Het is winterquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:46 schreef teamlead het volgende:
[..]dat drink je toch alleen midden in de winter als je niet kunt slapen
Jij leest veel??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik heb één glaasje wijn op... Dan haal ik de receptie nogwel... Zelfs mijn bed nogwel en dan nog heb ik energie over voor andere zaken...![]()
okequote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:49 schreef teamlead het volgende:
de stilte aan de bar is wel overweldigend opeens...
Wil iemand even Disco Inferno in de cd-speler stoppen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:49 schreef teamlead het volgende:
de stilte aan de bar is wel overweldigend opeens...
-geen commentaar-quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wil iemand even Disco Inferno in de cd-speler stoppen?
* klimt op de bar en gaat staan dansen
aha.. een paaldansquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wil iemand even Disco Inferno in de cd-speler stoppen?
* klimt op de bar en gaat staan dansen
quote:
Wat is het nuquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:46 schreef teamlead het volgende:
[..]dat drink je toch alleen midden in de winter als je niet kunt slapen
Nee ik doe geen striptease!quote:
Kan net de keuken sluit om 23:00 uur.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:53 schreef Zw0rld het volgende:
Oe
Ik lust ook wel een tosti met ham en kaas.
Oh meneer begint meteen te steigeren... Ben je zo gefrustreerd geraakt door .......??? (L-woord)quote:
quote:
hoeft ook niet hoorquote:
Het is verdikke Door regenworm - zaterdag 7 januari 2006 @ 22:54quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan net de keuken sluit om 23:00 uur.
Nou wil ze vast wel strippen!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:54 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* Op d'r kop aan paal gaat hangen*quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:58 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
Hier doe ik me schoenen wel voor uit...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:58 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* Op d'r kop aan paal gaat hangen*
danku daar had ik zin inquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:59 schreef regenworm het volgende:
chantalc komt even met het bier langs
[afbeelding]
Zo sterk ben ik niet... Ik denk dat ik net 2 van die glazen kan dragen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:59 schreef regenworm het volgende:
chantalc komt even met het bier langs
[afbeelding]
Now where gettin' somewhere!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hier doe ik me schoenen wel voor uit...![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hier doe ik me schoenen wel voor uit...![]()
*voor dat geld meehangt met flugeltje*quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Chinees? of Chinees sambal bij? (een taal die ik niet ken). Of neem je me in het ootje?quote:
ootjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:06 schreef demins het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Chinees? of Chinees sambal bij? (een taal die ik niet ken). Of neem je me in het ootje?![]()
*ondersteunt krakende paal*quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
*voor dat geld meehangt met flugeltje*
Hij heeft teveel gedronken klein Deminsje...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:06 schreef demins het volgende:
Hoe bedoel je? Chinees? of Chinees sambal bij? (een taal die ik niet ken). Of neem je me in het ootje?![]()
Op het toilet is nog plaatsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld is bankroet
Kan ik nog wel slapen in het hotel.
plies.
Of anders in de keuken... De smaakpolitie is al langs geweestquote:
bij chantal gna gna gnaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld is bankroet
plies.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld is bankroet
plies.
* pakt de ranja van regenworm en draait die om boven zijn hoofdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:09 schreef regenworm het volgende:
bij chantal gna gna gna
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:09 schreef Zw0rld het volgende:
Ze gaan toch niet uit de kleren.
* Zw0rld pakt geld weer terug, en besteld fluitend een sjokomelk.
En komt voorlopig ook niet terugquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:09 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Of anders in de keuken... De smaakpolitie is al langs geweest![]()
![]()
en regenworm springt vrolijk met chantal onder dequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
* pakt de ranja van regenworm en draait die om boven zijn hoofd
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:12 schreef demins het volgende:
Die show van ChantalC mag er trouwens wel wezen!!! Ook een leuke paal ,overigens!!![]()
in je dromen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:12 schreef regenworm het volgende:
en regenworm springt vrolijk met chantal onder de[afbeelding]
quote:
Ai...heb je nog een linkje?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
net te laat... paaldans-act van Chantal gemist....
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:15 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik heb het wel weer gezien, ga met een glas sjampie in de zjakoezie zitten...
truste allemaal
Teamlead kom jij ook zo?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:15 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik heb het wel weer gezien, ga met een glas sjampie in de zjakoezie zitten...
truste allemaal
Teamlead kom jij ook zo?
Heeej ook hier een dikkequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |