende:
Niet dus hahahaha
Bart, daar kan ik maar 1 ding opzeggenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:17 schreef SuperMOM het volgende:
Maar oke, ander onderwerp dan SuperMOM nieuwe dingen leren![]()
Go Kelly!Ik vind haar zo leuk he?! Nog meer mensen met mij of tegen Kel? Bart vinnik ook top/lekker
![]()
We gaan er gewoon weer voor!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:07 schreef Giggio het volgende:
[..]
ok, gesellie!
alleen op zo'n kamer is ook niet alles... lekker bubbelen... stomen.. veel zuipen... veel weekopdrachten weigeren en/of verknallen... lekker roddelen....
heb er weer zin in!!![]()
Tegen Kelly. Ik ben wat dat betreft echt zo'n bekrompen mannetje: het idee van een tot vrouw omgebouwde man kan ik niet aan wennen...quote:Op zondag 8 januari 2006 00:17 schreef SuperMOM het volgende:
Go Kelly!Ik vind haar zo leuk he?! Nog meer mensen met mij of tegen Kel? Bart vinnik ook top/lekker
![]()
Kelly, ik heb haar geil proberen te vinden en op sommige foto's lukt dat ook, maar dan komt er weer echt zo'n mannenfoto tussen en daarvan word ik dus niet echt blijquote:Op zondag 8 januari 2006 00:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bart, daar kan ik maar 1 ding opzeggen![]()
![]()
![]()
Kelly , soms grappig. Maar mij te gemaakt![]()
De 8e wijzigt iedere week. Iedere week komt er een nieuwe "boss" in. Die de leiding heeft over de 'opdracht'vandie week.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
Wie is nu trouwens de 8ste bewoner? Ik telde er maar 7 volgens mij
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:14 schreef doka het volgende:
[..]
Replique heeft nog een bug wat betreft het quoten van een 'me'
[..]
Ligt dus niet aan jou![]()
KEL is the best... what happened with the rest??quote:Op zondag 8 januari 2006 00:17 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Ah....dan zal Ratelband wel een van de bossen worden denk ikquote:Op zondag 8 januari 2006 00:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De 8e wijzigt iedere week. Iedere week komt er een nieuwe "boss" in. Die de leiding heeft over de 'opdracht'vandie week.
Ahhhhhh... neeeeeeeee. Geen tjakka op de streams, alsjeblieft niet zegquote:Op zondag 8 januari 2006 00:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah....dan zal Ratelband wel een van de bossen worden denk ik
....en wat is nu je punt??quote:Op zondag 8 januari 2006 00:20 schreef Giggio het volgende:
[..]
KEL is the best... what happened with the rest??
KEL en Bart samen in het bubbelbed... uh... bad.. dat wordt stoom afblazen... KEL hou Viola nu eens wat langer onderwater... GNA GNA GNA
Hoezo? Het is altijd een vrouw geweest, alleen in een verkeerd lichaam geboren. Maar maakt niet uit dat jij zo denktquote:Op zondag 8 januari 2006 00:18 schreef doka het volgende:
[..]
Tegen Kelly. Ik ben wat dat betreft echt zo'n bekrompen mannetje: het idee van een tot vrouw omgebouwde man kan ik niet aan wennen...
Ik geef toch eerlijk toe dat ik wat dat betreft nogal bekrompen benquote:Op zondag 8 januari 2006 00:21 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoezo? Het is altijd een vrouw geweest, alleen in een verkeerd lichaam geboren. Maar maakt niet uit dat jij zo denktIs alleen jammer dat je zo denkt
Oke ze is een over the top vrouw, teveel met het vrouw-zijn bezig, das jammer, zo doen vrouwen niet, maar vind haar wel een toppertje hoor!
![]()
En dat is goed dat je dat zelf durft toe te gevenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:23 schreef doka het volgende:
[..]
Ik geef toch eerlijk toe dat ik wat dat betreft nogal bekrompen ben
als er maar een hulplijn isquote:
ojaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:20 schreef demins het volgende:
[..]
Net als in Canal+ (ik heb wel leukere gemaakt, ok)![]()
lieverd demins is pas een half uur slapen hoor. Vraag morgen even opniewquote:
WA wel, PC Eend heb ik al een tijdje niet meer gezien, ook niet in BB5quote:Op zondag 8 januari 2006 00:27 schreef Coos het volgende:
Hebben WickedAngel en PcEend en andere nachtbrakers al de weg naar hier gevonden??
WA heb ik gisteren gezien PE nog niet volgens mijquote:Op zondag 8 januari 2006 00:27 schreef Coos het volgende:
Hebben WickedAngel en PcEend en andere nachtbrakers al de weg naar hier gevonden??
WA was hier vannacht ja...quote:Op zondag 8 januari 2006 00:27 schreef Coos het volgende:
WA was hier afgelopen nacht wel. Eendje nog niet gezien.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:27 schreef Coos het volgende:
Hai lekker dingquote:Op zondag 8 januari 2006 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
WA was hier vannacht ja...
Hallo allemaal BEW
Hij staat geloof ik 5e qua posts in BB5quote:Op zondag 8 januari 2006 00:28 schreef doka het volgende:
[..]
PC Eend heb ik al een tijdje niet meer gezien, ook niet in BB5
Weet ik, maar ik bedoel de laatste dagen van BB5 heb ik hem niet meer gezienquote:Op zondag 8 januari 2006 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij staat geloof ik 5e qua posts in BB5![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:29 schreef doka het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik bedoel de laatste dagen van BB5 heb ik hem niet meer gezien
Jij ook een BEW terugquote:
Dank je Bong... ja de nachtploeg komt de boel weer versterken hierquote:
Ik zit zowel in de dag als nachtploeg hahaquote:Op zondag 8 januari 2006 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je Bong... ja de nachtploeg komt de boel weer versterken hier
Workaholicquote:Op zondag 8 januari 2006 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit zowel in de dag als nachtploeg haha![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je Bong... ja de nachtploeg komt de boel weer versterken hier
Benner ni bijquote:Op zondag 8 januari 2006 00:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
lieverd demins is pas een half uur slapen hoor. Vraag morgen even opniew![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
WA was hier vannacht ja...
Hallo allemaal BEW
Wanneer slaap jij danquote:Op zondag 8 januari 2006 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit zowel in de dag als nachtploeg haha![]()
Ehh...ergens 'daartussen' ofzoquote:
Alles komt goed beertje. Rustig maar, kalm doorademen, even bijlezen en e bent er weer klaar voorquote:
Wat een heerlijke zacht en lieve zoenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:33 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Heej!! lieverds wat een warm welkom zeg [afbeelding]
daar word ik nou happy van
![]()
![]()
![]()
![]()
Die zit nog met zijn k*t in het warme zand.quote:
's weekends wel ja, zelf als ik de BOB benquote:
Alleen tuypen wil af en toe niquote:Op zondag 8 januari 2006 00:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alles komt goed beertje. Rustig maar, kalm doorademen, even bijlezen en e bent er weer klaar voor![]()
Bobben is goequote:Op zondag 8 januari 2006 00:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
's weekends wel ja, zelf als ik de BOB ben![]()
Ik ken dat uit therapie.quote:
Lekker héquote:Op zondag 8 januari 2006 00:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat een heerlijke zacht en lieve zoen![]()
Bijna ieder weekend heb ik een Bobette nodig.quote:
Ik wel!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Bijna ieder weekend heb ik een Bobette nodig.
Interesse??![]()
Zoo lief niet normaalquote:
ach acht is moioquote:Op zondag 8 januari 2006 00:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ken dat uit therapie.
Jezelf in de acht zetten.![]()
Ga je je eerst laten opereren dan??quote:
Maakt niet uit hoor, we begrijpen je nog steedsquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoo lief niet normaal![]()
Maarja je bent ook een van de liefste users hier dus ja![]()
Heb nog geen rijbewijs maar bibben is wel leuk heb gehoordquote:Op zondag 8 januari 2006 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Bijna ieder weekend heb ik een Bobette nodig.
Interesse??![]()
Nog steeds??quote:Op zondag 8 januari 2006 00:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Die zit nog met zijn k*t in het warme zand.![]()
gelikkigquote:Op zondag 8 januari 2006 00:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, we begrijpen je nog steeds![]()
De waarheid mag gezegd worden hoor, lief Pareltjequote:
Wel een goeiequote:Op zondag 8 januari 2006 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb net de film Species gezien op Veronica... ben gelijk weer goed wakker
Erg hè??quote:
Ik dacht dat jij niet in SC mocht komen.quote:
Ja hij was goed... alleen hou ik er niet van om alleen in het donker naar zo'n film te kijken...quote:Op zondag 8 januari 2006 00:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wel een goeie![]()
![]()
ennuh ik verlegensoms wel
maar vaak ook niet
![]()
Van wie niet? En hoezo denk je dat ik me daar iets van aantrek?quote:
Van jezelf. En neequote:Op zondag 8 januari 2006 00:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Van wie niet? En hoezo denk je dat ik me daar iets van aantrek?
Weet hij wel (en Karn) wie BB5 heeft gewonnen?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Erg hè??
En wij maar belasting afdragen om zogenaamd "schone kunsten" te scheppen!!![]()
Nee héquote:Op zondag 8 januari 2006 00:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja hij was goed... alleen hou ik er niet van om alleen in het donker naar zo'n film te kijken...
Alleen mensen met userid < 5000 kunnen dat weten. En dat ben jij niet.quote:
\quote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai beertje, hebbie een glaasje teveel op meid?
![]()
Briljantinequote:
Een film kijk ik het liefst in het donkerquote:Op zondag 8 januari 2006 00:46 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee héhebbie ut licht niet aan gedaan dan? lollll
![]()
mooiquote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Z'n gangetje... net als Doka; 'tis te doen'![]()
quote:
Halloooooo allebeiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |