Hai Giggioquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:55 schreef Giggio het volgende:
aaah... hier zijn jullie![]()
eindelijk weer thuis![]()
![]()
ok!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoiiiiiii Giggio![]()
Check even in bij de receptie, krijg je een sleutel van je kamer![]()
Nopequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:59 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
JippieeeeeeeeeeeeeeThnxxx allemaal!!
Maar je krijgt geen * aan het einde van je zin dan?
Houw joe doeing??? Joey houdt van Pizza's en het liefst de Joey special: 2 pizza's!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:58 schreef Manu82 het volgende:
* Manu82 moet nog steeds wachten op de lasagna
Trustenquote:
quote:
ok, gesellie!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:02 schreef SuperMOM het volgende:
Oke geen * aan het einde van een zin! Maar bedankt allemaal!![]()
![]()
Enne Giggio, er zijn 1 en 2 persoonkamers alhoewel ik geruchten heb gehoord over jacuzzi's, stoombaden, dompelbaden, sauna's etcen die kunnen heus wel door meerdere gebruikt worden
![]()
![]()
Heb van de week al 2 keer pizza gehadquote:Op zondag 8 januari 2006 00:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Houw joe doeing??? Joey houdt van Pizza's en het liefst de Joey special: 2 pizza's!!![]()
Replique heeft nog een bug wat betreft het quoten van een 'me'quote:
Ligt dus niet aan jouquote:Op zondag 8 januari 2006 00:14 schreef SuperMOM het volgende:
Niet dus hahahaha
Bart, daar kan ik maar 1 ding opzeggenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:17 schreef SuperMOM het volgende:
Maar oke, ander onderwerp dan SuperMOM nieuwe dingen leren![]()
Go Kelly!Ik vind haar zo leuk he?! Nog meer mensen met mij of tegen Kel? Bart vinnik ook top/lekker
![]()
We gaan er gewoon weer voor!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:07 schreef Giggio het volgende:
[..]
ok, gesellie!
alleen op zo'n kamer is ook niet alles... lekker bubbelen... stomen.. veel zuipen... veel weekopdrachten weigeren en/of verknallen... lekker roddelen....
heb er weer zin in!!![]()
Tegen Kelly. Ik ben wat dat betreft echt zo'n bekrompen mannetje: het idee van een tot vrouw omgebouwde man kan ik niet aan wennen...quote:Op zondag 8 januari 2006 00:17 schreef SuperMOM het volgende:
Go Kelly!Ik vind haar zo leuk he?! Nog meer mensen met mij of tegen Kel? Bart vinnik ook top/lekker
![]()
Kelly, ik heb haar geil proberen te vinden en op sommige foto's lukt dat ook, maar dan komt er weer echt zo'n mannenfoto tussen en daarvan word ik dus niet echt blijquote:Op zondag 8 januari 2006 00:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bart, daar kan ik maar 1 ding opzeggen![]()
![]()
![]()
Kelly , soms grappig. Maar mij te gemaakt![]()
De 8e wijzigt iedere week. Iedere week komt er een nieuwe "boss" in. Die de leiding heeft over de 'opdracht'vandie week.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
Wie is nu trouwens de 8ste bewoner? Ik telde er maar 7 volgens mij
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:14 schreef doka het volgende:
[..]
Replique heeft nog een bug wat betreft het quoten van een 'me'
[..]
Ligt dus niet aan jou![]()
KEL is the best... what happened with the rest??quote:Op zondag 8 januari 2006 00:17 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Ah....dan zal Ratelband wel een van de bossen worden denk ikquote:Op zondag 8 januari 2006 00:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De 8e wijzigt iedere week. Iedere week komt er een nieuwe "boss" in. Die de leiding heeft over de 'opdracht'vandie week.
Ahhhhhh... neeeeeeeee. Geen tjakka op de streams, alsjeblieft niet zegquote:Op zondag 8 januari 2006 00:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah....dan zal Ratelband wel een van de bossen worden denk ik
....en wat is nu je punt??quote:Op zondag 8 januari 2006 00:20 schreef Giggio het volgende:
[..]
KEL is the best... what happened with the rest??
KEL en Bart samen in het bubbelbed... uh... bad.. dat wordt stoom afblazen... KEL hou Viola nu eens wat langer onderwater... GNA GNA GNA
Hoezo? Het is altijd een vrouw geweest, alleen in een verkeerd lichaam geboren. Maar maakt niet uit dat jij zo denktquote:Op zondag 8 januari 2006 00:18 schreef doka het volgende:
[..]
Tegen Kelly. Ik ben wat dat betreft echt zo'n bekrompen mannetje: het idee van een tot vrouw omgebouwde man kan ik niet aan wennen...
Ik geef toch eerlijk toe dat ik wat dat betreft nogal bekrompen benquote:Op zondag 8 januari 2006 00:21 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoezo? Het is altijd een vrouw geweest, alleen in een verkeerd lichaam geboren. Maar maakt niet uit dat jij zo denktIs alleen jammer dat je zo denkt
Oke ze is een over the top vrouw, teveel met het vrouw-zijn bezig, das jammer, zo doen vrouwen niet, maar vind haar wel een toppertje hoor!
![]()
En dat is goed dat je dat zelf durft toe te gevenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:23 schreef doka het volgende:
[..]
Ik geef toch eerlijk toe dat ik wat dat betreft nogal bekrompen ben
als er maar een hulplijn isquote:
ojaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:20 schreef demins het volgende:
[..]
Net als in Canal+ (ik heb wel leukere gemaakt, ok)![]()
lieverd demins is pas een half uur slapen hoor. Vraag morgen even opniewquote:
WA wel, PC Eend heb ik al een tijdje niet meer gezien, ook niet in BB5quote:Op zondag 8 januari 2006 00:27 schreef Coos het volgende:
Hebben WickedAngel en PcEend en andere nachtbrakers al de weg naar hier gevonden??
WA heb ik gisteren gezien PE nog niet volgens mijquote:Op zondag 8 januari 2006 00:27 schreef Coos het volgende:
Hebben WickedAngel en PcEend en andere nachtbrakers al de weg naar hier gevonden??
WA was hier vannacht ja...quote:Op zondag 8 januari 2006 00:27 schreef Coos het volgende:
WA was hier afgelopen nacht wel. Eendje nog niet gezien.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:27 schreef Coos het volgende:
Hai lekker dingquote:Op zondag 8 januari 2006 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
WA was hier vannacht ja...
Hallo allemaal BEW
Hij staat geloof ik 5e qua posts in BB5quote:Op zondag 8 januari 2006 00:28 schreef doka het volgende:
[..]
PC Eend heb ik al een tijdje niet meer gezien, ook niet in BB5
Weet ik, maar ik bedoel de laatste dagen van BB5 heb ik hem niet meer gezienquote:Op zondag 8 januari 2006 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij staat geloof ik 5e qua posts in BB5![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:29 schreef doka het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik bedoel de laatste dagen van BB5 heb ik hem niet meer gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |